Haha, het was inderdaad vanmorgen Rb!
Nou het zit er weer op/in! En nu weer een dag of 15 wachten, pffffâŠ
Maar er waren nog meer bruikbare zaadjes dit keer, dus hopelijk is 3x echt scheepsrecht en mag ik mij bij de oktober/november mamaâs gaan voegen!
Is de fysio al geweest Teun? Ik ben er wel uitgekomen met de roosters en de mensen op mân werk zijn nu ook op de hoogte. Levert wel een hoop rumoer op, maar het is even niet andersâŠ
De duimen draaien weer en tja oktober en novemberkindjes rule
Echt wel :thumbup:
Ik wil even zeggen dat ik het echt super fijn vind en enorm waardeer dat jullie met zân allen mij zo blijven steunen hier! Het is natuurlijk eigenlijk een stop forum en niet heel erg meer van toepassing voor jullie, dus ik wilde dat graag even kwijt.
Jullie zijn schatten! :-*
Uiteraard blijven we je steunen!! Ik hoop trouwens dat we ook nog verder schrijven als je zwanger bent!
jaa heeeel graag blijven we heel jouw zwangerschap door schrijven en met elkaar mee schrijven hoe onze kids straks 30 zijn enzo 8)
duimenduimenduimenâŠ
ik hoop dat je je volgende week een keer anders voelt dan normaal
@teun wrote:
jaa heeeel graag blijven we heel jouw zwangerschap door schrijven en met elkaar mee schrijven hoe onze kids straks 30 zijn enzo 8)
Haha en dan schrijven al onze dochters ook mee!
Denk inderdaad dat Eva wel wil schrijven maar Lars zal het wel niks vinden :mrgreen:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dan hoop ik ook maar dat ik een meid krijg, anders kan ik niet meer meedoen straks
Tuurlijk kan je mee blijven schrijven, je zoon schrijft dan gewoon niet mee als je een jongen krijgt. Hoe gaat ie? Volgende week is je nod toch?
of je trekt hem een jurk aan achter de laptop
ben ook benieuwd hoe je je voelt kell! nog een weekje duimen we door!!
rb hoest met je meisje?
bm hoe gaat het met jou? en met lars nu?
heb je nog contact gehad met je werk/arbo?
karin hoe is het bij jou? hoe bevalt het werkende leven?
ik ben weer aan de pil begonnen sinds week of 2/3, ik werd helemaal gek van de stemmingswisselingenâŠik eet ook nu ineens weer heel veel zo raar. ik was echt 5 kg lichter dan voor ik zwanger was, ben benieuwd of dat zo weer terug is haha
Nog steeds geen âabnormaleâ dingen ofzoâŠ
Ben dinsdag geinsemineerd, dus dan is mân NOD ergens rond 5/6 februari, even geduld dus nogâŠ
Ik ben eigenlijk nooit aangekomen of weer afgevallen bij beginnen/stoppen met de pil⊠Maar hoor heel veel vrouwen daarover.
We duimen nog wat langer door dan :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hier niet aan pil en wil het ook niet meer. Ben sinds we voor Eva aan het âwerkâ gingen niet meer aan de pil geweest. Was van plan om een spiraaltje te nemen maar hoor nare dingen daarover van mijn zusje (geen idee meer wat het was :oops: ) dus dat wil ik ook niet meer. We gaan dus maar gewoon door met de cdâtjes :mrgreen:
Had ik niet verteld dat ik al bij de arbo arts was geweest? Zekers alleen bij de nov mamaâs dan. De arbo arts zag wel dat ik niet in staat was om te werken. Hij kende me nog van de vorige keer dus hij had al zoiets an is het nog steeds niet opgelost. Hij stelde een mediator voor om het conflict met werk op te lossen, zodat er in ieder geval een stress factor wegvalt. Verder had hij het over weer rustig beginnen en dan langzaam opbouwen. Dus 2x 2 uurtjes werken in een week en dan opbouwen zodat ik hopelijk met 4 weken weer volledig aan het werk ben. Morgen heb ik het gesprek met de mediator. Hij heeft dan al een gesprek met mijn werkgever gehad. Hij wou eerst met ons alleen en dan met ons beide. Dus dat gesprek heb ik misschien ook nog wel deze week en anders zal dat volgende week zijn. Had het dit weekend er ook nog over met ml. Ik vind mijn werk erg leuk en heb fijne collegaâs alleen mijn direct leidinggevende en manager zijn nu niet leuk meer en daar zou ik wel zonder kunnen. Probeer in deze tijd maar weer een leuke baan te vinden met de uren die ik werk. Ik wil het wel weer zo terug. Dus 5 dagen 4 uurtjes werken in de ochtend en dan de woensdag ouderschapsverlof. Jammer genoeg is Lars een hele vervelende gewoonte aan het ontwikkelen wat mijn afkeer om terug aan het werk te gaan versterkt. Hij wil het liefst allen uit de borst drinken. Jammer genoeg heb ik op sommige momenten nog steeds te weinig dus krijgt hij een klein flesje na. Het domme is dat hij nu vaak ook alleen de fles van mij wil. Hij doet echt raar en krijst alles bij elkaar als ml hem wil geven :roll: Ben nu dus ook bang dat hij niks drinkt op het kdv straks. Geen idee hoe ik dit weer moet oplossen maar zo krijg ik natuurlijk nooit zin om weer terug aan het werk te gaan.
Ik ben nog niet aan pil, geef nl nog bv. Bij Sean werd ik pas toen hij 9 mnd was ongi. Dus hoop dat het bij Ailyn nog langer duurt (alhoewel ik bang ben van niet aangezien ze nu al doorslaapt en langere pozen tussen voedingen laat). Momenteel dus gewoon cd. Spiraal hoor ik of hele positieve of hele negatieve verhalen over. Maar dat lijkt me niks.
Oh bm had ff gemist dat je al zo snel gesprek hebt met mediator. Ik hoop dat het helpt. Hopelijk staat werkgever er ook voor open zodat die zich ook in jouw situatie kan verplaatsen. Oja wel een goeie om weer een keer te kolven. Is al weer anderhalve week geleden dat ze een flesje heeft gehad! Vervelend dat Lars alleen van jou de fles wil. Hier geeft ml vanaf het begin de fles of samen met Sean. Geen idee of ze wel van iemand anders de fles wil. :think: Afgelopen paar dagen lijkt ze overigens wel eenkennig te worden, wil alleen bij mij zijn. Vanuit mijn schoot loopt ze dan wel te lachen naar anderen maar als ik haar even aan hub geef is het tranen met tuiten!
ik ben ook niet aan de pil voor de ac, maar voor de hormonen waardoor ik een heks wordt :lol: :lol:
nou ik heb de hele dag zin in ongezond eten en ineens weer honger, maar aangezien ik een hoop afgevallen was kan het voor nu nog geen kwaad!
bm ik las net toevallig over je gesprek met de mediator in jullie nov. topic! klinkt opzich niet verkeerd toch? en maandag in je vervolg gesprek zou ik wel echt alles wat er op je hart ligt zeggen, dan blijf jij er niet mee lopen als je weer terug bent! en zoân ideale tijden baan ligt denk ik niet zomaar ergens anders voor het oprapen nee helaas
nog maar een klein weekje wachten kell! ben je nu wat meer ingetogen wat betreft hopen/bang gekwetst te worden? lijkt me best slopend soms voor je! gelukkig heb je zoân drukke baan dat je iig een hoop afleiding hebt! duimen door!!
Ik slik liever niet de pil maar hub heeft hekel aan cds. Sinds Sean niet meer de pil geslikt. Maar ga lekker lang bv geven dus voorlopig komt de pil niet in huis
Teun wat een heerlijke jula foto op fb (sperziebonenhapje). Ze lijkt daar ontzettend op je vriend!!
Ailyn schijnt nu steeds meer op mij te lijken, tot grote spijt van hub. Hij had het leuk gevonden als een van onze kindjes ook op hem zou lijken haha! Alleen bij de geboorte leken ze op hem, nu gaan ze allebei steeds meer op mij lijken (Sean is precies hetzelfde als mijn vader op die leeftijd, erg grappig om te zien).
haha dan zal jij wel de dominante genen hebben! Net zoals idd mijn vriend, jula lijkt ook echt niet eens een beetje op mij haha
jula is echt een kleine vreetbeer haha eet bijna zonder moeite alles op ookal kent ze de smaak niet! Heeft ze vast ook niet van mij haha
kell 2 weken vakantie heb je vanaf dit weekend, lekker zeg! Ga je nog iets leuks doen?
Laten we hopen dat je vakantie super goed gaat beginnen en prachtig nieuws ?.
Mss krijgt ze jouw mooie krullen? Sean heeft mijn slag in zijn haar en ik zie dat Ailyns haar ook niet steil is. :mrgreen:
Oh Jula ook al zoân vreetzakje! Sean was dat ook! Hij kan echt enorm genieten van zijn eten. Ik at (en eet nog steeds) ook erg veel. Ailyn zal denk ik minder gefocused op eten zijn. Ik zie iig veel verschil hoe ze op de borst reageren. Hopelijk is ze niet zo kieskeurig als hub haha
Oh heerlijk Kell 2 weken vrij! Ik hoop idd dat je volgende week goed nieuws hebt
Helaas vanmorgen ongesteld geworden, 3x is geen scheepsrecht en ik ben er weer helemaal ondersteboven vanâŠ