Meistoppers 2011 deel 2!

heel leuk mm!

je straalt helemaal

echt zo’n vrolijk positief mens zoals je schrijft :inlove:

karin ik kan je niet vinden!

als je mij je email stuurt dan kan je wat fotos mailen, ik wil nog een beetje anoniem zijn op deze site!

LEUK!!! :smiley: Wat heb je een leuk gezin mm! Karin, ik probeer je morgen te vinden. Facebook moet hier heeeeel erg lang nadenken!

Ik kan qua foto’s niet overweg met mijn telefoon. Morgenavond ff met laptop doen. Ik ga nu slapen! Truste!

Truste hoor lieverds :-*

RB welk showforum???

Karin, ik heb je bericht gestuurd op FB

RB: Christel Raats (de Mooij) voor FB (verder is alles afgeschermd :slight_smile:

Tot morgen dan maar weer :thumbup: :inlove: :thumbup:

Facebook doet ook bij mij raar, moegen weer proberen. Maar wat een leuke foto’s mm. En wat ziet hugo er leuk uit :inlove:

Mogûh Ladies :mrgreen:

Rainbow :shock: :shock: :shock: al get :silenced: st :oops:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Teun, het is al woensdag :dance: :dance: :dance:

Karin, dankjewel :inlove: :inlove: :inlove:

Gaby, trek je dit spannende geleuter allemaal nog? Gaat ie goed met jou en beebje :thumbup:

Owow, vind het zo spannend bij RB :shifty:

@mamerijntje wrote:

Truste hoor lieverds :-*

RB welk showforum???

Karin, ik heb je bericht gestuurd op FB

RB: Christel Raats (de Mooij) voor FB (verder is alles afgeschermd :slight_smile:

Tot morgen dan maar weer :thumbup: :inlove: :thumbup:

Showforum van de mei 2011 stoppers

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=99616

Nee nog niet getest :stuck_out_tongue:

Vanavond of als ik heeel cool ben morgen of vrijdag met Teun. Maar denk niet dat dat gaat lukken hoor haha :lol:

ik werd vanochtend wakker en het eerste wat ik d8 was…dit zit niet goed…

Terwijl ik dit typ wordt ik wel wat misselijker haha maar ik ben benieuwd wat deze dag ons brengt!

Ff snel op m’n werk Facebook gechecked :silenced:

En ik heb mm en Karin gevonden!

Ik heb jullie ook een berichtje gestuurd.

Spannend hè teuntje! Ik heb benieuwd wat vandaag en de komende dagen ons zullen brengen!

Ik kon jou niet vinden Teun op fb. Wellicht jij mij wel :wink:

Hoofdpijn, misselijk en moeeee :zzz:

pfff ik voel me echt niet goed…

Ben wel misselijk maar verder voelt het niet goed ofzo

zon rugpijn dat kan niet goed zijn…en ik heb nu meer een ongesteldheids gevoek : (

Ow Teun :pray: . Ik hoop echt dat je gewoon zwanger bent, ze zeggen geen bloed geeft moed. Ik ga om de haverklap naar de wc om te kijken of ik al ongi ben. Die hoofdpijn van mij is ook geen goed teken, maar probeer het allemaal over me heen laten komen.

Teun, hoe gaat het nu?

Ik ben gelukkig nog steeds niet ongi. Wel buikkrampen en hoofdpijn…

Over een paar uur weet ik het…

spannend rb Ga je dan die test van 6 dagen voor de nod gebruiken?

Ik zou ook wel willen testen maar ik durf het echt nog niet!

Mis morgen…als het lukt wacht ik gewoon tot vrijdag! Maar als jij nou vanavond een positieve test hebt ga ik denk ook testen hahaha

Yep, dat is de enige test die ik nog in huis heb, aangezien ik die andere test al had gebruikt :doh:. Over 2,5 uur ben ik thuis…

Maarre als ik een positieve test heb, ga jij dus ook testen? Ik hoop zo dat we beiden zwanger zijn, is wel zo gezellig!

Ohhh mennn, meiden wat spannend!!!

Ik hoop zo ontzettend dat het allemaal positief uitpakt. Leef de hele avond met jullie mee hoor!

Ik ga zo eerst eens op FB kijken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Teun, hoe komt het toch dat je voelt dat het niet goed is :shock:

En RB hoofdpijn is ook een échte kwaal bij zws hoor! Dus dat zegt ook nog helemaal niets. Heel veel succes straks. Ik denk aan jullie alletwee!

:-* :-* MM

Ik laat het jullie straks zo snel mogelijk weten! Spannend hoor, over een uurtje weet ik meer!

Hee RB,… jij zegt dat je een berichtje hebt gestuurd op FB, maarrehhhh, ik zie niks, heb niks ontvangen,… :think: :think: hoe zit dat :mrgreen:

Owwwwww, noig een heel UUR :silenced:

Ja, ik heb idd een berichtje gestuurd! Gek dat je niks hebt ontvangen! Ik heb niks op je prikbord gezet hè, alleen een berichtje gestuurd :lol:

Argh stomme trein rijdt achter een slome stoptrein! Kom op mensen! Ik wil naar huis! Lees: testen