Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad Karin, en ja de afleiding hebt het gemis dan ook een hoop lijkt me! En wetend dat hij dan lekker bij je moeder is lijkt me ook een fijne gedachte! En wat een verschil met jula zeg haha die is 60 cm en 7 kg (de laatste weging in december)
Bm wanneer moet jij weer werken? Ook al bijna hé?
En Rb?
Dikke kus voor jou hé kell
Lieve meiden,
jullie ook de beste wensen voor 2013! Alle liefde en gezondheid gewens!
Kelly, je hebt er misschien niet zoveel aan, maar blijven duimen voor jou!
Wat kunnen de maanden dan lang duren, of niet?!
Heel veel succes de komende periode!
Hier alles nog steeds tevreden en gezond gelukkig, alleen het eeuwige solliciteren gaat nog steeds niet…
Liefs!
Vervelend Gaby dat je nog niks nieuws hebt gevonden! Wat werk betreft kan bm zo met je meepraten volgens mij!
@Teun: ik neem aansluitend volledig ouderschapsverlof op dus hoef pas eind juli weer aan de slag!
ohhh wat fijn rb, nog super lang zeg!
is dat betaald ouderschapsverlof?
gaby leuk om te lezen dat alles goed gaat! en hopelijk in 2013 een nieuwe uitdaging/nieuwe baan dan! duim voor je!
Het is deels betaald, maar moet wel een stuk zuiniger doen, want m’n zwangerschapsverlof is ook niet volledig betaald want ik schijn teveel te verdienen, maar m’n hypotheek is wel berekend op mijn volledige salaris en m’n oude huis is ook nog niet verkocht en alles wordt gewoon wat duurder (Kdv, zorgvz, lasten oude huis)… Maar jij moet ook zuiniger doen toch nu je minder werkt?
Maar vind het heerlijk om nog lekker veel tijd met m’n poppetje door te brengen! :inlove: De ontwikkeling in het eerste jaar is zo rap wil er zo min mogelijk van missen!
Nu is de laatste voeding, hopelijk slaapt ze weer door en komt ze pas na 6 uur.
En heeft ze doorgeslapen??
Ja wij moeten ook een stuk zuiniger zijn hoor, 2 dagen minder werk en een andere functie haha. Kinderdagverblijf kan voor ons niet, kost me haast meer op een dag dan ik nu verdien :oops:
Wel fijn dat je iig een deel ouderschapsverlof betaald krijgt zeg! Maar dat is het voordeel dat je voor de overheid werkt denk ik haha en ja als je lasten ook veel hoger zijn dan snap ik dat get toch een stuk krapper wordt !
Eerst weer speentjesdrama daarna pas om 6.15 uur weer wakker voor de borst.
ahhh das minder! en vannacht?
doet het ondertussen minder pijn de bv?
heeft ze al prikjes gehad trouwens?
Bv doet geen pijn meer. Vannacht heeft ze 5,5 uur tussen de voedingen gelaten, maar helaas wel weer speentjesdrama :wall:
Maandag krijgt ze haar prikjes, zal wel brullen worden geblazen tenzij ze net zo stoer is als haar broer (1 klein brulletje en het is klaar, verder niet huilen), maar volgens cb is dat uitzonderlijk dus bereid me op het ergste voor!
Dames zouden jullie ook op Lars kunnen stemmen. Hij doet mee met kindje van de maand januari. Alvast bedankt.
bm was je even je ronde stemmen aan het verzamelen aan het doen ofzo :lol: kom je overal tegen!
verder alles goed?
wat fijn dat de bv nu geen pijn meer dood rb, super goed dat je doorgezet hebt!
en toitoitoi voor maandag!
Gaat alles ook goed met Jula? Ze heeft echt zo’n lief koppie!
Hier een waardeloze nacht gehad! Eerst Ailyn die niet te troosten was toen Sean die weer wakker werd en begon te krijsen. Het duurde uieindelijk meer dan 2 uur en om 2 uur was de rust eindelijk weer teruggekeerd. Helaas voor mij begon toen het speentjesdrama (dat nog steeds niet afgelopen is).
Inderdaad teun even een rondje stemmen vragen
Nee het gaat hier niet lekker. Ik ga straks naar de huisarts toe omdat ik bang ben dat ik overspannen aan het worden ben. Lars wil nog steeds veel op de arm en slapen doe we overdag praktisch niet. Hij wil graag in slaap vallen aan de borst. Dus ik zit veel met Lars aan de borst. Verder begint hij s’avonds ook moeilijk te doen. Hij slaapt vaak pas tussen twaalf en een uur en als we geluk hebbeb laat hij er dan vijf uur tussen maar vaak is dat maar drie uur :thumbdown: Het begint me nu allemaal op te breken ofzo en ik had waarschijnlijk al eerder voor mezelf naar de huisarts toe gemoeten maar ja.
Wel alles goed met jou en Jula?
Even een hele dikke :hug: voor bm!!
Ik zit in de bus want ik ga uiteten met collegas. Maar ik wilde ff snel reageren op je bm.
Ga indd svp naar de huisarts, als je dit zelf nu schrijft dan os dat een duidelijk teken dqt je nu aan de bel moet trekken! Zo kan je ook niet gaan werken eb dan kan je maar beter je huisarts achter je hebben staan ivm gezeur op je werk!
Goed voor jezelf zorgen want dan kan je ook weer goed voor je kids zorgen want een ovwrspannend mamma is voor joi en hun niet leuk! Xx
Huisarts zegt dat ik rust moet nemen en alles los moet laten en dus de ziektewet in moet. Dus morgen ga ik me ziek melden en hopelijk laat mijn werk me dan ook met rust want anders helpt het nog niet. Als ik me slechter ga voelen moet ik weer naar hem terug.
Oh heel goed bm. Zou ik ook zeker doen!
Aantal jaar geleden heb ik ook een tijd in de ziektewet gezeten omdat ik slecht in mijn vel zat (hele andere oorzaak uiteraard) en ik vond het ook heel lastig om me ziek te melden enik wilde loyaal aan mn werk zijn. Maar soms moet je gewoon voor jezelf kiezen en als het niet goed met jou gaat aan de noodrem trekken!
Met jula gaat het goed (sorry Rb zag je vraag nu pas van gister)
Soms nog wel lastig omdat ik me soms zo onwetend voel, probeer mijn best te doen en de rest maar los te laten! Kan niet slapen en heb een #&@%@ rotbui en moet toch echt morgen vroeg werken
Nou ik ga nog maar weer een poging doen
Succes en hopelijk is je bui over en heb je nog even lekker kunnn slapen.
Hier gaat de wekkerom 7 uurvwantik moet naar het cb. Ik was zo dom om een afspraak om half 9 te maken maar ja toen ging het nog wel goed met me en ging ik er doordeweeks bijna altijd wel met ml en Eva uit.
Kell, hoe gaat het met je? :hug:
Vandaag is m’n kleine man jarig, hij is alweer 3! Wat vliegt de tijd, volgend jaar al naar de kleuterklas!
Ben het met je eens de tijd vliegt voorbij.
Veel plezier met de verjaardagsvisite vandaag.