Wat een geweldig nieuws, het is je echt gegund! Duimenen gewoon met je mee door!
Super. :inlove: :inlove:
Dankjewel lieve meiden :inlove: :-*
Oh mm, wat fijn zeg!! Het is je echt enorm gegund lieverd :inlove:
Vrijdag dus weer? Dat is alweer snel zeg! Leuk! Heb je al een foto?
Hier raak ik redelijk gefrustreerd. Heb weer 2x de pillen gebruikt en er is gewoon niets gebeurd, helemaal NIETS! Wil er klaar mee zijn, wil verder. over 4 weken zitten we ook op Tenerife en ik wil gewoon lekker kunnen genieten van m’n vakantie… Als er woensdag nog van alles blijkt te zitten eis ik gewoon op gecuretteerd ofzo te worden, ben het zat nu.
Iemand nog wat leuks doen vandaag of morgen?
:hug: nou Kell :shock: wat een gebed zonder end meis :hug: groot gelijk dat je gewoon gaat vragen om curettage. Jouw lijf moet gewoon schoon nu. Zo kun je ook niet verder. Kan me voorstellen dat je er inderdaad helemaal klaar mee bent :hug:
Dank voor je lieve woorden :-* ben heel blij dat ik vrijdag al weer mag. Gyn is heel begripvol. Word de komende tijd goed in de gaten gehouden :thumbup: :thumbup: da’s ook beter voor de ‘stress’.
ik vind het nog steeds moeilijk om deze ‘blijdschap en trots’ hier te delen Kell. Ik vind het zo verdrietig voor jou. Had het zo leuk gevonden als we dit samen konden doen hier
Foto in showforum dec/janmama’s :oops: :silenced:
Mentaal gaat het al een stuk beter met me hoor, dus doe lekker je ding mm, ben hartstikke blij voor je! Hopelijk kunnen we snel samen kwebbelen over kwaaltjes
:think: iets leuks doen :think:
vandaag zou mijn moeder 67 geworden zijn :kaars: dus vanmiddag even op de koffie bij mijn vader.
Morgen komt de roparun hier langs en er lopen een paar mensen mee die we goed kennen, dus kijken of ik het ‘vroege’ tijdstip van doorkomst ga halen tussen half 8 en 10.00u worden ze verwacht :roll: normaal niet zo’n punt, maar met hoe ik me over het algemeen nu 's ochtends voel,… we zullen zien
Jij al over 4 weken lekker naar Tenerife Kell :dance: dat is een heerlijk vooruitzicht en wat kan ik me voorstellen dat je daar zonder kopzorgen om je lijf wil zitten 8) ze moeten er nou maar eens voor gaan zorgen dat het allemaal goed komt. Dit duurt wel héél erg lang, niet… vloei je nog steeds?
Dikke kus voor jou en jullie allemaal :-* :-* :-
Fijne Pinksteren :- MM
Ja duurt veel te lang, eerste keer pillen is nu 3 weken en 3 dagen geleden… En inderdaad, ik bloed nog steeds. Wel het idee dat het nu wat minder wordt, dus hopelijk gaat het de goede kant op… Woensdag weer kijken!
Tenerife ja, heeeeeeeeerlijk, zo’n zin in! Even lekker de boel de boel en relaxen We gaan van 15 tm 26 juni en dan 27 juni puppy ophalen!
:inlove: Kell, je hebt in elk geval wel héle leuke dingen in het vooruitzicht :mrgreen: meteen na je vakantie je puppie ophalen :inlove: :dance:
Idd leuke dingen in het vooruitzicht! Ik hoop echt dat woensdag alles schoon is
Vandaag lekker bootje gevaren! Was heerlijk weer!
Kell kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent. 3 weken is ook wel heel lang dus hopelijk ben je woensdag van alles af. Ben jaloers op de leuke dingen die gaan komen
Bleh, klote dag vandaag!
Lekker paar daagjes knus in huis gezeten met vriendlief en nu weer alleen… Keek even naar het zwangere buiken show topic, had ik beter niet kunnen doen… Meteen tranen met tuiten… Had nu 11w2d geweest…
:hug: Oh dat herken ik zo goed!
Ik heb het nu nog steeds soms hoor. Als ik naar dat lekkere ding van Teun kijk denk ik soms: oh die van mij zou ook zo oud zijn. Maar dan bedenk ik me dat Ailyn er niet zou zijn geweest en dat kan ik me toch ook niet voorstellen.
Hoe gaat het verder met je? Morgen weer controle toch?
hier idem met de mei 2012 baby’s gehad na de mk vooral…
als je straks weer vollop bezig bent met je volgende zwangerschap zwakt dat gelukkig wel weer wat af…hoewel je dit natuurlijk altijd bij je draagt :hug:
Kell :hug: :-*
ik hoop dat je ‘snel’ weer zwanger bent en kunt genieten. Hoewel je dan de angst ook met je meedraagt. Het blijft toch een bijzonder wonder hoor.
Morgen ga je weer voor controle, toch? Hopen dat alles nu schoon is dan
Knuffels voor jou en :kaars: voor jouw :**:
Morgen weer controle inderdaad…
Vanmorgen telefoon gehad van de arbo arts, was gelukkig een vrouw die erg met me meeleefde, ze heeft zelf ook ooit is een miskraam gehad zei ze. Ze had veel begrip en wenste me veel sterkte, dus dat was fijn.
Verder ontzettend moe weer vandaag, dus dat wordt vroeg naar bed! Morgen om 09.50 uur controle, dan weten we meer…
duim…duim… dat het nu eindelijk schoon is!
Heel veel succes/sterkte morgen Kell :thumbup: en wat fijn dat je zo’n begripvolle arbo-arts had
Zoen voor jou en lekker slapen :-*
Kell sterkte morgen :hug:
Succes Kell!
En kell?