Das minder zeg spuiten op je werk.
Nee, mijn baas niet gesproken. Ik krijg op een zondag mail dat hij vrijdag een brief aangetekend heeft verstuurd, wat ik overigens nog steeds niet ontvangen heb, en dat ik hem maandagochtend moet bellen. Maandag dus mail gestuurd dat ik bellen geen goed idee vond aangezien dat eerder ook al geen succes was. Verder een voorstel gedaan om dinsdag, gister dus, te komen voor gesprek en graag een reactie te geven per mail, maar hij was nog niet zo fatsoenlijk om een mail te sturen dat het gesprek blijkbaar niet doorging. Heb tot nu toe nog steeds niks van ze gehoord, vind het echt onbeschoft maar goed.
Morgen om 14.00 uur moeten we bij de kinderarts zijn en ik kan niet wachten tot het zo ver is. Lars is of hazeslaapjes aan het doen van een half uurtje ofzo of aan het huilen of aan de borst. Het is hier niet echt gezellig en Eva is er eigenlijk een beetje de dupe van. Ze mag geen lawaai maken want anders begint Lars gelijk weer te huilen en ze moet ook nog eens alleen spelen en daar is ze niet echt goed in maar ja mama heeft de handen eigenlijk nooit vrij. Ik hoop dat de arts medicatie ofzo gaat geven want we worden er allemaal gek van en Lars zelf heeft er natuurlijk het meeste last van. Het is echt een huilbaby practisch want als hij wakker is, wat veel is, huilt hij en anders is hij aan het drinken. We hebben maar weinig stille momentjes van hem.
Bm eerst even over je werk. Ik vind het echt geen stijl wat ze doen. Lijkt wel alsof ze gewoon van je af willen en aan het pesten zijn zodat je zelf gaat stoppen want ze kunnen je er niet zomaar uit gooien. Dit is toch pas sinds je zwangerschap dat ze zo doen?
Over Lars, wat vervelend dat hij zich zo vervelend voelt. Waar denk je zelf aan? Omdat je het ver medicatie hebt maar denk je aan reflux ofzo? Spuugt hij ook veel? Vervelend ook voor Eva, weet niet wel met Larissa die huilde ook zo veel en ik heb echt jankend met haar op schoot gezeten van “waar ben ik aan begonnen, waarom wilde we een tweede, dit is toch niet eerlijk voor bjorn”. Ik hoop echt voor je dat er wat uitkomt :hug:
Hier is Mats toch zon lekker ventje. Hij spuugt ng steeds veel met de standaard voeding maar ja hij lijkt er nu niet zoveel last van te hebben. Ik heb wel recept voor zantac gekregen maar wil daar eigenlijk niet aan. Dus we wachten nog even. Hij is nu bij oma, hij blijft daar terwijl wij met de rest gaan skien. Ik mis hem wel al hoor maar we hebben veel foto’s en filmpjes,
Ja ze doen pas zo sinds ik me tijdens mijn zwangerschap ziek heb gemeld. Ml noemt het ook pesten en als ze van me af willen dan graag. Het is dat ik geen uitkering krijg als ik zelf wegga maar anders deed ik dat.
Wat Lars betreft denk ik inderdaad reflux en misschien iets met zijn darmen ofzo want hij heeft ook veel andere ontlasting dan in het begin. Toen was het jog aardig vast maar nu is het heel dun, net water en het komt er soms als schuim uit. Ik hou ook niet van medicatie bij die kleintjes maar ben nu best wanhopig. Had gisteren echt een dag dat ik bijna zat mee te huilen en zat een paar keer te bedenken dat als ik hem van de trap zounlaten vallen of met een deken over zijn gezicht houden dat ik dan van het probleem af zou zijn :shock: Vandaag ook wel weer een huildag maar wel ietsje beter.we hadden twee relax/blije/ontspannen momentjes van een paar minuten :dance: Hij was aan de babbel en aandachtig luisteren :mrgreen:
Skieen zonder mats is dat een paar uurtjes of vat ik het goed op als het voor een paar dagen is? Ik zou nog niet zonder kids kunnen, ook Eva nog niet :oops: Wel de opvang hoor en school nu maar niet uit logeren ofzo.
Kell spannend weer, wij blijven gewoon voor je duimen hoor!!
Bm, wat zielig voor Lars! Ik word soms ook stapelgek van Ailyn omdat ze 's nachts alleen maar huilt en weinig slaapt. Gelukkig slaapt ze nu lief, dus ik ga ook ff m’n oogjes dichtdoen!
Bm, ja mats gaat een week bij oma logeren. Wel lang maar we gaan een weekje skien. En ik vind het nog geen doen om hem mee te nemen. Ik ben normaal niet zo moeilijk met kindjes uit logeren maar dat zal miss ook komen doordat al onze familie ver weg woont. Dus de kids gaan daar wel vaker logeren en dan niet 1 nachtje. En larissa was een huilbaby, die logeerde met twee of drie weken al een weekend bij mijn zus.
Maar ja nu belde mijn moeder vanmiddag. Mats was de hele dag aan het huilen, mopperen en niet slapen. Niets was goed, liggen, vasthouden, zitten en veel spugen. Ik heb haar het recept van de zantac doorgestuurd en die gaat zenu maar geven vanaf morgen. Eigenlijk wilde ik er niet aan. Maar ja toen ik dat hoorde wilde ik alleen maar naar hem toe en hem vasthouden.
Ik moet 31 dec naar de ka en ik hoop dat er wat uitkomt.
Rb, ailyn nog steeds onrustig s nachts… En overdag? Jammer he dat kindjes nietgewoon geboren kunnen worden die heerlijk doorslapen, kunnen zeggen wat er is enz.
ven bij de november mama’s gekopieerd
@babymuisje wrote:
Nou hier ben ik dan eindelijk. Een erg drukke dag gehad vandaag. Vanmirgen al om half 7 wakker jammer genoeg en kon niet meer gaan slapen omdat we een intake gesprek hadden op het kdv voor Lars. Was wel grappig en overbodig eigenlijk, want ze wilde dingen weten die ik nu nog niet wist. Zo wilde ze weten hoeveel en hoe vaak hij dronk en wanneer hij sliep. Dus maar gezegd dat er op dit moment geen pijl op te trekken was. Afgesproken dat ik haar morgen zou bellen om te vertellen hoe het bij de kinderarts was.
Vanmiddag dus bij de kinderarts geweest en wat een aardige man zeg :thumbup: Hij mankeert niks aan zijn maagspier volgens hem (dat was blijkbaar wat de huisarts dacht en ik dacht dat hij het maagklepje bedoelde). Hij heeft dus last van reflux en we hebben gelijk een recept voorgeschreven gekregen. Verder had ik dinsdag gelijk kunnen bellen en had ik ook gelijk met spoed mogen komen aangezien ik zo wanhopig was met mijn rare gedachtes. Verder stelde hij voor om Lars op te laten nemen voor een paar dagen zodat we tot rust konden komen maar dat heb ik geweigerd maar het aanbod bleef staan. De kinderarts belt maandagochtend even om te vragen hoe het dan gaat en 22-1-13 hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis want hij moet ook weer zonder kunnen. Op dit moment dus erg blij dat hij er wat voor heeft gegeven. Hij mag de eerste drie dagen drie keer daags en dan mag hij twee keer daags wat hebben. Nu dus afwachten of hij ook kan ontspannen en anders nog even afspraak maken met een osteopaat.
Ze hebben hem ook nog even gewogen en gemeten. Ik was helemaal blij en hoef me om de bv eigenlijk helemaal niet druk te maken. Vorige week dinsdag was hij 3640 gram en vandaag 3900 gram en 55 cm :dance:
Karin hopelijk helpt de zantac hem en een week zonder mats tjonge. Hier is eva ook nog nooit uit logeren geweest dus ik zou het niet kunnen.
Sean is al heel vaak uit logeren geweest bij zijn opa’s en oma’s. Hij vindt het ook vaak heel erg leuk! Hij wordt daar natuurlijk ook gruwelijk verwend!
Karin wat vervelend dat Mats niet lekker in z’n vel zat bij je moeder, hopelijk helpen de medicijnen!
Vanavond hopelijk eindelijk sushi eten! Eerst maar kijken of Sean zich al wat beter voelt (had hem gister ziek van Kdv gehaald).
en lekker gegeten?
ik las het goeie nieuws al op fb! super zeg bm :hug:
Jeetje wat een verhaal Bm! Lijkt me best heftig als je zulke gedachtes hebt… Kan je er wel met iemand over praten?
Hopelijk gaat het snel beter met de kleine vent en kom je wat meer aan je rust toe…
Rb, ben je nog sushi gaan eten?
Karin, lekker even vakantie dus? Lijkt me lastig je kleine vent te moeten missen, maar zo’n kleine in de sneeuw is natuurlijk niks…
Net terug van het IVF centrum, het zit er weer in/op, haha
Nu 2 weken duimen en als ik dan nog niet ongesteld ben op maandag 7 januari komen voor een test…
Kell ze gaan weer voor je draaien hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Zo blij als ik gister was zo erg is het vandaag weer. Weer huilen huilen huilen tenzij hij aan de borst is of bij mij op schoot slaapt. Hij heeft zelfs vanacht bij ons in bed gelegen want er was geen land met hem te bezeilen. Dat was iets wat ik absoluut nooit zou doen maar ja alles voor de nachtrust op dit moment want ben echt doodop. Ik ga wat fv halen en dan geef ik hem dat en dan ga ik in tussen kolven om de productie wat op te schroeven, mijn borsten een beetje rust te geven en hopen dat Lars dan gewoon 10-15 min goed aan de borst drinkt en dan pas na twee a drie weer komt. Dan kan hij tegen vijf uur een flesje krijgen en tegen elf uur, dus voir het slapen gaan.
Hoe is het nu gegaan na je laatste bericht bm?
Kell 2013 gaat jouw jaar worden hoor! :-*
Karin geniet van je vakantie hé
Hij had om half vijf vanmiddag een flesje kv gekregen van 100cc en heeft daar met pauzes een uur over gedaan om het op te krijgen. Hij is daarna in slaap gevallen en kwam pas weer tegen half acht ofzo, weet het niet meer zo goed. Het was in ieder geval even een verademing want ik kon eens een keer gewoon eten koken en opeten zonder dat Lars zat te huilen. Hij heeft trouwens van zaterdag op zondag de nacht weer in zijn eigen wiegje geslapen. We hebben weer een kruik gemaakt en in zijn wieg gedaan, zodat deze lekker warm is als hij erin gaat. Verder was het vandaag wel weer huilen hoor. Hij huilt wel minder maar nog steeds veel vind ik. De medicijnen voor reflux werken in ieder geval wel want hij slikt niet steeds meer opgekomen elk door en spuugt ook geen zure melk meer. Had dat van de bv in het bv topic gezet en zij adviseren toch een lk dus ga dat denk ik maar doen. We hebben morgenochtend eerst nog telefonisch consult met de kinderarts en dan wil ik het huilen en drinken ook nog even ter sprake brengen. Kijken wat hij zegt.
Ik had idd sushi gegeten! heerlijk!!!
Ben nu echt zo moe!! Het lijkt wel iets beter te gaan met het speentjesdrama met Ailyn, alhoewel echt over is het nog lang niet.
Overdag is het een heerlijk kind dat echt contact met je zoekt en naar je lacht en zo nu en dan brabbelt. 's Nachts blijft het een klein draakje, maar ze heeft 1 keer tussen de voedingen geen speen gehad en geen kik! Dus gaat de goede kant op! Nu was ze die keer helemaal knockout van het drinken hihi!
Ga je met oud en nieuw nog wel aan de champagne Kell? Volgens mij mag dat nog wel omdat de embryo z’n voeding uit de dooierzak haalt. Maar kan me ook voorstellen dat je nul risico wil nemen.
Ik hou niet zo van champagne, haha! Dus misschien alleen voor de vorm om te proosten En ik drink eigenlijk bijna nooit, alleen met gelegenheden, dus dat zal ik niet missen
Iedereen leuke kerstplannen?
Bm toch :hug: arme Lars!! Je weet dat ik ook een goeie ervaring heb gehad met de osteopaat hé…mocht je bij de bv deskundige niet vinden wat je zoekt! Ik heb er achteraf echt spijt van gehad dat ik niet eerder ben gegaan. Tis echt een ander meisje geworden na die eerste 8/9 weken!
Kell ik ga weer kei hard mee duimen voor je! 2014 daar gaan we voor hé… en ik lust ook geen champagne hoor. Behhh
Wij gaan zo na jula’s volgende voeding richting gelderland voor kerst bij de schoonfamilie en morgen bij mijn familie. Ben wel benieuwd hoe het zal gaan net jula zón hele dag en tijdens het eten daar enzo. De eerste en enige x dat ze daar ie geweest was toen ze 4 weken oud was!
Wat gaat de rest doen ?
Ik hoop 2013 eigenlijk nog Teun
M’n vriend, broer en ik moeten om 15.30 bij m’n oma zijn, ze heeft m’n opa even “naar boven gehaald”, hij zit beneden waar zij woont in een verzorgingscentrum. Dus dan doen we daar even een bakje koffie en daarna brengen we opa weer terug en nemen we oma mee naar mijn ouders om daar kerst te vieren.
Morgen vieren we samen kerst, lekker simpel gourmetten Zijn ouders zitten in Duitsland, waar we oud&nieuw gaan vieren en dat doen we dan ook meteen met zijn zus en haar man.
Kell ik hoop ook 2013 Teun loopt blijkbaar al een jaar voor ofzo :mrgreen:
Wij gaan vandaag naar mijn schoonouders toe waar de broer en zus van ml ook komen met aanhang. Lekkere gezellige drukte. Ben alleen bang dat het weer net teveel van het goeie is voor Lars en dat we vanavond weer drama hebben.
Huilen besproken met de arts en verteld dat ik aan het experimenteren was met kv. Hij vond het een goed idee en moet nu overdag na de voeding nog een flesje melk, kv of bv, aanbieden om te zien of hij nog gewoon honger heeft en daarna wel tevreden is. Hij drinkt nog wel een flesje na maar spuugt nu ook weer meer en hij laat er nog steeds niet veel uur tussen. Vrijdag belt de kinderarts weer om het bespreken. Heb gisteren nog even snel de lk gemaild maar nog niks van gehoord, zal vakantie hebben ofzo. Het is net alsof hij niet veel melk aankan want dan stroomt hij over. Hij valt ook vaak na vijf minuten al in slaap. Ik weet wel dat ik zo ook nog helemaal geen zin heb in werk. Wil eigenlijk eerst dit met Lars oplossen, want hoe kan ik mijn niet blije mannetje nu naar een kdv doen waar hij de aandacht moet delen met andere kids. Ben bang dat hij straks alleen maar ligt te huilen en dat het probleem dan alleen maar erger wordt.
We zijn gisteren naar mijn schoonouders geweest en we gaan straks naar mijn ouders. Toen we gisteren thuis kwamen was ik gesloopt, kon helemaal niks meer. Ailyn was een btje van slag. Ml ging toen met haar naar de woonkamer zodat ik wat kon slapen. Om half 7 kwam hij weer samen met Ailyn naar onze slaapkamer. Helaas werd Sean 20 min in blinde paniek wakker en ben ik even bij hem wezen liggen totdat Ailyn weer wilde drinken en vanaf toen was het gedaan met de rust :? Sean stuitert het hele huis rond en hub en ik zijn nog erg moe. Mss stiekem bij m’n ouders tussen de voedingen bijslapen!
2013 bedoel ik uiteraard :lol: :lol:
voel je naast ziek zijn nog iets anders kell? wanneer mag je testen? volgende week zaterdag?
rb hoe was het bij je schoonfam? nog bij kunnen slapen?
en hoe is het nu met lars bm?
karin nog lekker op vakantie?
wat doen jullie met oud en nieuw? ik denk dat wij gewoon met zn 3tjes thuis zijn, want ik heb geen zin om snachts met jula te slepen
Wij doen niks met oud en nieuw en denk dat ik twaalf uur niet eens meemaak en anders waarschijnlijk op bed :mrgreen:
Lars had gisteren een superdag. Ik wist niet wat me overkwam. Hij ging na een voeding gewoon slapen en dan ook gewoon ca drie uur achter elkaar. Ik heb gisteren gewoon een was op kunnen vouwen en was kunnen draaien. Gisteravond wel weer huilen maar volgens mij had hij toen weer last van reflux, want op bed had hij gedronken en tot twee keer toe praktisch alles eruit gespuugd en gelijk huilen. Kon dus nog mooi het bed verschonen :thumbdown: nu net ook al weer gespuugd maar meneer dronk veel te gulzig waardoor hij erin stikte dus hoesten en hoppa weer wat in bed :roll: Das toch wel het nadeel van voeden in bed. Nou meneer is weer half in dromeland ga kijken of we weer verder kunnen slapen.