Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

ik wordt hier blij van kell :dance: :dance: :dance:

Kell dat is dus goed nieuws zeg. Nog even en je zit op het wachtbank en hopelijk gelijk voor het laatst :pray:

Dat is nog best een flinke wandeling van vumc naar A’damse bos! Maar kan me voorstellen dat je ook niet blij wordt van die parkeertarieven bij vumc.



Gelukkig dat jullie in het zkh achterkwamen dat de dosis Pregnyl die je hebt meegekregen te laag was. Straks zit je jezelf voor Jan met de korte achternaam te injecteren! :hand:



Maar superfijn dat er nu schot in zit! Gaat nu echt gebeuren! :pray:

Goed hieuws kell :dance: spannend zo snel al, miss dit weekend :pray:

En Kell, mag je beginnen met spuiten? :pray:

Oh en Teun, sterkte met werken vandaag!

Oja het is donderdag. De dagen vliegen me voorbij en heb vaak niet eens meer het besef van welke dag het is :wall:



Teun succes met je eerste werkdag, komt vast helemaal goed :thumbup:



Kell was het al 18 mm? En moet je spuiten en dit weekend insemineren? Vind het zo spannend voor je en hoop ook met heel mijn hart dat het gelijk de eerste ronde raak is :pray:

nou kell, houd ons niet langer in spanning :smiley:

hoewel je wel aan het werk zal zijn!



ff knippen en plakken uit het andere topic:



zoo! werken was echt fijn

thuis weggaan vond ik wel even lastig, maar droog gehouden haha

en eenmaal op t werk, net of ik nooit weg geweest was! heerlijk bezig zijn, hard werken veel kletsen! ik voelde me zelfs schuldig dat ik zo weinig aan “thuis” en jula dacht



en thuis, heel het huis schoon, en een bosje rozen voor mij

alleen jammer dat jula net in bed lag en nu nog steeds slaapt haha





hoe gaat het met de mini’s ?

en met mats?

Lekker dat je dat zo liep Teun! :slight_smile:



Nou vanmorgen mocht ik weer in de beugels! :wink:

Deze vrouw had m’n ei sneller gevonden en tadaa 18mm!

Ik mocht meteen door naar de prikkamer om m’n injectie klaar te laten maken en een keer op mezelf te oefenen… :shock:



's middags belden ze; ik moest 's avonds tussen 18.00 en 18.30 uur prikken en zaterdag om 08.00 uur moet m’n vriend er zijn om z’n “semen op te wekken” (moet steeds zo lachen om hoe ze dat zei) en dan word ik om 11.30 uur geinsemineerd!!



Net kwam ik om 18.00 uur thuis en denk, prik meteen wel!

Maar ik had al sinds 12.00 uur niets gegeten, dus werd er helemaal raar van… Moest echt even op de bank gaan liggen… :eh:



Spannend allemaal dus! :mrgreen:

Oh kell wat spannend :pray: zo echt te gek zijn als de eerste keer raak is. Maar wat is normaal bij deze procedure?? Of hou je je daar helemaal niet mee beizg (is vast slimmer) :wink:



Teun, fijn dat je eerste werkdag zo goed beviel. Wel jammer dat ze nog slaapt of is ze al wakker geknuffelt ondertussen :stuck_out_tongue:



Hier gaat alles goed, mats is een lekker knulletje alleen slaap overdag erg weinig. Behalve als we met de wagen weg zijn :mrgreen: s avonds en s nachts gaat het gelukkig super. Rnd 7 naar bed, 11 uur fles en dan ong om 8 weer. Wel vaak rond half 7,6 speentje erin stoppen. :smiley:

super kell!

wij gaan de aankomende weken denk ik met je mee in spanning zitten!

ik hoop echt dat jullie een keertje willen meeten, lijkt me echt leuk om jullie en de kleintjes te zien! maar eerst een positieve test van kell!!



ze slaapt nog steeds karin :lol:

wat fijn dat mats het zo goed doet ook zeg!

hier ook een slaapkoppie nu, ze sliep om 8 uur nog vanochtend en vannacht voor het eerst helemaal niet wakker geworden tussendoor!

Zo Kell dat gaat opeens snel! Zaterdag dus de 1e poging :pray:



Teun fijn dat de 1e werkdag meeviel! Ik vind werken ook heel fijn maar race altijd weer terug naar huis!



Heb vandaag een mooie bos bloemen van mijn collega’s gekregen!

:mrgreen:



Verder is verpleegkundige van cb langs geweest en Ailyn weegt inmiddels 3600 gram (geboortegewicht: 3335 gram). :dance: Toch weer fijn zo’n bevestiging dat ze het goed doet op mijn bv :slight_smile:

Kell spannend hoor zaterdag de eerste poging.



Teun fijn dat het allemaal mee viel maar toch wel jammer dat Jula lag te slapen toen je thuis kwam of niet.



Mats en Ailyn doen het dus super en je bv gaat blijkbaar super rb :thumbup:



Hier gaat het ook zn gangetje. Morgen komt er een collega op kraamvisite. Een heel gedoe om wat af te spreken en nu komt er dus maar 1 maar wel de leukste :mrgreen: Hier Lars weer aan de medicijnen voor spruw en heeft gelijk weer flink last van krampjes en wil ook steeds om het uur aan de borst, gister ook al :thumbdown: Hopelijk slaapt hij vanacht wel gewoon zoals normaal :pray:

Ja ik was ook blij verrast over het gewicht van Ailyn. Verpleegkundige zei dat dit echt heel netjes was!



Heeft eva al vriendjes gemaakt op school bm? Kan me voorstellen dat als je wat schuw bent dit in het begin lastig kan zijn.

Ik hoor haar regelmatig over kindjes en ze speelt ook wel met kindjes dus volgens mij zit het wel goed. Het rare vind ik dat ze het over meisjes heeft en met meisjes speelt want op de opvang was ze eigenlijk bijna altijd met jongens aan het spelen omdat meisjes niet leuk waren :mrgreen: Blijkbaar heeft ze nu erg leuke meisjes in de klas zitten. Ben wel een beetje bang dat ze over zich heen laat lopen. Gisteren kwam ze thuis met allemaal stift “tekeningen” op haar armen :naughty: Dus gevraagd wie dat had gedaan en dat hadden twee meisjes gedaan. Gevraagd of Eva zelf ook bij die meisjes op de arm had gekleurd maar dat was niet het geval. Nu dus gezegd dat het niet weer mocht en dat ze dat ook tegen die meisjes moest zeggen als ze het weer wilden doen. Volgens mij is er wat dat betreft niet veel controle maar ja wat wil je ook met een klas van bijna 30 kinderen. Zelfs met fruit eten en ranja drinken wordt er blijkbaar niet opgelet of kinderen wel eten en drinken want Eva komt geregeld thuis met nog een hele lading ranja in de beker. Gisteren was het toppunt want toen had ze dus echt geen slok drinken gehad :naughty: Ik vind dat dan wel weer een slechte zaak dat daar niet opgelet wordt. Ik bedoel de kindjes zijn pas 4 jaar dus de verantwoordelijkheid bij hun neerleggen vind ik een beetje raar. Eva drinkt al slecht en als ze op een dag alleen een bekertje melk drinkt daar dan zit ze straks zo weer verstopt. Heb nu dus ook maar uitgelegd aan Eva dat ze haar ranja niet helemaal op hoeft te drinken als ze geen zin heeft maar dat ze wel een aantal slokken moet nemen omdat ze anders weer buikpijn krijgt en dan niet kan poepen. Hopelijk helpt dat.



Krijg zo nig een collega van me op kraamvisite.

Hey meiden,

wat fijn om te lezen dat het zo goed met iedereen gaat!

Kell; ik houd het nog even bij hoe het met jou gaat.



Verder neem ik afscheid.

Het is zo ontzettend druk met werk en 3 kids en ik wil ook niet steeds achter de pc plakken… Daarom besloten om te stoppen.



Hier gaat alles keigoed! Beeb is nog steeds voorbeeldig meisje, echt poepie. En ik ben ook ontzettend dankbaar met 3 kindertjes, heerlijk.



Iedereen genietze en Kell :thumbup: voor je doorzettingsvermogen!





Veel liefs…

Helemaal begrijpelijk Gaby! Geniet lekker van je kindjes en succes met alles! :slight_smile: :-*

Jammer Gaby, maar ook wel begrijpelijk! Geniet van je 3 kindjes en mocht je ooit nog behoefte hebben om te kletsen ben je altijd van harte welkom in ons forum! :-*

Inderdaad jammer Gaby maar wel begrijpelijk. Je weet ons te vinden als je weer eens wilt kletsen ofzo :wink:

begrijpelijk gaby! geniet van je leven en je gezin!

maar je mag best een keer een update in dit topic gooien hoor!

als je een nieuwe baan hebt misschien :mrgreen:



liefs!



kell ben je zenuwachtig voor morgen?



ik ben doodmoe van 2e dag werken en elke spier in mijn lijf doet pijn, ff relaxen in bed en zo slapen! morgen 3e dag 8)