Mm :hug: wat ontzettend vervelend dit. Jij hebt iets geschreven aan je moeder en daar heeft je vader niets mee te maken. En dan ook ng deze reactie op het verlies van mini :**: :hug:
De kids vonden sint erg spannend en leuk maar :doh: :doh: Ik had op internet gelezen wat er ging gebueren en dat was dus verandert. Dus we waren echt net op tijd om hem langs te zien komen en alle pieten te zien. Helaas dus niet op de foto maar bjorn heeft wel een nieuw pietenpak gekocht. Larissa past de oude van hem. En ze hebben strooigoed gehad ( volgens larissa kokosnooten, ) de foto’s komen later.
Ik denk dat ik dan ook maar die testen ga bestellen. Hoe doen jullie dat, vanaf wanneer een test doen? Dus hoeveel heb ik er ongeveer nodig?
Ach nu eerste dag zonder ongi dus duurt nog wel even toch?
Hey Karin, leuk van dat Pietenpak :mrgreen: ennuhhh kokosnoten :lol: :lol: :lol: :thumbup:
Ik bestel er meestal veel meteen :oops: en begin te testen als eierstokken ‘zeer gaan doen’. Meestal zo’n dag of 11-12 na nod. Mijn meest positieve ovu zit dan ongeveer op dag 14-15-16 dat wisselt. In het begin heb ik geloof ik vanaf dag 6 getest omdat ik mijn ei écht niet wilde missen en geen idee had hoe en wat. Op een gegeven moment weet je wel wat je eigen lijf doet en kun je met minder tests toe. En weet je, mij kan het niet schelen, al moet ik elke dag testen, omdat ik weet dat mijn ‘tijd’ niet meer zo lang is voor een zws. Ik word in maart 42 en dat vind ik al best ‘oud’. Dus dat wordt bij ons sowieso geen investering meer van járen :oops: dus ja, dat dat dan nu ff centen kost, dat is voor ons nu even zo. Ik kan me voorstellen dat anderen daar anders mee om gaan :mrgreen:
In elk geval succes met bestellen en testen hihi, je laat ons toch wel ‘meegenieten’ hè :oops: :inlove: :oops:
Hey MM, wat een verhaal joh, phoe! Dat kan je er ook nog wel’s bij hebben zeg :snooty: :snooty:
Bedankt voor jullie steun haha.
Nou ja het is hier niet echt gezellig te noemen.
Veel ruzie met hub steeds weer over communicatieve zaken die scheef lopen. Steeds als ik iets eet wordt ik kotsmisselijk :sick: en de intense moeheid begint nu wel wat minder te worden.
En door het tillen van mijn 2 andere engeltjes die 16 en 20 kg wegen heb ik enorme last van mijn onderrug :eh:
Wel leuk is dat we vandaag de 4e verjaardag van onze dochter gevierd hebben en dat we ons frutseltje woensdag voor het eerst naar school brengen!!!
Oh ja en woendag krijg ik een 2e echo omdat één van de armpjes niet te zien was 1,5 week geleden.
Liefs
gefeliciteerd met je kindje gaby :dance:
leukkkk nog een echo! geniet er maar van!
en wat een verhaal mm…vervelend ook…misschien moet je het meer uit onmacht van je vader zien dat hij zo reageerde… veel mannen kunnen er helemaal niets mee verhalen over mk’s …mijn moeder heeft het aan mijn broer verteld waar ik best een goede band mee heb, en die heeft er nog nooit een woord over gesproken met mij…ik neem hem dat niet zo kwalijk omdat ik weet dat hij toch niet weet wat hij zou moeten zeggen…terwijl mijn andere broer vanalles wilde weten en gelijk zei hoe vervelend hij het vond…
om nog in te gaan op je vraag aan wie ik het verteld heb… eigenlijk aan maar heel weinig mensen…onze gezinnen en 2 collega’s…niets voor mij aangezien ik behoorlijk open persoon ben…maar ik vind het ook niet zo prettig als veel mensen al weten dat we een kindje willen…en het is ook best een moeilijk onderwerp om over te praten…ik ben met vlage zo verdrietig geweest maar als mn moeder of zus er over ging praten dan kon ik gewoon niet uiten wat ik voelde…
ik krijg gewoon niet altijd mails dus ik had de afgelopen 2 dagen niet door dat er reacties waren :lol:
ik heb ook testen van sensitest besteld hoor… ga deze maand voor het eerst gebruiken spannennnnd… duurt me nu allemaal al weer veel te lang…terwijl dinsdag was dag 1 pas…dus volgende weekend beginnen met testen denk ik of niet dames??
wel leuk dat we met 3e onervare ovutesten tegelijk beginnen haha
Jeetje wat een heftig verhaal mm! Ongelooflijk dat je vader zomaar een dichtgeplakte envelop opent!
@Gaby: pas je een beetje op met je rug? Als je zwanger bent mag je sowieso niet te zwaar tillen hè! Verder nog een :hug: voor jou omdat je het zo zwaar hebt. Hopelijk is de misselijkheid snel over en verloopt de communicatie tussen jou en je man wat soepeler.
Ik ben vandaag maar eens eindelijk begonnen aan mijn trouwalbum (ik ben ruim 3 jaar geleden getrouwd :silenced: ) ik wilde het eigenlijk met hub samen doen, maar als ik daar op moet wachten … Hierna ga ik aan de gang met Seans babyalbum. We hebben voor Sean wel van die kleine fotoboekjes via internet gemaakt. Maar ik wil ook zo’n ouderwetse waar je echt foto’s moet inplakken.
Eh, nog ff een dom vraagje van een onervaren ovutester: dag1 is toch de 1e dag van je menstruatie?
Rainbow, yep dag 1 van je nieuwe cyclus is dag 1 van je menstruatie. Klopt helemaal Succes met foto’s!
Gaby, rustig aan meid en wat een spanning allemaal :hug: :hug: :hug: Schrijf het maar van je af als je daar behoefte aan hebt!
Teun, spannend hè die tests? Mss gaat het nu ineens allemaal vlotter :mrgreen: ook voor jou nog steeds een :hug: voor als je je verdrietig voelt! Het is niet niks hoor, ook al is het maar kort geweest, maar vanaf het moment dat je wéét dat je zwanger bent, is het zo verschrikkelijk aanwezig! Rouw er gewoon om, het hoort erbij! :hug:
Vandaag een shitty day, kom ik vanavond of morgen nog wel even op terug
:-* MM
Succes dan maar vandaag mm! Hopelijk valt het mee!
Dikke :-* voor mm
Hoop da je dag meevalt
Hey Ladies,
wat lief al die knuffels :inlove: dank jullie wel!
Het viel alles mee! Ik had gisteren besloten om vanochtend mijn vader maar eens op te zoeken en te uiten dat ik het erg vervelend vond dat hij mijn persoonlijke rouwverwerking om mijn moeder niet respecteert.
Ik wilde ook aangeven dat ik vind dat hij wel erg veel ruimte in mijn leven in neemt. Mij en mijn gezin ‘claimt’.
Ik ben nog geen 5 minuten binnen geweest,…
Hij stond me al ‘op te wachten’ met een zeer defensieve houding :o Ik gaf aan dat ik het vervelend vond van de brief en voor dat ik uitgesproken was, trok hij al van leer. Ik kreeg een lading verwijten over me heen en hij ging steeds harder roepen. Ik heb helemaal niets meer gezegd, maar ben hem stoïcijns aan blijven kijken. Vervolgens heb ik hem gezegd dat het me duidelijk was en dag pap gezegd en ben ik weg gegaan.
Nou, dat was het dan. Zal voorlopig niet zoveel contact uitkomen schat ik zo. Nou, dat is dan maar zo. Het is nu tijd voor mijn manier van rouwen om mijn moeder, mijn eigen gezin en mezelf. Ik kan er dus niet mee zitten. Heb geen traan hoeven laten en voelde me behoorlijk opgelucht. Dus het viel alleszins mee.
Ook op het werk ging het vandaag hartstikke goed en lijkt er een constructieve doorbraak op handen. Ik klaag dus niet :thumbup:
Ik ga me voorlopig richten op de positieve dingen en ga genieten van wat ik allemaal heb! Bijvoorbeeld ons nieuwe huis dat ineens heel hard op schiet en misschien toch nog voor eind van het jaar opgeleverd wordt (als het weer mee blijft zitten (hoewel de kap nu dicht is).
En meiden, bij jullie? Lekker spannend met die ovutests :inlove: en ik doe lekker met jullie mee.!
Moet zometeen nog werken van half 6 tot half 8 en dan zit de dag er weer op. Morgen mag ik om 10 voor 8 's ochtends weer paraat staan. Ach en dan is het ergste leed van deze week weer geleden 8)
Fijne avond en tot snel! :-* MM
Jeetje wat een vervelende situatie met je vader!
Spannend een nieuwbouwhuis. Wij hebben ook nieuwbouw, maar het werd casco opgeleverd. We wonen er nu anderhalf jaar en het is nog niet helemaal af. We hebben net de 2e badkamer af en moeten de trap nog mooi maken en de studeerkamer netjes maken. Dan zijn we voorlopig tevreden.
As zaterdag ga ik beginnen met ovutesten.
Ik ga vrijdag het lijstje weer bijwerken dus als jullie voor die tijd wijzigingen doorgeven neem ik ze mee.
Zo, nu ff een oververmoeide dreumes naar bed brengen.
goed van je hoor mm…mensen die op een verwijtende manier alles eruit gooien kan je maar beter behandelen zoals jij hebt gedaan… hopelijk gaat je vader nu een beetje aan zelf reflectie doen…en zo niet jammer dan…jij hebt je punt nu duidelijk toch!?
rainbow 2 badkamers klinkt al luxe voor mij haha… dus jullie zitten al een tijd in een halve verbouwing? of meer laatste klussen?
en mm ga jij verhuizen dicht naar waar je nu woont? ook best spannend een nieuw huis
ik zou dolgraag een grotere badkamer willen met een bad :inlove: …maar dat zit er hier nog ff niet in…
wij wonen in een huurhuis bovenwoning…4 slaapkamer en 2 verdiepingen beneden gewoon ruime woonkamer/eetkamer/keuken…en we betalen zo ontzettend weinig huur dat ik het gewoon zonde vind om te verhuizen voor het gemis van een tuin…als we straks kindjes hebben van een jaar of 2 dan wil ik wel rond kijken voor een “echt” huis (met tuin dus haha)
morgen vrij en daar heb ik zin innnn :-*
Ja voor mij hoefde het niet per se hoor 2 badkamers, maar dat hoorde al bij het huis. Manlief wilde heel graag bad en ik stoomcabine. Ik won en dus staat de stoomcabine in de badkamer naast onze slaapkamer. Uiteindelijk hebben we voor manlief een bad gekocht voor de 2e badkamer.
Maare je hebt gelijk hoor, ik zou ook lekker zitten in een goedkoop huurhuis. Kan je tenminste ook lekker sparen! Fijn dat je 4 slaapkamers hebt, ik heb er 3. Een 4e slaapkamer zou wel fijn zijn geweest maar dat zit er helaas niet in. En wat tuin betreft, Sean is bijna 2 en speelt vrijwel nooit in tuin omdat we aan water wonen. Gelukkig wonen we naast een grote speeltuin, dus kan hij zich daar uitleven.
Oeh lekker hoor morgen vrij. Ik ben al door mijn vrije dagen heen, maar dat komt omdat ik tussen kerst en oud en nieuw vrij heb genomen.
heerlijk compromis toch beide wat je graag wil!
ja het is mijn gewone vrije dag hoor, omdat ik altijd op zaterdagen werk…
maar tussen kerst en oud en nieuw vrij is toch heerlijk! en al bijna joh…klein maandje! ff volhouden :-*
Hey meiden, wat een gezellig geklets hier
Rainbow lekker klussen op alle fronten :inlove: en een stoomcabine lijkt me ook wel wat 8) maar aan een bad heb ik een hekel en dat hebben we straks lekker niet meer , scheelt in de poetserij :roll:
Teun, geniet lekker van je vrije dag (op woensdag,…dan mis je ook altijd de moeders-met-kinderen-invasie in de stad ) Maar die heb je op zaterdag natuurlijk ook,…
Rainbow, spannend vanaf zaterdag testen. En Teun, jij ook al aan de ovu’s? :inlove: Ben zo benieuwd voor jullie. Hoop dat het allemaal gaat lukken!
Gaby, hoe is de stemming??? Gaat het al beter???
Karin, al foto’s van Sinterklaas?
Teun, je hebt er wel kijk op zeg,…dat mijn vader aan zelfreflectie moet gaan doen. Klopt helemaal, maar of hij daar ook daadwerkelijk toe komt,… hij vindt nl. van zichzelf dat hij al erg veel gedaan heeft daaraan en weet hoe hij is en toch niet kan veranderen :snooty:
(owww, hoe kortzichtig kan je zijn :doh: ).
Maar goed, ik wacht het maar eens rustig af. Heb inderdaad mijn punt gemaakt, mijn eigen ruimte terug ingenomen en eerlijk gezegd voelt het gewoon goed zo.
Nou, ik vind het fijn dat we weer zo gezellig aan de klep zijn met ons klupje en ben benieuwd naar alle ei-berichten en test-ervaringen :lol:
p.s. wij verhuizen naar een stadje verderop, 17 km van waar we nu wonen. Manlief komt uit gehucht tegen dit stadje aan en daar wonen we straks vlak bij. We gaan dus back to the roots en ik heb er heel erg veel zin in! Het wordt een allerleukst lief vier-onder-'eén-kap-huisje met tuintje. Niks groots, maar wel alles lekker nieuw. We krijgen ook allemaal nieuwe meubels en dat vind ik super. Nu alles lekker van ons samen en niets meer uit de overlevering van eerdere huwelijken :lol:
Ik heb meestal geen geduld voor een bad. Stomen vind ik heerlijk!
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan met de ovutesten. Hopelijk is het snel raak! Hoe gaat het met jou Teun? Lukt het een beetje met de testen?
@Karin: ga jij deze ronde ook ovutesten gebruiken? Ik heb testen van babyboom, ik kreeg er 2 zwangerschapstesten bij
Sean gaat zaterdag naar Sint op werk van hub. Ben benieuwd hoe hij het zal vinden.
Mm, ik wilde de foto’s inleveren maar onze laptop is ermee gestopt, nu zit ik op de ipad maar moet nog onze foto’s van de camera ernaar toe krijgen, ben ook het draadje kwijt :oops: Ja gaat lekker bij ons thuis., :mrgreen:
Morgen vieren we na het zwemmen larissa haar verjaardag met een paar meiden. Dus ben vanavond cakejes aan het bakken :drool: Had ik liever met haar gedaan maar moest vandaag werken dus kwam er niet van.
Wanneer beginnen jullie met de ovutesten? Vanaf welke dag na je nod?
Klink leuk zo’n dorpje en zeker alles nieuwe is leuk
Snap wel dat je dan het gevoel hebt dat het echt van jullie samen is
Hee Karin, hangt af van je cyclus. Bij cyclus van 28 dagen moet je op dag 11 beginnen. Bij een kortere cyclus moet je eerder beginnen (vb bij een cyclus van 27 dagen begin je op dag 10) en bij een langere cyclus begin je later.
Oke dan moet ik maar snel de testen aanschaffen
Hmm ik lees net dat het beste moment om te testen 12 uur 's middags is. Dat gaat bij mij niet gebeuren. Ik zie het al voor me dat ik op m’n werk met een bekertje naar de wc ga! En dan vervolgens met mijn (mannelijke) kamergenoot ga kijken of ik ga ovuleren haha!
Maar alle gekheid op een stokje… Hoe laat testen jullie? 's Avonds na het werk of 's ochtends?
Karin, ze bezorgen de test binnen 24 uur (heel discreet in een witte envelop) :mrgreen:
Hey meiden,
watskebeurt met deze site??? Ik weet niet of ik het wel leuk vind?! Jullie :shock: ???
Ik test meestal 's avonds na het eten ofzo, uur of 7. Als je toch 's middags wil testen Rainbow, kun je de midstream variant nemen. Die kun je discreet mee naar toilet nemen en aflezen :mrgreen:
Verder alles rustig hier, dadelijk lekker naar de kapper met zijn allen