En dan ben ik zo blij met dit forum, waarop ik tenminste ongegeneerd mijn ei kwijt kan bij jullie!
ehhhh het is juist de bedoeling dat je je ei niet kwijt raakt mm :roll: :roll: :D :D
grapjeeee...ik ben ook heel erg blij met dit topic en jullie
maarrre ik heb ook steekjes en lichte buikpijn sinds gisterenavond..
maar dat is net zoals pms symptomen mm.. kan ook van de innesteling zijn hoor :thumbup: :thumbup:
aiihaaiiii ik ben er niet echt constant mee bezig..en ik heb er echt een dubbel gevoel bij..als ik mijn buik vast houd dan voelt het zo goed..maar mijn boobs doen niets..en dat is toch wel nummer 1 waar ik het vorige x aan merkte..op vrijdag teste ik toen licht positief en op dinsdag waren mn boobs al aan zwellen lichtjes..toen d8 ik voor het eerst van..hmm dit is anders.. en nu heb ik dat niet..waar ik echt van baal.. en dan denk ik gelijk weer van..zal je zien dat ik ongesteld ga worden :(
afwachtenafwachten... als we alle 4 tegelijk zwanger raken dan moeten we echt een keer halverwege de zwangerschap meeten..lijkt me zo grappig!!
nog maar een paar dagen wachten voor karin en mm :pray: laten jullie ons weten als je gaat testen? dan ga ik van te voren een kaarsje branden voor jullie!! :pray:
:lol: :lol: :lol: Je laat me wel lachen Teun! Ik denk iedere keer, zou beter zijn als het nu anders voelt dan de vorige, want die ging toch mis! Bij hugo had ik pas na een week of 8 zere boobs meis, dus ook dat zegt niks :oops: ik probeer echt tot dinsdag te wachten met testen en hoop dat als t dan toch niks is de ongi morgen of maandag maar komt!
Wat jij zegt, over dat kleintje dat hopelijk snel rond loopt te springen, daar kan ik wel tranen van krijgen. Die leuke dingen met een kleintje doen, daar kijk ik ook naar uit :mrgreen:
Ai, nu voel ik me wel btje lullig dat ik zo loop te zeuren en ik hier wel een kleine heb rondspringen :?
Teun, elke zwschap kan weer anders zijn. Bij Sean had ik later pas last van m'n boobs. Zo, hopelijk drink ik nu mijn laatste wijntje en mag ik binnenkort voorlopig geen alcohol meer vanwege een brusje.
:-*
Ik ben zo blij met jullie lieve meiden! Ben niet meer chagrijnig
Mss moet ik weer naar m’n sportmasseur die zag al dat ik zwanger was toen ik het zelf nog niet wist. Mijn ogen waren anders zei hij. Alhoewel gister tijdens het hardlopen iemand ook dacht dat ik zwanger was
Teun: laten we hopen dat die krampjes de innesteling is. Bij Sean kan ik me niet herinneren dat ik de innesteling heb gevoeld. Oh meiden ik hoop echt zo dat we allemaal zwanger zijn!
ik lag vannacht in bed…en zoals gewoonlijk ging ik tegen mijn vriend even ratelen over hoe graag ik het allemaal wil en hoe lastig de 2 weekse fase van wachten voor me is (zoals voor de meeste dames haha)
anyway
ineens bedacht ik me…dat het moeilijkste deel helemaal niet het wachten op het goede/slechte nieuws is…maar wat nu als het echt goed nieuws is?
straks gaat het weer mis… ik zei tegen hem liever nu nog heel lang wachten op een gezond kindje dan nog een keer dit mee te moeten maken…
volgens mij ga ik pas genieten en vertrouwen als ik een kloppend hartje zie…
ik moest er gewoon van huilen…maar goed net zoals het wachten op een positieve test erbij hoort…hoort het afwachten op een kloppend hartje er ook bij… maar als ik de 8 weken voorbij ben en het zit allemaal goed…dan ga ik echt blij zijn denk ik
ik moest het even kwijt sorrryyy :oops:
nu gaan we weer verder met :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ik lag vannacht in bed…en zoals gewoonlijk ging ik tegen mijn vriend even ratelen over hoe graag ik het allemaal wil en hoe lastig de 2 weekse fase van wachten voor me is (zoals voor de meeste dames haha)
anyway
ineens bedacht ik me…dat het moeilijkste deel helemaal niet het wachten op het goede/slechte nieuws is…maar wat nu als het echt goed nieuws is?
straks gaat het weer mis… ik zei tegen hem liever nu nog heel lang wachten op een gezond kindje dan nog een keer dit mee te moeten maken…
volgens mij ga ik pas genieten en vertrouwen als ik een kloppend hartje zie…
ik moest er gewoon van huilen…maar goed net zoals het wachten op een positieve test erbij hoort…hoort het afwachten op een kloppend hartje er ook bij… maar als ik de 8 weken voorbij ben en het zit allemaal goed…dan ga ik echt blij zijn denk ik
ik moest het even kwijt sorrryyy :oops:
nu gaan we weer verder met :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Oh lieve Teun :hug:
Vanaf 6 weken gaat het hartje kloppen. Bij Sean durfde ik pas echt blij te zijn vanaf de 20-weken echo. Ik denk dat als ik de termijnecho eenmaal heb gehad ik ook wat meer opgelucht kan ademhalen.
Teuntje, :hug: :hug: :hug: je verwoord precies waar ik me ok druk over maak en van de week hetzelfde verhaal gehouden tegen hub. Wat als,… hoe kun je ooit nog onbezorgd van zo’n zws genieten?
Bij Hugo heb ik geen moment gedacht aan het feit dat het ook mis kon gaan (hoe onnozel kun je dus zijn :roll: ) en ben ik dus totaal vergeten te genieten. En nu,…nu zal ik vanaf dag 1 genieten, maar nooit meer onbezorgd. Altijd in het achterhoofd,… :silenced:
Dus Teun, je bent niet de enige en :naughty: verontschuldigingen hiervoor. Snappen we toch!
Trouwens, ik vind het hier alleen maar fijner worden zo met jullie. We zijn nog nooit zo close en actief geweest als de afgelopen weken!en ik kan dus ook niet slapen :wall: en als ik bijna inslaap, word ik wakker van het wezenloze gesnurk van hub :wall: :wall: :wall: :wall: waar ik af en toe helemaal GEK van word :doh: :doh: :doh: ARGHHHHHH :twisted: :wall: :twisted: en dan nu weer over naar :kaars: :kaars: :inlove: :inlove: :kaars: