Meistoppers 2011 deel 2!

jaaa begin hem wel een beetje te knijpen nu :lol:

ik wil wel testen nu, maar heb minder dan een uur geleden geplast

ik ben braaf niets meer aant drinken

hoofd cool houden lukt niet echt meer…

ik voel van alles door elkaar, alsof ik ongesteld ga worden en zwanger tegelijk ben haha

heb je al namen bedacht rb :stuck_out_tongue:

Owowow wat spannend!!!

Ja, ik heb nog dezelfde meisjesnaam als toen ik zwanger was van Sean en een jongensnaam hebben we ook al bedacht voordat ik zwanger was :lol: Maar goed dat kan natuurlijk nog altijd veranderen :wink:

:sick: maar dat heb ik met alle liefde over voor het brusje!

Ik heb gelijk ook gekeken naar de vk-praktijk! En ik mag over 2 weken bellen en dan zal ik over 4 weken mijn eerste afspraak hebben als alles goed mag verlopen :pray:

Heel raar, ik voel van alles en dat kan ik nu allemaal wijten aan mijn zwangerschap. Ik ben echt zo gelukkig, ik hoop echt dat jullie allemaal volgende maand zwanger zijn, behalve Teun, die moet deze maand al zwanger zijn haha

helaas rb, je zal in je eentje naar de aug.2012 moeders gaan verhuizen…

2 negatieve testjes

:cry: Kan het zijn dat je te vroeg hebt getest? Mijn test was eergister ook negatief.

breekt ff in

kon me nu niet meer stil houden na de posi test.

Zat al stiekem een paar dagen hier mee te lezen toen teun bij de aug mama’s had gepost. Rainbowr1 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zat net als de rest helemaal in afwachting van je test :mrgreen: Teun ik hoop dat je te vroeg hebt getest en alsnog een posi test krijgt. Voor de rest van de dames hopelijk is het snel raak

breekt weer uit

@RainbowR1 wrote:

Nou Teun, ga maar testen hoor Want ik heb hier 1 donkere en 1 hele lichte streep :dance:

Hihi jullie horen het eerder dan manlief, want die heeft weer eens zijn telefoon uitstaan en ik moet het goede nieuws kwijt!

Wauw goed nieuws :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Teun; misschien te vroeg getest???

doei doei

Ahh Teun, gewoon te vroeg getest hoor!!!

En RB wat gezellig, meteen zo’n ticker erbij! :inlove: :inlove: :inlove: en ja, bij die augustusmama’s zijn ze wel blij met jou 8) die zijn maar met zo weinig! Wat is nu je uitgerekende datum dan?

Ach Teun :hug: :hug: :hug: je hebt gewoon écht te vroeg getest hoor! Toen ik zwanger was, heb ik ook eerst te vroeg getest (op zondagochtend nog hartstikke omowitte test. Op maandag was mijn nod en ik heb op maandagavond getest en toen was ie wél positief hoor!) Dus dat kan écht nog wel liefie :pray: :pray: :pray: nog even niet opgeven!

:-*

14 augustus :inlove:

lekker in de vakantie :wink: heb je altijd een kindje dat vrij is op zijn verjaardag (zo lang die naar school gaat dan :mrgreen: ).

En dat betekent dat er nu nog een halve mand lang augustusmama’s bij kunnen komen :inlove: :inlove:

Ik vind het echt leuk dat ik een zomerbaby krijg. Ik heb al een winterbaby, ik ben in de lente geboren en hub in de herfst.

Rainbow, jippie :dance: :inlove: :dance: :dance:

Wat goed, ben hier heel blij voor jullie :dance:

En een streep is een streep. Leuk een augustusbaby en dan in alle seizoenen :smiley: Gefeliciteerd meid.

Teun, hopelijk idd te vroeg getest :pray: Je was toch ook erg vroeg toch?

En anders beginnen we met zijn 3-en met een leuk 2012

Ik heb geen berichtjes gekregen bij facebook maar ga gelijk nog een keer kijken

Hey Karin, ik kon die berichjes ook niet vinden. Toen ik ‘berichten’ aanklikte, kwam daaronder ‘overig’ te staan en daar stond die van RB in!

Rinbow, je hebt straks een heel ‘seizoenengezin’ :thumbup: dat is wel erg leuk.

Och en wij moederen en schrijven wel met je mee tot we een BUB bericht krijgen hoor! Ohh kun je wel niet meer op vakantie misschien???

Check dan bij overige. Daar zat ik in mm’s fb

Ohw vakantie! Daar heb ik helemaal niet meer aan gedacht! Sowieso gaan we niet in het hoofdseizoen op vakantie, maar we moeten idd kijken waar en wanneer we op vakantie gaan. :mrgreen:

Karin, check! FBvriendjes :inlove: wat een leuk gezin heb je en wat een dotjes van kids zeg :inlove: :inlove: :inlove:

En jij bent ook docent! Maar dan wel in iets heel anders :wink: lekker sportie!

Nou meid, wij gaan in elk geval door naar 2012 :mrgreen: :dance: :mrgreen: wie weet wat het ons nog brengt!

Teuntje, hoeisetnoumetjou… :-*

Uhhhhh RB,…

krijgen we je test nog te zien in het sf??? Ben gewoon ongegeneerd nieuwsgierig :naughty: MM :oops:

Ehm, weet iemand hoe je met een iPhone foto’s in topics zet?

Ik wilde jullie verblijden met een foto van mijn test, maar weet niet hoe het met telefoon moet. Anders doe ik het morgen wel met de laptop. Jullie houden hem tegoed!

Truste schatten!

Rb kan je niet vinden, wil je nog een keer vriendschapverzoek sturen?

Verzonden! Zouden jullie nog wel jullie mond kunnen houden over m’n zwangerschap op fb?

Mijn moeder is de 18e jarig, dan kan ik haar verrassen dat ze voor de 2e keer oma wordt!