Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Wijkverpleegkundige is net geweest en Lars is mooi over zijn geboortegewicht heen. De kraamhulp was de laatste die hem heeft gewogen. Dat was vorige week dinsdag en toen woog hij 2805 gram. Vandaag woog hij 3090 gram :dance:

Ruim 200 gram aangekomen :clap: en over de 3 kilo heen :dance:

En nog weegt hij minder dan Eva bij de geboorte :mrgreen:

Ja tis een lichtgewicht, maar dat kan hij nog altijd inhalen! :wink:

Sean en Ailyn scheelden 20 gram bij de geboorte :mrgreen:

Lars is ook een lichtgewichtje hoor :wink: denk niet dat er heel veel kindjes onder de 3 kilo geboren worden.



Draagt hij ook kleine maatjes? Begonnen met maat 44? Of is dat dan weer niet zo? Mats draagt nu nog 56 maar ook al sommige dingen 62 :smiley: altijd zo jammer als je de kleertjes weer weg moet doen. Als je interesse hebt in kleine maatjes :smiley: mats zit net voor lars steeds :smiley:

Ik heb geen maat 44 gekocht maar zou hem volgens mij nog passen ook. Hij heeft nu steeds maat 50 aan maar dan wel omgerold want het is wel wat te groot. Dus Mats is ook niet een hele grote jongen. Wat woog hij bij de geboorte? Over een tijdje zijn het vast een paar beertjes :mrgreen: Denk ook niet dat er veel kindjes onder 6 pond geboren worden. Vind het nog steeds grappig dag de vk dacht dat hij toch wel 6.5 a 7 pond zou zijn. Als je de placenta mee zou rekenen dan had het waarschijnlijk geklopt haha



Belang bij kleertjes… Als je aanbiedt zeg ik ja graag dankje.



Kell nog even en het is woensdag?

Sowieso dacht vk eerst dat het een groot kind zou zijn toch? Ailyn werd telkens bijgesteld naar boven, eerst dachten ze 6 pond en uiteindelijk 7 pond bij 40 wkn. Ze zaten er niet ver naast 3335 gram bij 39 wkn :wink:



Zo ff hongerig meisje voeden!

ollaaa!



ik spring er even midden in haha, babykleertjes die ga ik mooi nog niet verkopen, hopelijk kunnen we ze :pray: later nog een keer gebruiken!



bm, rb zouden jullie nog een 3e willen? karin jij sowieso niet meer hé (ja willen misschien,maar doen dan)



de baby’s groeien lekker goed dus! en doet de bv al wat minder pijn nu rb? ik hoop het voor je!



jula heeft nu netttt maat 62, maar omdat ze dikker is dan dat ze lang is moet ik de mouwen nog omslaan :lol:



kell woensdag je echo :dance: :pray: :thumbup:

vind je het spannend?



donderdag moet ik weer gaan werken meiden :shifty:

donderdag/vrijdag/zaterdag van 9 tot 18:30 weg van huis… dat zal wel even moeilijk gaan worden voor me! maar heb gelukkig wel een beetje zin om te werken, alleen liever wil ik jula erbij hebben :lol:

Teun, nu net pas 62, dan is jula ook een kleine :smiley:

Oh donderdag alweer werken :shock: veel succes en lange dagen gelijk. Wie zorgt er voor jula ondertussen? Gaa ze naar de opvang of iemand thuis?



Rb, dat is volgens mij wel de gemiddelde maat, tussen de 3100 en 3700?



Bm, ik heb een boel leuke kleertjes en er komt hier geen jongentje aan in de buurt, geen zwangere miepjes meer in de omgevind, ja 1 vriendin maar die is nu 41 weken van een meisje :inlove:



Zo drukker week achter de rug, eerst de voorbereiding voor larissa haar verjaardag en dan met name de boodschappen en de taarten maken. Maar ze zijn leuk gelukt al zeg ik het zelf :mrgreen: vandaag dan haar verjaardag gevierd, ze is verwend :shock: heel haar lijstje voornsint is weg, dus nu daar nog 3 kadootjes voor verzinnen :stuck_out_tongue: nu eindelijk even op de bank :zzz:





Taart 1 en 2 zelfgemaakt :D

De jarige job



En onze vent:inlove:

oohhh karin wat mooi! en wat lijkt ze groot, ik zou haar zo 6 geven!

wijs meisje!



en mats :inlove:



mijn vriend is 2 dagen thuis en 1 dag doet mijn moeder of zijn ouders… ben ik wel heel blij mee dat ze niet vanuit alleen maar met mij thuis zijn ineens naar het kdv hoeft

Wat een mooie taarten! En Larissa ziet er idd een stuk ouder uit! Mats is een schatje!



Teun bv gaat gelukkig beter en is minder pijnlijk, althans de pijn duurt minder lang :wink: Hier houden we het bij 2! Ml wil geen kinderen meer, ik zou geen problemen hebben met 3 kinderen maar goed ml vindt 2 genoeg :wink: Gaat jula helemaal niet naar Kdv?



Kell nog 2 dagen werken en dan is het al woensdag! Spannend!!

Hier komt er ook geen derde. Wij zijn alleen aan een tweede begonnen voor Eva zodat ze niet alleen ahter zou blijven en ok ook een beetje voor onszelf. Een derde hoeft echt niet. Ik en niet gemaakt om zwanger te zijn :wink:



Karin wat een mooie taarten zeg, vooral die van barbie heel knap gemaakt. Larissa ziet er echt al groot uit. Volgens mij ook groter/ouder dan Eva en wat is Mats een mooi ventje zeg :inlove:



Laat me maar weten wat je hebt en wat je er voor wilt hebben :wink:



Teun ow dat zijn dan lange dagen eerst om te werken zeg. Ik zie er nu al tegenop om weer te gaan werken. Ik weet gelukkig wel dat ik straks ook wel weer zin heb om te werken en dat Lars bij een goede opvang zit maar ben blij dat ik maar halve dagen werk en hem dus geen hele dag hoef te missen.

Had gedroomd dat ik door de pil heen zwanger was geworden van een derde! Haha!



Succes Kell morgen!!

Oh rb dat hoop ik niet voor jullie :shock: is wel erg snel hoor :smiley: :smiley:



Kell succes morgen :pray:



Wij gaan morgen naar het sinterklaashuis in schiedam. De kids zijn al zenuwachtig, ze gaan in pietenkleding :inlove:

Klinkt leuk Karin.



Rb tjee nu al aan het dromen over en derde :stuck_out_tongue:



Kell ook van mij succes morgen.

Ja en het blijft bij dromen haha! Kwam doordat Teun ernaar vroeg! Dan ga ik er gelijk over dromen hè! :wink:

hahaha laten we hopen dat jij kell bent in je droom… ehhh nou je snapt me :mrgreen:

rb ik droomde dus gewoon de eerste 8 weken niet hé… pas sinds zij langer dan 5 uur sliep droom ik pas weer… zo vreemd!





kell we denken aan je morgen!! laat je even weten als je geweest bent? :-* :-* :-*

Kell ik weet niet meer hoe laat je er moest zijn maar succes. Hopelijk ziet alles er goed uit.

Hai meiden! Ben net thuis, wat een gedoe nog!



Had om 8.40 uur de afspraak, liep maar 5 minuutjes uit, dus dat viel mee! Weer met de benen in de beugels en gaan! :wink:

Na een beetje porren en duwen de follikel kunnen vinden, deze zit nu op 16mm! Omdat ze mijn cyclus nog niet goed kennen mag ik morgenochtend om 9.20 uur weer terug komen voor een tweede meting! En dan moet ik meteen mijn Pregnyl meenemen, dan maken zij de injectie vast voor mij klaar. Maaaaaaaaar… Zij zeggen; als het goed is heeft u 2 doosjes meegekregen met in totaal 10.000 ie (internationele eenheden), dus ik zeg nee, maar 5.000! Dat was te weinig dus… Eigen apotheek gebeld, kastje naar de muur verhaal… Maar bij mijn eigen apotheek hadden ze het niet, dus weer terug naar de balie van het VU. Gelukkig konden zij mij helpen en gaven ze me een recept, deze kon in direct ophalen in het Polikliniek gebouw. Ik heb m’n wandelingen wel gehad voor vandaag, want ik had m’n auto bij het Amsterdamse bos geparkeerd, haha!



Dus… Morgen weer terug, weer meten, spuit klaarmaken!

Bij 18mm moet ik mezelf injecteren, dus dat is misschien morgenavond al wel! :o Dat zou betekenen dat ik van het weekend misschien al geinsemineerd wordt! Spannend allemaal! :pray: