Meistoppers 2011 deel 2!

Even heel kort een sjacho bericht, vanmorgen wer ik ongesteld :cry:

Heb wel tegen hubbie gezegt dat ik niet weet of ik dit nog lang vol kan houden, elke keer weer die hoop en teleurstelling

:hug: Oh Karin, ik had nog zo gehoopt dat we alle 4 zwanger zouden zijn :cry:

Ahh Karin, getver! :cry: :hug: :cry:

Kan me heel, héél goed voor stellen hoe je je nu voelt en wat je tegen hub zei. Hopelijk geef je de moed niet op en denk je er snel anders over!

:hug: :hug: :hug: :hug:

RB, Teun, hoe is ie? Al ‘gevoelens’ :shifty:

:-* :-* :-*

Hier weer :sick: , maar kan natuurlijk van de braggelnacht zijn :lol:

Voel me alsof ik ‘vet doorgehaald’ heb vannacht en dat gevoel is al lang, lang, lang geleden :lol: :lol: :lol:

Oh ja, jullie gingen Sint vieren vandaag, ist nie :think:

VEEL SINTPLEZIER ALLEMAAL

:lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :lol: :lol: :lol:

karinnnn gadverdamme! Wat kut zeg!!

Echt balen zeg…dan klopte eisprong toch wel…en heb je ny dus een korte cyclus…

Wie weet denk je er over 1;5 week weer iets anders over…was/is bij mij ook vaak…maar als het rond die 1;5 / 2 weken komt dan begint het toch weer te borrelen… :-* :-* :-*

hiee nog hetzelfde…lichte buikpijntjes…ochtends beetje misselijk (echt lichtjes maar al dagen) en boobs een beetje…maar goed kan allemaal pms zijn… Voetjes op de gond na karin bericht…

Ik ga vandaag voetbalvrouw spelen langs de lijn en dan haaste we samen snel naar het station naar zijn familie in gelderland! :lol:

kijk wat ze doen als je het woordje k*t typt hahaha

in mijn bovenste zin van vorige bericht :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: ik dacht dat jij zelf zo creatief was geweest!

Wel goed, want als dat erin mag, is natuurlijk het einde zoek, snap het wel en dat wordt dan heel keurig opgelost :thumbup:

Karin, nog maar eens een knuffie voor jou meis, het is ook ontzettend balen! :hug: :hug: :hug: weet zeker dat ik ook weer heel even onder een steen verdwijn als het zover is

Teun, die kwaaltjes, inderdaad kan heel goed net zo goed pms zijn en dat is het allerfrustrerendste van de hele kwestie :doh: :wall: :doh: :wall: :doh: :wall: :doh: :wall:

maar geduld moeten we hebben hè :roll: :liar:

Pfff Teun, Gelderland! Eindje weg dan. Lekker tuffen met treintje dan maar :-* en veel plezier :thumbup:

Teun, veel plezier :lol:

Wij hebben gisteren gevierd en morgen vieren we het weer met mijn familie. We hadden maar 3 kadootjes voor de kids meegenomen maar mijn schoonfamilie heeft ook flink uitgepakt. Dus ze zijn al aardig verwend :stuck_out_tongue:

Tja vanmorgen opeens roze bloed maar ik heb geen kwaaltjes, dus geen rugpijn wat ik normaal wel heb. Maar jee nu dus een cyclus van 26 dagen, echt een verschil :shock: Zit dus 2 weken tussen de langste en kortste cyclus :?

En we zijn nu met zijn allen 9 wmaanden bezig en het vreet echt aan je vind ik. Elke keer weer die teleurstelling, dacht echt dat het deze maand goed zou zijn. Misschien moet ik maar tevreden zijn met de 2 lieverrds die hier nu rondlopen

heehee Kaatje :snooty: :naughty: :naughty: :snooty: niet opgeven meisje. Je hebt nog een duidelijke wens en waarom zou je die nu zomaar ineens opgeven na een beetje roze bloed zonder kwaaltjes :shock:

Is het niet gewoon een innestelingsbloeding :think: ook omdat je cyclus nog zo kort is ineens??

Kunnen we niet nog gewoon even doorhopen :pray: :pray: :pray:

ik krijg hier steeds meer krampen, dus denk dat de :evil: :twisted: niet zo heel ver weg meer zijn :frowning:

ja of een afspraak met de gyn maken mis?

Of er niet echt meer proberen mee bezig te zijn en dan gewoon maar kijken of het ooit nog komt…

Ist echt bloedbloed of alleen 1 x een beetje? Want mis er nog hoop??

Ik sta bij het voetbal kou te kleunen en heb mega lage rugpijn…daar wordt ik niet zo blij van…als het maar geen slechte voor tekens zijn :frowning:

Nee, geen hoop hoor. Vind het alleen raar dat ik weinig voel maar dat komt miss morgen wel. Tja we gaan vrijdag wel naar ziekenhuis voor hub, miss kunnen we het aankaarten.

Maar ws zit ik volgende maand precies weer zo. :stuck_out_tongue:

Nu nog spannend vor jullie :pray:

Hoi Karin,

balen balen balen zeg!

MM, Rainbow & Teun; ik :pray: :pray: :pray: voor jullie.

Spannende week zeg, phoe!

Liefs

Nou, duhhhh, ik vind Sinterklaas even niet zo’n leuke man meer hoor!

Staat er ineens een zak met :twisted: :evil: :twisted: voor mijn deur vanmiddag :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Gelukkig bestaat de man niet en kan ik nu even al mijn frustraties op die ouwe botvieren :doh: :wall: :doh:

Op dus naar de kerstronde :angel: :angel: :angel: en de Kerstman maar aanroepen :pray: :pray: :pray:

Volgende testmoment: 1 januari. Op naar een prachtig 2012 dan maar :dance: :inlove: :dance:

Karin, we slepen elkaar er wel doorheen hoor! Begin ook beetje teleurgesteld en gefrustreerd te raken, maar weet toch dat we er weer voor gaan :inlove: :inlove: :inlove:

Het is niet anders :hug:

Nu draaien de duimen voor RB en Teun :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kom op meiden! Jullie kans nu! :pray: :pray: :pray: :kaars: :kaars: :kaars: :pray: :pray: :pray:

Mm, wat vervelend,

Maar jouw cyclus was nu ook 26 dagen toch, is dat normaal voor jou?

Nog 2 :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: voor jullie