En ook hier een supernacht! Hoppa 6 uur achter elkaar geslapen (max aantal uur dat tussen een voeding mag zitten) :dance:
Met oud en nieuw vieren we het met familie bij ons. Wel fijn want dan kan ik me met Ailyn even terugtrekken!
Hmm Sean is ook wakker! Voor zijn doen erg vroeg, meestal komt hij 1 Ã 2 uur later. Dus hub gaat nu met hem ontbijten. Hub zat te mopperen dat we een slaaptrainer voor hem moesten kopen, maar ik vind dat onnodig. Als ik verhalen hoor van andere kindjes dan hebben wij geluk gehad!
hey meiden, hier vanuit de ziekenboeg wens ik jullie alvast allen een heel gelukkig en gezond 2013 toe! Dat jullie maar mogen genieten van jullie gezinnetjes en dat ik eindelijk een positieve test vast mag houden dit jaar!
Morgenochtend vertrekken we naar Duitsland om het daar te vieren met m’n vriend z’n familie, dus ik ben er volgend jaar pas weer
Voel me inmiddels gelukkig ietsje beter, helaas nog niet helemaal top, maar we maken er wel wat van.
:-*
Kell je hebt het wel flink te pakken zeg! Ik hoop dat je in 2013 je baby gezond en wel in je armen mag houden! Veel plezier in Duitsland en doe rustig aan!
Hopelijk voel je je vandaag nog beterder. Heel veel plezier in duitsland en dat al je nieuwjaarswensen maar uit mogen komen.
Van mij dus ook alvast de allerbeste wensen voor 2013!
Nou kell we duimen met zijn alle dat jij 2013 zwanger zal raken van een geweldig gezond kindje!!
En bij deze bm, rb, Karin (en misschien nog een meelezende gaby en mm) jullie ook allemaal een heel fijn gelukkig nieuwjaar! Dikke kus
Ik wens jullie de allerbeste wensen toe in het nieuwe jaar en dat Kell snel haar kindje in haar armen mag houden!
Wanneer is je nod Kell?
De duimen draaien nog steeds hoor!!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!! :-*
Gisteravond weer thuis gekomen vanuit Duitsland, vriend al weer aan het werk vandaag, maar ik hoef gelukkig maandag pas weer. :mrgreen:
Wanneer m’n nod is tja… Vorige keer werd ik na 12 dagen na de inseminatie ongesteld, dat was op dag 26, nu precies 4 weken geleden. Dus ik weet het niet… Officieel als ik zaterdag nog niet ongesteld ben moet ik maandag bloed prikken, maar ik denk dat ik dan zaterdag of zondag er zelf wel een test ook tegenaan gooi, haha! Anders hoor ik het maandagmiddag op m’n werk, dat vind ik ook niet leuk.
Ooooh spannend! Nog 2 dagen wachten …!!!
Een jaarhoroscoop is in ieder geval al positief:
Liefde en relaties 2013
De jaarhoroscoop 2013 heeft voor de Vissen op liefdesgebied heel wat in petto. Partners, die al meerdere jaren bij elkaar zijn, kunnen wel eens op gezinsuitbreiding rekenen. Of dat nu gepland is of niet.
:thumbup: Nou, als de sterren het zeggen en wij blijven duimen dan moet het dit jaar echt raak zijn!
Ow Kell spannend hoor en als het in de sterren staat moet het goed komen.
Morgenavond testen als je nog niet ongesteld bent?
Ik hoop het zo voor je!! Afgelopen jaar was niet zo’n fijn jaar voor jou, maar 2013 wordt helemaal jouw jaar Kell!!
Het begint mooi klote, want ik ben zojuist weer ongesteld geworden.
Ben zo verdrietig…
Hopelijk heeft m’n vader gelijk en is 3x scheepsrecht…
Och Kell wat enorm klote voor je :hug: :hug: :hug: Hopelijk krijgt je vader gelijk met 3x is scheepsrecht
kell :hug:
jullie wilde nog niet met hormonen beginnen hé?
heb je niet af en toe zoiets van geef me aub die hormonen, vooral op de momenten zoals deze? of is de kans niet veel groter met hormonen?
ik hoop ontzettend voor je dat die horoscoop gaat kloppen dit jaar!
Oh kell wat kl*te. Ik leef echt zo met jullie mee. Hoop echt dat drie keer scheepsrecht is en dat 2013 jullie jaar mag zijn.
Vanuit haarlem ook allemaal een heel gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat dit jaar iedereen veel vrede, liefde en hoop zal geven.
We zijn nu bijna een weekje terug van de wintersport. Het was echt heel erg lekker en gezellig. Ik heb Matswel gemist maar moet ook eerlijk zeggen dat het me reuze meeviel. Zeker zolang we lekker aan het skieen enz waren, s avonds bij het naar bed brengen van de andere kids was het moeilijk. Of alsik mijn moeder belde om te rvagen hoe het ging.
Helaas heeft Mats veel last van zijn buik. De kinderarts denkt aan reflux, we zijn nu met zantax bezig, 2 keer 1,5 ml en een soort babyrennie. Vooral het laatste helpt wel volgens mij. Hij lijkt zeker minder pijn te hebben. Ook neigt hij naar de 4 flessen toe, hij is nu bijna 4 maanden dus ik denk dat we niet te lang wachten met bijvoeding.
Oh ja hij heeft ook een groeispurt gemaakt, is nu 65 cm en weegt 6500 gr
Kell wat klote zeg!! Ik had het zo gehoopt voor je!
Fijn dat het gemis van Mats je is mee gevallen. Ook al reflux :thumbdown: Lars is goed opgeknapt van de medicijnen maar die heeft andere dan Mars. Fijn dat hij minder pijn heeft :thumbup: