Meistoppers 2011 deel 2!

Hoi meiden,

We hebben een hele leuke drukke dag achter de rug. Larissa is ontzettend verwend en mama en papa hebben een aanbouw nodig :lol:

Ik heb net de eerste test gedaan en ik zie een heel licht streepje. Maar zou ook nog even moeten duren volgens mijn cyclusgemiddelde. Ik doe nu gewoon elke dag een testje om te zien wanneer het nu is.

Hoe is het verder bij jullie?

hoiii

nog gefeliciteerd met je dochtertje! 4 is ze geworden toch?

ja ik doe nu al 3 dagen braaf een testje en ik heb elke dag nog een licht streepje gehad…

vandaag dag 11 als ik het goed heb…maar goed kan nog goed een dikke week duren als het gaat zoals mijn oude cyclus maar ik vind het best spannend haha…

ben alleen bang dat ik nog erger teleurgesteld ben als het niet raak is…omdat je nu ook nog precies weet wanneer je een eisprong hebt…maarja we shall see!

ik heb vandaag gewerkt en ga zometeen naar een playbackshow van mijn oude voetbalclub dus dat gaat vast gezellig worden! fijne avond!

Ze is 3 geworden :stuck_out_tongue:

Teun dat idee heb ik ook maar ja we zien wel. N de bijsluiter staat dat als je na 4 maanden nog niet zwanger bent na gebruik dat je dan de dokter moet/kan bellen.

Enne heb jij gevoetbald? Waar en welke klasse? Ik heb altijd veld gespeeld en dit jaar voor het eerst alleen zaal.

Nog van harte met de verjaardag van je dochter.

Vandaag ook een test gedaan en een superlicht streepje. Dus nog negatief.

Succes morgen mm! Ik hoop dat je morgen een mooie donkere teststreep krijgt!

Ha ladies,

Karin nog van harte gefeliciteerd en 3 is een hele leuke leeftijd hè :lol: wat gezellig dat ze zo verwend is :stuck_out_tongue:

Wij hebben gisteren Sintinkopen gedaan voor Hugo (bijna 12 :lol: ) en daar hadden we ook al zo’n plezier in. Hugo is soms nog heel kinderlijk en hij wilde graag een garage en auto’s van Need for Speed :smiley: Hij is écht helemaal autogek en dan vind ik het gewoon heel erg leuk dat we nog écht speelgoed kunnen kopen waar hij dan helemaal gelukkig mee is en lekker mee speelt :smiley:

Ha, kan bijna niet wachten op een nieuwe generatie Sintgenieters :lol: :lol: :lol:

Rainbow en Teun (en Karin), die lichte streepjes zijn inderdaad nog geen indicatie van een ei, maar wees gerust, het komt écht wel!

Ik had gisteren een knaltest :inlove: :inlove: ben benieuwd of ie vandaag nóg donkerder is, of al weer lichter. We hebben het in elk geval tot nu toe goed benut :wink: :inlove: :wink:

:pray: Ik duim voor je mm!

Ik vind het nu wel spannend met die ovutesten, ik hoop dat ik begin volgende week ook een donkere teststreep krijg!

Rianbow vast wél :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Hey meiden,

wat grappig om te lezen, iedereen aan de tests :smiley:

Wij hebben de inkopen nieuwerwets de inkopen via internet gedaan.

Niet zo gezellig, maar ik kan me niet eens heugen wanneer wij voor het laatst tijd hadden om de stad in te gaan!

Need for Speed, daar loop ik zelfs nog warm voor (30 jr haha)!!

12 Jaar, leuke leeftijd lijkt mij!

Gefeliciteerd met je dochter Karin, ook een november kindje!! Die van ons is ook deze week jarig geweest, 4 jr geworden.

Liefs!

ja vind ook wel spannend nu :oops:

maar goed kan makkelijk dat het bij pas over 1 week is ofzo…

of wie weet heel lang…afgelope x was het ook 56 dagen…we shall see!!

ik zit niet aan de tests :shock: :eh: :wink: Ik had eigenlijk op dag 13 gezeten vandaag maar vreemd genoeg lijkt sinds dag 10 weer in een nieuwe cyclus te zijn gekomen. na 10 dagen al! :shock: Heb dus deze cyclus geen temp bijgehouden want met een bloeding van meer dagen lijkt me dat geen geslaagde eisprong en al helemaal geen normale cyclus… pfff lijkt wel of het steeds meer in de war raakt hier :roll: nouja, we wachten in ieder geval tot na oud en nieuw, dan zal ons huiske ook helemaal af zijn. Tenzij de bloeding elke 10 dagen blijft komen (dat zou dan ook nog maar 4 keer kunnen dit jaar:o tijd gaat best snel)

@Karin, nog gefeliciteerd met je dochter!!

@mm, je bent vast wel lief genoeg hoor!! hopelijk mag je alsnog een geweldig sintkadootje krijgen, of kerst. maar wel :pray: binnenkort in ieder geval!

@Teun, hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid en resultaat met de testjes :inlove:

Sorry als ik nog mensen mis in mn reactie, ik probeer het bij te benen maar met de drukte krijg ik mn concentratie niet zo op de rit :oops:

Ik duim heel hard voor allemaal mooie sint kadootjes voor iedereen! :pray: :pray:

Heyyyy Gaby!!! Je bent er nog! Leuk meid, hoe gaat het met je? Lekker aan het genieten van het zwanger zijn :inlove: :inlove: :inlove:

Nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag van afgelopen week! Dan gaat ze nu naar school! Lekker voor je,…(rust),…

Knuffeldraakje, wat leuk om ook jou weer even tegen te komen in alle drukte :-* al gedacht aan een innestelingsbloeding o.i.d. of is dat te vroeg/gek/kan niet/raar,… al eens een test gedaan???

Hier de ovustreep nóg donkerder, dus at zit helemaal goed met dat ei van mij :inlove: :inlove: :inlove:

Teun, Rainbow, die van jullie komen ook! Zekers weten :mrgreen:

:-* MM

@mamerijntje wrote:

Heyyyy Gaby!!! Je bent er nog! Leuk meid, hoe gaat het met je? Lekker aan het genieten van het zwanger zijn :inlove: :inlove: :inlove:

Nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag van afgelopen week! Dan gaat ze nu naar school! Lekker voor je,…(rust),…

Knuffeldraakje, wat leuk om ook jou weer even tegen te komen in alle drukte :-* al gedacht aan een innestelingsbloeding o.i.d. of is dat te vroeg/gek/kan niet/raar,… al eens een test gedaan???

Hier de ovustreep nóg donkerder, dus at zit helemaal goed met dat ei van mij :inlove: :inlove: :inlove:

Teun, Rainbow, die van jullie komen ook! Zekers weten :mrgreen:

Hee, dat klinkt als een aankomend ei! goed!!! :dance:

Wat betreft de bloeding, inderdaad wel aan gedacht maar daarvoor is er te veel bloeding. dit is echt een maandelijkse bloeding-bloed (ik ga maar niet in detail :lol: ) helaas. de eerste dag dacht ik, misschien vanwege een eisprong maar dit zette door. Anders had het wel gekund hoor! Maar dan lijkt dit meer op een ma. Maar daar wil ik niet bij stil staan. Anders blijf ik in de zenuwen :oops: Ik denk dat mijn lichaam gewoonweg erg in de war is door alle veranderingen hier in huis.

Volgens fertilityfriend is het nog geen nieuwe cyclus, maarja, 3 dagen matig tot hevige bloeding lijkt me toch op naar ronde 8 helaas.

Knuffeldraakje :hug: vervelend dat het allemaal zo in de war is meid! Ik hoop dat het snel rustig wordt en je cyclus netjes in het gareel gaat lopen, zodat je wat meer zicht krijgt op e.e.a.

:slight_smile: dankje :slight_smile: Ik verwacht alleen zelf niet dat er veel regelmaat in komt. ook niet als het hier rustiger wordt. ik geloof dat ik nooit regemaat gehad heb enigszins. Zelfs tijdens de pil tussentijdse (lichte) bloedingen. enige regelmaat waren de eerste 4 cycli als meistopper. Het scheelt dat ik er niet zo echt last van heb. alleen af en toe wat rugkrampen vlak voor de menstruatie (deze bloeding niet overigens…). Ach we zien wel :wink:

Dankje voor je steunwoorden :mrgreen:

Knuffeldraakje: wat vervelend als je lijf zo van slag is. Wat is fertilityfriend?

Gaby: ook gefeliciteerd met je dochter :dance: Ze mag nu lekker naar school. Had ze er zin in? Hier wil Larissa nu al heel graag naar school maar helaas moet ze nog een jaar wachten.

Mm, wat fijn een ei :lol: en dat is toch wel al heel snel he, je verwachte hem deze maand toch niet gelijk :think: Heb wel gehoord dat je nu wel vatbaarder ( weet niet of dat zo goed omschreven is :think: ) bent voor tweelingen :lol:

Hier was mijn streepje wel donkerder maar niet zo als de controlestreep. Hoelang blijft je streep donker? Tot hoelang na je ei zeg maar?

Vandaag is de droger overleden bij ons. Hij maakte een heel eng geluid bij het draaien met stinklucht, dus we hebben hem opengemaakt…nou we hebben wel de oorzaak gevonden. Een schroef :shock: maar we zijn dus met een reden geen wasdrogerreperateurs… Hij deed het nie meer toen weem in elkaar zette. Dus we zijn op zoek naar een nieuwe :cry:

@Karin, Fertilityfriend is een engels/amerikaanse site waar je je temperatuur kan bijhouden (smorgens, voor je uit bed stapt) waardoor je meer zich zou kunnen krijgen op je cyclus en eisprong. ook eventueel met controle van de baarmoedermond stand en het soort slijmverlies. Met een redelijke cyclus zou je via die manier je eisprong kunnen voorspellen.

Wat betreft je ovutest, ik geloof dat dat ongeveer 24 uur kan zijn. dus meestal 1 dag echt positief. althans dat was bij mij wel als ik een ‘normale’ cyclus had.

Wat vervelend van je droger! succes met was hangen danmaar :wink:

:shock: Tweeling :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Karin: balen zeg van je droger! Helemaal vervelend met die dure decembermaand en de winter (ok, officieel nog herfst, maar qua temp vind ik het al winter). Dan kan je ook niet je was buiten drogen.

Wel superspannend dat je een donkere teststreep hebt! :pray: Ook voor jou zal ik hard duimen!

@knuffeldraakje: vervelend dat je zo van slag bent. Kunnen ovutests je niet meer duidelijkheid geven over een ei?

@mm: een tweeling dat zou toch wat zijn!

@Gaby: jij ook nog gefeliciteerd met je dochter! Spannend hoor dat ze naar de basisschool mag!

@Teun: wanneer verwacht jij je ei? Ik op woensdag. Zojuist ook getest en nog steeds negatief.

Vraagje voor de ervaren ovutesters: kan je ook je ei missen? Dus je hebt wel je eisprong, maar omdat ik 's Avonds test mis ik het hoge lg-gehalte? Is momenteel (iig nog) niet van toepassing hoor, maar was gewoon benieuwd.

Rainbow, nee hoor, als je iedere dag test, kun je je ei niet missen. Het is zelfs beter om 's avonds te testen (heb ik ergens gelezen, weet niet meer waar), i.t.t. je hcg dat 's morgens weer duidelijker zou zijn :smiley:

Dat ei dat komt, let maar op! :hug:

Ook voor Teun, lang leve het ei! :hug:

Karin, :hug: voor je droger

Knuffeldraakje :hug: voor je onduidelijke lijf

:-* :-* MM

Weer gerust gesteld! :stuck_out_tongue:

In mijn bijsluiter van de ovutests staat dat 's middags om een uur of 12 je lh-piek is. Nou ja, zolang ik maar een ei spot!