fijn om te horen kell! ik snap het wel van dat grenzen verleggen, ik had dat al heel snel…eerder testen, ovutesten gebruiken! je hebt het nog lang rustig aan gedaan!
en jaa zeker wil ik meeten! en als de rest niet wil, kom ik lekker in mn eentje op kraam visite :inlove:
Lijkt me erg gezellig om te daten!
En anders kom ik met Teun op kraamvisite! Hihi!
Gelukkig valt het spuiten mee! Ik vind het echt superknap en heb veel respect voor je! Heb je doordat je hormonen gebruikt nu ook een grotere kans op een meerling?
De kans is niet heel veel groter, gelukkig! 10% maar, dus die kans durf ik wel te nemen.
De kans op zwangerschap gaat nu wel van 8% naar 12 % per keer dus…
Ach en als het wel een tweeling is heb je dubbel zo veel geluk, liefde en plezier en ben je in een keer klaar
Gelukkig valt het spuiten je mee en hopelijk is dit het zetje dat nodig was
Meeten lijkt me op zich wel leuk maar ligt er een beetje aan waar want ik heb geen rijbewijs en openaar vervoer ben ik ook niet zo geweldig mee, tenminste bussen enzo treinen vallen wel mee.
Deze week 4 dagen werken van 3 uurtjes per dag. Jammer genoeg voel ik me de hele werk al ziekjes. Volgens mij heeft Eva haar “griepje” dat ze in haar schoolvakantie had aan mij gegeven :thumbdown: Ik heb steeds hoofdpijn, ben aan het hoesten, heb buikpijn, ben misselijk, mijn eetlust weg, zit steeds giga te zweten dus weet nog niet of ik morgen wel ga werken zo.
Hopelijk ben je vandaag lekker thuis gebleven bm zodat je kan uitzieken.
Ja, we wonen wel lekker verspreid hè! Kell en ik wonen volgens mij nog het dichtst bij elkaar (allebei randstad).
Ja, ik ben thuis gebleven vandaag. Voel me echt niet fit :thumbdown:
Hoe gaat het nu met je bm?
Wel weer wat beter maar ben door de verminderde eetlust wel wat slapjes. De misselijkheid en hoofdpijn en maagpijn zijn nu wel weer over dus volgende week weer gewoon werken. Dat wordt mijn eerste volledige werkweek ook weer dan. Het weekend mijn krachten weer wat op doen.
hoe was het werken bm? voel je je al wat beter?
kell ben je al op ei check geweest? moet je na de inseminatie nog spuiten of is dat alleen 2 weken van te voren?
Gefeliciteerd Teun!
Was vanmorgen echt helemaal in de war. Ailyn kwam vannacht om de 2 uur en Sean werd om 6 uur wakker :? Dus ga straks ff bijslapen
haha nu nog steeds, ik was namelijk vorige week dinsdag jarig :lol:
poeh jij zal wel moe zijn!! truste
Oja! Dat wist ik omdat Kell ook zou testen rond die tijd. Slaapgebrek en ouderdom
:lol:
maar kell is ook bijna jarig!
waneer ben je jarig kell? ik zag wel al leuke traktaties voor je werk op fb!
Ik werk niet op maandag sinds 1 maart heb ik smaandags ouderschapsverlof :mrgreen: Dus vandaag was mijn eerste werkdag weer voor deze week. Ik heb wat meer taken erbij gekregen en zo langzaamaan komt het allemaal wel weer terug. Vind het ook wel weer lekker om even bij Lars weg te zijn, want als hij een slechte dag heeft nou dan berg je maar want dat is dan alleen maar huilen huilen en nog eens huilen en troosten wil bijna niet. Gelukkig gisteren en vanmiddag thuis een goeie dag gehad :thumbup:
Wil alleen graag dat Lars er in de nachten wat langer tussen laat dan twee uur. Hij laat al iets van twee a drie weken snachts maar twee uur tussen de voedingen en dat breekt me wel een beetje op. Verder zou ik graag willen dat hij op zijn eigen kamertje gaat slapen. Gister een poging gedaan maar om half twee was ik er al zo vaak uit geweest dat ik er flauw van was en hem weer heb meegenomen naar onze kamer. Moeten we nog maar eens in een weekend proberen.
Tis weer alarm dus moet weer voeden.
Joehoe! Ik ben vandaag jarig, hihi… Voor altijd 29 nu, toch?
Gister bij zkh geweest voor de echo. niets bijzonders te zien nog, rechts veel kleintjes links 2 iets grotere op elkaar? Links kunnen ze altijd lastig vinden bij me, die zit letterlijk en figuurlijk verstopt, hihi. Dus ik moet vrijdag weer terug komen voor een echo…
Dat spuiten moet ik tot aan de IUI doen, dus een dag of 12 in totaal ofzo geloof ik.
Verder ben ik gisteravond weer ff gebroken, 2 super drukke dagen op m’n werk achter de rug en we blijven maar doorklussen in die kamer ook, dus ik was ff op. Zitten janken als een klein kind op de bank… :oops:
Happy birthday Kell! :mrgreen: Forever 29!
Helaas gaat voor mij die vlieger niet op, ik zit al meerdere jaren boven de 30!
En janken om vermoeidheid is herkenbaar hoor! Toen ik tijdens m’n zwschap niet meer kon slapen hoefde er maar iets kleins te gebeuren en ik was weer in tranen. Heb je trouwens nog last van de hormonen? Verder vind ik je een bikkel hoor! Zoveel moeten spuiten
Teun wat een leuke video op fb en grappig om een keer je stem te horen! :mrgreen:
Ik ben het met rb eens, je bent een bikkel. Huilen hoort er volgens mij ook gewoon bij. Het gaat niet zoals je had gehoopt/verwacht en je zit nu in een heel traject wat ongetwijfeld vermoeiend is dus kan me heel goed voorstellen dat de tranen af en toe heel hoog zitten :hug: ik vroeg me ook af of je last had van de hormonen die je moet spuiten of dat je helemaal geen last had van bijwerkingen.
kell je bent een hartstikke bikkel! heb bewondering voor je sterke karakter
ik had op mijn verjaardag ook ene partij kei hard zitten huilen om relatie ding, eigenlijk een luxe probleem… maar de zon kan niet altijd schijnen hé (hoewel het op die dag echt heel mooi weer was )
en idd net zoals de rest van de meiden benieuwd naar de reactie op hormonen, of ben je van jezelf al redelijk stabiel?
rb :lol: ik twijfelde nog of ik het geluid eraf zou halen maar ik wist niet hoe, ik lijkt net te schreeuwen maar de camera zat dicht bij mn mond :oops:
en wat klinkkkkkk ik brabants :lol:
j. zijn broer gaat maandag trouwen en hij getuigen, en ik heb het gevoel alsof ik ziek aan het worden ben, komt echt niet uittttttttttttt :wall: :wall:
sorry ik moet het ff ergens uiten 8)
Haha nee hoor vond niet dat je aan het schreeuwen was alhoewel ik dat wel altijd van mezelf vind als ik film. Ik vond eerlijk gezegd het Brabantse nog best meevallen. Ml heeft ooit in Veldhoven gewerkt en die collega’s van hem kon ik echt niet verstaan! :shifty:
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig of bm met een Drents accent praat :lol: