Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Hee meiden, ben ik weer even! Druk druk druk druk, pfff…

Bm, hoe gaat het nu met je? Laat je werk je met rust?

Rb, nog gefeliciteerd met Sean! :slight_smile:

Teun, alweer een beetje bijgeslapen?

Het valt me wel op dat het een stuk rustiger hier is nu iedereen bevallen is… Maak het voor mij wel een beetje raar soms…

Maarja, vandaag weer bij het ZKH geweest, m’n ei is nog te klein, dus moet zaterdag weer terug komen voor een 2e echo.

Verder enorm druk op m’n werk met alle veranderingen, toch minder kinderen, dus minder mensen nodig, dus puzzelen, dus schuiven, pfff… Iemand ruilen? :wink:

Ik wil wel ruilen :wink:

Ik had dus eigenlijk afgelopen maandag moeten beginnen met werken maar ben vorige week donderdag bij de huisarts geweest omdat ik ban ben dat ik overspannen wordt. De dokter adviseerde rust en de ziektewet. Dus geb me ziekgemeld. Moet morgen al naar de arbo arts toe. Ben dan wel altijd bang wat zo iemand zegt. Straks neemt hij me iet serieus en moet ik gewoon weer aan het werk of gelijk op therapeutische basis werken wat ik ook nog iet zie zitten.

Reden dat ik hier minder vaak ben is omdat het hier inderdaad erg rustig is en ik wil je ook niet opzadelen met mijn zooi.

Hopelijk is zaterdag je eitje mooi “groot” en mag je dit keer een positieve test krijgen :pray:

ik moet eerlijk bekennen dat ik hier best vaak kom kijken, maar juist omdat jij kell niet zo vaak meer schrijft dan ik ook minder schrijf.

anders hebben we zo weer 3 pagina’s vol over babytrubbels en dan lijkt het me voor jou nog lastiger om in er in te springen.

en ook omdat ik soms wat dingen aan jou vraag over alles wat er gaande is met je ziekenhuis bezoeken etc. en dat ik daar dan geen reactie op krijg :oops: misschien omdat je er overheen leest, of dat je geen zin hebt om terug te lezen of omdat je niet wil antwoorden dat weet ik eigenlijk niet :slight_smile:

ik wil juist graag weten hoe het met jou gaat, en ik denk dat het juist de reden is dat iedereen nog schrijft, omdat iedereen zo graag wil dat jij zwanger raakt! (ik bedoel dit allemaal positief trouwens, dus hopelijk komt het ook zo over)

bm goed dat je dat gedaan hebt hoor, en ik snap je zenuwen`voor morgen, maar mijn ervaringen met arbo artsen zijn juist erg goed op dat vlak! dus hopelijk heb jij ook een goede ervaring, laat je morgen even weten hoe het was?

en hoe gaat het nu met lars?

en hoe gaat het met mats en ailyn?

kell, lijkt me ook wel lastig ja, wij hadden in jan/feb ook altijd dat ik ineens veel minder mensen mocht inplannen terwijl iedereen zijn vast uren heeft :roll: sudoku! heb je wel af en toe iemand om je te adviseren?

we gaan er weer voor deze maand kell! :pray:

Ben het helemaal met teun eens wat betreft baby verhalen en hier meelezen en schrijven omdat we graag willen weten hoe het met jou gaat kell. We leven enorm met jou mee en willen zo graag dat jij zwanger wordt.

Laat je vanmiddag weten hoe het was en hoe het met lars gaat :wink:

Idd wat Teun en bm schrijven. We gunnen het je zo erg dat je snel zwanger wordt!

Dank voor de felicitaties! Sean is enorm verwend, op zijn feestje was hij zo gehaaid om eerst door het raam te kijken of iemand cadeautje bij zich had voordat hij de deur opendeed! :shifty:

Hier vanmiddag dus bij de arbo geweest. Hij vindt wederom dat mijn ziekmelding wel terecht is en raadt aan om met een tussenpersoon het cinflict met de werkgever op te lossen. Verbolgens een plan van aanpak gemaakt om weer te beginnen met werken maar geen idee wanneer dit dan in zou moeten gaan. Ik zou dan eerst op het werk komen om te zien of er dingen veranderd zijn en de week erna dan 2x 2 uur werken en dat opbouwen zodat ik met gier weken weer zou kunnen werken. Misschien duurt het korter misschien langer. Hij vond me er niet goed uitzien geloof ik want ik was bleekjes, emotioneel, wallen onder mijn ogen :oops: Was wel een goed gesprek maar moest natuurlijk wel weer huilen.

Ik zal proberen wat vaker te schrijven weer dan, sorry! :oops:

Geen sorry he kell :wink:

Teun met lars gaat het op en neer net als met mezelf.vanavond is hij weer steeds onverklaarbaar aan het huilen. Ee nachten zijn ook nog steeds bagger. Hij ligt nu bijna een week snachts ingebakerd. Met een beetje geluk laat hij er dan drie uur tussen zitten maar hij heeft er van de week ook al eens andehalf uur tussen gelaten :thumbdown: Van de week ook weer eens vijf uur en dan ben je gelijk uitgerust bijna. Jammer genoeg gebeurd dat niet zo vaak en is om de drie uur toch wel normaal. Overdag komt hij nog vaker voor een voeding :thumbdown: Volgens de lactatiekundige komt dat omdat het in de natuur altijd zo ging. Mama’s lopen de hele dag met de baby rond en dan kan de baby een slokje nemen wanneer hij wil. Verder komt het waarsvhijnlijk ook door de reflux. Daardoor wil hij vaak kleine beetjes drinken omdat et zeer doet. Nu hij aan de medicijnen is moet hij dat patroon doorbreken en dus meer drinken en er dan langere tijd tussen laten. Jammer genoeg heeft deze mama blijkbaar niet genoeg melk voor zijn eeuwige honger en heb ik dus medicijjnen om mijjn productie op te krikken. In de tussentijd krijgt hij dus borst en fles. Eerst borst en heeft hij nog honger dan een flesje na. De ene keer krijgtvhij dus alleen savonds een flesje en de andere keer al na elke bv dat verschilt dus heel erg. We doen ons best en hij ook.

Hoe is het jula en mats natuurlijk?

goed nieuws bm! gelukkig maar.

rb die sean lol

kell, geen sorry! gewoon goed bedoeld!

ik reageer morgenavond even uitgebreid, maar ik heb van 9 tot 21 gewerkt en ben kapot

Goedemorgen iedereen! Kom net weer bij het ziekenhuis vandaan en we zitten nu op 16mm. Morgenavond spuiten en dinsdag inseminatie!

We gaan voor de 3x is scheepsrecht! :wink:

Nu lekker van het weekend niets meer doen, heb zo’n ongelooflijk drukke week achter de rug dat ik wel ff klaar met alles ben, pfff…

Jullie? :-*

We blijven gewoon doorduimen!

Hier lekker weekend achter de rug. Gister had ik een zusjesdag met m’n 2 zusjes. Gingen eerst dimsummen en daarna naar de film. Volgende week gaan we high tea-en en daarna met z’n allen gourmetten bij de schoonvader van m’n zusje.

Verder heb ik teveel geld uitgegeven, had al discussie met hub. Heb een draagdoek + draagjas gekocht. Ik kom met de kinderwagen niet door de sneeuw, dus moet ik wel dragen. Maar wil het natuurlijk wel in stijl doen :mrgreen: Maar goed, ik denk dat ik mijn draagdoek wel weer minstens tegen dezelfde prijs kan verkopen als Ailyn te zwaar wordt.

Ohhh lijkt me zo heerlijk om lekker baby spulletjes te kunnen kopen!

We waren vanmiddag bij de Ikea en daar wel even staan dromen bij de kinderkamertjes… :inlove:

Dinsdag om 11.40 uur is het weer zo ver! Ik kreeg vanmiddag het telefoontje van het zkh. :slight_smile:

Wie weet Kell mag je binnenkort flink in je buidel tasten (want oh wat is het allemaal duur)! Ikea is gelukkig goed te doen :thumbup:

Ik zal dinsdag aan je denken Kell en we blijven allemaal hopen. :pray:

ik geef mijn duimen vandaag en morgen nog even rust, en dan kunnen ze dinsdag weer aan de slag!

kell jij gaat echt net zo erg worden met babykleertjes als dat ik ben volgens mij :oops:

ben je er nog uitgekomen met alle roosters maken?

weten meer mensen op je werk behalve je bazin waar je mee bezig bent? kan je er nu wat meer over praten bedoel ik?

ohhh rb heerlijk toch! ik kan dus ook gewoon echt de deur niet uit met jula, er ligt hier sinds dinsdag al meer dan 10 cm sneeuw, de stoepen worden niet gestrooid en om bij een rustige weg te komen waar ik zou kunnen lopen moet ik eerst een heel stuk door de sneeuw… arme jula wordt helemaal door de wagen heen geschud, vind ik dus echt zielig…mijn draagzak heb ik vorige maand weer verkocht omdat jula met dr 7 + kilo echt te zwaar is voor mijn zwakke schouders :roll: maar nu had ik hem wel ff kunnen gebruiken!

vandaag even bij mijn vader geweest, hij is ons met de auto op komen halen zodat jula en ik toch nog even iets anders dan de woonkamer zagen :lol:

morgen van 8 tot 13 extra werken omdat we inventarisatie hebben, en dinsdag komt de fysio hier nog voor jula om haar hoofdje op te meten, vanwege haar voorkeurshouding, maar ze zei de vorige keer al dat jula echt minimaal afplatting had en het waarschijnlijk vanzelf wegtrekt nu

dinsdaggggggggggg :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

En hoe ging het Kell? :pray:

Hoe gaat het met de afplatting van jula’s hoofdje?

kell gaat dinsdag pas hé rb

en dinsdag komt de fysio hier pas voor jula, maar ze zei 3 weken geleden al dat jula bijna geen zichtbare afplatting meer had, maar ze moet het opmeten voor de afsluiting van haar taak hier ofzo

Sorry dacht dat het vandaag dinsdag was :oops:

:lol:

je besef van dagen gaat een beetje weg als je niet aan het werk bent hé :stuck_out_tongue:

Gevoel voor dagen is idd btje weg! :lol:

@RainbowR1 wrote:

En hoe ging het Kell? :pray:

Hoe gaat het met de afplatting van jula’s hoofdje?

En nu mag ik bovenstaande wel vragen!! :lol: