Meistoppers 2011 deel 2!

Hier deel 2 van de meistoppers!



Lijstje volgt z.s.m.!

Hoera deel 2!



Pff, net allerlei mensen hier te eten, ze zijn net weg. Ik kijk op de klok en het is pas 9 uur! Heerlijk dat het nog zo vroeg is! Xx



En hieronder is ons lijstje!

Ja, lekker hè, heb ook al de hele dag het gevoel dat ik ontzettend veel tijd over heb :inlove: :dance: :inlove:

Hoihoi!!!



Ook al ben ik hier niet meer echt actief ik wou toch wel even laten weten hoe het ervoor staat :wink: Als het lukt (met de tijd en energie) ga ik teruglezen hoor!

Op het moment zijn we erg druk hier thuis met de woning aanpakken (uren, vloeren, meubilair in alle kamers), druk met de kids waar nu her en der wat omhoog komt zoals astmatische dagen met W daarnaast B met ‘gedrag binnen autistisch spectrum’ waarvoor we nog altijd wachten op de uitslag van zijn 2e onderzoek. Of ja eigenlijk het eerste onderzoek maar zij zijn véél trager dan de mensen van het 2e onderzoek.

Naast dit ben ik zelf op het moment door de dag heen bezig met een ‘dieet’. Al zal dit voor sommigen vreemd klinken maar mijn richting is 2000 tot 2500kcal binnen te krijgen. Liefst nog ietsje meer. Aangezien ik té makkelijk gewicht verlies en mijn ideale gewicht (65) nog zo’n 8 a 10 kilo verderop ligt, minimale nog zo’n 5. In ieder geval genoeg te doen om mee bezig te zijn dus :slight_smile:



Wat betreft een mei-stopper te zijn daar zijn we eigenlijk weinig nog mee bezig. Ik zit in ronde 6. de eerste 4 leken goed regelmatig te zijn. nod viel rond nieuwe maan, ov rond volle maan. Maar sinds de vorige ronde is dat spontaan weer opgeschud door een ronde van 10 dagen langer en te korte luteale fase. Op het moment zit ik op dag 27 en is mn eitje tussen afgelopen en vorige week vrijdag gesprongen. Temperatuur bijhouden doe ik niet zo regelmatig meer aangezien mijn temp alleen stijgt vanaf 36.4 na mn ei. de regelmaat is weg dus echt duidelijkheid krijgen we er niet van.



Hoe dan ook:) Ik hoop dat hier onder de dames nog kleine ukjes in de maak zijn bijgekomen? Hopelijk wel! Geniet daarvan!! en voor wie net als wij er nog voor wachten wens ik natuurlijk enorm veel succes!!!



Groetjes!

Heyyy Knuffeldraakje,



wat leuk om van je te horen en te merken dat je toch nog meeleest! Ik ben bezig met een lijstje maken (dat nog niet erg lukt :mrgreen: :mrgreen: , maar nu ga ik jou er absoluut bijzetten! De niet zwangeren zijn nl zwáár in de minderheid en hoe meer zielen hoe meer vreugd! Hulde en welkom back. Ook al schrijf je niet zoveel, toch leuk dat je je komt melden!



Jij weet ook niet per ongeluk hoe je dat moet doen, zo’n mooi lijstje maken? Heb al vanalles bedacht. Ben nu zover dat ik bedacht heb om tekst te integreren in afbeelding en dat als foto toe te voegen, maar het lukt me niet???



Iemand een idee (moderator heeft nog niet gereageerd)

Hoi mamerijntje!



Echt meegelezen heb ik niet zoveel kunnen doen :oops: Maar ik blijf het zeker proberen!!! Het is toch ook wel weer een stukje afleiding uit de drukke momenten hier :wink: Wat dat betreft ben ik enigszins wel tevreden met het feit dat ik nog niet zwanger ben. Al klinkt dat denk ik wel wat afgezaagd maar ik bedoel dat in de zin als ik nu zwanger was geweest dan was het dubbel zo druk om de boel in ons huis klaar te krijgen:).



Zo’n lijstje heb ik destijds ook met een toepasselijk plaatje in paint de teksten eroverheen geplakt. Wel zou ik dan zeker de tekst apart opslaan en het plaatje nog eens kaal opslaan zodat je niet hoeft te gummen maar bij veranderingen een nieuw filetje met de nieuwe gegevens getypt en geplakt. Dat vond ik wel het makkelijkst werken eigenlijk. Ik zou wel een plaatje nemen met lichte kleurtjes en een donkere tekst of andersom. Maar dat hoef ik denk ik niet te zeggen :wink:



Oh, en ik ben natuurlijk blij dat ik nog steeds welkom ben!! hihi

Tja, ik ben inderdaad lekker aan de slag met afbeeldingen plakken en knippen en weet ik veel, maar heb het juiste format nog niet gevonden. Bedoel je paint shop pro ofzo??? Of heb je ook iets anders?

@mamerijntje wrote:

Tja, ik ben inderdaad lekker aan de slag met afbeeldingen plakken en knippen en weet ik veel, maar heb het juiste format nog niet gevonden. Bedoel je paint shop pro ofzo??? Of heb je ook iets anders?




Ik heb altijd simpel word & Paint (standaard windows) gebruikt:) Daar kan je opzich wel makkelijk en snel iets klaar hebben. maar wil je specefiek een plaatje in elkaar maken dan zou ik paint shop pro wel aanbevelen (helaas dan is het niet gratis, maar vast wel ergens als demo + keys te vinden :angel: )

Ik had sinds vorige week al wat rugpijn. Nu blijk ik spit te hebben! Ik kan vandaag ook niet normaal lopen. Lijk net een oud vrouwtje met dat geschuifel van mij!



Mm, lukt het een beetje met het lijstje?

meld :mrgreen:

ik kreeg geen mails op mijn telefoon dus ik ging er vanuit dat geen nieuwe reacties waren haha





vervelend rainbow! kan je wel wat doen? ziek thuis?

hoe wisten ze dat het spit was? en hoe kom je er aan (hoe kom je eraf beter haha)



mm ik zou het ook met paint doen, zoals knuffeldraakje zei!

al tekens van je ongi? ga je woensdag een test doen?



en rainbow? 10 november dus dat is nog even afwachten… die weken duren altijd zo lang vind ik… echt dagen tellen tot je mag testen was/is het bij mij… en nu is het dagen tellen tot ik eindelijk eens ongesteld word grrrrrr ik wordt echt gek van die lage rugpijn en mn boobs zijn ook raar maarja niet zwanger dus daar heb je niets aan dan

:lol:

Volgens huisarts heb ik de symptomen van spit. Heel erg pijnlijk :cry:

Maar ik moet blijven bewegen, dat zorgt voor een sneller herstel. Dus slik de maximale dosis paracetamol. tja en dan heb ik een knuffeldreumes rondlopen die mij wil knuffelen EN opgetild wil worden. Helaas voor hem zit dat laatste er niet in. Vond het wel zielig om hem zo verdrietig te zien.

Eh, misschien handig om slotje te zetten op ons oude topic? Ik zag dat Gaby in ons oude topic nog wat schreef. Verder gaat het hier al stukken beter met me. Stukken minder pijn en kan al wat beter lopen.

Ladies,



ik reageer straks even uitgebreider, maar ga eerst alle moderators nu maar een berichtje sturen. Heb dit weekend al een verzoek ingediend om deel 1 op slot te laten zetten, maar dat komt blijkbaar niet door!

dat slotje is intussen geplaatst hoor.



groetjes

Gerda

thx gerda!



ik heb gaby een pb gestuurd met de link van dit topic!



vervelend hoor rainbow… is je man dit weekend thuis? misschien kan hij je een beetje zorg uit handen nemen!

Hallo lieverds,

Gaby schreef:



Hey meiden,

ik zag net inderdaad dat mijn laatste berichtje 3x is geplaatst? Ik d8 ik help ze ff over de 50 heen. Nee gekheid, ik heb echt maar 1x op enter gedrukt Kan ze ook niet verwijderen ?

Weekendje weg was heerlijk, ff opgeladen met dochter lief.

Hier inderdaad saai leven. Het enige wat ik doe nu is werken slapen werken slapen.
Onze zoon is deze week voor het laatst naar zijn oude kdv geweest, slechte bende daar.
Vandaag is de evaluatie over hem met de peuterplus, want ze vonden mijn liefje onhandelbaar schijnbaar.
Zeer bewust zijnde van mijn saaie leventje heb ik daarom ook maar kaarten besteld voor Anauk, yes yes! Zit ik daar straks met ee dikke toeter haha ach boeie!

Morgen ochtend eindelijk de 1e afspraak bij de vk om 8:40 uur dus lekker op tijd.

Onze dochter gaat volgende week dinsdag voor het eerst wennen op de basisschool.

En die domme managager van mij is even vergeten mij te melden dat er intere audits zijn deze week en verplicht mij om donderdag op mijn vrije dag te werken.

Wat een leuke jobs hebben jullie allemaal zeg, kom ik aan met mijn maatschapelijkwerkers baantje haha.

MM; nog 1 dag?!
Rainbow; beter een kind waar pit in zit dan een suf vogeltje toch? (Ik heb er nl ook één).
Teun; het is wat met al je hormonen enz. Toe aan een frisse start?

Lukt het een beetje met een lijstje? Ik heb d'r ook geen verstand van, misschien valt er één te kopiëren ergens?


Liefs mij


Gaby, fijn om te lezen dat je jezelf met werken-slapen-werken-slapen lekker op de been kunt houden :mrgreen: :thumbup: :mrgreen:
Wat tof dat je naar Anouk gaat! Super leuk!
Spannend voor je dochter,... basisschool is toch wel een hele overstap. Gaat het goed met 'wennen' :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Spannend :thumbup: morgen naar de vk!!! Hoop voor jullie op een mooi kloppend hartje hoor :inlove: :inlove:

Teun, hoe gaat het met de hormoontjes :roll:
Rainbow, lijkt me niks, spit en dan ook nog niks kunnen. Arme jij :hug:

Hier maar raar :think: (nog)geen :twisted: :evil: maar ook geen andere ongikwaaltjes :shifty: maar goed ik wacht het nog even af, heb geen zin om mezelf blij te maken met een dooie mus :snooty: :naughty: :snooty:

Ik houd jullie wel op de hoogte :pray: :pray:

Nou en dat met dat lijstje wordt niks. Heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet,..... HELP,..............dus maar :roll: :roll: :roll:

Wat lukt je niet aan het lijstje? Ik heb net ff snel wat geprobeerd in het klein en kreeg wonderwel een lijstje in een figuur. Was nog wel lelijk (niet mooi bijgesneden). Overigens heb ik geen paint gebruikt, maar alleen word. Mss later in paint plakken om alleen plaatje te krijgen.

Wauw Rainbow, klinkt goed!



Ik kreeg wel een plaatje en tekst had ik ook en zelfs die 2 combineren was geen probleem. Het probleem zit 'm in het toevoegen hier op de site. Zegt ie iedere keer dat ie geen word of adobe bestanden pakt.

Maar mss doe ik iets niet goed en lukt het jou wel,…

Ik kan je de gegevens sturen in een pb,… is dat wat? Mss krijgen we dan toch een lijstje, hoewel ik van niemand eigenlijk nog bericht terug heb over uitgerekende data enzo. En of ze er wel op willen. Zouden kunnen beginnen met ons 3 (4 eigenlijk met knuffeldraakje erbij) niet zwangeren én Gaby en de rest even afwachten???



Laat maar weten :thumbup: :mrgreen: :thumbup:

Oké, wat je kan doen is plaatje + tabel in paint plakken en als jpg opslaan. Ik wil het op zich ook wel doen hoor. Het is mij iig wel gelukt. Als het niet lukt laat het me maar weten, dan plaats ik een lijstje, pb je me dan de gegevens? Succes!

Pfff, ben al 15 min aan het wachten totdat mijn laptop de site van kok opent om ff te testen of het lijstje het wel doet. Ik denk van wel. Stomme trage computer!