Bah bah bah
Ik vind het echt zo naar voor je. :hug:
kell :wall: :wall: :wall:
:hug:
Tjonge ik moet eerlijk zeggen dat ik dat dit keer echt niet had verwacht. Vind het echt verschrikkelijk voor je :hug:
Ik voel me zo ontzettend mislukt en kapotā¦ Ik begrijp niet dat er zoveel vrouwen zo gemakkelijk en soms zelfs per ongeluk zwanger raken en ik kan dat niet. Waarom kan ik niet waar je oorspronkelijk als vrouw voor gebouwd bent? Het doet pijn en ik weet niet waar ik er mee naar toe moet.
Mān vriend begrijpt me hier niet in, is ook niet zo vreemd. Hij is ook niet zoān prater, maar gelukkig is hij er wel voor me.
Ik ben zo bang dat dit uiteindelijk op IVF of ICSI uitdraaitā¦ De verhalen die ik daarvan ken daar word ik bang van. Wil zo graag dat het āgewoonā met de IUI luktā¦
Mān bazin zei nu voor de tweede keer: waarom neem je niet even een maandje rust? Maar dat wil ik niet, dat zie ik dan als een gemiste kans en stel dat het eitje dan wel precies aan de āgoedeā kant was gekomen en ik even rust wilde? Pfffā¦ Mān hoofd is chaos. Ben blij dat ik even 2 weken tot mezelf kan komen.
Dinsdag de 12e weer een nieuwe echo voor ronde 4.
Sorry sorry sorry dat ik niet op jullie berichten reageerā¦ Het is zo druk op mān werk en in de privĆĀ© sfeer en ik moet zeggen dat het soms behoorlijk zwaar is om vrolijk te blijven en mezelf er maar steeds weer doorheen te slaan met een lach op mijn gezicht.
Ik blijf wel aan jullie denken in ieder geval. :-*
Geeft niks dat je niet reageert als je oms maar wel op de hoogte houdt
Heb je niet een goeie vriendin met wie je hierover kan praten of anders hier op het forum bij de mmm topics?
Die twee weken vakantie gaan je vast goed doen :hug:
Hier nog even een domme rekenfout gemaakt. Vorige maand ca Ć¢āĀ¬440 euro aan opvang betaald dus dacht ook dat bedrag voor deze maand kwijt te zijn. Ik al mijn geld opgemaakt en nog iets meer. Dus moest al geld van mijn spaar overmaken naar mijn gewone. Krijg ik de nota van de opvang en moet ik caĆ¢āĀ¬627 euro betalen. Vorige maand was nl maar een halve maand en dit keer een hele maand. Ik heb me dus mooi Ć¢āĀ¬200 vergist :wall: Dus nog meer van mijn spaarrekening overboeken. Baal enorm maar ja zulke foutjes zal ik niet snel weer maken denk ik.
Mijn beste vriendinnetje met wie ik alles kan bespreken woont in Gelderland op een uur rijdenā¦ Gelukkig ga ik volgend weekend wel weer naar haar toe, dus kan ik even mān hart luchten.
Ik ben niet zo makkelijk wat vrienden betreft en vertrouw mensen niet heel erg snel om het achterste van mijn tong te laten zien.
Hier op het forum is het redelijk anoniem nog, dus dat is makkelijker en helpt wel.
Helaas voel ik me (nog) niet zo verbonden met de meiden van het IUI forum, maar gelukkig voel ik me bij jullie wel redelijk thuis.
Kell kan me echt goed voorstellen dat je je zo voelt :hug: Is ook echt niet leuk als je iets zo graag wilt en het lukt maar niet :hug: Bij ons mag je altijd komen spuien hoor! Ik snap best dat je niet altijd op ons reageert hoor. Hopelijk hoef je niet aan de IVF en lukt het de volgende keer.
ik vind het ook zo lastig voor je kell, ik wil eigenlijk alleen maar schrijven dat het goed komt, en dat er zoveel vrouwen zijn waar het heel moeilijk bij lukt om zwanger te worden etc etcā¦ ik wil je alleen maar beter laten voelen, terwijl het heel normaal is dat je nu verdrietig bent, want het gaat gewoon niet zoals dat jij zou willen (en wij met jou)
het lijkt me zo moeilijk, en ik vind dat je het super goed ondergaat, want teleurstelling is ontzettend moeilijk, en er zijn zat mensen die dat niet zo goed aankunnen.
kan je in het ziekenhuis wel vragen stellen, of is dit gewoon een kwestie van dat niemand het weet?
kan je wel appen/bellen/mailen met je vriendin hierover?
ik ben blij dat je hier wel het gevoel hebt dat je je ei kwijt kan, want dit moet niemand alleen doen! helemaal niet als je een man hebt die niet makkelijk praat (hier ook zo eentje)
en niet bang zijn voor die verhalen over ivf/ixi etc, ik ken een aantal vrouwen die daardoor nu mooie kindjes door hebben, en mijn collega vertelde me destijds elke keer wat ze gingen doen etc, maar zij vond het helemaal niet zo heftig of eng! als dat nodig is om een kleintje in je armen dan gaan wij dat met jou allemaal ondergaan. wij helaas alleen in ondersteunde vorm, en geloof me als ik iets kon doen voor je dan deed ik het! je bent vaak in mijn gedachten!
ga je nog leuke dingen doen deze vakantie?
bm wat balen zeg! even zuinig aan doen dan deze week!
ik had vorige week mijn telefoon laten vallen en daarna is er water in gekomen, helaas heeft de rijst zijn werk niet gedaan en is hij nu overleden! tis zoān stom huurcontract van telfort, dus moet ik nu 4 maanden met mijn oude doen en dan ook nog eens 75 euro betalen voor mijn kapotte telefoon zonder er iets aan te hebben :wall:
Ow Teun das ook een dikke tegenvaller zeg, balen.
Ik ben het helemaal met Teun eens. Wij willen je allemaal steunen en leven enorm met je mee. Je bent ook regelmatig in mijn gedachten en als ik kon toveren tjaā¦ Jammer genoeg kan ik het niet en zullen we het op zijn beloop moeten laten gaan maar je zou zeggen dat het nu toch wel snel een keer raak moet zijn :hug: :hug: :hug:
Ik heb gister met mān vriend gesproken over het hele wel/geen hormonen verhaalā¦ Om het toch maar misschien wel te gaan doen om de kansen te vergroten om met IUI zwanger te wordenā¦ Met IVF begin je denk sowieso meteen al met hormonenā¦
Heb net het ziekenhuis een e-mail gestuurd en zij hebben ons geadviseerd straks te bellen om met een IVF arts een afspraak te maken, dus dat gaan we dan ook doen. Het gaat ook maar door, zonder het spreken van een echte arts, maand na maandā¦ Vind het ook wel fijn om iemand erover te kunnen spreken.
Ik ga sinds gister ook āvreemdā op een ander zwangerschapsforumā¦ Ik was op zoek naar lotgenoten en vond daar een onderwerp dat precies bij mij aansluit, allemaal vrouwen die in november met de IUI begonnen zijn.
Ik werd daar heel hartelijk verwelkomd, het is anders dan het IUI onderwerp hier bij KOK. Maar mijn hart ligt natuurlijk nog steeds bij jullie!! <3 :-*
Nu lekker twee weken vrij, leuke dingen doen en mān zinnen verzetten!
Dagje shoppen met mān moeder, mān broer wilt graag met me naar de IKEA, dit weekend naar mān vriendinnetje en dār 2 meiden en met Valentijn lekker uit eten met mān vent.
Maar eerst morgen naar de tandarts om eindelijk mān wortelkanaalbehandeling af te laten makenā¦ :shock:
Oh en mān collega vond me vrijdag ook onwijs stoer trouwens, haha!
Ik werd 's morgens ongesteld op het werk en de tranen begonnen daar natuurlijkā¦ Maar ik heb mezelf herpakt en ben gewoon verder gegaan met werken en heb de dag afgemaakt.
De vorige keren werd ik thuis ongesteld en dat was toch een stuk āmakkelijkerā, nu moest ik weer terug naar de kindjes en die voelen toch dat je verdriet hebt en kruipen dan nog dichter tegen je aan, dat is wel even slikken hoorā¦
Brrrā¦ wortelkanaalbehandeling!
Ja, ik snap dat het rot is om op je werk ongesteld te worden. Zo kreeg ik de miskraam op mijn werk, ik was helemaal in paniek en in tranen. Ben gelijk naar huis gegaan en heb alleen maar zitten huilen. Dus ik snap je heel goed :hug: Sean was in die periode ook heel lief voor mij (had niet gehuild in zijn bijzijn, maar hij voelde wrsch mijn verdriet) en gaf mij extra vaak knuffels en kusjes Dus denk dat jouw kids ook haarfijn aanvoelen dat je verdrietig was en jou dus op hun manier proberen te troosten.
Fijn dat je een lotgenotengroepje hebt gevonden! Gelukkig blijf je hier ook nog schrijven Maar kan me voorstellen dat het ook fijn is om met meiden te praten die hetzelfde als jij doormaken.
Sjonge Teun dat is balen van je telefoon!! :?
Uiteraard Rb, met jullie ben ik begonnen, dus jullie blijven mijn eerste
Net het IVF centrum aan de telefoon gehad, eerste mogelijkheid op donderdag 14 februari om 11.30 uur, dus die meteen maar gepakt.
Dan kunnen we de vragen stellen die we willenā¦
Fijn om toch op korte termijn een arts te spreken. Best raar eigenlijk dat je in al die tijd geen arts hebt gesproken. Ben benieuwd wat hij jullie adviseert.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met mm gaat.
Ik ook, heb best wel wat vragen eigenlijkā¦
Ben ook benieuwd hoe het met haar gaat! Heb voordat ze van het forum āverdweenā nog wel wat pbās met haar uitgewisseld, maar daarna nooit meer ietsā¦ Hoop dat ze rust heeft kunnen vindenā¦
ik denk ook nog af en toe aan mm!
denk dat als ze zwanger geweest was ze het nog wel zou komen melden, dus ben bang van niet!
kell goed dat je aktie ondernomen hebt, ik vind het ook maar gek dat je nooit een arts kan vragen etc!
en ik kan me eerlijk gezegd goed voorstellen dat je misschien toch een stapje verder wil gaan nu, omdat het op ādezeā manier nu al 3 x niet gelukt is, misschien heb je dat extra met hormonen gewoon nodig? hopelijk kan die arts je iets wijzer maken!
en ik vind het alleen maar super dat je een groepje hebt gevonden waar je nog meer aansluiting mee hebt, het is alleen maar logisch dat het makkelijker praat met lotgenoten, maar wij blijven idd graag op de hoogte! :-*
Lieve Kell,
Wij kunnen 1000x zeggen hoe erg we het voor je vinden, je vind misschien meer begrip bij ālotgenotenā.
Moet er wel bij zeggen dat ik dagelijks aan je denk en even hier spiek hoe het met je is. Weer een teleurstelling, wat vermoeiend voor je!!
Mannen kunnen dit niet begrijpen, hij kan wel lief voor je zijn en luisteren :thumbup:
14 Februari, de dag van de liefde :lol:
Succes en weet dat er aan je gedacht word!!!
Xxxxxx
( voor iedereen)
en kell, hoe is je eerste week vakantie geweest?
gaby hopelijk gaat ook alles goed met jou? :-*
Wat lief Gaby dat je telkens komt kijken hoe het met Kell gaat. Gaat alles met jou ook goed?
Ben net terug van weekendje centerparcs. Ben weer helemaal zen 8) Ik begon oververmoeid te raken door een drukke peuter en een huilerige baby (hub is door zijn werk de laatste tijd weinig thuis), gelukkig kon mijn schoonvader, schoonzus, zwager en hub af en toe even het stokje overnemen. Hierdoor kon ik weer een btje bijkomen en weer echt genieten van mijn kinderen. Normaal loop ik 's ochtends op Sean te vitten dat hij echt op moet schieten, maar vandaag helemaal niet, was helemaal ontspannen (wel moe want Ailyn was vannacht nogal dorstig) en het ging allemaal van een leien dakje. Nu ervoor zorgen dat goede gevoel vast te houden!