Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Vervelend dat je nog bloed kell. Hopelijk wel helemaal schoon.

Wat enorm k dat jootje ook een mn heeft. Het komt toch best vaak voor dan he.

Een mk komt idd best vaak voor. Het blijft toch altijd weer een wonder als je uiteindelijk een gezond kindje krijgt!

Hopelijk kunnen ze je morgen meer duidelijkheid geven Kell!

ik heb zelfs gelezen dat 50% van alle zwangerschappen eindigt in een mk, maar omdat het vaak heel vroeg al mis gaat, zo rond de nod hebben heel veel mensen niet eens door dat ze een mk hebben maar gewoon een heftige ongesteldheid.

maar idd bizar hoeveel mensen me vertelde ook een mk te hebben gehad, zijn van die dingen waar je weinig bij stilstaat als je er niks mee te maken hebt ook…

kell hopelijk houd het snel op! en blijkt de echo morgen leeg!

mm we duimen kei hard dat jij een prachtig knipperlichtje gaat zien vrijdag!!

ik weet niet wat er met mij aan de hand is de laatste dagen, ik ben zo moe en ik voel me zo rot en prikkelbaar…wordt overal boos om en kan zo huilen om niks…echt niet leuk want er is eigenlijk geen enkele reden om me zo te voelen, het is net of ik teveel hooi op mijn vork heb maar dat is niet zo want ik werk “maar” 24 uur tegenover de 50 die ik er een jaar geleden werkte en thuis gaat alles ook normaal…en toch voel ik me rot…ben ik niet gewend

sorry dat ik het hier neerzet, maar ik moet het even uiten en ik voel de behoefte niet echt om dit te delen met mijn vriendinnen ofzo :silenced:

Thuis niet drukker dan andres of op je werk? Krijg je genoeg slaap?

Ik ken het gevoel ook maar dat had met het vele huilen van Lars te maken en het feit dat ze me van het werk niet met rust lieten.

Ik heb het gevoel gelukkig niet meer maar krijg nog steeds niet genoeg slaap waardoorik me een prikkelbare zombie voel.

Hopelijk gaat het geboel snel voorbij :hug:

Lars kan sinds vandaag eindelijk doorrollen op zijn buik en hij kan ook weer terug rollen. Gelijk beide onder de knie :mrgreen:

:silenced: :silenced: :silenced: je bent toch niet zwanger he Teun??? :silenced: :silenced: :silenced:

Nee haha dat is onmogelijk, maar mis is het wel iets hormonaals ofzo

Super knap van Lars! Jula kan nog niet eens zelf terug rollen haha maar die begint ineens op dr knietjes te gaan dus kruipen is in de lucht

Ondertussen zit ik bij het raam te wachten, tussen 18 en 21 komen ze een pakketje ophalen en ik kom er net achter dat de bel het niet meer doet (in een bovenwoning niet echt handig)

Dat is zekers niet handig in een bovenwoning.

Jula dus binnenkort aan het kruipen… Alles al opgeborgen enzo? Dat wordt vaak nee dat mag niet zeggen dan denk ik :mrgreen:

Geen goed nieuws :frowning:

Er zit dus nog van alle onderin m’n baarmoeder… Zelfs toen ik in de stoel lag liep het er zo uit… :oops: Zij zijn natuurlijk wel wat gewend, maar vind het toch beschamend…

Conclusie; heb opnieuw de cytotec gekregen om daarmee wat er nog in zit eruit te krijgen… Nu wel twee setjes van vier, waarom nu wel, geen idee…

Volgende week woensdag weer een afspraak voor een echo om te kijken hoe het er dan voor staat.

Ga ze morgen pas gebruiken nadat ik voor m’n lever bij het ziekenhuis ben geweest, anders lukt dat anders weer niet… Zucht.

OMG KELL :shock: :hug: wat een lijdensweg meis :hug: het zit je ook wel héél erg niet mee hè :hug: pfffff

ik zou je zo wel een toverstafje willen wensen :**: wat een beproeving. Niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk,…jij hebt zeker wel bergschoenen met stalen neuzen aan tegenwoordig?

He kell wat vervelend dat het nog niet schoon is. Hopelijk gaan deze pillen hun werk wel goed doen en ben je met de volgende eho wel schoon :hug:

Jeetje Kell! :hug: Kunnen ze niet alsnog curreteren of wil je dat liever niet? Ik had gehoopt dat m’n verjaardag wat geluk zou brengen maar helaas…

Hey RB wanneer ben je jarig,… :-*

:hug: kell

gisteren mm

Ik ben de 15e jarig.

Morgen weer terug naar huis na een fijn weekje centerparcs! Enige nadeel is dat mijn internet het hier niet zo goed doet, dus soms wordt mijn reactie wel gepost en soms niet :eh:

Tjonge heb ik helemaal gemist rb :oops: Alsnog van harte gefeliciteerd enheerlijk hoor centerparcs. Welke zijn jullie geweest?

Mm succes vandaag met de echo :pray:

mm ik denk aan jou vandaag!!! duim kei hard voor een mooi knipperlichtje! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ohhhh RB :oops: :oops: :oops: alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor!

:inlove: hier goed nieuws :inlove:

Een mooi beebje gezien (ze wees alles aan, hoofdje, dooier, navelstreng, hartje) precies op termijn 8wk4dg :smiley:

We hebben hartje gezien én gehoord :dance: :dance: :dance:

Hub zei: lijkt wel een helikopter :mrgreen:

Dus voor nu heel blij (met enige reserve toch nog, maar vooruit). Volgende week vrijdag weer een controle met echo. Ze was echt heel lief en begreep dat het allemaal ‘eng’ is.

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat?!

:-* MM

Ooh mm dit is al supernieuws. Dus voor nu gewoon heel blij zijn :dance:

Oh mm wat een geweldig nieuws! :inlove:

Dank voor jullie felicitaties!