kelllllll hoe gaatie???
rb hoest nu met sean?
karin leuk om weer wat van je te horen!
en jeeh wat heb jij ook lang verlof zeg!
Nog geen nieuws! Bij geen bloed morgen testen, maar heb er geen goed gevoel over, dus ja… Ik weet het niet meer!
Met Sean gaat het gelukkig al een stuk beter!
Oh spannend Kell, de duimen blijven hier draaien! :-*
Normaal gesproken ben je toch altijd al een paar dagevoor je mag testen ongesteld of heb ik het nu helemaal mis :think: Het klinkt in ieder geval wel hoopvol dat je het nog steeds niet bent en erg spannend hoor. Mijn duimen gaan nog even flink tekeer hier :thumbdown: :thumbup:
licht roze slijmverlies, betekend niet veel goeds ben ik bang…
we duimen heel hard kell
Ojee
Oh nee kel :hug:
@Kell; :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup:
Denk aan je!!!
Lieve lieve lieve MM; wat een vervelede periode heb je acher de rug zeg en nu nog…
Ik wens je veel sterkte, hopelijk knap je wat op van de eerste lente stralen straks!!!
@ Iedereen; hier gaat het perfect. Onze beeb, alweer 8 mnd oud is een enorm bulletje maar echt het liefste en meest tevreden wezentje ter wereld. Ben echt heeeeel dankbaar voor alles, dat we gezond zijn enzoo en geniet d’r ook serieus van.
Soms ook knetter druk, maar dat heb ik er graag voor over.
Dit wens ik iedereen toe, daarom een dikke :hug:
Weer ongesteld geworden…
Vandaag contact opnemen met zkh en dan de gestimuleerde cyclus in, had zo gehoopt dat het zonder hormonen zou lukken…
He wat kl*te zeg nu hopen dat de hormonen het gewenste effect opleveren
Kell verdomme :hug: nou we gaan gewoon voor een goeie eerste ronde hormone! Hoeveel extra procent leverd dat je op? Balen meid! Vandaag hopenlijk geen verplichte plannen…
Kell; :thumbdown: :snooty:
Ti’s ook niet eerlijk!
:hug:
Kell :hug:
Oh kell wat balen weer zeg. We duimen heel erg dat de hormonen wel het gewenste effect hebben. Maar wat zul je het even allemaal oneerlijk vinden zeg :x
Ik hoop zo dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben.
Hey meiden! M’n echo vanmorgen zag er goed uit, geen gekke dingen te zien! Meteen een uitleg gekregen over het spuiten.
Heb zo’n ding dat op een insuline pen lijkt en ik moet vanaf morgen iedere avond 50 eenheden (vrij weinig) Gonal-F gaan spuiten, had er nog noooooooooooit van gehoord…
Hopelijk word ik er niet te humeurig van
Bedankt allemaal voor het meedeleven weer, het leven is inderdaad regelmatig ontzettend oneerlijk!
Jeetje Kell, elke dag spuiten :shock:
Fijn dat de echo er goed uit zag. Onze duimen blijven draaien hoor!
Het valt echt heel erg mee, gelukkig! Gister de eerste spuit gezet en het is minder erg dan de pregnyl! Het naaldje is zo dun dat je het haast niet voelt!
Tja… Wat m’n bazin gister ook tegen me zei, je gaat steeds je grenzen verleggen. In het begin zei ik dat ik absoluut geen hormonen wilde, en kijk nu eens…
Ik hoop alleen dat het effect heeft… Wil namelijk ZOOOOO graag, maar dat weten jullie wel.
Het lijkt me leuk dat als het zover is, ik eindelijk zwanger ben of misschien ook m’n kindje hebt, om is een keer een date te maken met z’n allen ergens. Jullie?