En mm?
en hoe was het mm?
en rb jij zo slapen???
regelnachtje ofzo?
zand lijkt me erg schuren trouwens 8)
:dance: :dance: alles weer helemaal goed :dance: :dance:
zelfs 2 dagen vooruit in groei! Maar uitgerekende datum op kerstavond gezet, de 24e :mrgreen:
Dat wordt nog wat met Hugo op de 27e,âŠ
Over 3 weken mag ik pas weer terug,âŠzucht,âŠdan ook intake bij vk en echo bij gyn,⊠en als dĂÂĄn alles nog goed is, is het ergste risico geweken nog even door bikkelen dus.
owow arme RB, wat een brakertjes zeg! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Kell, gaat ie een beetje meis :hug: :-*
En Teun, alles ok met Jula?
En BM, doet Lars het goed?
Zal ook nog even een fotootje spammen :oops:
ik had ondertussen al stiekem gelezen bij je december groepje :mrgreen:
super fijn nieuws!! en echo heerlijk :inlove:
hier alles goed, ik ga zondag met vriendinnen naar de sauna in nijmegen en ik voel me erg zo schuldig over haha, ik heb er vet zin in maar ik ben echt altijd met jula als ik niet werk dus nu voel ik me schuldig en ben ik bang dat ik haar zo erg ga missen haha slaat nergens op want als ik aan het werken ben voel ik dat ook niet zo erg de hele dag :oops:
Gekkie :hug: :inlove: geniet jij lekker van de sauna! Mss vind vriendlief het ook wel eens heerlijk om een hele dag met haar alleen te zijn,⊠:o :silenced:
Veel plezier in elk geval :dance: :-*
Yeah mm!!!
Oh heel herkenbaar Teun! Dat had ik bij Sean ook. Nu helemaal geen last meer van vind het wel fijn om ff me-time te hebben Net ook naar de sportschool en sauna geweest. Heeeeerlijk!!!
Nu ff half uurtje bankhangen (bijkomen van het sporten) en daarna lekker naar bed.
Mm superfoto hoor :thumbup:
Lars nog steeds een hands on baby. Wil gewoon de hele tijd bij je op de arm/schoot. Hij wil veel te veel voor zijn leeftijd. Als hij het kon dan zou hij geloof ik nu al lopen :roll: Fruit en groente eten gaat goed en tot nu toe nog steeds bv aan het geven alhoewel ik de laatste dagen erg aan het twijfelen ben of ik zal gaan stoppen of niet. Heb weer even een dip in de productie en dan zit ik dus de hele dag met hem aan de borst bijna. Dus ben weer bezig om de productie wat op te krikken want wil eigenlijk die 9 maanden kolven op het werk wel volmaken dus dan zou ik nog 2 maand mogen. Volgende week weer naar het cb toe en ben erg benieuwd naar zijn gewicht want hij is 2 keer ziek geweest en dat hij minder dronk dus ben benieuwd of de lijn weer naar beneden is gegaan of dat hij nog netjes stijgt.
Teun inderdaad geniet van je me time. Ik had het bij Eva ook en nu geen
Probleem mee om weg te gaan zonder kids
Hallo dames! Ben even afwezig geweest vanwege het werk, maar hier ben ik weer!
Mm, dat ziet er goed uit lieverd!! Ik ben nog steeds aan het duimen dat 'ie goed blijft plakken!!
Teun, lekker genieten van je sauna dagje joh! Je bent niet alleen mama he!
Bm, Lars dus lekker in zân eigen bedje geslapen las ik op fb?
Rb, sporten, daar ben ik allergisch voor, haha!
Update van deze kant:
Hier volgens mij eindelijk minder bloed, hopen dat het zo door blijft zetten! Afgelopen dagen wel wat âvlokjesâ en slijmdraden weer ertussen gehad, maar toen ik vanmorgen naar het toilet ging was het toch aanzienlijk minder en gister ook al! Nog 3 weken vandaag voordat we op vakantie gaan, dus ik zie het positief in!
Mân eerste dag werken was lang⊠Was er om 10.30 uur omdat er 's avonds ook vergadering was en die liep meteen uit tot 22.15 uur⊠Helemaal kapot met hoofdpijn thuis gekomen en nu ook weer met hoofdpijn wakker geworden⊠Volgende week spreid ik ze, want twee achter elkaar is dan toch wel weer veelâŠ
Gister gewerkt van 09.15 tot 17.00 uur, zonder pauze, slecht!
Maar er was zoveel werk blijven liggen, zoveel te doen⊠En het was wel super fijn om de afgelopen twee dagen âmijnâ kindjes weer even te kunnen zien en te knuffelen hoor! En dat was wederzijds, ze kwamen meteen op me af gestormd! Ook mân collegaâs hadden mij (en mân flauwe humor) duidelijk gemist, haha!
Volgende week een drukke week voor de boeg, maar ik vind al die afleiding wel lekker weer.
Maandag dagje werken, fotografe komt ook langs op het werk!
Dinsdag weer naar het werk, in ieder geval voor de groepsfoto van mijn groep en misschien nog even de fotografe op weg helpen.
Woensdag weer naar het ziekenhuis voor een echo.
Donderdag even langs de IPL dame om mân oksels en eventueel bikinilijn bij te laten werken voor de vakantie.
Vrijdag weer een dagje werken.
Zaterdag avond verjaardag van mân vriendinnetje in Gelderland.
Zondag avond weer naar mân toekomstige puppy kind kijken :mrgreen:
Ik heb er zin in!! Maar eerst vandaag even lekker rustig aan en morgen tripje Ikea waarschijnlijk, haha!
Kell, wat klink je positief :thumbup: Good Girl :inlove: :inlove: :inlove: ik ben blij dat je er weer zin in hebt en toeleeft naar al je leuke dingen, zoals je pup en de vakantie :dance: :dance: :dance:
Ik hoop dat het bloeden nu echt gaat stoppen en je woensdag een goede echo hebt! En dan kun je âbijnaâ af gaan tellen tot je vakantie. Dat zal wel een heerlijke tijd worden als je alles achter de rug hebt en weer âschoonâ bent :-*
Nou, Teuntje is lekker aan het genieten van de sauna, Rb aan het bijslapen en Bm aan het rondsjouwen met Lars, begrijp ik
Lijkt me héél erg vervelend, om als baby heel veel meer te willen dan dat je kunt. En daar zit je maar mooi mee dan hÚ Bm, want wat moet/kun je er verder mee? Mss hebben ze bij het cb goeie tips voor je?! Hoe is het eigenlijk op je werk? Is dat helemaal goed gekomen uiteindelijk? Heb een groot deel gemist denk ik :oops:
Ik hoop dat je mannetje zijn draai gaat vinden en niet alleen zijn aandacht bij jou houdt, hoewel dat natuurlijk ook wel ĂÂŒber-cute is :inlove: :inlove: :inlove:
Ik vind sporten echt heerlijk!! En daarna lekker voldaan de sauna in!
Mooi dat het bloeden al wat minder wordt! Jee je hebt een behoorlijk drukke week achter de rug!
RB, niet tĂ© hard van stapel lopen hoor! Al dat gesport laat jou letterlijk hard lopen :naughty: Volgens mij moet die drukke week van Kell nog komen,⊠:lol: :lol: :lol:
Ow en Kell, IKEA :inlove: dara ben ik ook al tijden aan toe al heel lang niet geweest, maar hub is een beetje verzadigd. Krijg hem (nog) niet mee. Zijn er zo vaak geweest voor 2 verhuizingen in afgelopen 4,5 jaar, dat ie er genoeg van heeft :roll:
Veel plezier daar! Ben een ietsiepietsie klein beetje jaloers :oops:
:? Ik wist dat die week nog moest komen en wilde âvoor de boegâ schrijven, maar om een of andere reden staat er âachter de rugâ!
Haha, Rb! Dat dacht ik al hoor, het is je vergeven!
Zo even onder de douche en dan richting de IKEA! Hopelijk niet al te druk, maar die van Amsterdam wordt meestal wel aardig bezochtâŠ
Hebben jullie mân beestenboel gezien op facebook?
Ah lief! Leuk dat jullie ook een kitten in huis nemen!
Kell ik heb de fotoâs gezien. Heel lief :inlove: En wat fijn dat het bloeden minder is geworden. Heel veel shop plezier in de ikea. Je had het inderdaad goed gelezen op fb. Lars in zijn eigen bed en op zijn eigen kamer :dance:
Mm het is inderdaad heeeeel lief dat lars zo mama gericht is alleen word ik er soms wel een beetje moe van want ik kan gewoon niks doen op een dag.
Ff lars wat fruitgeven
@babymuisje wrote:
Mm het is inderdaad heeeeel lief dat lars zo mama gericht is alleen word ik er soms wel een beetje moe van want ik kan gewoon niks doen op een dag.
Ff lars wat fruitgeven
BM ik snap je frustratie volledig, maar het klinkt soms zo komisch; vergeef me, knuf voor jou hoor! Supermama :inlove:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Kell, plezier in de IKEA :drool: :drool: owwww lekkere zweedse balletjes met frietjes :drool: :drool:
RB, :hug: tja, je zwsdementie zal nu toch wel over zijn grappig hĂš, hoe onze hersenen soms hun eigen gang gaan en je naderhand denkt huh :? hoe kan dat nou, ik wist toch zeker dat,⊠:mrgreen:
Teun, hoe was het gisteren en hoe is het je bevallen, zoân dagje voor jezelf :dance:
Hier nog steeds kwaaltjes :dance: en moemoemoe :hug: en ik lust alleen nog maar pasta :eh: en dat wil ik dan het liefst, 's morgens, 's middags en 's avonds,⊠de rest krijgt er een beetje het :silenced: van,⊠en Hugo snapt al helemaal niks van al mijn grillen en grollen. Die weet nog van niks en dat proberen we ook nog even een paar weken zo te houden :silenced: :silenced: :silenced:
Tja, blijf nog wel last hebben van dementie, want geef nog bv. Dan houd ik al die hormonen lekker in stand! :shifty:
:lol: :lol: :lol: :thumbup:
Hier ook zo enorm dement maar of dat van moeheid of zwangershap/bv komt geen idee.
Kan me voorstellen dat je het nog niet hebt verteld mm en ja die moeheid verschrikkelijk zeg. Hier was ik juist dol op chocola en nog steeds. Voor de zw was ik meer een dropmens maar nu dus ineens chocola gek. Verder werd ik heel misselijk van cola dus dat dronk ik niet meer en nu nog steeds eigenlijk niet.