Ik zal aan je denken en Dat het nu wel raak mag zijn :thumbdown: :thumbup:
:thumbup: :thumbdown:
Thanks meiden!
Gister super uit eten geweest met m’n ouders, vriend en broer.
M’n vader heeft pas het huis verkocht van mijn overleden oma en daar de erfenis van gekregen. Ze vertelden gister dat wij daar ook wat geld van krijgen, dus nu hebben we wat meer ruimte om het huis weer te koop te zetten! Nu nog zwanger en mijn jaar kan al niet meer stuk, haha!
Hoest met alle kleintjes en mama’s?
Met kleintjes gaat het goed maar weet wel dat ik niet gemaakt ben om tbm te zijn! Ik ben echt dol op m’n kinderen, ze zijn m’n alles maar 24 uur per dag met 2 kids valt me zwaar. Maar merk wel dat ik eerder m’n irritatieniveau heb bereikt :? Ik weet dat Sean het niet doet om te jennen maar soms echt bloed onder de nagels!! Gelukkig wel ook leuke momenten ertussen hoor!
Toitoitoi zo Kell! Laat het dit keer raak zijn!!
toi toi toi kell :-
later uitgebreid reageren gaat nu niet!
mm :-
KELL
Wat hoop ik dat het raak is voor jou! En dan zo’n fijne verrassing van je pa :mrgreen: ik hoop dat dit jaar helemaal top wordt voor jullie :inlove:
Tnx meiden voor de lieve reacties :-
Vandaag een goeie dag en ben ook blij dat de zon af en toe weer schijnt,…buiten,… 8)
Succes allemaal met het zorgen voor de kleine draakjes :lol: zo te lezen zorgen ze er in elk geval wel voor dat jullie je niet vervelen :thumbup:
:- MM
Kell alles weer goed gegaan gister? Wat een mooie verrassing zeg en inderdaad een goed begin van het jaar. Laat die trent zich maar voortzetten.
Mm :hug: En inderdaad kom maar op met die zon.
Hier gister mijn eerste twee uurtjes werken weer gehad. Ik kon heerlijk rustig beginnen en me concentreren op 1 ding en niet tien tegelijk. Het was ook wel fijn dat er twee collega’s akantie hadden. Al met al een lekker rustig begin wat me wel goed beviel.
Hey ladies
Kell, hoe gaat ie???
BM wat lekker dat het weer werken zo positief uitpakte. Ik heb een heel stuk gemist, maar begreep dat het allemaal niet lekker liep, ook na je verlof niet. Gaat het nu beter met de regelingen enzo? Met 2 uur beginnen lijkt me schappelijk, hoewel ik het voortraject dus mis,…
Teuntje, hoeist met jou en Jula? Jij werkt ook geen 5 dagen meer zeker? Hoe bevalt dat?
En RB, onze workaholic, jij mist je werk? Gaat het goed met Ailyn?
En Gaby, met jou ook alles ok en de kleintjes?
Ik zie dat Karin ook al lang niet gepost heeft? Gaat het goed met haar?
Hier gaat het vandaag weer prima! Dan word ik gewoon blij van mezelf :oops: dat is al zo lang geleden. Ben gisteren met medicijnen begonnen (om de stemmingswisselingen wat in te perken) en was heel bang voor bijwerkingen, maar tot nu toe heb ik nergens last van. Zou het dan een keer mee zitten ?!
Alvast fijn weekend allemaal en knuffel :hug: :-*
Oh fijn om te horen mm! Ik weet eigenlijk niet pcies wat ik mis, mss idd mijn werk, maar ook een uitlaatklep dus sporten. Heb het er met ml over gehad dat hij zo laat thuiskomt en ik dan helemaal afgedraaid ben. Dus probeert hij af en toe wat eerder thuis te komen zodat hij me ook 's avonds wat kan helpen en ik kan sporten!
Kell, hoe gaat ie?
hoiii
mm wat fijn om weer wat van je te horen, ik moet zeggen dat je vaak door mijn gedachten bent geweest de afgelopen maanden en dat ik soms zelfs twijfelende of ik contact met je op zou zoeken via facebook, gewoon om te kijken hoe het met je ging…maar ik ben dus blij dat je na een flinke worsteling met jezelf weer een beetje omhoog aant krabbelen
hoe gaat het nu met de medicijnen? en hoe is jullie huis nu? bevalt het helemaal? heb je nog carnaval gevierd?teveel vragen :oops:
met jula gaat het goed, half jaar oud nu en het begint een heel bewust meisje te worden nu, ik werk gelukkig geen 5 dagen meer nee.
ben geen manager meer maar gewoon verkoopster en dan 3 dagen (do/vrij/zat) en dat is wel een fijne balans voor nu. wel heel zuinig aan nu want qua geld zat minder werken er eigenlijk niet in, maar dat is gewoon even levenstijl aanpassen
bm wat fijn dat het werken tot nu bevalt, en 2 uur is wel een mooie tijd om te beginnen hé… volgende week al meer of voor nu nog even 2? en wanneer komen die andere collega;s weer terug?
rb ik snap wel dat je even een uitlaatklep nodig hebt! eigenlijk zou je gewoon 1 dagje in de week voor de lol moeten gaan werken haha… maar sporten lijkt me voor jou ook wel een goeie uitlaatklep! ik kan het gewoon echt nog niet joh…nog steeds last van mijn bekken maar goed ik werk ook 9 tot 12 uur per dag staand en thuis loop je ook genoeg haha
kell hoe voel je je? wanneer is je nod?
nou ik heb weer weekend… gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
:-*
Mm fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de medicijnen en dus goeie dagen hebt. Tenminste ik hoop dat je er meer hebt.
Ik heb inderdaad een heel gedoe gehad tijdens mijn zw verlof en op het laatst was ik gewoon bang dat ik overspannen zou worden. Ben bij de huisarts geweest en die zei dat ik rust nodig had en me maar moest ziek melden op het werk. Toen bij de arbo arts beland en die zag ook dat ik niet in staat was om te werken. Met een mediator gesprekken gehad met de werkgever om alles op te lossen en nu langzaamaan weer beginnen met werken. Deze week dus 2x twee uur gewerkt en aankomende week 3x drie uur werken en dan de week erop weer volledig nou ja 4x vier uur. Normaal is volledig voor mij 5x vier uur maar heb nu de maandagen ouderschapsverlof :dance: Ik had zo’n chaos in huis en in mijn hoofd en kon de hele dag wel huilen. Verder erg negatieve gedachtes gehad tegenover Lars, zoals hem van de trap afgooien, en daardoor voelde ik me weer schuldig tegenover hem maar nu voel ik me weer een stuk beter gelukkig.
Hey meiden! Druk druk druk zoals gewoonlijk, weer aan het werk geweest natuurlijk afgelopen week en het was een erg drukke! Aankomende week ook weer heel veel te doen en er staat een hoop te gebeuren bij ons op de locatie, dus voorlopig zit echte rust er niet in. Blij dat ik die 2 weken vrij had…
Verder redelijk ok, voel niets, ook geen gespannen borsten (nog) die ik meestal wel een week voor m’n menstruatie krijg, dus hopelijk een goed teken, haha! Maar we zitten pas 6 dagen na de IUI, dus kan nog van alles gebeuren… Vorige keer werd ik na 10 dagen al ongesteld, dus het is afwachten… Als ik diinsdag 5 maart nog niet ongesteld ben geworden mag ik woensdag 6 maart bloed komen prikken smorgens…
En hoe gaat het met jullie?
Mm, fijn dat je je wat beter voelt. Wat een pilletje al niet kan doen he, haha! Houden zo! :-*
Hier een ziek kind met 40 graden koorts. Ik vind het altijd zo zielig als kindjes ziek zijn. Sean kan nu alleen kreunen of zacht huilen. Hij gaf aan buikpijn te hebben.
Kell we duimen gewoon verder! :thumbup: :thumbdown:
Hier blijven ze ook draaien :thumbup: :thumbdown:
Arme sean hopelijk knapt hij snel op.
kell 5 maart ben ik jarig, ik geef jou mijn verjaardag als mooiste dag van je leven we duimen door
beterschap voor arme sean!! :hug:
Ben net ondergespuugd :sick: Gelukkig haalde hij daarna wel de emmer.
Ik ga morgen met de ha bellen want meneer had vanmiddag nog steeds 40.0 graden koorts. Heb niet het idee dat het minder is geworden.
he bah, en hoe gaat het nu? koorts gezakt?
Hoi meiden,
Zo dat is lang geleden, mijn ipad was kapot en op de tel kijkt het niet fijn. Ook zit ik met de septemberdames niet meer op kok maar op eigen facebookpagina. Dus kom ik hier minder. :oops:
Kell, ik vind het jammer om te horen dat het nog niet gelukt is, wel heel fijn dat jullie een leuke bonus hebben gekregen. Ik ga ervan uit dat 2013 jullie jaar is :thumbup:
Mm, wat balen dat het zo gelopen is, gelukkig breken er nu af en toe goede dagen door. Ik duim dat er snel meer betere dagen dan mindere zullen zijn :hug:
Bm, wat irri van je werk. Hoeveel werk je nu? En trek je dat? vond de opbouw best snel gaan. En een leuke baan vinden is nu erg lastig. Heeft de osteopaat opnieuw bij Lars geholpen?
Rb, hoe is het met Sean? Dacht gelezen te hebben dat ailyeen ook ziek werd? Hopelijk voelen ze zich beter.
Teun, wat groeit jula hard! Echt een dametje
Hier gaat het allemaal nu redelijk in ritme. de twee oudste kids doen het allemaal lekker en geen problemen behalve dat Larissa een behoorlijk brutaal mondje kan hebben.
Met mats gaat het ook goed. Het is een heerlijk mannetje dat heel veel lacht. Hij groeit ook als een beer. Voor ons is het echt een dikkerdje :inlove: (onze andere twee waren dunnetjes). Hij heeft nog wel veel last van zijn reflux, voeige week kreunde hij erg veel s nachts en sliep slecht. Bleek dat zijn medicatie aangepast moest worden. Ook rolt hij van buik naar rug en van rug naar buik.
Werken doe ik nog niet maar komt steeds dichterbij, nog een maandje. En om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen zin :oops: het is erg druk met drie kindjes en het geld dat we naar de opvang brengen vind ik ook erg zonde. Is ook echt veel :shock:
Meiden ik beloof dat ik wat vaker hier kom :-*
Hey karin daar was je weer eens. Waarom zit jij nog thuis dan, ziekte of oudeerschapsverlof ofzo?
Ik heb vorige week 2x twee uurtjes gewerkt en deze week ga ik 3x twee uurtjes werken. Volgende week is dat 4x drie uur en de week erop weer gewoon 4x vier uur en dat is voor mij een volledige werkweek nu met ouderschapsverlof.
We zijn gisteravond met Sean naar de hap geweest toen zijn temo 40.5 graden was. Hij heeft wrsch een luchtweginfectie en krijgt daar ab voor. Ailyn is gelukkig niet ziek, alleen verkouden.
Karin, jij hebt ook lekker lang verlof! Kan me voorstellen dat het erg druk is met 3 kindjes. Ik vind 2 al druk haha!