Meistoppers 2011 deel 2!

Teun, heel veel plezier en ik snap je helemaal!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-*

We hadden vandaag weer een etentje bij ons. Iedereen is inmiddels weg en voel me wel afgepeigerd. Bij het etentje was ook een oud-studiegenootje van manlief en ze was zwanger. Toen had ik ook wel zoiets van: oh dat wil ik ook! Morgen lekker bijkomen.

Wat kdv betreft ben ik wel tevreden hoor. Ik vond het alleen wel vreemde opmerking van leidster (welke nota bene Seans lieflingsleidster is). Sean loopt haar de hele dag achterna. Mss valt het haar daarom meer op.

Nou welterusten allemaal en prettig weekend.

Haha Rainbow, die Sean :inlove: :inlove: :inlove: is gewoon nu al verliefd op zijn leidster :inlove: :inlove: :inlove: maar zij dan mss niet op hem :wink: :mrgreen: :wink: mss is het gewoon inderdaad zoiets simpels dat het haar dan meer opvalt, ik vind het wel grappig :smiley: :lol: :smiley:

Hoe ver ben je op het bankje RB? Ga je al richting je nod? Voel je al dingen? Ben zo benieuwd,… :oops: :roll: :oops:

Teun, lekker druk geweest vandaag? Het was wel zo’n lekkere herfst-winkeldag :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Vanmiddag naar kraamfeest geweest van goede vrienden. Dat was me een potje moeilijk om niks te zeggen :silenced: :naughty: :silenced: pfffffffffffff. Konden we gelijk zien waar wij volgend jaar staan. Hahaha, tussen al diegene met kleine baby’s in wagens en flesjes, speentjes en weet ik veel allemaal. Stiekem hebben we genoten! We zijn écht heel benieuwd hoe iedereen straks gaat reageren. Ze verwachten bij ons nl. echt helemaal niks meer. In het begin werd er nog wel eens gevist, maar op een gegeven moment zijn we zelf gaan zeggen dat we al te oud waren :lol: en dan nu straks dit :lol: :mrgreen: :lol: ik kan bijna niet wachten. Maar doe het wel netjes hoor :wink:

Vorige maand had ik zo’n rare ongi, dus ik neem de datum als nod toen het echt doorzette (nod zal wrsch as donderdag zijn). Ik voel nog niks, maar ik voel het meestal pas 2 dagen van tevoren. Fijn dat je je zo goed voelt mm. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je mond te houden tijdens een kraamfeest!

Morgen heb ik een uitje van mijn werk. We gaan met burgemeester van Alpen a/d Rijn in discussie over shooting en daarna kookworkshop. Dus wordt wel leuk denk ik.

jeetje nog een dubbel bericht :think:

oeps… dubbel :shifty:

hoihoi!

even snel voor ik ga slapen (tja… wou het een en ander in huis af hebben dat werd laat :shock: )

Rainbow, Ze zijn nog niet zinderlijk maar herkennen het allemaal wel, merken het aankomen en geven dat ook zo nu en dan aan. Een aantal keer geslaagde potjes-momenten en B zelfs 2 keer over op de gewone toilet geweest mèt groot resultaat! Dus het zit er wel in. Maar aangezien we op het moment nog druk in de weer zijn in huis willen we nog niet volledig er mee bezig. Wanneer het huis klaar is en de rust terug dan gaan we een volle week aankijken of ze er echt klaar voor zijn.

Mamerijntje, Het lijkt hier ook alsof ze met de leeftijd (oké ze zijn klein) meer duidelijkheid komt in hun gedrag. bepaalde ticks komen nu duidelijker naar voren en we merken nu beter wat B stoort of juist niet. Sinds een maandje ongeveer loopt hij steeds vaker om zijn as, meestal als hij vermoeid is of enthousiast. Wel positief is dat ze beide nu goed alten zien wel pogingen wagen om woordjes te leren. W meer dan B, en W gebruikt ze ook echt (zelfs 2 namen & Tante kon hij gister na 3 keer herhalen al zeggen!) Het is soms wel frustrerend om andere kindjes te zien en oke, vergelijken ‘mag’ niet maar dan valt het me wel meer op dat ze beide toch duidelijk een ander patroon hebben in doen en laten. nog vervelender vind ik als mensen dit dan ook afwijzen en mij willen vertellen hoe het anders te doen, of simpelweg zeggen: “niets mis, maak je niet druk”, of “dat komt vanzelf, dat leren ze nog wel” terwijl ik in mn achterhoofd weet dat bepaalde dingen misschien wel nog wat jaren kan duren.

Ik sluit weer af, ik houd het verder even kort gezien de tijd. als het lukt kom ik morgen nog weer langs! En hopelijk dan een volgende cyclus eens… ergens deze week had ik wel wat verwacht maar het komt niet echt op gang geloof ik.

Groetjes!

Lieve Ladies,

even een kort ego-berichtje. Het is mis hier :cry:

Onze mini is helaas al als sterretje terug naar de kosmos :**:

We hebben zo niet heel lang mogen genieten van het geluksgevoel van deze zwangerschap. Jammer, maar ik vertrouw er maar op dat dit goed is zo, hoewel ik me wel intens verdrietig voel op dit moment :cry:

We geven echter niet op en gaan er weer voor als dit alles achter de rug is :inlove:

Ik kom gauw weer uitgebreid meeschrijven, maar ga nu even heel diep onder de dekens :cry: :cry:

:-* MM

:frowning: :hug: Lieve mm veel sterkte!

ooh, jeetje Mamerijntje!!

:hug: :**: Jullie kleintje zal gemist worden…

Heel erg veel sterkte!!! :hug:

Hier is ‘gelukkig’ weer een nieuwe ronde. Danwel geen regelmaat in cycli maar wel redelijk in luteale fase. alhoewel die aan de korte kant is. Achja, we wachten af hoor:)

verdomme mm!!

:cry: :cry: :cry: soms is het leven gewoon k%$#W#%%^^t !!

ik had het je zo gegund!! ik hoop dat het goed met je gaat en gooi het er maar allemaal ff uit! :hug:

hier vandaag ongesteld geworden, en ik ben nog nooit echt blij geweest als ik ongesteld werd maar deze keer wel… het betekend nieuwe kansen! gaan we samen voor mm en rainbow ik hoop dat jij over 2 dagen een positieve test in je handen hebt! voor ons allemaal trouwens! :-*

Hoi meiden,

Mag ik me weer bij jullie voegen? Tenminste volgens mij heb ik in het begin ( maand mei) meegeschreven maar was vrij snel gestopt. Ik herrinder me mm tenminste denk ik :think:

Ik ben karin, 33 jaar en we zijn nu voor onze derde bezig. In het begin had ik iets van we zien wel hoe en wanneer. Maar nu begin ik wel ongeduldig te worden. Ben nu net weer ongesteld geworden en baal er gewoon van.

Verder is mijn cyclus niet echt regelmatig zoals jullie kunnen zien en heb ik het idee dat ik steeds kwaaltjes heb voor mijn ongesteldheid. Bv misselijk, zere borsten waardoor ik steeds hoop.

Hoe gaat het bij jullie? Ik las dat mamerijntje een miskraam gehad heeft. Wat ontzettend vervelend :hug:

Ik zal vanavond of morgen even lijstje aanpassen. Ik denk dat ik morgen ongi word, maar had al het idee dat het deze ronde niet zou lukken. Ik voelde me deze maand zo moe. Maar goed nieuwe maand nieuwe kansen. Ik ga denk ik ovutesten kopen. Nog nooit eerder gebruikt, dus ben benieuwd.

Lieve mm, ik vind het echt zo erg voor je. Je kan hier iig altijd terecht.

welkom terug dan maar!! wachten ook ook vermoeiend zijn! en natuurlijk baal je als het blijkt niet raak te zijn! maar gewoon volhouden en weer met frisse moed er voor gaan! gebruik je ovu testen? ik heb ze nog nooit gebruikt…lijkt me soms wel handig eigenlijk

rainbow hoe was je dag gisteren eigenlijk, je ging naar alphen aan de rijn toch?

ik kreeg gister een smsje van iemand van waar ik niet vaak meer contact mee heb aan wie ik spontaan vertelde dat ik een miskraam had gehad omdat het toen net 4 dagen geleden gebeurd was… ze stuurde me hoe het was…dus ik vond het erg lief van haar…en toen ik haar terug stuurde hoe het met haar was stuurde ze terug dat ze 11 weken zwanger is…poehpoeh waarom blijven zulke dingen toch zo moeilijk… ik gun het haar echt van harte maar ik dacht echt waarom vertel je me dit…gelijk weer verdrietig :frowning:

timing rainbow

ik hoop stiekem dat je misschien wel zwanger bent hoor! maar mocht het niet zo zijn kunnen we samen wel ovu testen gaan proberen haha

ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen, hoewel dat voor mn gewoon zo valsspelen lijkt…wat natuurlijk nergens op slaat haha

wat zijn de betaalbare goeie ovutesten dames?

Hey Karin! Welkom terug. Volgens mij zijn wij begonnen bij de aprilstoppers, maar die waren snel ter ziele en samengevoegd met mei en daar waren ze allemaal (nou ja, bijna dan) super snel zwanger! Teun, Rainbow en ik zijn nog over nu, maar langzaamaan komen er terug :mrgreen: :mrgreen: Knuffeldraakje is er weer en nu jij! Gezellig meiden :lol:

en bedankt voor alle support! Dat doet goed en voelt fijn :-*

Rainbow, spannend hoor!

Teuntje, wat fijn dat je nu eindelijk weer ongesteld bent geworden! Hup, op naar een ei!

Knuffeldraakje, jij ook succes in de nieuwe ronde

Karin, die pms symptomen herken ik wel. Dat is megavervelend, want iedere maand weer denk je dan ‘het is raak’ en dan word je alleen maar voor de gek gehouden door je eigen lijf :wall:

Ik hoop voor je dat het snel raak is! Al eens met ovulatietesten gewerkt?

Hier gaat het wel hoor.

Ik heb geen zin om bij de pakken neer te zitten, dus meld me weer. Heb een hele ochtend aan ‘rouwverwerking’ gedaan :oops: heb een doos gemaakt voor mini, de babybewaardoos, met allemaal spulletjes erin die we de afgelopen week al 'verzameld hadden. Kaartjes, 2 rompertjes, boekjes, kreeg vandaag nog een lief pakketje van mijn nichtje met de post (mutsje en sokjes :inlove: ) en ik heb een afscheidskaart geschreven voor de kleine mini-ster ::

Ik heb foto’s gemaakt van de doos en hem in de kast opgeborgen(zwitsalgeurzakje erbij :kaars: ) Het is goed zo, ik wil weer door.

Ik ga weer lekker met jullie mee schrijven en meeleven! Ik zet mijn foto van de bbd erop en dan is het mooi afgesloten :angel: :
: :angel:

Rainbow, wil je mijn datum van het lijstje halen a.u.b. en mijn nod weet ik nu natuurlijk nog ff niet :think: maar dat komt ook vanzelf weer :slight_smile:

Knuffels voor jullie allemaal en ik ben blij dat het kluppie weer wat groter aan het worden is :mrgreen:

Truste :zzz: :-* MM

Mm, mag ik nog wel vragen hoeveel weken je zwanger was? Hier een vriendin die zondag miskraan gehad heeft na 8 weken. Maa ze bloedt nu nog steeds ( tenminste vloeit nog steeds) is dat normaal?

Oh en van aprilstoppers, ben ik dus nog een maand langer bezig dan ik dacht. Maar de eerste maanden waren we niet echt serieus bezig.

Nee ik heb hier geen ovulatietesten gebruikt, miss toch maar eens gaan proberen.

Hoi mm, sorry had er gister nog geen tijd voor gehad. Ik kwam laat thuis en ben direct naar bed gegaan. Helaas kan ik het lijstje niet nu op mijn mobiel aanpassen dus wordt het vanavond.

@Teun: met burgemeester in discussie was erg leuk! Eerst hield hij een presentatie van hoe hij de schietpartij heeft beleefd als burgemeester zijnde en daarna gingen we in discussie. Hij kan echt geweldig presenteren en daardoor bleef je geboeid tot het einde.

Zo, nu maar weer gaan werken. Tot vanavond!

Werk ze rainbow :smiley:

Ik heb net de oudste (5) naar school gebracht en ga straks met de jongste (19 november 3) naar het peuterzwemmen. Daarna ga ik maar eens proberen om het huis weer toonbaar te maken.

Veel plezier iedereen vandaag

Zoo… lijstje is weer aangepast…