Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Teun :hug:



Kell heel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen! :pray:



Bm, goed om te horen dat eva al vriendinnetjes heeft. Ik kan me voorstellen dat ze over zich heen laat lopen, ze is natuurlijk net nieuw en de jongste. Komt vast allemaal goed! Wel vervelend dat ze zo slecht drinkt.

Teun dat is dus wel weer wennen he, werken. Gelukkig vandaag eerst je laatste dagje weer.



Kell heel veel succes vandaag :pray:

Thanks meiden!



Ik zit nu te wachten tot mā€™n vriend terug is van ā€œzijn aandeel leverenā€ hahaha :wink:



Ben wel beetje nerveus jaā€¦ Vind het toch best wel een ding! Mā€™n vriend snapt dat alleen niet helemaal geloof ikā€¦ Zal wel een mannen ding zijn. :wink:



Teun, succes met werken vandaag!



Ik laat jullie later vandaag horen hoe het was. :slight_smile:

En dat was het danā€¦ Weer met de benen in de beugels, korte uitleg, paar vragen, tang erin, catheter erbij en klaar. Binnen een kwartier stonden we weer buitenā€¦



Nu afwachten en als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben moet ik op maandag 10 december tussen 8 en 9 komen om bloed te prikken als zwangerschapstestā€¦



Aaaaahhhh ik haat wachten! :wink:

:shock: Binnen een kwartiertje klaar? Dat is snel! En nu maar duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Heb je het geduld om tot het bloed prikken te wachten of gooi je er stiekem over anderhalve week een testje tegenaan?



Oeh wat spannend zeg! :pray:



Oja in het nov sf staat het geboortekaartje van Ailyn voor de nieuwsgierige aagjes :wink:

Haha, dat kan ik nu echt nog niet zeggen, dat weet ik nietā€¦ :stuck_out_tongue:



Maar inderdaad hard duimen! :smiley:



Ik ga ff naar het kaartje kijken!

Super! Heeel hard duimen aankomende 2 weken met zn alle!!

Tjee met 15 min al klaar nou ja we gaan gewoon duimen en hopelijk vliegen de twee weken voorbij.

Aaaahhhh wat een geweldig lief topic, thanks!! :oops: :inlove:

ben je er relaxt onder kell?



ik zou haast de hele dag stil op bed willen gaan liggen ofzo haha

je weet natuurlijk dat het geen nut heeft maar toch!



wel heb ik ooit gelezen dat je in de tijd tot de echte innesteling moet proberen teveel stress te vermijden, omdat je lijf daar ook op reageert!

dus mocht je stress op je werk hebben ZENNNNNNN!





hoest met de rest?

ik heb mijn werk week overleefd en nu gelukkig weer 4 dagen samen met mijn meisje!



rb doet het al minder pijn?

en gaat sean nu nog naar het kdv nu jij thuis bent?

Met bv alleen nog lichte aanzuigpijn. Zie gelukkig niet meer op tegen elke volgende voeding en kan weer heerlijk genieten. Alleen 's nachts blijft erg drama! Ze drinkt dan heel kort en komt dan na een half uur weer. Verder helpt het niet om haar wakker te maken als ze na 5 min in slaap valt, want ze wil dan niet meer, maar een half uur later dus wel. Verder is ze telkens boos als ze merkt dat ik haar in dr wiegje leg. Dus het is niet echt goed gesteld met mā€™n nachtrust.



Sean gaat gelukkig naar Kdv. Daar kan hij lekker uitrazen en zijn energie kwijt, zodat hij thuis superlief is voor zijn zusje!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Zo, dan kan je weer ff vooruit Kell :wink:



Ik had gister Ailyn meegenomen toen ik Sean ophaalde van Kdv en ze kreeg wederom weer veel bekijks. Al die kleintjes vinden een baby geweldig en hun ouders gaan spontaan kirgeluiden maken boven de wandelwagen :mrgreen: Sean liep ondertussen met borst vooruit rond, zo trots als een pauw! ā€œBaby Ailyn isse Seannies zusje!ā€ roepend :inlove:



Gister voor het eerst kraamvisite gekregen (buiten familie om dan, die waren de eerste week amper weg te slaan) :wink: En was echt reuzegezellig! Binnenkort mijn collegaā€™s uitnodigen maar moet hub dan wel vrij zijn, want ze komen met zā€™n 25-en! :shifty:

Zo met zijn 25-en tegelijk :shock: dat zal druk wordenā€¦



Fijn dat het zo goed met haar gaat, is het al wat minder met moeilijk in bed liggen?



Hier gaat alles gewoon lekker door. Mats is niet zoā€™n moeilijk kindje, hij past gewoon lekker in het ritme van de rest. Enige jammere is dat hij soms zo makkelijk is met zijn drinken dat hij gewoon een fles overslaat als ik er niet aan denk. En het is wel eens gebeurt dat ik een uur te laat opeens dacht :oops:

Ja daarom wil ik dat ml er ook is als collegaā€™s komen. Zij staan al te trappelen maar ik houd de boot nog af mede omdat ik vaak nog zo moe ben. Ailyn kan ik alleen in de wieg leggen als ze heel diep slaapt. Sean vindt het zielig als ze moet huilen en roept dan: ā€œkom maar baby!ā€ en wil haar dan uit de wieg halen :naughty: Dus daar moeten we wel mee oppassen. Sowieso laten we sean nooit alleen met Ailyn hoor!



Fijn dat Mats het zo goed doet! :thumbup:



Teun, alles goed met Jula? Ben je al helemaal gewend aan het moeten werken?

Grrrā€¦ Het is weer zover madam weigert in haar wieg te slapen! Ze is sowieso erg onrustig, in mijn armen ligt ze ook niet stil. Hopelijk valt ze zo nog in slaap!

Wat vervelend dat ze niet in de wieg wil slapen. Met 25 man tegelijk op kraamvisite tjonge daar had ik geen behoefte aan hoor ook niet met ml erbij. Wat is Sean toch een trotse grote broer :inlove: Eva is ook wel trots en wil Lars nu ook wel wat vaker vasthouden enzo :inlove:



Karin wat heerlijk dat Mats zo gemakkelijk is en soms blijkbaar iets te gemakkelijk :wink:

Kell, nog 1 week wachten. Hoe voel je je eronder? Ik vind het ook heel spannend voor je!



Vanochtend op de weegschaal gestaan en ik weeg een halve kilo onder mijn oude gewicht! Jippie! Bij Sean heb ik een jaar gedaan om alle zwschapskiloā€™s kwijt te raken.

sorry ik schaam me voor mijn afwezigheid :oops:

als ik moet werken (do/vrij/zat) ben ik zo moe dat ik amper aan lezen toe kom soms :thumbdown:



moet nog even in een nieuw ritme komen haha

ik kom vanavond of morgen weer even uitgebreid reageren!



hoe is het met iedereen?

kell hoe voel je je? houd doe je het qua spanning?

bm hoe gaat het met lars en jou?

karin hoe gaat het met slapen van mats overdag? (snachts nog steeds goed?)

bm hoe zijn jouw nachten gegaan met ailyn de afgelopen nachten?



xx

Hihi iedereen haalt bm en mij door elkaar!

Maare gaat al beter met Ailyn 's nachts alhoewel ze nog steeds het liefst in mā€™n armen slaapt. :slight_smile: Net nog lekker uit lunchen geweest. Ailyn was lekker aan het tukken totdat ze honger kreeg. Dus snel aan de borst en het luchtalarm was afgelopen :wink:

:oops: sorry bm en bm :lol:

handig die bv!



en lars is vandaag 1 maand :dance: