Mijn bijsluiter vertelde dat het niet uitmaakt hoelaat je test.
Het is hier helaas hiet over met stukke dingen want de ketel is ook stuk, tenminste de achterste pakking moet vervangen worden maar dat kost 300 euro en hij is 11 jaar oud. Dus miss ook maar beter een nieuwe. Maar ja de centjes he :?
Hmm, gek dat de bijsluiters verschillende dingen zen. Ik test iig 's avonds en dan zie ik wel.
Vervelend Karin dat ook je ketel stuk is. Je droger alleen al is vervelend en dan ook nog eens je ketel :?
Nou Karin, da’s allemaal wat, een droger, een ketel, allemaal kapot Tijd voor wat beter neuws meid :thumbup: hoe is het met je ovutests?
Rainbow, Teun, al chocola van te maken bij jullie? Hoop het zo voor allemaal en ik vind ook gewoon dat we gewoon allemaal zwanger het nieuwe jaar in gaan :oops: :inlove: :inlove: :inlove: :oops:
Zo en als dit nu werkt,… dan hoef ik nóóóóóóit meer een Sinterklaascadeautje :mrgreen: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Ja, dat zou heel mooi zijn als we allemaal zwanger het nieuwe jaar in gaan. Hier nog steeds een negatieve test. Ik verwacht morgen of overmorgen een dikke streep Ik moet morgen wel geduld hebben, want ik ben morgen pas om 22.00 uur thuis.
Ik ook een negatieve test, terwijl ik wel wat meer slijmverles heb. Ik denk zelf nog 3 dagen ongeveer. Maar ik test gewoon even elke dag.
Tja ik heb nu de was maar hangen
ik krijg echt de helft van de tijd geen mails haha
even bijlezen weer…
ik lees tweelingen bij mm, aankomende ongesteldheid van knuffeldraak en kapotte drogen bij karin :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hoewel tweelingen leuk kunnen zijn
rainbow ik heb echt geen idee…ik heb het idee dat ik steeds minder streep zie haha…maar ik heb de laatste 2 dagen wel meer gedronken en dus helderde urine denk ik… hij zou vast niet al geweest zijn :think:
het zou best pas dit weekend kunnen zijn…ik heb wel koppijn…maar dat zal wel van mn werk komen…verschrikkelijke dag achter de rug maar gelukkig wel leuke einde toen ik was ging eten met wat meiden van het werk…
nu slapennnnnnnnn
ik duim voor allemaal zwangeren deze maand!!!
zou het echt te gek vinden dames!! :inlove:
Hey iedereen!
@Rainbow, die ovu-tests begin ik niet aan;-) vorige keer deed ik dat wel, tot bij mij een week lang positieve tests kwamen (waarschijnlijk door een zware blaasontsteking, een gemiste zwangerschap, of simpelweg de verwarde hormonen). Mn hormonen zijn te veel in de war daarvoor denk ik. destijds zei mijn gyneacologe dat als de temperatuur niet duidelijk wat aangeeft, zal ovu testjes ook waarschijnlijk valse resultaten geven. aangezien je temperatuur puur lichamelijk gaat (met een kwik-meter althans) en tests kunnen vals positief/negatief zijn. Normaal werkt het wel hoor , alleen ik ben een geval apart. :mrgreen:
@MM, dankje:-) jij ook nog een dikke :hug: en voor mooie resultaten binnenkort!
@Karin, he jakkes! je ketel ook nog eens! en ook al geen goedkoop grapje… jakkes. Succes met alles!
@Teun, voor een goed weekend met strepen en klussen! :mrgreen: Tweelingen zijn inederdaad erg leuk:D (meestal :shifty: :lol: )
Nou hier dan eindelijk de meeste bloeding weg dus kan weer gaan temperaturen (als ik eraan denk). Ik moet zeggen, het begint hier wel steeds meer te kriebelen en te twijfelen om niet toch al eens de huisarts op de hoogte te stellen (voorgeschiedenis, 8e ronde + bloedingen e.d.). Nu het huis bijna af raakt, is het toch ook wel een nieuw begin met volle toeren op onze wensen. de wens is er, maar echt er mee bezig zijn komt nu pas voor mij denk ik… Nou ik moet nog wel een maandje kunnen wachten toch hihi :mrgreen:
Hoi,
Ik had vandaag een donkere streep, geloofik tenminste :think: Volgens de bijsluiter was de lichte streep de controlestreep. Dus we gaan komende dagen flink aan de bak :-*
Hmmm :? Hij stopte ermee, dus even een extra antwoord.
Zou wel vroeg zijn maar het kan, dus we gaan gewoon lekker klussen
Knuffeldraakje, mag ik vragen hoe je tempt? Is dat oraal of anaal? Dat laatste houd mij dus tegen om te tempen :oops:
Fijn dat de bloedingen weg zijn. :lol: En de kriebels steeds groter snap ik wel.
ohhhh spannend karin!!
puur op gevoel denk ik dat het bij mij nog een paar dagen gaat duren en het wordt alleen nog maar lichter dat rot streepje haha
ik begin alvast de duimen voor iedereen met streep!!
Ik leef nog steeds met jullie mee hoor ladies.
Knap dat iedereen zo optimistisch is!
Komend weekend lekker uitwaaien aan zee, woesh!!!
Liefs xx
Gaby, veel plezier aan de woehste zee!
Teun,… kan het toch niet zo zijn dat je je ei al gehad hebt, met die streep die iedere keer lichter wordt :shock: :think: :shock: als ik het zo lees, zou ik het zo denken,… :oops:
Voor de rest iedereen een welterustenknuf :hug:
hmm lijkt me niet hoor… dan zou ik op dag 8 al een eisprong gehad moeten hebben haha…
de eerste x had ik een paar uur niet gedronken mis dat hij daarom wat donkerder was…en nu heb ik elke keer best lichte urine gehad…
nouja we zullen zien, dan zou ik iig ook weer snel ongesteld moeten worden
Hier ook nog steeds negatief. Stiekem wel blij dat vandaag nog negatief is, want ik ben bekaf. Kom net terug van een reanimatie cursus en ga gelijk slapen.
Als het goed is zou ik vandaag een positieve test moeten hebben (2 weken voor mijn nod). Over 3 uur weet ik het (dan ben ik thuis). Duimen jullie mee?
Xx
Ik duim mee :thumbup:
Vind het zelf wel raar dat hij gisteren positief was, zou nog een week moeten duren volgens mijn gemiddelde :think:
Gisteren was het gezellig maar vanavond moet mijn man om 22 uur zaalvoetballen. Dus niet echt handig om weer te klussen :?
Rainbow
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Spannend Karin!
Bedankt voor jullie geduim! Nog even en ik weet of ik vanavond aan de bak kan :shifty:
Ik laat het jullie straks weten!
Teun schreef:
hmm lijkt me niet hoor… dan zou ik op dag 8 al een eisprong gehad moeten hebben haha…
Teun, je kunt vanaf dag 6 een ei hebben. Bij Hugo heb ik dat gehad en die is nu 12!!!!! :mrgreen: