Meistoppers 2011 deel 2!

Opschieten TREIN!!! , ik heb helemaal niks, ook geen bericht, echt niet!

RAAR

Uhhhhh had je de goeie Christel Raats? Er zijn er nl. 2. Ik ben niet die vrouw met die baby op haar schoot! :lol: :lol: :lol: :lol:

Nee ik weet zeker dat ik de goede hebt. Het is een foto die denk ik op je bruiloft is genomen.

Of sta ik in je spam? :hand:

Nou, zo ff een half uurtje fietsen. Pff ben misselijk van de spanning (denk ik)

Owowow RB wat maak je het spannend zeg!!!

spam in FB? Dat ken ik niet?

RB ik heb echt géén berichtje, noppes :cry: en je had dan zeker wél de goede Christel :slight_smile: gek hoor :think:

Ben je al thuis en heb je al ge :silenced: st

Nou Teun, ga maar testen hoor Want ik heb hier 1 donkere en 1 hele lichte streep :dance:

Hihi jullie horen het eerder dan manlief, want die heeft weer eens zijn telefoon uitstaan en ik moet het goede nieuws kwijt!

YESSSSS YESSSSSSS YESSSSSSSS Rainbow!!! WAUWIE

Gefeliciteerd meid, wat ontzettend gaaf!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Oh meiden, ik zit hier helemaal te trillen!

Nu Teuntje nog

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Owowowow RB :hug: :hug: eet even wat :lol: :lol: :lol:

Rainbow, heb je toch gevonden onder mijn berichtjes op FB, bij overige,… dat kende ik niet :-))))

Leuk om je te zien meid! En wat zul je blij zijn met je streep Whoehahahah! Super gaaf!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

GEFELICITEERDDDDDDDDD!! SUPER GOED NIEUWS!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

je maakt het wel heel spannend voor mij nu haha…

ik zou nu wel willen testen, maar ik heb net geplast en ik ga nu eten, en mn vriend is werken…

hoe lang hij jij niet geplast voor je getest had?

mis doe ik het vanavond…of morgenochtend ohhhhhhhh mijn god…

toen je vandaag schreef over kijken op de wc of je ongesteld was geworden, dacht ik voor het eerst…fuck jaa ik kan ook nog eens ongesteld worden!!

ik ben alleen maar bezig geweest met mn lijf en of mijn lijf zwanger is, niet of ik ongesteld ga worden hahaha :eh:

als ik mn borsten moet geloven ben ik zwanger, maar sinds vanochtend ben ik ineens minder zeker van mn zaak

aaaaaah rainbow ik vind het zo leuk voor je!!

Dank jullie wel! Jullie zijn schatten!

Ik kan het nog steeds niet bevatten! :inlove:

:-* :-* voor jullie!

Och meissie toch, is hubbie al thuis??? Wat een geweldig nieuws toch, ik blijf er bijna in :inlove: :inlove: :inlove: vind het zo fijn voor je :dance: :clap: :dance:

Een brusje voor kleine Sean :inlove: :inlove: :inlove: helemaal toppie!

En nu duimen voor Teuntje, want die zit nu helemaal in spanning natuurlijk. Getver Teun, dan is wachten ineens écht niet leuk meer :hug: :hug: :hug:

Maar het geeft in elk geval veel vertrouwen in de ovutests. Zo gek nog niet hè, zie je wel :lol: :lol: :lol: Gdvdm :silenced: , mag die Sint nu eindelijk terug naar Spanje. Heeft hier de boot gemist denk :x

Karin, hoe gaat het met jou lieverd! Mijn berichtje op FB al gevonden?!

Begin je er al weer een beetje in te geloven :inlove: :inlove: :inlove:

Ja hub is dolgelukkig net als ik! Hij zat eerst wel te miepen dat het zo’n licht streepje is, maar een streep is een streep!

Oh RB die foto van jou en Sean op FB is echt om verliefd op te worden. Wat een lekker dotje zeg! (allebei :inlove: )

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Heb net een rondedansje door de kamer gedaan, omdat ik het zulk goed nieuws vind! Eindelijk weer eens wat leuks hier op KOK, na al die lange maanden wachten en verdrietige dingetjes :thumbup: :dance: :thumbup:

Je blijft toch wel hier schrijven hè :pray:

:naughty: :naughty: hubs mogen niet miepen hoor :naughty: alleen maar heel erg dolgelukkig zijn en jou op handen dragen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Tuurlijk blijf ik hier schrijven! Zo makkelijk komen jullie niet van mij af hoor! Haha

Hoe gaat het met jou Teun? Houd je het een beetje uit?