Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Een chihuahua, wil m’n vriend al heel lang, hihi…

Waarschijnlijk wordt 't deze:

toevallig las ik het gedicht gisteren al ergens en ik moest gelijk aan jou denken kell!

fijn dat je weer wat betere momenten hebt?

ben je nog het vruchtzakje verloren of is het bloeden gestopt?

wel leuk zo’n pup! je vriend zal ook wel een hondje gemist hebben sinds de oude overleden is :cry:

mm herkenbaar van die bange zoon van je, mijn neefje is soms ook een beetje bang aangelegd… soms zo zonde hé!

ik ben braaaaaaaakkk dus ik ga even op de bank hangen ladies! fijne avond!

hahahaha sorry :lol:

ik had bij jullie echt een grote enge stoere hond verwacht :silenced:

Haha, ja dat snap ik, dit is een stuk compacter in een appartementje :wink:

We hadden eerst een engelse stafford (pitbull maar dan mét stamboom),

zoiets zou je meer bij ons plaatsen denk :stuck_out_tongue:

Ahhh… wat schattig!

Sean is totaal niet bang aangelegd, wilde zelfs in de python :roll: Dus maar uitgelegd dat hij daar wel nog te klein voor is en dat als hij wat groter is hij er wel in mag.

Wat een lief hondje Kell :inlove: :inlove: :inlove:

:oops: :oops: BM thnx voor alle vleierei :oops: :oops:

Haha RB die Sean, is gewoon een kind van zijn moeder,…een coole kikkert :mrgreen: 8) :mrgreen:

Teun, lekker bankgehangen :wink: :-*

Hier alles rustig en ok (denk ik) :zzz: :zzz: :zzz:

Wat een schatje kell. Ik wil ook zo graag een hondje, een cavalier maar ml wil geen dieren erbij.we hebben nog een oude kater en verder niks meer. Vind het voor eva ook zo leuk.

Aaaaaaaaahhhh lieffies!! Heb mn post vandaag gekregen, echt zo super lief! Thanks meiden!! Dikke knuffel!

Aaaaaaaaahhhh lieffies!! Heb mn post vandaag gekregen, echt zo super lief! Thanks meiden!! Dikke knuffel!

:-*

:mrgreen:

:wink: :-*

Kell, hoe is het verder eigenlijk met je? Is het bloeden al gestopt? Wanneer ga je dan weer verder met traject? Sorry voor al mijn vragen :silenced: :oops: Oh, meiden, ben weer zo onzeker :frowning: mededecembermama had vandaag weer een echo en kwam met het nieuws dat hartje was gestopt :cry: ik raak helemaal van streek als ik dat dan weer lees :cry:

Sorry , maar moet het gewoon even kwijt. Ik raak bijna in paniek als ik denk niks meer te voelen. Vrijdag eindelijk echo :pray: :pray: :pray: hoop zo dat we dan een hartje te zien krijgen. En dan weer verder met de onzekerheid :? bleghhhhh, zal heel blij zijn als 12 weken gehaald zijn,… :silenced:

Mm vreselijk die onzekerheid. Ik hoop zoooooo dat jullie vrijdag een kloppend hartje te zien krijgen en de eerste 12 weken snel en goed voorbij gaan :pray:

Kell hier ook wel nieuwsgierig naar hoe het met je gaat en of het bloeden al gestopt is.

Helaas niet gestopt, ik bloed nog behoorlijk en maak me er wel een beetje zorgen over… Woensdagochtend gelukkig weer een afspraak bij het ziekenhuis en kijken hoe het er dan voor staat.

Weet wel dat als ik dit ooit nog een keer meemaak (hoop heeeeeel hard van niet, want vind het verschrikkelijk) dat ik niet meer voor de pillen ga, wat een crime is dit zeg :frowning:

Oooohh mm, wat erg, welke decembermama? :frowning:

Maar je mag vrijdag dus? Ik ga duimen voor je hoor! :hug:

Kell wat vervelend zeg dat je nog steeds bloedt! :hug:

Mm, kan me heel goed voorstellen dat zoiets je raakt. Gelukkig heb je binnenkort een echo :pray:

Kell, wat erg dat het nog altijd niet gestopt is :hug: ik zou altijd weer meteen voor een curettage kiezen. Ik heb daarna nauwelijks tot niks meer gevloeid en ook helemaal geen pijn gehad.

Ik hoop dat ze je in het zkh kunnen helpen. Wat een vervelende toestand zeg :-* :hug: :hug: :hug:

De decembermama is Jootje :cry: :kaars:

Ik had haar (de decembermama) al een bericht gestuurd, was even in het topic gaan kijken… Wij waren de eerste twee decembermama’s, vind het zo erg voor haar :frowning:

Gister vertelde mn vriend dat zijn collega oom was geworden, maar ook pas na 2 miskramen. Ongelooflijk hoe vaak dat eigenlijk voor komt…

Ik hoop dat het bloeden snel stopt en we er weer tegenaan kunnen!

Ik mis ook de ehhhmm… intimiteit met m’n vent, hihi :wink:

Vervelend dat je nog bloed kell. Hopelijk wel helemaal schoon.

Wat enorm k dat jootje ook een mn heeft. Het komt toch best vaak voor dan he.