Meistoppers 2011 deel 2!

Ik vind de vorige variant mooier. Nou, dan ga ik ook gewoon 's Avonds testen, voel ik me meer op m’n gemak.

Ach vind het wel grappig dat elk antwoord een kleuer heeft. Maar vind het wel wat fletse kleuren.

Ik heb besteld en krijg de testen als het goed is vrijdag binnen.

Spannend :smiley:

ik zie echt alleen een andere banner bovenin de pagina, het logo zeg maar… verder is bij mij alles hetzelfde hoor :think:

ik zit nu op dag 8 en jullie? ik denk dat ik vrijdag mn eerst ovutestje ga doen… ik denk ook gewoon na mn werk rond half 7 dus… dat is dag 10…

voor mijn mk was mn cyclus nooit eerder dan 30 dagen dus lijkt me niet dat ik het nu al hoef te doen toch? wat denken jullie?

Ik denk dat dag 10 vroeg genoeg is, aangezien je cyclus voorheen nooit korter dan 30 dagen was. Voor mijn zwangerschap was ik stipt 28 dagen, nu ben ik gemiddeld 28 dagen met een minimum van 27 dagen. ik ga vanaf zaterdag testen, dat is voor mij dag 11. Ik zie nu dat we gelijk lopen Teun! Ik zit nu ook op dag 8!

Hub en ik zijn net uit eten geweest. Hub vond dat ik het verdiend had :inlove: Sean logeert bij z’n opa en oma, dus konden we heerlijk ontspannen eten en lekker lang natafelen. Als we met Sean uit eten gaan komt het er meestal op neer dat ik een derde tot de helft van m’n bord moet afstaan aan Sean. hij is echt dol op eten! Kindermenu zou hij ook zo op kunnen eten ware het niet dat ik niet zon fan ben van patatjes met frikadel oid.

Maar goed, ik ga nu (met een voldaan gevoel) slapen. Welterusten meiden!

Haha we zitten heel dicht bij elkaar, ik zit vandaag op dag 9 :smiley: Maar zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen is mijn cyclus erg onregelmatig en lang. Ik krijg het nog binnen dus dan ga ik denk ook maar vrijdag testen. Volgens gemiddelde zou mij ovulatie pas bij dag 23 zitten. Tenminste ik moet tellen vanaf de eerste dag van de menstruatie toch?

Yep, vanaf de eerste dag van je menstruatie. Grappig joh dat we zo dicht op elkaar zitten!

goh das wel toevallig ind! En volgens mij zit mm ook rond die tijden d8 ik gisteren te lezen…

Hoe cool zou dat zijn… 4 tegelijk zwanger! Ik teken ervoor hoor!

Leuk dat je een lekker avondje heb gehad rainbow! Heerlijk genieten dus!

Ha Ladies,

wow, we zitten inderdaad allemaal zo’n beetje rond hetzelfde punt. Ik zit nu op dag 11 en heb gisteren getest. Nog geen posistreep. Meestal heb ik rond dag 14 mijn ‘ei’ (dat is zondag) en ik hoop deze keer echt dat er een ei komt en mijn lijf weer helemaal mee doet :pray: :kaars: :pray:

Tja, met zijn allen zwanger. Is dat geen mooi Sint / Kerstcadeau :oops:

Ik hoop en bid en hoop dat het zo zal zijn. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik er niet meer van overtuigd ben of ik ooit nog eens zwanger zal zijn. Het idee alleen al met welk een angst ik dan te maken krijg :?

Maar goed voorlopig maar even focussen op ‘het ei-gebeuren’ :inlove:

:-* MM

Mm houd de moed erin! Dat zal idd een mooi kerstcadeau zijn als we met z’n allen tegelijk zwanger zouden zijn! Van af vandaag lekker weekend! :smiley: succes met de eerste testen Karin en Teun!

ind mm gewoon de moed erin houden!

wij geloven er nog wel in hoor :-*

ik heb even een test vraagje…

ik heb dus die sensitest testjes gekocht

en ik d8 ik ga alvast proberen want dan ben ik voorbereid haha en je weet nooit hoe je cyclus is naar een mk…je hoort vaak dat hij kan veranderen na geboorte of mk… anywayyyy haha

ik wilde dus testen, en ik zag nergens staan hoe lang je dat testje (het zijn van die hele dunne papiere testjes) in de urine moest houden :s

ik heb hem maar onder gehouden tot alles paarsig was geworden mis wel 15 seconden ofzo…

heb trouwens een lichtstreepje nu…maar ik las ook dat dat een aantal dagen kan zijn en dan ineens een donkere en dan komt je eisprong toch?

spannend weer allemaal hoor :oops: :mrgreen:

jullie ook succes!

:lol: :stuck_out_tongue: :lol: ik ga niet meer testen hoor :snooty: ik zet gewoon mijn schoen vanavond en dan zit er morgen mss wel een beebje in :lol: :stuck_out_tongue: :lol:

Teuntje, ik heb altijd een licht streepje - dat schijnt normaal te zijn - heb nog nooit een blanke ovutest gehad! Maar als je je ei hebt is ie écht donker, net zo donker of donkerder dan de controlestreep! Echt waar!

Ik ga alvast maar liedjes zingen bij mijn schoen :stuck_out_tongue: :lol: :stuck_out_tongue:

als je maar niet voor het zingen de kerk uit gaat dan :shifty:

veel zingen en je hebt 5 dec misschien wel een een babytje in je buik haha

maarrre hoe lang houd jij dat testje dan in je urine?

Whoehahahaha :lol: :lol: :lol: ik zal blijven zingen tot ik zwanger ben :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: en dan maar hopen dat dit voor Kerst is, anders slaan die Sintliedjes weer nergens meer op. Tenzij ze van de Sint een Kerstman maken en van Piet een boom ofzo :mrgreen: :mrgreen:

Teuntje, ik heb van die midstreamsticks. Dan hoef je niet te klooien met zo’n bekertje,…

aan mijn bevalling van Hugo heb ik een ‘5e schaamlip’ overgehouden. eén van de vier is ‘in 2en gescheurd’, waardoor ik niet meer zo strak plas zeg maar. Zo’n ding onder mijn straal in de pot houden, gaat nog het beste :oops: :oops: :oops:

Ik houd 'm dus meestal zo’n 10 sec. erin,… :lol: :lol: :lol:

Haha, ben je dit jaar wel lief geweest mm?

tja hmmmm :think: heb natuurlijk wel mijn vader ‘even on hold gezet’. En heb ook wel een keer of 3 hevige ruzie met hub gemaakt :oops: maar dat waren dan weer de hormonen zeg maar :mrgreen:

Tja, ik denk dat ik over het algemeen toch best ,… :silenced: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ach en ik weet zeker dat de Sint het hartstikke leuk vindt om nog zo’n mini in zijn boek te schrijven hoor! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Lijkt me heerlijk om weer met een klein kind het Sintfeest te mogen beleven :inlove: En als ie die van Averecht nou nog maar op tijd vindt, anders gaat het hele feest weer mooi niet door dit jaar. Vreselijke vrouw van de groenten van Hak :sick:

:lol: :-* :-* MM

haha ik zie nu pas die sintjes en pietjes

ik heb nu pas die nieuwe website op mn laptop haha :lol: :stuck_out_tongue:

Hey ladies,

ja toe maar! Over 2 wkn iedereen zwanger!!!

Hier gaat het wel beter, iets minder moe en misselijk.

Volgende week gaan we 3 dgn lekker weg met zijn 4 tjes.

Dochter lief was naar school vandaag, heerlijk die rust :wink:

Nu ff goed nadenken over welke fiets ik van mijn fietsplan wil kopen. Wat een luze he? Bakfiets of een fiets voor mij juist… :slight_smile:

Liefs!

Teuntje, ik heb ook een diptest en op de gebruiksaanwijzing staat dat ik de stick ongeveer 5 seconden moet onderdompelen. Dus zal bij die van jou ook wel zijn denk ik. Ik dacht trouwens dat je morgen voor het eerst zou gaan testen.

Heerlijk Gaby er even uit. Wij gaan volgende week een weekendje naar oranjedorp. Ben benieuwd of dat leuk is.

Rainbow, ik heb daar hele goede verhalen over gehoord :smiley:

Gaby, veel plezier maar dat zal vast wel lukken :lol:

Ik hoop de testen vandaag binnen te krijgen. Maar morgen is mijn dochter jarig dus ben ook druk bezig met alle voorbereidingen. Straks boodschappen doen, cakes maken, huis opruimen. En niet vergeten mijn zoon weer van school halen :lol:

Ohwohw wat zijn jullie allemaal druk meiden!

Gaby, wat heerlijk om mee bezig te zijn, een mooie fiets uitzoeken. Tja,… lastig hè, kies je voor het leuke gemak of voor eigen belang en comfort !!! Pfff succes met kiezen :thumbup:

Karin, wat leuk, voorbereiden voor je dochters verjaardag! Veel plezier en geniet er lekker van!

Rainbow en Teun, lekker testen meiden!

Rainbow en Gaby, lekker een paar daagjes weg in het vooruitzicht :thumbup: :thumbup:

Hier een dagje samen vrij. Auto is naar de APK en krijgt winterbanden en vanmiddag hebben we kopersdag in ons nieuwe huis. Kunnen we eindelijk eens vragen op welke termijn ze denken op te gaan leveren :shock: :shock:

Verder geen nieuws, maar dat is meestal wel goed, toch :lol:

Fijne dag verder en tot snel :stuck_out_tongue: