Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

hoest nu kell?

zeg rb ben jij op vakantie?

Foto’s van istanboel, teun? Ik dacht inderdaad ook dat ze op vakatie is.

Ben idd op vakantie, maar heb wifi op m’n kamer. Eerste keer zonder Ailyn en ik mis haar en Sean vreselijk!!! Ik ben blij dat ik morgen naar huis ga :oops: Ik heb nog wel kunnen genieten hoor, maar ik kan echt niet zo lang zonder m’n kindjes :slight_smile: Een voordeel: Ailyn drinkt nu redelijk uit de fles :wink: Verder is het hier lekker warm 25-30 graden! 8)

Wie geht’s jetz Kell? :hug:

Hey meiden,

Vandaag eerste dag dat R. (vriend) weer aan het werk is en merk het meteen aan mezelf. Ben een stuk emotioneler omdat ik me nu niet groot aan het houden ben voor hem. Kan dit helaas niet met hem delen ben ik bang, denk dat hij dit niet begrijpt. Gelukkig hebben we dan altijd KOK nog. :slight_smile:

Lichamelijk heb ik 's middags steeds buikpijn, ik verlies bloed, maar nog niets gezien wat op een vruchtzakje lijkt. Morgen in het ziekenhuis meer duidelijkheid denk ik dan.

Gister lekker voor de tv gezeten (ik doe haast niets anders de afgelopen dagen…) en naar onze nieuwe koning gekeken.

Kijk er tegenop maandag weer te “moeten” werken, maar aan de andere kant word ik gek thuis.

Ben wel bang dat ze morgen zetten dat ik alsnog gecuretteerd moet worden ofzo… Bleh. Ik ga maar wat doen ter afleiding denk…

Het is natuurlijk wel een “goed” teken dat je bloed dus er kan nog van alles komen. Ik hoop voor je dat je niet gecurreteerd hoeft te worden. Dat lijkt me een hele nare ervaring en het is allemaal al erg genoeg zonder curretage :hug:

Mijn man snapt dat soort dingen ook niet dus mijn angsten bij de zw erna kon ik ook niet bij hem kwijt. Dus dat herken ik wel hoor, maar inderdaad gelukkig hebben we kok nog :wink:

Lekker weertje rb :thumbup:

Kell, je vruchtzakje kan goed tussen je stolsels hebben gezeten hoor. Hopelijk hoor je morgen dat alles schoon is en kun je verder. Hoe ´hard´ dat eigenlijk ook klinkt.

Probeer je het wel eens aan je vriend/man uit te leggen wat jou bezig houdt? Of vul je het zelf in? Dat is altijd mijn grote struikelblok. Ik leer steeds beter naar hem toe te uiten wat mij écht bezig houdt en waar ik werkelijk behoefte aan heb. Verrassend genoeg reageert hij heel vaak niet zoals ik het zelf ingevuld had. Vaak met veel meer begrip dan ik ooit had gedacht. En ik altijd maar voor hem invullen en denken :oops: :oops: :oops:

Ik hoop dat je afleiding vindt in je werk in je gewoon heel snel een goeie zws tegemoet gaat :pray: :pray: :pray: . Volgens mij is dat toch de beste remedie na een mk :shifty:

Hey RB :lol: Istanbul, klinkt exotisch :lol: 8) :lol: wel vervelend dat je de kleintjes zo mist :hug:

ooh rb wat knap dat je op vakantie bent gegaan zeg! dat zou ik je niet na doen hoor :oops: waar zijn je kids dan als ik dat mag vragen? geniet er nog van! je bent snel weer bij je kids hoor :dance:

kell hopelijk morgen een schone lege echo te zien! daar duimen we nu voor!

en dan is het idd wat mm zegt… als alles weg is is het weer door met hopen op een nieuw wonder om uiteindelijk te kunnen terug kijken op een lange weg met verlangens! wij zullen met je mee blijven duimen!

mm goed dat je bent mee gaan schrijven in een maandtopic, kan je tenminste echt los gaan over je kriebels en dromen :-*

hier al 1 week lang krijsend kindje avonds en snachts, schijnt de fase van verlatingangst te zijn… :zzz:

Ailyn ging naar mijn schoonouders en Sean ging naar m’n ouders. Ben inmiddels weer herenigd met Ailyn. Morgen komen m’n ouders Sean brengen. Hij is samen met m’n ouders een weekend weggeweest.

Succes met je echo morgen Kell!

ahh fijn!! heb je wel genoten?? ook wel ff fijn om weer even met je man (en rest van het gezelschap) te zijn ofniet?

Ja enerzijds wel fijn hoor, maar 's avonds miste ik de kids enorm als ik wilde slapen of als ik iets zag waarvan ik weet dat Sean het geweldig zou vinden! :oops: Ben iig blij dat Ailyn er weer is. Ik kan bijna niet wachten om Sean weer lekker te knuffelen en naar zijn verhalen te luisteren!

Gelukkig wel kunnen genieten en ook wel beseffen dat het bijv in de bazaar echt niet handig zou zijn om een kind/baby bij je te hebben.

Kell succes met de echo

Kell hoe was de echo?

Tja… Vruchtzakje zit er dus nog in… Zit wel vlakbij mn baarmoedermond geloof ik… Ze ging zelfs nog met een eendenbek tang kijken en nog met haar vingers voelen enzo… Ze heeft aan de hand van een echo foto ook overleg gehad met een gynaecoloog met meer ervaring. Haar mening was zelf dat curettage niet nodig was, kon alleen maar meer kwaad doen dan goed. Kreeg een recept mee voor meer tabletten, maar hoefde ze nog niet te halen.

Na een uurtje belde ze al, arts had gezegd dat ik moet wachten tot het er spontaan uit komt. Pillen zouden alleen maar onnodig pijn geven.

15 mei weer afspraak voor een echo en dan kijken ze of het helemaal schoon is.

Verder afwachten dus. Nu net ff beetje thuis zitten werken en ben alweer helemaal kapot. Pfff…

Rb, weer lekker thuis dus? :slight_smile:

Teun, hoe is het met je gillende keukenmeisje? :wink:

Hopelijk gaat het vruchtzakje snel vanzelf eruit.

15 mei is mijn verjaardag, dus hopelijk brengt die geluk voor jou! :-*

Jeetje Kell, nog steeds niet helemaal ´klaar´ dus. Pfffft. Ik hoop dat het allemaal snel in orde komt, maar blijkbaar heeft dit allemaal wat langer tijd nodig en wil het niet ´echt weg´ bij jou. Wie weet komt het allemaal weer snel goed :pray: :pray: :pray:

RB fijn dat je lekker op vakantie was, maar ook fijn dat je weer bij de kindjes bent (bijna dan toch :mrgreen: )

Teun,…foto van jullie boven het bedje hangen ofzo :wink: :lol: succes met de nachten. Hopelijk duurt die ‘gillendekeukenmeidenfase’ niet al te lang,…

BM, bij jou alles goed?

Horen jullie nog wel eens iets van Karin?

Kell wat vervelend dat het er nog zit. Hopelijk ben je het snel kwijt zonder al te veel erge krampen :hug:

Karin heeft al een tijd niet meer geschreven hier.

Hier gaat alles zijn gangetje hoor mm. Lars krijgt sinds kort bijvoeding en eet de potjes van 4 mnd al in een keer helemaal op. Dat deed mijn dochter nooit dus kan daar heerlijk van genieten. Verder gaat de borstvoeding ook nog goed. Hij komt nog steeds om de twee a drie uur, overdag en snachts. Hij lacht wel lekker maar kan ook heel boos doen en dan is het huilen en krijsen. Hij is heel temperamentvol en echt zoooo anders dan Eva.

Ailyn had gister doorgeslapen. Ben benieuwd wat ze vannacht gaat doen. Helaas weigert ze nog steeds de fles :thumbdown:

Ik begreep dat Karins maandgroep op fb schreef en dat ze daarom niet meer zo vaak op kok zit.

Sean was helemaal enthousiast over zijn vakantie met mijn ouders in de Ardennen. Raakte er niet over uitgepraat over wat hij allemaal heeft gedaan en gezien :inlove:

Wauw BM en RB wat klinkt dat allemaal heerlijk over die kids :inlove: :inlove: :inlove:

Hoop zo dat ik dit ook allemaal nog mee mag gaan maken :pray: :slight_smile: :pray:

Wel leuk dat er toch een trouw groepje is overgebleven van de meistoppers :thumbup:

En nu ga ik weer 16duizend70068miljoen kaarsjes branden voor Kell :kaars: :kaars: :kaars:

:-*

Even snel een kunuffel voor Kell, wat kunnen gelijk en verdriet toch dicht bij elkaar liggen…

Hopelijk heb je het fysieke deel snel achter de rug zodat je dit verlies een plekje kunt gaan geven.

Xx

Mm dan ga ik zoveel kaarsjes voor je branden dat het dit keer allemaal wel goed mag blijven gaan en dat jij straks ook heerlijk kunt genieten van een klein jongetje of meisje :kaars: :kaars: :kaars: :pray: :pray: :pray:

Kell ik denk aan je (zelfs midden in de nacht) en hopelijk heb je het allemaal snel achter de rug. Net wat gaby zegt dan kun je het een plekje geven. Het is allemaal al erg genoeg en dat het dan ook nog zolang moet duren lijkt me niet fijn :hug: :hug: :hug: