Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Matsjo :inlove: :inlove: :inlove:

Tuurlijk weet ik nog wie je bent! Ik ben vereerd met deze fanmail :smiley: :inlove: :smiley:

Bedankt voor je lieve berichtje :-*

Thanks mm, dat is lief van je. :slight_smile:

Eerst a.s. vrijdag een echo om te kijken of alles schoon is.

Dan weer aanmelden bij de eerstvolgende menstruatie.

Deze zwangerschap was ontstaan bij de eerste keer lage dosis hormonen (5e keer IUI), dus daar willen we graag mee verder. Na 6 keer IUI kan je doorstromen naar IVF, maar wij willen liever dan nog een paar keer IUI proberen met hogere dosis hormonen omdat we weten dat het mogelijk is.

Maar eerst vrijdag afwachten…

Kell, dat klinkt best hoopvol :shifty: :pray:

Hopelijk is vrijdag alles o.k. en kun je vandaaruit weer verder. Wie weet gaat het de volgende keer wel goed met zo’n hogere dosis. Ik ben in elk geval blij dat er nog van alles mogelijk is voor je en er nog hoop is!

Knuffel voor jou :hug: :-* :hug: en ik ga gewoon heel veel kaarsjes branden voor jou!

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Ik kan me hierbij alleen maar aansluiten!

Hopelijk is alles weg, neem de tijd om alles te verwerken :hug:

:hug:

Gistermiddag enorme krampen gehad, nog erger dan zaterdagavond, echter er kwam alleen maar bloed… Gelukkig uiteindelijk met paracetamol in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was het rustig.

Straks het ziekenhuis maar ff bellen, kijken of zij me gerust kunnen stellen, want vind dit maar niks…

:hug: :hug: :hug: Kell :hug: :hug: :hug:

Hopelijk is het helemaal schoon en klaar nu :cry: :-*

:hug: :hug: :hug:

Hopelijk is idd alles schoon nu! :-*

Ik heb m’n vragen voorgelegd aan het ziekenhuis en die gaan in overleg met de arts en dan bellen ze me vanmiddag terug…

Het is nog niet klaar, nu weer allemaal stolsels en bloed…

Gelukkig niet de heftige krampen van gister, maar wel slap en misselijk :frowning:

Och, meske toch :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-*

Hoop dat het zkh wat voor je kan betekenen :hug: :hug: :hug:

kell ik verloor na 3 dagen bloeden/stolsels pas het “grootste” deel…

Oh echt Teun??

Dat zal bij mij dan ook wel zo zijn denk ik,

verlies de afgelopen 1,5 uur behoorlijk was stolsels…

Kell gewoon nog even een knuffel voor jou :hug: :hug: :hug: :hug:

:kaars: :**: :kaars:

Ben je al teruggebeld door het zkh? Wat vervelend dat je nog steeds stolsels aan het verliezen bent. Toch een teken dat het nog niet schoon is. Hopelijk ben je er snel vanaf :hug:

Ik kan een dagje eerder terecht, scheelt in ieder geval weer iets.

Donderdag gaan ze kijken en dan verder bespreken.

Stolsels zijn nu weer gestopt, bloeden niet. Nog niets gezien wat op een vruchtzakje lijkt echter…

Vanavond stond er een afspraak met de bank om onze hypotheek te bespreken om het huis weer in de verkoop te zetten, mn vriend neemt nu maar zn moeder mee gezien ik niet in staat ben om te gaan… :frowning:

Kell :hug: :hug: :hug:

Wel fijn dat je een dagje eerder terecht kan :hug:

Fijn dat het idd eerder kan. Ik had het vruchtzakje ook gemist hoor Kell. En het bloeden duurde bij mij een week.

Iig nog een dikke :hug: