Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

ben ook benieuwd!

Hey meiden, zoals jullie weten weer naar zkh vanmorgen:

Het zag er beter uit dan vorige week, toen was 't nog best rommelig.

Echter dat ik nog zo bloed past niet echt bij het beeld van de echo, dus gaan ze overleggen met “de baas”.

Vanmiddag word ik terug gebeld over wat er nu gaat gebeuren… Wel uiteraard even aangegeven dat ik over 3,5 week op vakantie ga (naar het strand!!) en dat ik er dan graag vanaf wil zijn. Dit begreep ze uiteraard wel.

Duuuuuuuuuuuuuuuuus zoals gewoonlijk weer afwachten, pffff…

Vermoeiend! Vanmiddag meer nieuws…

Kwam wel een vrouw tegen van 't andere forum waar ik met IUI dames klets tegen, we wisten van elkaar hoe laat we moesten vandaag en heb haar ook op facebook, dus heb even zitten kletsen. Grappig om iemand die je eigenlijk alleen online kent in het “wild” tegen te komen :slight_smile:

Fijn dat het beter eruit ziet, maar vervelend dat je nog steeds bloedt! :? Hopelijk kunnen ze je dat verhelpen. Lijkt mij ook wel gek (maar ook wel leuk) om iemand irl tegen te komen. Zo heb ik bijv. Lune wel eens irl ontmoet.

Ziekenhuis heeft net gebeld en de arts waarmee het besproken is wil alsnog een week afwachten of het nu toch minder wordt gezien het op de echo al een stuk beter er uit zag dan vorige week. Heb nu voor volgende week woensdag weer een afspraak voor een echo staan…

Wachten, wachten, wachten… Om gek van te worden!

Was eigenlijk heel leuk om haar zo te spreken, omdat je het over zulke prive zaken hebt is het alsof je elkaar eigenlijk al goed kent, terwijl dat natuurlijk niet zo is. Het is ook een hele leuke, spontane meid, dus dat kletst dan sowieso makkelijk. :slight_smile:

Jeetje zeg! Jouw geduld wordt wel erg op de proef gesteld!

Fijn dat het irl ook goed klikt tussen jullie! :smiley:

Owww Kell, wéér wachten :shock: :shock: :shock: mennn, dat je dat vol kunt houden :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

suf nieuws zeg! nog een week wachten, blijf je nog steeds thuis van werk?

lijkt me ook grappig om zo iemand te ontmoeten dan, ik heb 3 meiden van mijn maandtopic ook ontmoet, was erg leuk!

Jeetje kell ze laten je wel lang wachten hoor. Wel fijn dat het er wat beter uit zag maar eigenlijk moet het nu toch gewoon helemaal mooi shoon zijn. Het duurt nu al zo lang en het moet toch eens een keer klaar zijn lijkt me :hug:

Wat leuk dat je iemand van het forum tegenkwam en dan ook nog lekker hebt kunnen kletsen. Ik heb 1x iemand van het forum ontmoet en dat was omdat zij hier in leeuwarden in het ziekenhuis was en ik toen tegenover het ziekenhuis werkte.

Het duurt allemaal veel te lang inderdaad, ben er zo onwijs klaar mee ook. Wil gewoon straks lekker op vakantie kunnen, chillen op 't strand, zwemmen en potjandorie weer eens kunnen seksen! :wink:

Ga morgen weer werken, eerst voor 50%, kijken hoe dat gaat…

Waarom heb ik nu het nummer I want to have sex on the beach in m’n hoofd?! :lol:

Hahahaha Rb! :stuck_out_tongue:

Zand tussen je billen :wink:

brrrr… zand tussen je billen!!!

:lol:

Succes met je echo mm!!

:thumbup: dank :thumbup:

pas om 16u10 aan de beurt :mrgreen:

wat ben jij vroééééég :shock: :shock: :shock: :shock:

dat staat mij toch niet te wachten straks zeker :wink: :wink: :wink:

Kell, lékker :drool: zand tussen je billen en óveral :lol: :lol: :lol:

Madam was elke 2 uur wakker vannacht. En toen kwam Sean iets voor 7 uur. Ml doet Sean altijd omdat ik 's nachts Ailyn doet. Helaas kregen ze ruzie en ml was er helemaal klaar mee. Dus uiteindelijk ik ernaar toe en werd hij weer rustig. Hopelijk mag ik nog even slapen van m’n kids :zzz:

Truste dan maar, arme RB :zzz: :zzz: :zzz: :hug: :hug: :hug:

Helaas ze waren beide klaarwakker en hub is naar zijn werk. Mss vanmiddag dan maar even …

Ook van mij succes straks.

Hoop ook niet dat je dat te wachten staat want dat is erg vermoeiend. Vooral als je een hebt die overdag ook niet lange dutjes dus heb je weinig kans om bij te tanken :zzz:

Geen aanrader hoor sex on the beach … :wink:

duim… duim nog een klein uurtje!

hier helaas nog niet bijgeslapen. Sean en Ailyn besloten niet tegelijk te gaan slapen. Straks als Sean wakker is boodschappen doen, koken, eten en sporten!