Ben niet bang dat ze boos worden hoor maar meer de preek van goh uw zoon is niet echt aangekomen misschien moet u maar flesvoeding gaan geven :thumbdown:
Heb Lars trouwens vanavond voor het eerst een flesje met gekolfde melk gegeven. Had hem eerst de borst gegeven en toen hij in slaap viel de borst gekolfd en daarna bij de andere borst hetzelfde, dus eerst laten drinken en toen kolven. Heb er nog 60 cc uitgekregen en had waarschijnlijk meer kunnen zijn, omdat Lars steeds begon met huilen terwijl ik kolfde dus het was niet echt relaxed kolven. Hij had geen probleem met de fles en had het binnen no time op :mrgreen: Dus denk niet dat we een probleem hebben straks als hij naar de opvang moet :mrgreen:
Ben benieuwd morgen bij het cb morgen bm!
Denk dat kell kok een beetje vermijdt deze dagen ( maar dat is best begrijpelijk)
Wij duimen gewoon door vanuit hier!
Rb super dat het minder pijn doet nu!
En Karin hopelijk gaat mats ook overdag wat meer slapen !
Vanavond hadden we een hyperpeuter die al rondstuiterend sinterklaasliedjes zong :inlove: Toen er opeens werd aangebeld en er pakjes bezorgd waren was hij helemaal niet meer te houden. Heerlijk om dat enthousiasme te zien! En dan in de wieg zijn zusje, van niks afwetend, lekker te zien slapen, even een klein gelukmomentje :inlove: Zo nu maar gaan slapen en ook in mijn slaap verder duimen voor Kell
Hopelijk een goeie nacht rb en inderdaad heerlijk he dat enthousiasme.
Kell hier ook denkend en duimen draaiend hoor
Hey meiden, ik blijf niet expres weg, maar misschien een beetje onbewust? Heb het ook enorm druk op m’n werk…
Het duimen heeft helaas niet geholpen, ik ben vanmorgen ongesteld geworden… De klap is zoals verwacht weer harder dan voorheen dus ben er ook even weer ondersteboven van…
Sorry dat ik even niet reageer op jullie verhalen… Het kost me best wel wat moeite allemaal…
Ik denk wel aan jullie hoor! :-*
:hug: Oh Kell wat balen!! Ik vind het zo sneu voor je. Weet even niks meer te zeggen…
Och Kell ik sta ook met een mond vol tanden. Ik had het zooo gehoopt voor jullie :hug:
Ja ik ook… Ben er nog steeds ondersteboven van en moest nu alweer afspraak maken voor de volgende ronde, is zo vreemd. Kan wel begrijpen dat sommige vrouwen behoefte hebben aan een pauze tussendoor.
Weten jullie meiden, het is best lastig om hier langs te komen voor mij. Jullie hebben met z’n allen (leuke) baby praat en ik kan niet meedoen, dat is moeilijk. Daarentegen bij het IUI onderwerp voel ik me ook niet helemaal thuis. Het is daar erg rustig en heb met niemand echt een band. Met jullie klets ik inmiddels alweer een jaar! Ik weet dus even niet zo goed wat ik moet… Uiteraard gun ik het jullie van harte en ben ik blij dat jullie allemaal van die prachtige kindjes hebben! Ik wil alleen ook zo graag… Nu ik dit schrijf ga ik automatisch weer huilen… Bleh…
Ow kell vind het echt ontzettend klote voor je :hug: en natuurlijk snap ik dat het ontzettend moeilijk voor je moet zijn om die babyverhalen te moeten lezen en zelf nog geen kleine te hebben of nog niet in verwachtingte zijn, terwijl je zo’n grote wens hebt. Ik zou het jammer vinden als je besluit om niet meer te komen.
Oh Kell :hug: Dit moet echt zo zwaar voor je zijn! Ook ik zou het erg jammer vinden als je niet meer zou schrijven, want je krijgt toch een band met mensen (althans ik wel ). We leven allemaal ontzettend met je mee en gunnen je zo een gezonde zwangerschap! Je kan iig altijd je ei kwijt hier, dus mocht je het niet trekken dan kan je hier lekker spuien. Ik vind dat wel een groot voordeel hier als het niet zo lekker gaat. Ik hoop echt dat je hier nog blijft schrijven!
Lieve Kell, wat balen voor jullie :hug:
Wat gun ik jou toch veel van wat wij allemaal ook mogen meemaken.
Alle liefde en warmte toegewenst xx
Echt niet opgeven hoor, ook al heb je daar misschien nu niets aan!
Onze buuf is na 3 iui pogingen ook spontaan zwanger geworden!
lieve kell
wat een ontzettende domper toch! :hug:
ik snap je zo goed…
ik zou ook niet willen dat je hier niet meer zou komen, maar ik begrijp best dat je af en toe helemaal spuugzat wordt van verhalen die jij nu mee zou moeten maken!
kon je allemaal maar van hoop van anderen mensen zwanger worden, dan was jij nu in verwachting van een vierling! zo erg wensen wij dit voor jou!
ik zou zeggen kom gewoon hier schrijven wanneer jij iets kwijt wil, wanneer jij die behoefte voelt… voel je die niet kom je niet…voel je die wel… kom dan please! iedereen moet zijn gal spuwen, zijn ei kwijt etc!
:-*
Wat zijn jullie toch allemaal stuk voor stuk lieverds! Echt ik ben jullie zo dankbaar dat jullie ondanks m’n “gezeur” me zo blijven steunen!
Het is toch eigenlijk best gek dat je met mensen die je nog nooit hebt ontmoet zoveel kan bespreken en toch een zekere band opbouwt.
Echt meiden, bedankt!! :-*
Kell, je zeurt niet hoor! :naughty: Je maakt gewoon veel mee en hebt het zwaar dat vind ik geen zeuren. Ik vind het fijn als we jou in deze tijd kunnen steunen. :hug:
Kell, wat k*t dat het nietgelukt is. Ik hoopte hier ook echt met heel mijn hart dat het zou lukken, maar geef de hoop niet op :thumbup: die kleine van jouw gaat er komen
Ik snap ook dat je het moeilijk vind om hier te komen, en net als de anderen zou ik het heel jammer vinden als je besluit niet mee te schrijven. Hopelijk kan je bij ons toch je hart luchten met al je gevoelens hierover.
En denk nooit dat je zeurt :naughty:
Inderdaad je zeurt niet :hug:
Thanks lieve meiden! Jullie zijn toppers! :thumbup:
Gister weer even een aardig potje zitten janken toen ik op facebook weer iemand (dit keer een nicht van me) zag die met een echo aankondigde dat ze zwanger is. Ik vond het weer zo oneerlijk!
Maar hoe is het met jullie allemaal? Lekker weekend aan het hebben?
Ben zelf een beetje ziekig, dus zit al sinds woensdagavond binnen! :o
Tjonge zeg dus alweer een zwangere. Ik hoop zo dat jij ook snel met goed nieuws mag komen
Hier is ml verkouden en heeft mij inmiddels ook aangestoken. Jammer genoeg is Lars ook wat verkouden. Dus drinken met een verstopte neus is erg moeilijk. Gelukkig heeft Eva de verkoudheid al gehad dus dan is er ten,inste een bij ons die nergens last van heeft.
Hopelijk knap je snel weer op.
Hier in huis is ook iedereen verkouden behalve ik!
Ik vind het vooral voor Ailyn zielig, want die drinkt daardoor slechter!
Kell dat is echt vervelend hè de ene na de andere zwanger! Je gunt het ze wel maar je wilt zelf ook zo graag! Ik hoop voor je dat je dit jaar een bijzonder kerstcadeautje krijgt! :-*
kell ik durf wel toe te geven dat ik na die mk gewoon even een hekel had aan iedereen die zwanger was… gewoon onbekende op straat alles…
niet dat je het andere niet gunt maar je wil zelf gewoon zo ontzettend graag en heel de wereld lijkt gewoon te benadrukken dat zij hebben wat jij wil… en dat voelt ook gewoon ontzettend oneerlijk!
kan je er wel een beetje over praten met mensen om je heen?
goed dat je even voor je zelf zorgt nu, lekker uitzieken!
hier ook verkouden en al 3 weken als het niet meer is hoesten…
jula is al sinds haar geboorte aan het niesen en verkouden maar nu is het ook weer wat erger… vandaag ben ik ook super moe en warm en spierpijn dus ik hoop niet dat ik ziek ga worden (maar heb vandaag moeten werken dus wie weet gewoon moe)