Nee, hij was 28 en dat is keurig gemiddeld. Ik had mijn ticker wat verder gezet na de mk begin deze maand, omdat ik niet wist wat mijn cyclus zou doen.
Mijn lijf heeft het wel meteen keurig opgepakt dus. Gewoon op dag 14 een ei en dan na 14 dagen weer een menstruatie. Dus wat dat betreft doe ik het goed. Ik had het liever anders gezien Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een mk,…nou, deze niet dus en we hebben keurig netjes geklust :oops:
Karin, die van jou is wel erg kort in vergelijk met de rest hè. Weet je zeker dat er niet iets anders aan de hand is dan je menstruatie??
Heb mijn avatar veranderd,…
nog meer wil ik vertrouwen hebben in liefde, licht en kracht vanuit de Kosmos. Het ohmteken vanuit mijn hart,… :kaars:
Mm :hug: vervelende boel
Hier nog niks, ben nog steeds van plan om woensdag te testen.
Mooie avatar trouwens! Heeft die ook nog een bepaalde betekenis?
Zo, ga vandaag lekker vroeg naar bed, ben erg moe!
Xx
Avatar is het om (of aum) teken. Om betekent in het Sanskriet: een mystieke klank, de klank der klanken. Uit deze klank is het hele universum ontstaan.
‘Om’ wordt algemeen als de basismantra beschouwd. Het woord Om heeft echter een veel diepgaandere betekenis. Het is niet alleen de betekenis van het woord dat hierbij van belang is. Men gelooft dat de trilling van deze klank een verheffende werking op de trilling van het lichaam heeft, waardoor een hoger bewustzijn bereikt wordt (Hindoeïsme).
Het is een teken waarop gemediteerd wordt en gezongen wordt. Voor mij is het het meest spirituele teken.
Het om-teken ziet er een beetje anders uit, maar in mijn avatar is ie getekend vanuit een hart en dat vind ik er hier zo mooi aan! Fotootje van originele om zet ik er even bij :inlove:
En Rainbow, ik duim voor je en hoop dat het bij jou en Teun wél raak is. Een beetje zonneschijn in dit topic mag best 8)
:thumbup: :thumbup:
ooohneee!! Mm…ik krijg zin om weer met vleeswaren te smijten!!
Balen meiden…ik had zo’n goeie hoop voor ons 4tjes!
Nou 2012 gaat een mooi jaar worden meiden…we duimen met zn alle door! Maar ik baal gewoon met jullie mee! Vleeswarenvleeswarenvleeswaren
ps mooie avatar! Ik heb ook zin in een nieuwe!
Wij zitten in de trein naar huis nu…
Schoonzus vroeg heel lief en direct hoe het ging na de mk…schrok wel ff, maar vond wel heel aardig! Ookal komt er dan zon standaard ooh gaat heel goed hoor!!
Och kippie, :hug: had toch lekker gezegd dat je er nog zwaar last van hebt :mrgreen: en een nieuwe avatar is cool! Ben benieuwd waar je mee komt Teuntje :lol:
eerlijk gezegd ben ik die Sintsmiley nu hartstikke spuugzat :twisted: wil NU een kerstboom en kerstman :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:silenced:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ik ben hem nog niet zat hoor!! komt misschien omdat we morgen pas echt sinterklaas gaan vieren, en daar heb ik echt zin in!! ondanks dat het meer voor de kleintjes is houd ik echt van het hele sinterklaas gebeuren…ik zag gisterenavond een paar zwarte pieten lopen en ik vond het zo leuk…ik zou zo een handje geven aan een zwarte piet :lol: :lol:
anyway…kerstboom opzetten samen en het huis gezellig maken is ook wel weer heel leuk…
en een nieuwe avatar…
poehhhh al de hele dag lage rugpijn zeg…en na een etentje en heeel veel eten bij schoonfam. had ik in de trein terug alweer zin in frietjes en die hebben we dus ook gewoon net gegeten en ik werd er een beetje :sick: van…dubbele signalen…
Teun, wat een leuke avatar! Ziet er lekker positief en optimistisch uit! Ik droomde dat ik zwanger was en ik het jullie ook al had verteld. Hopelijk komt de droom uit.
thx rb…
Laten we het hopen haha ik begin me wel meer zwanger te voelen…maarja ook dat heb ik eerder gedacht en het was niet altijd zo… Ben wel misselijk nu…en slaap al 1 week lang slecht…rare dromen ook…
Karin en mm hoe is het met jullie de day after??
Xx
Teuntje, we gaan ervoor!
Hoe gaat het met jullie mm en Karin?
Ik heb geen flauw idee of ik zwanger ben of niet. Bij Sean had ik het idee dat ik elk moment ongi kon worden, maar was ik een paar dagen na nod ook continu licht misselijk. Que sera sera…
Ben weer misselijk :? Maar goed dat kan ook door de spanning komen. Ik bedacht vanochtend dat ik mss ook gewoon vrijdag ga testen, maar nu heb ik zoiets, waarom zou ik 2 extra dagen nog in spanning zitten als ik het woensdag gewoon kan weten. Zelfs zo erg dat ik erover nadenk om 's ochtends te testen ipv 's avonds :lol:
Iedereen verder nog leuke Sinterklaas gehad?
Xx
Hahahahaha meiden, wat spannend allemaal voor jullie, Teun en RB :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Teun, leuke avatar, inderdaad super vrolijk en optimistisch! Echt gezellig!
Nou, met mij gaat het gewoon goed hoor de day-after ik ga me toch niet laten kisten door zoiets. Het leven is veel te mooi en leuk en dat wil ik ook blijven zien, want stel dat het gewoon helemaal nooit meer komt, dan moet ik ook gewoon door en ik wil geen kniesoor zijn (zo lekkere lange zin
)
En ik hoop hartstikke dat jullie lekker héél erg zwanger zijn en met zijn 2 naar de augustusmama’s kunnen vliegen op vleugels en roze wolken :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ohw meiden, wat maken jullie het spannend.
MM jij bent ook weer ongi geworden begrijp ik nu???
Hier weer wat rust in de keet.
Heb gesprek gehad met de 2 kwaadaardige collega’s. Was niet zo bedoeld bla bla anders overgekomen dan bedoeld bla bla. Ik weet nu precies bij wie ik moet zijn en wie niet, klaar.
De andere meneer van het werk heb ik vandaag terug gepakt op gepaste wijze. Op de deur had ik een a 4 tje geplakt met zijn foto met daarop de benoeming namens de st dat hij werknemer van het jaar was geworden door al het goeds wat hij dit jaar heeft gedaan. En dit ook in al zijn dossier mappen enz gedaan.
Hij heeft de hele dag van 20 andere collega’s commentaar gehad echt fantastisch!!
Met mijn leidinggevende heb ik afgesproken dat ik in ieder geval tot mijn verlof 32 uur blijf werken e na mijn verlof dan weer 27 uur. En ik vind het best, ik ga proberen dan een andere baan te zoeken.
Liefs en toi toi toi allemaal!!!
Liefs
Hoi Gaby, wat voor soort werk doe je en zoek je?
Argh hier last van gevoelige boobs en misselijkheid, de coole kikker is verdwenen en wil het NU weten! Maar de kans bestaat dat als ik nu test het te vroeg is. Daarnaast vind ik eigenlijk ook dat ik netjes mijn nod moet afwachten, maar goed tegelijkertijd ben ik het afwachten ook beu!
RB wanneer kun je (met goed fatsoen) testen, zodat als er iets is, ook iets op de test te zien zal zijn???
Gaby, wat goed van je dat je het uitgesproken hebt op je werk en als ik vragen mag,…wat had die meneer gedaan, die jij op gepaste wijze hebt terug gepakt??
Goed van je dat je lekker na je verlof een andere baan gaat zoeken 8)
Pffff ben er even helemaal klaar mee. Lijkt of vandaag even alle energie uit me weggevloeid is (letterlijk)
Dat wordt denk ik even heel vroeg naar bed en dan zal het morgen wel weer beter gaan.
Ben ook zo ontzettend benieuwd naar Teun en RB!!! Wel hier blijven schrijven hoor! Ik ben inmiddels een beetje verslaafd geraakt aan jullie. Begint een beetje op een dagelijkse soap te lijken :lol: :lol: :lol:
hoiii
hier ook geen coole kikker meer hoor!
ik heb echt het idee dat ik zwanger ben, en ik voel me echt zoals ik me eind augustus voelde :oops:
boobs doen nu ook pijn…nouja 1tje haha en dat was toen ook letterlijk om de dag eentje pijnlijk… en geuren van alles…poeh reukvermogen is ff toegenomen…
en nog steeds steekjes in mn buik…
alleen die rugpijn die vind ik eng… omdat ik die rugpijn zo lang heb gehad na mn mk…en nu voel ik het weer heel erg…
ik had net besloten dat ik nu gelijk ging testen…waar ik na 5 minuten al van ben terug gekrabbeld omdat het vandaag pas 1 week geleden is geweest dat de eisprong was… :think: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
zo die moest ik even kwijt :lol:
Ik weet het niet zo goed. Als ik mijn normale cyclus volg dan zou ik overmorgen mijn nod hebben en dus nu al kunnen testen. Maar als ik mijn eisprong volg en daarbij 14 dagen optel is volgende week maandag mijn nod en zou ik morgen op zijn vroegst kunnen testen.
:shock: Teun
:-* MM