Haha die Teun bm en bm :mrgreen:
Ja Lars alweer een maand. Gaat veel te snel zeg. Heb zelf niet het idee dat hij al een maand is. Vind het nog steeds moeilijk om hem in te schatten wat er nu aan de hand is. Soms word ik gewoon ek van zijn gejank en kan ik hem wel achter het behang plakken :oops: Andere momenten ben ik weer helemaal verliefd. Vind het wel enorm pittig hoor twee kids die aandacht willen. Lars is ook zo veel anders dan Eva. Eef was en is zo’n heerlijk makkelijk kind maar deze jongen is toch wel heel anders ben ik bang.
Ik vind het wachten echt verschrikkelijk! En je gaat overal wat achter zoeken, ik heb namelijk al sinds dinsdag ontzettend gevoelige borsten en dan ga je denken; zal het dan toch eindelijk? Die hoop die weg was is nu weer helemaal terug, dus als het nu weer niet lukt zal de teleurstelling weer behoorlijk hard aankomenwaarschijnlijk…
Verder heb ik WEER een collega op het werk die per ongeluk zwanger is geworden, en ook WEER terwijl haar relatie helemaal niet goed gaat. Het is toch niet te geloven??
M’n andere collega kan alleen maar miepen en zeuren dat ze zich niet lekker voelt en ze zit nu net aan op de 20 weken. Super vermoeiend want het enige wat ik kan denken is; jij bent tenminste zwanger, geniet ervan!!!
Maar ik zet m’n happy face wel op en bied haar steun en hulp waar nodig.
Goed om te horen dat het bij jullie allemaal lekker loopt.
Kan me goed voorstellen dat je moe bent Teun, het is natuurlijk weer een hele omschakeling!
Kan me voorstellen dat het superirritant is als er weer iemand per ongeluk zwanger is geworden terwijl jij er zo veel moeite voor doet!
Oh ik herken het nog wel dat je overal wat achter gaat zoeken. Ik was elke maand opeens een beetje misselijk. Gek werd ik ervan! Ik kan me voorstellen dat als het nu niet lukt de teleurstelling erg groot zal zijn. Hoeveel pogingen worden eigenlijk vergoed?
Vanaf wanneer zou je met een zwtest kunnen testen? Over een halve week ofzo? Nou we blijven hier voor je!!
Echt vreselijk zeg dat er weer een collega een ongelukje heeft gehad :thumbdown: Lijkt me erg moeilijk vor je :hug: Ja dat wachten, verschrikkelijk zeg. Duimen draaien overuren voor je
Kell, ik begrijp dat dat echt super irritant moet zijn. Maar laten we duimen dat het eindelijk raak is nu. Zounwel onwijs gaaf zijn de eerste keer raak
Bm, ik snap je gevoel hoor. Het is ook hectisch om twee kids te hebben. Ik vind het af en toe ook echt druk
Oh mats huilt dus ga hem even knuffelen :inlove:
Kell hoe is het met de zenuwen en kwaaltjes?
We blijven :thumbup: :thumbdown: en
heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen ja!
hoe je je lichamelijk kell?
RB doet de bv nog zo’n pijn? of begint het al minder te worden?
bm hoe gaat het met lars en het strekken/vuistjesmaken etc? hadden ze er nog iets over te zeggen bij het cb?
hier gisteren weer fysio geweest voor jula, ze gaat gelukkig vooruit, begint nu haar handen vaker open te doen en dingen vast te pakken…maar ze zei ons dat we er nog wel flink mee bezig moesten blijven…
gisterenavond om 23 uur laatste fles gegeven en vanochtend om 9 uur lag ze met haar ogen open stil in bedje :eh: (wel om 3 uur en 7 uur speentje gegeven) niet normaal hoe anders het is dan de eerste 8 weken :shifty:
Oh zou zo fijn zijn als ze zou doorslapen. Sean deed dat met 4 mnd, hopelijk is deze tante iets vlotter! Poeh had vannacht haar speen 4 uur vastgehouden omdat die telkens uit haar mond viel met een hoop gebrul tot gevolg. Hierdoor kon ik iig half slapen, maar het blijft vermoeiend!
Bv gaat goed, is niet geheel pijnloos nog maar kan er wel van genieten. :inlove:
Dank je wel lieve dames!
Kell :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Spannend!!!
Teun we hebben vandaag een erg goeie dag. Hij slaapt tussen de voedingen en huilt niet constant. Heb zelfs nog geen gestrekte lars gezien. Hij heeft er vanmorgen en vanmiddag netjes drie uur tussen gelaten en nu het avond is komt hij om de twee uur en hij zal zo wel weer beginnen met clusteren ofzo want dat doet hij geregeld s’avonds voor we gaan slapen. Hij is dus wel wat relaxter gelukkig.
Ja Jula wat een verschil zeg. Nu gewoon een langslaper, geniet ervan.
Rb hoe was het bij het cb?
Ailyn is een heel gemiddelde baby, ze is 51 cm en 3885 gram. Ik dacht eerst dat ze zwaarder en langer zou zijn dan haar grote broer maar die was echt veel zwaarder en een stuk langer haha!
Verder via internet een duur voedingsshirt gekocht :mrgreen: Ik wilde bij Sean al een shirt van dat merk en nu toch maar besteld en ben er superblij mee!
Ah wat is ze nog klein dan :inlove: mats was vandaag bij cb 5,7 kilo en 60,5 cm hij heeft ook zijn tweede prikken gehad en hij had er echt last van heeft de hele middag liggen jammeren en af en toe slapen. Had voor het slapen gaan vanavond 38,5 graden. Dus ik heb hem maar een zetpilletje gegeven en hopelijk is het morgen weg.
Teun, wat heerlijk dat jula het nu zo goed doet :thumbup:
En bm, lars ook al zo goed :thumbup: de kleintjes moeten gewoon even wennen in de wereld na hun geboorte, ze leren het echt wel :inlove:
Bm, heb je de doos ontvangen? Ik hoop dat je er blij mee bent en dat Lars het leuk staat
Kell, spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ja ik heb hem binnen. Ziet er leuk uit en het ruikt ook nog lekker
Voelt mats zich al wat beter? Hier redelijk geslapen omdat hub met Ailyn in de weer was met het speentje. Was gister echt uitgeput en had ook tegen hub gezegd dat ik het niet nog eens trok om de hele tijd dat speentje vast te houden.
Nu het licht is loopt ze heerlijk te slapen in haar wieg zonder speentje! Ik hoop dat ze dit 's nachts ook binnenkort gaat doen.
Kell, nog heel even wachten!
Gaan jullie vanavond Sinterklaas vieren? Hier niets bijzonders, we gaan lekker eten en Sean mag zijn schoen weer zetten
Wij doen dit jaar niet aan sinterklaas. Heb genoeg geld uitgegeven dus ze mag vanavond voor de laatste keer haar schoen zetten en dan volgend jaar wel weer sinterklaas vieren.
Wij hebben sinterklaas zaterdag gevierd, vandaag hebben de kindjes op school sint gevierd en nog een kadootje gekregen dus voor ons is het klaar. Hoe leuk ik het ook vind, zal blij zijn als morgen de sintversiering weg kan
Dat vind ik dus zo jammer van school, daar hebben ze flink geknutseld en die kregen we vandaag mee naar huis, dus maar in de doos voor volgend jaar :mrgreen:
Rb, hier is juist andersom, s avonds en s nachts slaapt hij prima maar overdag haze slaapjes :roll: nu heef hij nog steeds verhoging, nu 38,1. Hij is niet echt ziek maar ook echt wel duidelijk minder in zijn humeur.
Bjorn heeft een vriendinnetje te spelen en die zijn boven aan het spelen. Dus ik heb Mats maar in zijn wagen beneden liggen, want er komt een herrie van boven :shock: dat is het nadeel van hout, je hoort alles. Ben benieuwd hoe ik dat moet gaan doen als mats ouder is. Dan moet hij gewoon in bed…
Dan is hij er misschien wel aan gewend Karin Hier ook alles van hout en erg gehorig.
Hier een baby die steeds slaapt en dan wakker wordt om vijf min te drinken en weer te gaan slapen. Domme us dat er wel twee a rie uur tussen zit :roll: Ben dus echt heel erg benieuwd wat meneer morgen weegt. Ben bang dat hij te licht is en niet veel aangekomen is. Ben benieuwd naar de preek die ik dan ga krijgen :roll:
Bm :hug: Dat is echt het vervelende van bv, je weet niet hoeveel ze binnen krijgen. Ailyn is soms met 8 min klaar en dan ga ik ook twijfelen of ik niet meer moet aandringen, maar merk vaak dat m’n borst een stuk zachter is dus zal ze wel heel effectief hebben gedronken. Ze zullen heus niet boos worden op jou, je doet toch enorm je best om bv te laten slagen? En de vorige keer was Lars toch ook aangekomen? Komt vast goed morgen!