Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

bm ik las op fb iets over goeie ervaring met de osteopaat bij lars? hoe gaat het nu? hier was het ook een wereld van verschil met jula en osteo!

rb hoe gaat het met jou en de 2 kids?

ik lees nog af en toe mee in jullie novembertopic, en ik las dat het nog best pittig was 2 kids samen! nou lijkt mij ook hoor, als ik zie hoe veel ik er al met 1 bezig ben!

hadden jullie die foto van jula gezien die marjoo van kok gemaakt heeft zaterdag? ben zo benieuwd naar de rest van de foto’s!

Ik vind twee kids pittiger dan ik had verwacht maar ja ik had al die problemen van Lars ook niet verwacht. Ik dacht, heel naief, dat ik weer een heel makkelijk kind als Eva zou krijgen :wall:

Ik heb een supermooie foto van Jula ol fb gezien. Wat maakt Marjooo mooie foto’s he.

Nou Lars begint weer te jengelen dus zal hem pakken van Eva haar schoot.

Osteopaat ben ik nu helemaal van overtuigd. Ik vond alleen het opnieuw geboren worden nogal zweverig overkomen. Verder probiotica van zijn maag/darmkanaal meegekregen, omdat het helemaal overstuur is/was door de spruw. Zelfs zijn tong is volgens mij al minder wit. Verder moeten we eerst oogcontact met hem maken en dan zeggen wat we gaan doen. Ik kan hem nu dus gewoon in de box leggen zonder dat hij meteen begint te huilen. Jammer genoeg doet hij nu wel raar met drinken. Tenminste hij laat er overdag wat meer tijd tussen zitten waar ik natuurlijk heel blij mee ben maar de nachten, die dus goed gingen, zijn nu een hel geworden. Hij komt ineens om de twee uur en soms om het uur. Hij drinkt een paar slokken en dan slaapt hij weer. Ik heb ook al gehad dat ik hem wegleg, slapend, en dat hij na tien minuten weer wakker was om nig weer te drinken. Het is dus nu weer even zoeken hoe dat met zijn drinken moet. We moeten woensdag weer heen. Ben benieuwd hoe het dan gaat.

Ik vind 2 kids ook veel pittiger dan gedacht. Weekendje weg heeft me goed gedaan. Ik kon af en toe mijn rust vinden. Hierdoor kon ik weer genieten en heb afgelopen weekend weer veel lol gemaakt met Sean! Heerlijk!

Volgens mij heb ik een julafoto gemist! Ik ga gelijk ff kijken op fb!

:inlove: Wat een prachtige foto van Jula!!!

Gaby, wat lief je berichtje! Thanks! :slight_smile: Hopelijk alles goed met je en je gezinnetje! :slight_smile:

Eerste weekje vrij was lekker, beetje tutten, dingetjes doen, heerlijk!

Deze week beetje hetzelfde. Net een zooitje mappen besteld, dus even m’n administratie helemaal netjes op orde krijgen, heb ik nu mooi tijd voor! Morgenochtend ziekenhuis, dan shoppen met moeders. :slight_smile:

Van het weekend fijn kunnen kletsen met m’n vriendinnetje :slight_smile:

En hele mooie foto van Jula! :inlove:

Zou ik eigenlijk ook weer eens moeten doen, mijn administratie op orde brengen.

Fijn dat je even met je vriendin hebt kunnen praten en nu nog lekker een weekje vakantie. Ben ik ook wel aan toe maar ja…

rb ik had mijn berichtje al getypt en ik zie nu pas jouw bericht er tussen staan haha, die had ik dus niet gezien!

wat fijn dat je lekker wat relaxter bent geworden, en fijn dat je man en familie zo goed helpen! helemaal pittig als je man zo weinig thuis is ja! moet hij binnenkort nog lange reizen maken?

bm fijn van die osteo zeg, maarree opnieuw geboren worden? die term heb ik nooit gehoord :lol: ik vond de mijne meer een huisarts/fysio, hij legde alles uit over het lijf etc. wij zijn ook 2 x geweest en vanaf de 2e keer was het hier echt een wereld van verschil! hopelijk voor lars ook zodat jij ook een beetje bij kan tanken!

kell fijn even niet werken hé, helemaal als je 40+ uur per week werkt, dan is het even helemaal eruit zijn. nu ik maar 3 dagen werk ervaar ik dat zo anders, net of ik nu elke week voor de helft vakantie heb haha…komt omdat ook de afgelopen jaren 40 uur en meer werkte.

nog gelukt met je administratie? en hoe was het vanochtend in het ziekenhuis?

Hihi ik dacht al, ik had een heel stuk geschreven maar zag dat we kort na elkaar hebben gepost. Helaas moet hij in april weer minstens 3 weken weg. Hij gaat wrsch vanaf Angola naar Mexico varen om allerlei dingen te testen (vraag me niet wat, is allemaal veel te technisch voor mij, ze gaan iig weer olie boren). Dus dat wordt behoorlijk pittig voor mij.

Wrsch moet hij ook nog een keer in juli, wat ik helemaal niet leuk vind, want dan begin ik weer met werken en sta er dan ook gelijk weer alleen voor!

Pittig hoor Rb. Ben blij dat die van mij elke avond gewoon thuiskomt van zijn werk.

Kell alles goed in het ziekenhuis?

Nou lars is weer aan het huilen dus zal hem weer even pakken. Gelukkig nu wel een broodje normaal kunnen eten.

Zou het ook niet relaxed vinden als m’n vent zo lang van huis is! Toen we net met elkaar gingen is hij 3 weken door europa gaan touren met z’n band en toen werd ik al helemaal gek… :frowning: Dus wens je vast veel sterkte Rb!

In het ziekenhuis prima, eitje nog te klein, dus einde van de week weer terug komen. Hopelijk kan de arts het donderdag middag doen na dat gesprek, anders moet ik vrijdag weer terug komen voor een echo en zo blijf ik bezig…

Verder vandaag lekker geshopt met m’n mams, niet veel gekocht, maar wel lekker om een dagje samen door te brengen :slight_smile:

We zijn net weer thuis.

We hebben antwoord gekregen op de vragen die we hadden, maar nog geen besluit gemaakt.

Zonder hormonen is de kans om zwanger te worden per IUI 8%, maar dat hadden we bij de informatie middag al gehoord.

Met hormonen ligt dat op 12%, toch wel 1,5 keer zo hoog dus…

De arts vertelde dat van de geslaagde zwangerschappen vorig jaar met IUI met hormonen daarvan 10% een meerling was, dus die kans is in principe te doen denk ik dan. Maar we denken er nog even over na… We kunnen ook eventueel kiezen om na 6x IUI nog eens 3x IUI te doen, je krijgt sowieso een gesprek na die 6x. Maar ik denk dat als het 6x met IUI niet is gelukt ik er wel een beetje klaar mee ben en dan over wil op IVF. Hopelijk is het allemaal niet nodig en is het straks raak, eitje zit in ieder geval aan de goede kant, rechts! Linker eileider zit namelijk dicht en ik vergat steeds welke het was…

Hoest met jullie allemaal? Nog Valentijns plannen? :slight_smile:

Lieve meiden :oops: :oops: :cry: :oops: :oops:

dat jullie nog aan mij denken :shock: :-

allereerst: RB, BM, proficiat met jullie babietjes!

Kell:respect meis! Zie dat je inmiddels al door een hel bent gegaan en er nog niet echt een einde in zicht is :hug: :hug: :hug:

Hier,… begin oktober volledig ingestort en thuis komen te zitten met een zware depressie. Nog steeds thuis. Krijg individuele hulp en groepstherapie. Buiten de onvervulde kinderwens waar ik niet goed mee om kan gaan, spelen er nog wel wat meer issues.

Ik kijk tegenwoordig weer héél af en toe hier,…maar doet meestal erg pijn en me niet altijd goed.

Omdat ik niet meer weet wat ik met mezelf aan moet en mijn hormonen voor enorme stemmingswisselingen zorgen die mijn herstel niet ten goede komen, moest ik van huisarts weer aan de pil :shock: dit voelt zo dubbel dat ik hierdoor weer een terugval heb.

Ik ben dus ook niet zo’n leuke gesprekspartner meer voor het clubje :cry:

Kell, bewondering voor je doorzettingsvermogen. Ik vind het zo erg voor je dat je nog steeds niet aan kunt sluiten bij de mama’s,… ik hoop dat er toch met de tijd nog een goed bericht komt!

Voor de anderen: geniet van jullie kindjes, hoewel ik snap dat het niet altijd even makkelijk is, omdat het druk is, ze ongelooflijk veel zorg en aandacht nodig hebben, jullie er soms alleen voor staan en er ook nog behoorlijk bij werken (met of zonder ups en downs) en het leed van thuis áltijd het dichtste bij is. Hoe erg het soms bij een ander ook is, of lijkt.

Ik zal proberen zo af en toe eens wat te reageren of posten. Niet op kok kijken heeft me ook geen steek verder gebracht. Misschien helpt het wel voor het verwerkingsproces om het toch te blijven doen. Het is nu zo’n jaar geleden dat ik het bericht kreeg dat boontje
gestopt was met groeien en alles komt weer terug. Het verdriet, de pijn. Ik weet het gewoon ook niet meer. Vind mezelf op dit moment behoorlijk hopeloos

Ik denk in elk geval écht nog wel vaak aan jullie! :-* :-* :-

Knuffels van MM :-

en p.s.,…fijne Valentijn (Kell, eet ze vanavond :inlove: ik wens jullie een super romantische avond ) :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Mm! Wat knap van je dat je even weer bent komen kijken en wat fijn om weer even van je te horen!

Maar wat k*t om te lezen dat je het zo zwaar hebt :frowning: Ik kan niet begrijpen hoe je je voelt, maar leef wel enorm met je mee!

Goed dat je hulp krijgt, hopelijk krabbel je vlot weer op…

Kan er heel goed inkomen dat het rond deze tijd helemaal moeilijk is…

Kan je er wel goed met je man over praten ook?

Bedankt ook voor je lieve woorden, het is hier inderdaad ook allemaal niet makkelijk, maar we houden ons hoofd boven water!

Heel veel sterkte overal mee lieve Mm! Ik, en eigenlijk iedereen hier wel zoals je gemerkt heb, denk aan je!! Dikke knuffel!

Mm :hug: Wat vreselijk naar dat je het psychisch zo zwaar hebt. Je wordt door ons niet vergeten hoor! Als je wil spuien, gewoon doen hoor! Doen wij ook! :-*

Kell, fijn dat het gesprek met de arts goed ging. 8% kans is ook niet veel, ik dacht (heel naïef mss) dat de kans veel hoger zou zijn. Je hoeft op zich ook nog niet nu een beslissing te nemen toch, IVF of niet?

Nou ik ga weer een hongerig meisje voeden. Ze drinkt momenteel erg slecht dat ik haar blijf aanleggen. Komt nog bij dat ze onvoldoende was gegroeid op cb :cry: Na 5 min aan de borst is het kind helemaal overstuur. Moet haar dan weer kalmeren en bied haar dan weer borst aan en gaat weer 5 min goed en dan is ze weer hysterisch! Heb jhbpm gekocht. Morgen maar uitproberen! (en dat was mijn gespui)

Wat fijn om weer eens van je te horen mm maar wat vreselijk om te lezen dat het slecht met je gaat. Gelukkig krijg je er hulp bij en hoop ik dat je je snel weer beter voelt. Heel veel sterkte deze moeilijke dagen en ik hoop dat je je snel weer beter voelt :hug:

Kell fijn dat je antwoordenhebt gekregen en ik denk dat ik na die 6x ook gelijk wat anders zou willen proberen want wat zouden die 3x nog voor zin hebben als het die andere 6x ook niet gelukt is. Het maakt dus echt wel wat uit of je hormonen erbij gebruikt of niet. Vind 1.5x zo grote kans best wel veel. Succes met het maken van die beslissing.

Allemaal een fijne valentijsdag.

Hier geen plannen maar een normale avond als geen ander.

Rb waarom hebje jbpm gekocht, spuugt ze zoveel? Dat spul kan laxerend of verstoppend werken he :wink:

Ja na elke voeding komt er een flinke golf uit, is veel meer dan mondje teruggeven. Cb maakte zich eerst geen zorgen, ze groeide immers goed, maar nu ze afwijkt van haar groeilijn begin ik me wel zorgen te maken. Mss gaat drinken dan ook wel beter, het valt iig te proberen. Het is overigens geen projectiel braken zoals haar grote broer deed (record staat op 2 meter :? ), bij hem hielp jhbpm redelijk.

Lars doet ook niet aan projectiel spugen maar spuugt ook meer dan normaal. Hij spuugt de ene dag veel en de andere dag weinig. Is heel verschillend bij hem. Hopelijk helpt de jbpm ook bij Ailyn dan en dat ze er geen last van krijgt.

Maandag mag ik weer in de beugels voor de 4e poging!

Eitje was net boven de 18mm vanmorgen, dus vanmiddag krijg ik weer een belletje met de tijden. :slight_smile:

Maandag 11.50 uur! :kaars: