Meistoppers 2011 deel 2!

lolbroek :lol: :lol:

nu voel ik me gewoon beroerd door het te weinig slapen denk ik…

ben wel veel met mijn lijf bezig…maar dat komt meer door de rugpijn/hoofdpijn enz en met vlagen mega misselijk…maar niet echt de hele tijd met zou ik zwanger zijn…tijdens werk lukt het wel gewoon om echt te werken…

ik probeer gewoon vol te houden tot vrijdag!

ik vind het ook wel eng…want de week voor mk had ik ook zulke klachten…dus ik weet niet of dit nou goede klachten of slechte klachten zijn :think:

tijd zal het ons leren!

en karin wat leuk met echte pieten! en leuk ook taarten bakken!laat ons maar een keer een foto van het resultaat zien…

en mm ik snap je hoor… maar mocht het geluk ons gegund zijn dan zal ik in iedergeval net zo vaak hier mee posten…en rainbow vast ook!

Och lieve schat, tuurlijk ga je hier blijven schrijven en ik gun het je zó verschrikkelijk ontzettend enorm! Ik dnek dat ik zelf een meter in de lucht spring als je positief komt melden. En ook bij Rainbow. Weet je, ik ben gelukkig van nature niet jaloers aangelegd, dus heb daar nooit last van en dat is heel fijn. Ik heb ooit een schoonzus gehad die bijna stikte in d’r jalouzie. Wat is dat erg zeg, als mensen daar last van hebben. Daar worden ze vals van. Zij in elk geval wel en ik ben heul erg blij dat dat monster mijn sz niet meer is!

Zo en nu wil ik :: KERSTPOPPETJES ::

Whahaha iedereen zit hier op het mei2 forum op het puntje van haar stoel.

We willen verder niemand pushen of onder druk zetten hoor haha maar euh, iemand al getest :angel: :angel:

Grapje!

ps. idd doe die goedheiligman nu maar vervangen voor de Kerstman!!

RB; ik ben maatschappelijkwerker en werk op dit moment vooral met (ex)verslaafden.

Doei doei

:lol: :lol: gaby…ik wil heel graag testen hoor, maar zondag 1 week geleden had ik een positieve eisprong test…hoe realistisch zou het zijn om 1 week 2 dagen later al positieve test te hebben…?

vrijdag is al 4 dagen voor de nod (berekend op de eisprong dan)

pittige baan lijkt me! maar ook heel dankbaar als je mensen goed kan helpen ofniet? :thumbup:

Ik ben wel al een stuk cooler dan gisteravond 8)

Ik denk dat ik iig wel tot morgenavond kan wachten. Zo dat was gister echt een stomme actie van mij! Hier alles z’n gangetje, btje buikkramp (wat over het algemeen niet zo’n goed teken is), maar ik zal rustig morgen afwachten.

Teuntje, hoe is het met jou? Ziek of …?

Zo kok doet raar. Ik krijg pas alle berichtjes te zien als ik wat post :x

Mm, Teun en ik blijven hier gewoon meeschrijven hoor :wink: Veel te gezellig! Ik ben echt heel blij met ons groepje!

hoe voel jij je rb?

nog last van kwaaltjes?

ik heb beetje last van mn buik/onderug…

en moeeeeeee ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga vanavond…

serieus al 1 week slecht slapen ongeveer, maar vannacht was wel het dieptepunt met om half 3 nog wakker zijn :zzz:

Teun :hug: lekker uitrusten dan maar (en als je nu gaat slapen en je kúnt ook slapen is het zo morgen en dan is het al woensdag en is vrijdag niet meer zo ver weg :pray: :pray: :pray: )

RB hoe gaat ie met de kwalen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

IK vind ook dat we een heel klein maar fijn en gezellig groepje hebben zo! Ik kan me niet meer voorstellen dat ik niet meer tot het eind toe lief en leed met jullie deel (en dan bedoel ik eind van zws natuurlijk :oops: :slight_smile: )

Want DAT is namelijk de volgende fase voor ons: samen zwanger zijn!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Oh ja, Teun en Rainbow,… :silenced: kunnen jullie niet gewoon ook een cyclusticker aanmaken, zodat we gewoon mee kunnen kijken wanneer jullie ‘dagen’ zijn en zo :o :oops: :o OHHHHHHHH :oops: :oops: MM :naughty:

:oops:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mm… ik heb het bewust niet gedaan…want als ik constant die dagen zie…dan ga ik echt helemaal doordraaien haha…vorige keren was ik constant in de ban van die dagen/weken/uren… en ik moet het voor mezelf een beetje luchtig houden…

ik ben in alles zo’n extreem persoontje…wat soms ook heel leuk is hoor :mrgreen: maar in sommige dingen voor mezelf niet zo slim…

ik ben soms trouwens echt heel benieuwd hoe jullie eruit zien, hebben jullie dat niet? van rainbow heb ik maanden geleden in een topic wel een foto gezien…maar je hebt toch altijd een bepaald beeld van hoe iemand eruit ziet haha… misschien kunnen (de gene die dat willen) een xtje een foto’tje pb naar ekaar? ik zet het liever niet op de site, aangezien nog niemand bijna weet van onze kinderwens :lol:

Goed idee Teuntje, ik PB wel wat foto’s van mezelf en gezinnetje in een PB :slight_smile: Doe jij dat dan ook :dance:

Hey die Teun; neej joh niet testen als je er nog niet aan toe bent.

Ik bedoelde het cynisch juist dat iedereen hier op scherp staat en dat voor jullie de druk alleen maar verhoogd terwijl jullie al zo zenuwachtig zijn :wink:

Dankbaarwerk; mwah. Ik werk met mensen die een dubbele diagnose hebben. Psychische of psychosociale problemen icm verslavingsproplematiek. Mijn werk is wel mijn hobby omdat ik met elke vezel in mijn lichaam andere mensen wil helpen. Dus in zoverre doe ik dankbaar werk omdat ik elke dag kan doen wat ik het liefst doe.

Verder vind ik dat mensen het vooral zelf doen en mij kunnen inzetten waar nodig. Maar dat ze wel zelf verantwoordelijk zijn voor de keuzes die ze maken. En dat ik ze daar in mag ondersteunen is mijn beroep. Daar hoef ik geen kredits voor.

Van de week kreeg ik wel een compliment van een cliënt (die krijg ik niet zo heel vaak) hij zei; als ik jou niet had gehad dan had ik hier niet gezeten (eigen huis net vader geworden 20 jr op straat gewoond). Waarop ik zei; daar hoef je mij niet voor te bedanken dat is mijn werk, je hebt het aan jezelf te danken. En toen zei hij; ik heb al heel wat hulpverleners gehad en geloof mij nu maar jij bent anders!

Haha, nou dat vind ik toch wel het compliment van de eeuw.

Maar als je een cliënt treft die al heel lang clean is, op zich zelf woont en hij heeft ineens (onverwachts) een terug val en je ziet een sterk persoon ineens zo klein en kwetsbaar in een hoekje zitten breekt je hart.

En daarom is de verslavingszorg of psychiatry niet een beroep dat ik mezelf mijn hele leven zie doen :wink:

Haha :zzz: :zzz: :zzz: slapen jullie al inmiddels?

Nee hoor, ik zit nog aan de koffie met chocoletter :drool: was laat terug van mijn werk.

Hè, nou zie ik nergens waar je in een pb een foto kan meesturen? Gek :x

gaby ik kan je zeggen dat je toch een heel dankbaar beroep hebt hoor…

je hebt gelijk wat betreft eigen verantwoordelijkheid… maar laat ik zeggen dat ik ooit ook de handvatten nodig had om ergens te komen…en dan kan je zelf wel aan de bel trekken, maar de mensen die jouw die handvatten geven kunnen erg belangrijk zijn! :-*

ok ik pb je ook een foto, voor wie nog meer wil…geef maar een gil!

Teun, volgens mij kan je in een pb geen foto meesturen?! Mss via een privémail dan?? Of heb je mss FB??

Ik hoor het wel :slight_smile: :-*

Mm en Teun, ik wil ook foto’s! Ik zal kijken of ik eentje heb waar ik meer op mezelf lijk. Op het showforum staat een foto van mij, maar vind mezelf er normaal gesproken iets anders uitzien.

Gaby, lijkt me zwaar en heftig beroep. Ik heb psychologie gestudeerd en heb expres geen klinische psychologie als afstudeerrichting gekozen, omdat ik als therapeut wrsch alle problemen mee naar huis neem. Ik ben een tijd onderzoeker geweest en ben nu projectbegeleider (ik begeleid onderzoekers die onderzoek doen voor het ministerie). Tot nu toe vind ik het erg leuk werk.

pb rainbow!

Wilde wat foto’s plaatsen maar dat doet hij niet met een ipad :think:

Voor de geintresseerden, mijn facebook is karin mulders uit haarlem,

En dan wil ik jullie ook zien natuurlijk :smiley:

Ach, WTF kan mij het schelen! Bij dezen mijn gezinnetje :slight_smile: op onze bruiloft :inlove: :inlove: :inlove: 01-09-2009 :inlove: :inlove: :inlove: