Meistoppers 2011 deel 2!

Hey Rainbow,



met dat lijstje komt goed, ik zal je snel de gegevens sturen en helemaal super dat je het wilt maken.



Teun hoe is het hier met jou?



En met de rest,…?



Hier:

:inlove: :inlove: :inlove: vanochtend positief getest :inlove: :inlove: :inlove:


Ik reageer vanavond uitgebreider!



:dance: :dance: :dance: MM :dance: :dance: :dance:

Hallo lieverds,



Even een héél groot ego-bericht :oops:



sorry, maar ik kon het niet laten :oops:

heb mijn banner al aangepast en foto’s toegevoegd. Ik vind het zóó bijzonder!



Gisteravond voorzichtig getest met KV2v5 en die gaf een lichte, maar duidelijke streep (duidelijker dan op foto :mrgreen: ). Vanochtend naar drogist gerend voor CB en die gaf de bevestiging. Ik weet niet wat me overkomt! 41 en in ronde 7 gewoon zwanger! :inlove: :inlove: :inlove:



Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik voorlopig nog even hier blijf schrijven. Weet nog niet of ik naar de juli-mama’s wil verhuizen :oops:

En toen kwam vanochtend de bevestiging :oops: :inlove: :oops:

Zo en nu genoeg over mij :silenced:



Teun, hoe gaat ie?

Rainbow, het lijstje zit in een pb. Hoop dat het jou wel lukt (heeft al mega lang geduurd voordat ik dat met die foto’s voor elkaar had!)



Ben benieuwd naar jullie ontwikkelingen?!



:-* MM

:dance: Gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws! Enne tuurlijk moet je hier blijven schrijven! Nu maar hopen dat de niet-zwangeren onder ons ook snel zwanger worden.

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor mm! Maar ik gun het je van harte! :-*



Meiden, check even pagina 1, ik heb daar een lijstje gemaakt (hoera het is gelukt!). Ik heb niet van iedereen de gegevens, als je erop wil (of eraf) of extra info hebt, laat het me weten!



Xx

Rainbow wat een ontzettend leuk lijstje :inlove: :inlove: wat een mooi plaatje heb je gevonden, écht super!



Zeker weten hopen we dat jullie niet-zwangeren héél snel volgen en dat gaat ook gewoon gebeuren :thumbup: :thumbup:



en jaloers zijn, dat hebben we allemaal (gehad) en snapt iedereen hoor :mrgreen: is toch ook niet meer dan logisch!



Ik vind het zeker leuk om hier te blijven schrijven, dus van mij zijn jullie nog niet af :lol:



Ik ben blij dat mijn vader net opgeh**pld is na onze wekelijkse eet-avond sinds mijn moeder is overleden. Maar hij blijft altijd maar plakken. Ik snap het wel, maar wil dan zo graag mijn eigen dingetjes gaan doen. En als het nou een gezellig mens is, niet dus, hij zeurt altijd alleen maar en dat is niks voor ons hier :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Maar goed, het leed is weer geleden en ik kan weer vrijuit doen en laten wat ik wil.



Rainbow, zit jij op het bankje nu??? En Teun, ben je al weer aan het menstrueren of heb je al een ei gespot??? Ben benieuwd hoe het er bij jullie bij staat?



Knuffel :-
MM

Yep, volgende week meer duidelijkheid!



Ik denk dat ik anders maar ook van die ovutesten ga gebruiken als ik deze ronde niet zwanger ben, werkt blijkbaar wel goed :wink:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance:



Wauw MM, topppie gefeliciteerd!!



Tof zeg!



Hoe is het met de rest van de meiden.



Ik ben trouwens 1 juni uitgerekend.

Hier het foto bewijs dat het kindje er echt zit :inlove:

Onze dochter was helemaal in love echt schattig, loopt de hele dag met de foto te zwaaien!



Doei doei

Wauwie Gaby, wat ontzettend leuk! Helemaal top zo’n echo, dat is toch de ultieme bevestiging :inlove: :inlove: :inlove: op naar 1 juni dan maar hè! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



:-* MM

Super! Ik zal het gelijk in het lijstje zetten!

ik was vergeten dat ik aan moest klikken dat ik mails krijg als er gereageerd is in het nieuwe topic, dus ik dacht dat er niets bij gekomen was haha





en wat lees is! mm zwanger! wauw! gefeliciteerd hoor!

tis je van harte gewenst :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

leuk lijstje trouwens raibow



ik ben 26

Mamerijntje!! Gefeliciteerd!!! Woow dat is een hele mooi streep:d en dan die cb erbij geweldig! geniet er lekker van :inlove: :inlove:



Leuk dat ik ook bij het lijstej sta:D ik ben 23 Lentes jong NOD kan ik nog niet geven maar ik verwacht tussen vandaag en een week. Aangezien ik zeer lief juist in de ovu week niet getempt heb weet ik het niet zeker. Uiteindelijk zal het niet zoveel uitmaken aangezien ik ook eigenlijk niets verwacht nu het zo onregelmatig weer is :wink:



Rainbow! Hoe gaat het met je rug? verbeterd het al wat? ik hoop het want jeetje het klinkt niet lekker:(



Hier verloopt alles goed :slight_smile: druk in huis met schilderen enzo, druk met de kids natuurlijk. B gaat binnenkort verder onderzocht worden omdat zijn autisme verwante gedrag inderdaad ook bij de intake erkend wordt. we hopen dat dit snel gaat lopen zodat we ook gerichter met hem bezig kunnen en hopelijk zijn frustraties (daarmee ook woedaaanvallen e.d.) kunnen verminderen. Wel moet ik zeggen dat hij toch nu wat woordjes leert! Hij zei vanmiddag zijn eigen naam (uit herhaling van ons, niet uit herkennen van de betekenis). Hij weet waar hij zn plasjes en andere boodschapjes zou gaan doen en leert nu ook hoe hij kan spelen met andere kindjes. Al geeft dat wel nog wat strubbelingen aangezien hij niet kan omgaan met het delen zonder dat iemand hem zegt geven of los te laten (jep ook dat maakt weer een bhs los). Wesley gaat ook heel goed. Hij begrijpt nu de betekenis van nee schudden en het woordje klaar! Waar we heel erg blij mee zijn want hierdoor weten we in ieder geval wat hij niet wil als hij boos of verdrietig is en met ‘klaar’ of hij niet meer wil eten of spelen. Maar wat voor ons ook wel erg prettig is dat hij nu dat concept begrijpt, daarmee wij hem ook kunnen duidelijk maken wanneer wij klaar zijn met zijn gedrag als iets niet mag of als hij te opdringerig e.d. wordt. Wel erg prettig. De peuterpubertijd lijkt er wel aan te komen aangezien de laatste dagen bij ieder uitje naar de winkel oid met wesley tochwel merendeels schreeuwen spartelen en schoppen is. uiteraard lopen wij wel vrolijk door. toch wel grappig om dan die afkeurende blikken te zien van vreemden hoor :angel: Nu wel, want we weten zelf wel beter. niet reageren dan is het na 10 minuten even weer rustig voor 10 minuutjes :shifty: :wink:

In ieder geval druk druk nog wel dus:)



groetjes!!

@knuffeldraakje: zijn jouw jongens al zindelijk? Sean gaf voor de vakantie aan als hij moest poepen en ging met alle plezier op een potje zitten. Nu krijgt hij een woedeaanval als ik alleen het potje laat zien. Dus wacht er maar weer even mee. Poeh lijkt me wel zwaar hoor 2 jongens van die leeftijd. Je kan mij aan het eind vd dag opvegen en dan heb ik er slechts 1!



Ik zal jullie leeftijden er vanavond of morgen bijzetten.

Hahaha Teun, gelukkig ben je er weer :thumbup: vroeg me al af wat er aan de hand was :think: gelukkig niks dus. Maar hoe gaat het met je? En superbedankt voor de lieve felicitaties :oops: Knuffeldraakje, wat goed dat jouw jongens nu wat herkenbare begrippen leren. Ik herken wel wat van je verhaal (deels dan toch). Grote broer hier heeft het syndroom van asperger (maar is er tegelijkertijd hoogbegaafd bij en dat ‘compenseert’ een heleboel, zeker qua taal). Moet zeggen dat hoe ouder hij nu wordt, hoe meer zichtbaar zijn autismestoornis wordt. Maar bij broer is het niets vergeleken bij jouw knullen hoor!

Wel heel leuk dat je weer aan het meeschrijven bent! Fijn om te lezen dat het steeds beter gaat met de jongens en dat je nu toch weer ‘bezig bent’ met nr :thumbup: :dance: :thumbup:



Rainbow, :hug: kan me voorstellen dat je af en toe een beetje moe bent. Ik begrijp ook dat je een drukke baan hebt en manlief ook niet altijd thuis is, toch (zit op zee regelmatig, istnie?). Dan komt er ook wel heel veel op jouw nek neer en dat is meer dan vermoeiend hoor! Petje af voor al je bezigheden en dat je alles op de rit houdt :lol: :lol:



Ik heb het deze week heel luxe, er vallen wat lessen uit vanwege een toetsweek en kan zo’n beetje iedere morgen relaxed opstarten. Komt wel goed uit nu :oops: maar ik ga me toch maar eens voorbereiden op naar mijn werk gaan!

Tot snel :-* MM

Hmm… Leidster van kdv ging vanmiddag “klagen” dat Sean zo druk is. Je zou toch verwachten dat ze wel wat gewend zijn :think: Ach ik denk altijd dat Sean gewoon een kind is met energie en dat hij die gewoon kwijt moet.



Mm, hoe voel je je nu? Al last van kwaaltjes?



Gaby, super die echo! Echt al een klein mensje op te zien!

Hoi meiden,



op het KDV klagen ze al snel vind ik als je kind iets anders is dan de rest. Direct een peuterplusje er bovenop omdat je kind volgens hen afwijkend gedrag vertoond en labelen maar!

Stelletje mutsen vind ik het soms. Als je pedagogisch medewerker bent zou je denken dat je wel het één en ander leert in een opleiding maar volgens mij valt dat best tegen. Ze zouden er wat hbo geschoold personeel tussen moeten zetten, scheeld misschien.

Onze zoon gaat nu naar een ander kdv en daar zijn ze super lief. Hij wilde niet eens mee met mijn man gisteren naar huis. Dat is ons op het andere kdn nog nooit gebeurt!!!

Sorry hoor, frustratie moest er ff uit!!



Zwangerschap gaat prima, geen klagen op wat misselijkheid na.

Heb gisteren positiekleding weer voor het eerst aangehad omdat de rest wel wat strak begint te zitte nu. Vooral mijn spijkerbroeken dan.



Maarrrrrrrrr er is nog beter nieuws!!! Mijn lieve buuf is er gisteren achter gekomen dat ze ook zwanger is :dance: :inlove: :thumbup: Ik ben zo blij!!! hopelijk blijft dat gewoon goed gaan. Echt super na ruim 4 jr!!!



MM hoe viel je je?



Rainbow en Teun, hoe is het bij jullie?



Liefs!

Hey Ladies,



brrr Rainbow, wat een gedoe op dat kdv. Ik ben het met Gaby eens, dat er al snel gelabeld wordt tegenwoordig. Ik weet niet of het een optie is voor je, maar mss kun je eens gaan kijken bij een ander kdv? Hou je ook vooral bij je intuïtie als moeder. Als jij voelt dat Sean alleen maar lekker veel energie heeft die er af en toe uit moet, dan is dat goed. Als je zelf denkt dat er wat meer aan de hand is, dan is het mss goed om eens verder te kijken. Maar hang niet teveel waarde aan het plakkertje (lees oordeel) van de leidsters op JOUW kind!



Lieve Teun, hoe gaat het meisje, hoe is het met je cyclus gesteld?



Gaby, wat leuk dat je je positiekleding al weer aan kunt! Haha, gaat bij mij een nieuwe garderobe worden. Heb sowieso niks meer na ruim 12 jaar en daarbij zou ik er ook niet meer inpassen. Ben wel wat ‘groter’ geworden in de loop der jaren en het ontwikkelen van de lipoedeem. Dus ik verheug me nu al op het shoppen.

Ook super dat je buufje ook zwanger is! Gezellig lijkt me dat :thumbup: :dance: :thumbup:



De afgelopen 2 dagen voel ik me helemaal lekker. Nauwelijks misselijk, de hoofdpijn is gezakt en ik heb best veel energie. Daarnast heb ik wel erg veel last van een soort ‘opvliegers’ gevoel. Ik zweet me (vooral ’ s nachts) te pletter en wordt regelmatig drijfnat wakker. Dat vind ik akelig, maar als het hierbij blijft, hoor je mij helemaal niet!

Ach en verder voel ik me een beetje verward zo nu en dan. Stond gisteren de kruimeldief te zoeken in de koelkast. Heb een minuut naar de inhoud van mijn koelkast staan staren en bedacht me toen dat ik dat ding daar echt niet in ging vinden :smiley: :smiley: :smiley: hij hangt er naast,… whoeaaaa :smiley: :thumbup: :smiley:

En voor de rest klaagt hub dat ik alles 3 keer vertel (doe ik normaal echt nooit) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dus ik mag niet klagen!



Maar ja, tis uiteraard ook allemaal nog pril en ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en ik een beetje goed door deze zangerschap heen kom. Tenslotte ben ik straks 42 als ik moet bevallen en ik heb ik niet het meest geschikte superlijf voor een zws met die lipoedeem, maar héé, weet je, kan me lekker niet schelen. Ik geniet al met volle teugen! :inlove: :inlove: :inlove: heb vandaag wat boekjes besteld bij bol. 9 maanden boek, boekje over zwangerschap dat dagen aftelt en voor hub het boekje van Kluun. Ja en ik weet wel, het is allemaal nog vroeg enzo, maar ik kan het gewoon niet laten. Wil geen minuut verspillen.



Ohh Teuntje, wat moet jij hier wel niet van denken :think: :think: :oops: :oops: :oops: :think: :think:



:-* :dance: :-* MM

ik vind het super leuk voor je hoor mm



toen ik je laatste reactie nu net aan het lezen was dacht ik ook…ik gun het je echt van harte en ik kan echt genieten van dat ik lees dat jij er zo van geniet :lol: vrouwen he! ik zal niet zeggen dat het niets met me doet en toen ik je goede nieuws las moest ik ook echt wel even slikken (wel meer dan dat :oops:) maar dat heeft meer met eigen verdrietjes te maken dan met het niet gunnen van een ander zn geluk… maar ik weet wel dat jij wel begrijpt wat ik bedoel :-





geniet er ook maar intens van!! er is toch ook niet veel bijzonderder in de wereld dan dit! en ik hoop dat ik het ook mee mag gaan maken in de toekomst! en rainbow ook snel!



maar voor nu ben ik er bang voor… er zit echt geen enkele vooruitgang in…nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger…ik denk dat ik maandag maar eindelijk eens naar de dokter gaat, hoewel ik nu 2 dagen niet meer zo’n enorme rugpijn heb maar wel weer een beetje hoofdpijn…



gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?

voor mij geen weekend want het is koopzondag…gisteren wel vrij geweest en heerlijk uitgeslapen!



ik ga nu naar een verjaardag en dan proberen niet te laat thuis te komen…alcohol boeit me gewoon helemaal niet meer op dit moment terwijl ik voor ik zwanger was echt wel los kon gaan… net of mn lijf nog vind dat alcohol niet goed is ofzo haha



nou doeiiiiiiiiiiiiii :-