rb hoe gaat het met het dag/nacht ritme van ailyn?
ik had namelijk toen een hele fijne informatieve website daarover voor tips gebruikt!
hoe gaat het met de rest?
bm lars is ook alweer groot aan het worden zeg (foto’s fb)
Mwah gaat ietsje beter. Alleen wil ze 's nachts altijd de speen maar die kan ze nog niet erg lang in haar mond houden. Waardoor ze weer gaat huilen als de speen uit haar mond valt.
Ben wel benieuwd naar de website. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!
bm hoe gaat het met lars zijn gespannenheid?
ik lees zo af en toe mee met jullie…herkende wel wat dingen van jula
hier nu ook met de fysio aan de gang, maar dat is vooral heel praktisch om hoe we haar kunnen stimuleren de andere kant op te kijken en te laten ontspannen maar de osteopaat heeft er eigenlijk gewoon voor gezorgd haar nek/schouder los te maken waardoor ze eigenlijk pas de andere kant pijnloos op kan kijken!
ik twijfel zelfs om misschien nog een keer terug te gaan, omdat ik het gevoel heb dat er aan de rechterkant nog steeds iets niet “goed” zit… ze beweegt veel minder soepel aan die kant, en met buikliggen gooit ze die arm gelijk naar achter :think:
Lars heeft juist rechts de afplatting en dus is dat zijn voorkeurshouding. Ik moet zeggen dat hij gistermiddag en avond verder behoorlijk relaxed was. Hij heeft zowaar met mij zitten babbelen en ik kreeg nog een lachje em denk dat dit een echte was en niet een stuipje :mrgreen:
Verder weer veel shit op het werk. Ik zou vandaag op gesprek gaan ivm mijn terugkeer en mijn aanvraag ouderschapsverlof. Alleen kreeg ik dus weer een aangetekende brief thuis waar de afspraak instond maar dan weer op de ceresweg. Ik had aangegeven dat Lars mee zou moeten aangezien ik geen oppas heb en dan is naar de ceresweg lopen geen optie. Belde mijn manager gistermiddag op om een nieuwe afspraak te maken. Ik dus gezegd dat de ceresweg geen optie is verteld hij me doodleuk dat hij nu al belde om me de kans te geven om een oppas te regelen??? Dus gezegd dat mijn schoonmoeder geen rijbewijs heeft en dus niet kan en dat ik verder niemand heb. Hij begon ineens te dreigen dat als ik maandag niet op gesprek kwam hij verdere stappen ging ondernemen. Dus nog fatsoenlijk gezegd waarom hij ineens ging dreigen en toen moest ik huilen en gezegd dat ik niet snap waar ik deze shit allemaal aan had verdiend en toen was het ineens als ik zo begon dan eindigde hij het gesprek dus heb ik gezegd dat ik het ook ging beeindigen en heb neergelegd. Nu is dus de vraag wat zijn die verdere stappen en ben ik verplicht om in mijn zwangerschapsverlof op te komen draven. Zelfs met oppas is het eigenlijk geen optie want Lars komt geregeld om het uur en aangezien het een half uur heen en half uur terug fietsen is, is er geen tijd om te praten :roll: Je snapt dat ik dus geen zin meer heb om 14 januari te gaan werken.
Tjeetje bm wat een geze*k weer. Ik kan me niet voorstellen dat je je in zwangerschapsverlof op moet komen draven.
Maar kan me echt heel goed voorstellen dat je er helemaal geen zin meer in hebt :hug:
Teun, ik twijfel ook om eens naar de osteopaat te gaan met Mats. Hij ligt zo vaak te kreunen in zijn slaap en dan in zijn laatste stuk van de slaap. :think:
Rb, hoe is met ailyn? En hoe vind sean het nu? Nog steeds helemaal leuk of is hij alle aandacht voor haar ook weleens zat
Gaat goed met Ailyn! Was vandaag naar cb geweest om haar een keer extra te wegen vanwege het vele spugen en toen bleek ze bovengemiddeld te zijn gegroeid! Verder is het wel zielig dat ze zo verkouden is, maar hier zijn de 2 mannen dat ook, dus is niet zo gek dat ze haar hebben aangestoken! Verder is Sean nog steeds lief voor haar en als hij al jaloers is reageert hij dat af op hub en mij.
Bleh ga me ff omkleden, ben voor de 2e keer vandaag ondergespuugd! :sick: Zo ga ik wel snel door m’n kleren heen!
Overmorgen weer inseminatie toch Kell? Mijn duimen draaien overuren voor jou!
's Nachts blijft het nog steeds bagger. Gelukkig is het nu weekend, dus dan wil ml het wel van mij overnemen en hoef ik er alleen maar uit voor de borst.
Wat een gedoe op je werk zeg Bm! Kan begrijpen dat je geen zin hebt om in het nieuwe jaar weer aan het werk te gaan…
Ik krijg morgen een echo om de groei van mn follikel te bekijken, nog geen inseminatie dus Rb Die verwacht ik begin van de week denk.
Ik had het juridisch loket gemaild of ik op gesprek moet komen op het werk en of mijn baas andere stappen kan ondernomen als ik niet kom. Volgens hun kan mijn baas geen andere stappen ondernemen en horen ze mij in mijn verlof met rust te laten :mrgreen:
Wij hebben as donderdag om 14.00 uur een afspraak bij het MCL in Harlingen met de kinderarts. De huisarts vond Lars zijn buikje nog steeds niet soepel en dit in combinatie met het spugen en gespannen zijn wil hij toch graag dat de kinderarts even naar hem kijkt. Zal mij benieuwen wat er uit komt.
Kell alvast succes morgen en hopelijk is het een mooi eitje en wirdt hij snel bevrucht en dat het deze keer dan raak mag zijn
Joepie, lekker sushi eten met een witte wijn on the side!
Hopelijk de laatste keer :mrgreen:
Flink genieten Kell nu het nog kan
Oja ze moeten natuurlijk eerst bepalen wanneer je eisprong zal zijn toch?
Vandaag hele dag op stap geweest met het gezin en het ging harstikke goed. Nou ja Sean was weer lekker eigenwijs, maar goed dat is niet nieuw
Inderdaad genieten van die dingen zolang het nog kan.
Rb fijn dat het shoppen goed ging.
Sushi zelf was heerlijk, service was crap, dus we gaan niet meer terug!
Net bij het IVF centrum weer geweest, eitje was nog te klein, dus woensdag weer voor een echo!
Nu lekker genieten van de zondag! Jullie ook?
Waar ben je sushi gaan eten Kell? Ik vind Tokyo café op het damrak erg lekker! :drool: Heb nog een voucher om sushi in Utrecht te eten!
Daar ga ik ook weleens heen ja! We waren nu hier in de buurt bij Sono. Dat is 5 minuten lopen voor ons en in het verleden altijd prima geweest…
en bm heb je je baas nog gesproken nu?
en morgen naar de kinderarts met lars?
rb wat gezellig zo’n uitje met zijn alle! hoe gaat het met de bv? ondertussen al pijnvrij?
hoe gaat het met het overdag slapen van mats karin?
kell, morgen echo dus! we gaan ervoor duimen met zijn alle…dit zou wel het mooiste nieuwjaars cadeautje ever worden hé!
enne wat vond jij van de laatste aflvering van gossip girl?
ik vond het een beetje jammer, laatste seizoen was zijn kracht wel een beetje kwijt. gehaast leek het, alsof ze nog heel veel wilde proppen in weinig afleveringen ofzo… maar het einde…tja die 2 koppels ja…klopt gewoon! hoewel ik me af vraag of het altijd al de bedoeling was dat dan humhpry gossip girl was, of dat ze dat pas laatste seizoen bedacht hebben… en wat leuk dat je de echte stem van gossip girl zag he! en jenny! zo sorry even los gegaan haha, ik ken eigenlijk bijna niemand die het ook nog volgt :inlove:
jula heeft zojuist haar laatste fles op, en we gaan haar niet meer wakker maken vanavond, dus ik ben benieuwd hoe lang ze gaat slapen :shifty:
gisteren cb geweest! 61 cm en 6.8 kilo
prikjes gehandeld als een baas! lachend het cb uit zelf!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nou is het afgelopen
Ik volg het al sinds dag 1, dus baal wel dat het nu echt klaar is.
Maarja… Hoe lang wil je doorgaan met een serie wat over tieners begonnen is…
Ben wel “tevreden” met hoe het nu geeindigd is, leuk om even dat “5 jaar later” te zien, alleen dat kind van Chuck en Blair vond ik overdreven.
Jenny ziet er overigens slecht uit zeg, pfff…
Ik vraag me af of ze dat zo gepland hadden dat hij het zou zijn… Maar wat maakt het uit, ik was alsnog geschokt, haha!
Gelukkig nog genoeg andere series om te volgen.
Morgen echo inderdaad, jullie horen dus van me!
weet je welke serie ik nu ook volg, echt super leuk vind ik
Nashville heet het, pas een aantal afleveringen uitgezonden in de vs
Nashville… Ken ik niet, maar ik volg al zoveel series, haha!
Eitje was vandaag 16mm, dus morgen groot genoeg zeiden ze. Morgenmiddag bellen ze voor een afspraak voor inseminatie op zaterdag! Morgenavond dus mezelf weer spuiten. Komt geweldig uit aangezien ik een kerstborrel van m’n werk heb en daarna op het werk ga eten met collega’s, moet ik op m’n werk spuiten… :?