Ook hier denk ik aan Kell en mm om half 6 's ochtends. Helaas, Ailyn is afgelopen nacht al een paar keer wakker geweest. dus het doorslapen van gister was een eenmalige actie.
Balen rb hopelijk doet ze het snel vaker.
Jullie zijn lief :inlove: :inlove: :inlove: :-*
knuffel voor Kell :hug: :hug: :hug: :kaars: :hug: :hug: :hug:
Vandaag bij ieder zielig liedje wat ik hoor weer in tranen, gaat lekker… Ga volgende week ook nog niet werken.
Verder net een stuk van me afgeschreven en daarna alle positieve zwangerschapstesten weggegooid. Even heftig, maar ik heb gelukkig foto’s…
Ja, je moet echt de tijd nemen hoor om het te verwerken. Ik dacht eerst dat ik alles had verwerkt totdat de uitgerekende datum kwam en ook al was ik inmiddels weer zwanger, ik had het er flink moeilijk mee.
Pfff net een hysterische peuter naar bed gebracht. Hij was lekker aan het rommelen, maar weigerde op te ruimen en haalde steeds meer overhoop. Toen ik hem nog een keer zei dat hij eerst moest opruimen voordat hij met nieuw speelgoed ging spelen begon hij te krijsen en vloog het speelgoed de lucht in. Oké, dan maar naar bed!!! Krijsend op de overloop, ff een paar min laten afkoelen en toen wilde hij wel naar bed met een verhaaltje. Ik ga nu madam ff sperzieboontjes voeren, kijken of ze dat lust
Kell, je proces is zó herkenbaar :hug: en dat gaat écht niet zomaar over, dat kost inderdaad bergen met tijd :hug: zorg dat je er goed over blijft praten, al is het maar met 1 iemand. Zo veel en vaak als nodig is. Zodat je niet in een depressie terecht komt, want dat kan heus gewoon, na zo’n ervaring. Je hebt al zo’n groot voortraject en nu dit,…pffffffffff meis, zorg goed voor jezelf :-* :hug: :hug: :hug:
Zoooo RB, jij ook al een gillende keukenjongen in huis :mrgreen:
Hoe vielen de boontjes bij Ailyn???
Die boontjes gingen er goed in! Bij de eerste hap trok ze een vies gezicht dus voelde de bui al hangen maar ze deed daarna haar mond weer open en vond ze blijkbaar best lekker.
Ml is weekendje weg met de andere motormuizen, dus ben lekker met m’n kindjes aan het rommelen. Ben niet helemaal pedagogisch verantwoord bezig, want we gaan binnenkort naar de Efteling en als Sean vervelend is zeg ik dat hij weet dat ik geen stoute kindjes meeneem, maar alleen lieve kindjes Dan weet hij niet hoe snel hij sorry moet zeggen en gedraagt zich dan 2 min voorbeeldig om vervolgens weer ondeugend te doen :roll:
:mrgreen: Hahah RB :mrgreen: rommel jij maar lekker
Kell :hug:
Lars vindt spercieboontjes ook wel lekker, bloemkool niet zo tot nu toe. Ben gister ook met fruit begonnen maar of hij de banaan niet lekker vindt of dat het komt omdat het koud is dat weet ik niet maar het ging er niet lekker in.
Oh ik had verwacht dat fruit makkelijker zou gaan dan groente (ben daarom ook met groente begonnen). Over een paar dagen wil ik ook met fruit beginnen. Bij Sean begon ik met een appel.
Kell hoe is het met je? Heb je nog wat afleiding? :hug:
en kell hoe is het nu?
hoe was de Efteling rb?
en hoe gaat het met het eten van de kleine mensjes?
mm hoe voel jij je??
jula is gisteren 1 week voor dat ze 9 maanden is alweer grote nicht geworden! we gaan zo op bezoek(de broer van mijn vriend is vader geworden)
Kell, liefie, zwaar hè,… :-* :hug: :hug: :hug:
Teun, gefeliciteerd met jullie neefje/nichtje,…wat is het en hoe heet het?
En is Jula al wat bedaard inmiddels :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: na het laatste gillende keukenmeidenavontuur,…
Hier op en neer, maar ‘meer voelbare’ kwaaltjes dan de vorige keren. Mijn borsten, buik, darmen, moemoemoe, slecht slapen, huilen, puistjes, dan weer misselijk, dan weer niet,…
Over 10 dagen de eerste afspraak bij gyn en echo ga ik van uit,…ein-de-lijk! Kan niet wachten, blijf behoorlijk onzeker :shifty:
RB, ben je al in de Efteling geweest? Hoe vond Sean het?
:-* MM
Sean was aan het stuiteren! We gingen eerst naar het sprookjesbos en Sean was helemaal door het dolle heen. Hij kent de meeste sprookjes ook dus dat is extra leuk. Carnaval festival vond hij helemaal geweldig en daar zijn we 2x in geweest omdat hij Jokie nog een keer wilde zien :mrgreen:
Sean heeft nu een nieuwe tic, hij vraagt aan Jan en alleman wat ze aan het doen zijn en waarom. Dus de Eftelingmedewerkers werden ook allemaal ondervraagd.
Ailyn zat heel lief naar iedereen te lachen in de draagdoek. Ik kreeg veel positieve reacties op de doek en Ailyn kreeg veel aandacht en daar houdt ze wel van.
Aan het eind van de dag waren we allemaal helemaal afgedraaid!
Gaan jullie vandaag nog leuke dingen doen? Wij gaan eindelijk de boot van stalling halen en straks ff een rondje varen. Mss vanavond bbq-en.
Gefeliciteerd Teun met je neefje/nichtje! Mijn schoonzusje is ook zwanger en verwacht haar eerste. Ik word voor het eerst tante en m’n kids grote neef en nicht
Kell meissie, nog ff dikke knuffel voor jou :hug:
Teun gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst van de familie.
Rb leuk die reacties en de efteling leuk.
Mm toch meer last van kwaaltjes, hopelijk zit en blijft het goed gaan.
Kell ook weer van mij :hug:
Nou, BM dat hoop ik nou ook eens :dance:
RB wat leuk hè, die Efteling en die Sean van jou :mrgreen:
Kijk, dáár verheugen wij ons nou ook zo ontzettend op allemaal. Dat we dat nog allemaal weer mogen gaan beleven. Lekker naar alle pretparken en dierentuinen die er te vinden zijn. Houden we zelf ook heel erg van. Maar met zo’n dreumes is dat natuurlijk nog eens dubbel genieten. Ook al zouden we best voor opa en oma door kunnen gaan. Het is maar goed dat hub en ik altijd veel jonger geschat worden :inlove:
Vooral voor hub zou het helemaal super te gek zijn. Ik heb dat natuurlijk allemaal met Hugo al meegemaakt, hoewel die altijd overal bang voor was (en nog, trouwens :roll: ging hij gisteren met hub gras maaien bij opa en oma, durfde die niet achter de motormaaier te lopen. Was te eng,… elke knul van 13,5 zou dat toch fantastisch vinden,… maar ons autistje vindt het dan helaas weer véél te eng, helemaal in paniek :shock: :roll: :lol: :mrgreen: ow, ow). Dus zou het wel super zijn als ik dit met deze hub en nieuwe kiddo allemaal nog eens ga beleven :inlove: :inlove: :inlove: en dan maar hopen dat dit een heel ander kindje is :dance:
Hoop zo dat het goed blijft gaan :inlove:
Hey meiden, hier gaat het wel oke, iedere dag een stukje beter.
Vriendlief heeft een plekje op het balkon gemaakt waar ik in de zon kan zitten totdat hij achter het gebouw verdwijnt en daar heb ik nu twee dagen tot een uur of 13.00 uur lekker gezeten met een boek. Afgelopen 2 dagen 2 boeken uitgelezen, super ontspannend!
En ook lekker spulletjes uitgezocht en gekocht voor de nieuwe pup die we na de vakantie krijgen, dus ook erg leuk!
Alleen kan ik er moeilijk mee omgaan dat het zondag Moederdag is. Het had mijn eerste (soort van) Moederdag kunnen zijn en dat doet wel pijn.
Ik las net een gedicht en dat raakte zeker een gevoelige snaar.
Men verwent nu alle moeders
En dat is ook wel verdiend
Maar toch wil ik even denken
En ook even aandacht schenken
Aan alle vrouwen zonder kinderen
Want dat mag toch ook niet verhinderen
Dat ook zij moeders zijn, even goed
In hun aderen en in hun bloed
Alleen het lot heeft zo bepaald
Dat zij het moederschap niet hebben gehaald
Of dat zij weer terug moesten geven
Haar kind dat had moeten leven
Voor hen doet het nu extra pijn
Om kinderloos, geen moeder te zijn
Daarom wil ik even zeggen
Ik wil bij jullie ook een bloempje leggen
Kell :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
wat een mooi vers
Wat leuk dat jullie een pup krijgen! Wanneer komt ie en wat is het voor een?
En dat balkonnetje met het zonnetje en de boeken klinkt heerlijk 8) je bent goed voor jezelf aan het zorgen :thumbup:
En dat die Moederdag pijn doet, dat hoef je niet onder stoelen of banken te steken. Ik weet nog hoe ik me vorig jaar voelde. Mijn eigen moeder niet meer en zelf ook niks meer in mijn buik. Bah, wat een rotdag was dat
Misschien mag je jezelf wel verwennen met een bloemetje of iets anders lekkers :shifty: al zal dat heus een schrale troost zijn meis :oops:
Dikke knuffel voor jou en rust lekker uit :hug: :hug: :hug:
Lekker plekkie op het balkon en heerlijk relaxed lezen. Net wat mm zegt je zorgt goed voor jezelf :hug: Wat een mooi gedicht en zondag zal vast en zeker zwaar voor je zijn. Net wat mm (alweer, wat een slimme meid is ze toch ) ook zegt, je lekker laten verwennen of jezelf verwennen
Ik had die ook gelezen bij arm om je schouders. Zo ontzettend waar :hug: het lijkt me idd erg moeilijk voor je aankomende zondag. Wel fijn dat je je toch nog een btje hebt kunnen ontspannen. Wat voor pup krijg je?