nou ik heb na 9 maanden nog steeds last van extreme vergeetachtigheid en ik heb zo het idee dat het nooit over gaat. :oops:
ik was vandaag bij de sauna, ben gewoon doodmoe :lol: best wel heerlijk een hele dag ontspannen en kletsen, ik kwam er achter dat dit gewoon de eerste keer is dat ik een dagje zonder mam of kind heb (los van werk dan haha) of had ik dat al gezegd?! :roll:
echt super nacht van die lars, hopelijk komen er nog veel meer!
kell super lief, hoe gaan de diertjes heten?
even snel berichtje want ben k.o. :-* :-* :-*
Haha Teun
Kell, jij een drukke week, maar mórgen al weer je echo! Hoop zo dat het goed is en je het eindelijk af kunt sluiten
Wat een heerlijk weer hè ladies! Om helemaal blij van te worden :dance: 8) :dance:
Fijne dag allemaal :-*
Echt zalig weer! Lekker in het zonnetje zitten lezen terwijl Ailyn naast mij in de kinderwagen ligt te slapen!
Wat een heerlijk weertje, geniet ervan. Zit nu nog even op mijn werk, te kolven, maar ben ook zo vrij dus dan ook lekker genieten.
Kell succes met de drukte deze week en wat mm zegt hopelijk morgen alles afsluiten.
Ik was gisteren zo erg verbrand dat ik niet eens in de zon durf vandaag :oops:
Onderweg naar huis van rotterdam, jula ligt k.o. in de maxi cosi en ik v verplicht luilakken op de achterbank. Ook wel eens lekker :lol:
Super fijn weer vandaag inderdaad, helaas voorlopig even de laatste
Morgen weer naar zkh, bloeden is minder geworden, maar nog zeker niet gestopt. Ben het zoooooooooooo zat.
Denk niet dat ik het nog ga redden om in nummer 7 van het topic zwanger te worden zoals afgesproken, helaas…
Hoe voel je je mm?
Kell succes weer morgen. Als het nog niet schoon is, ga je dan vragen om curretage? Kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Je wil het gewoon achter de rug hebben :hug:
Heerlijk weertje vandaag jammer inderdaad eerst weer over :thumbdown:
Ik hoop dat ze je morgen kunnen helpen Kell!
Deel 7 gaat wrsch niet meer lukken maar we gaan voor 2 goede zwangerschappen in deel 8!
Kell veel succes vandaag :hug: :hug: :hug: hoop dat ze nou eens met iets komen voor je. Volgens mij begint dit toch bizarre vormen aan te nemen. gewoon op je strepen gaan staan hoor! Niet meer genoegen nemen met je weg te laten sturen en ‘we kijken volgende week wel weer’. Heeft nu écht lang genoeg geduurd ghhhrr :evil: :wall: :evil:
Hier nu vooral 's avonds na het eten helemaal beroerd en misselijk. Dat duurt dan een paar uur en zakt als ik paar uur in bed lig. Niet fijn, maar ja. 's Morgens is ook niet alles en dat valt nu mee, dus vooruit maar.
Het mooie weer is ook al weer voorbij :twisted:
Nou Teun, heb je toch een mooie kreeftenprint aan overgehouden aan dat ene dagje zon 8) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:-*
Succes kell!
Mm, :hug: vervelend dat je zo misselijk bent!
verschrikkelijk zo misselijk zijn hé mm
maar het gaf mij ergens ook wel een gevoel dat het dan goed bleef gaan…gek hé hopelijk is die ergste misselijk binnen een paar weken afgelopen!
kell hoe was de echo?
echt niet leuk die regen!!
Mm, balen dat je je 's avonds zo beroerd voelt! Hopelijk is het snel over!
Maar ik denk dat je het wel voor dit wondertje over hebt!
Vanmorgen weer bij het zkh geweest en zojuist door de arts zelf terug gebeld. Tijdens de echo was er een cyste te zien en omdat ik nog steeds bloed zijn ze verder gaan kijken. HCG en oestrogeen geprikt. HCG was 7, dus bijna niets en oestrogeen niet aanwezig, dus dan is het geen menstruatie. Eindelijk nu wel actie, want het duurt te lang. Ik krijg de pil voorgeschreven, haha! Dit omdat daar van de cyste verdwijnt en mijn cyclus dan weer in z’n ritme komt. Ik krijg 2 strips voorgeschreven omdat ik anders midden in m’n vakantie ongesteld zou worden. Mocht ik na 5 dagen nadat ik ben begonnen met de pil nog steeds bloeden moet ik weer even bellen, maar ze gaan er vanuit dat dit het oplost. Helaas wel de spontane kans om zwanger te raken weg, zeker omdat we op vakantie gaan is dat wel jammer, maarja… Alles er voor over om dit te laten stoppen en daarna weer verder te kunnen, toch?
Tjonge zeg nu weer cyste :hug: Het zit je zo ook niet mee zeg. Eerst dus weer aan de pil, gelukkig niet ongesteld op vakantie want dat is echt niks nee :thumbdown:
Mm helpen zoute crackertjes niet? Ik zat vooral s’ochtends van die LU crackertjes te eten en dan ging de misselijkheid wel over.
Jeetje Kell het zit je echt niet mee! Ik hoop dat het bloeden snel stopt zodat je lekker kan genieten op vakantie.
Hier komt een slotje op!
We gaan verder kletsen in een nieuw deel: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5467742#5467742