Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Oww RB geen :oops: :naughty: tuurlijk was dat heel lief bedoeld en snap ik je enthousiasme en dat vond ik ook superlief :inlove:

Maar dank dat het nog even weg is :shifty:

Ik heb me ook nog niet aangemeld bij de maandmama’s van december. De 23e ben ik uitgerekend :wink: op de verjaardag van mijn 80-jarige (dementerende) schoonmoeder :silenced: en Hugo is de 27e december jarig, dus als dit allemaal door gaat, wordt het een dolle boel :lol:

Ik ga toch even mijn testen spammen :oops:

Ik ben uiteraard kei blij, maar durf er gewoon nog niet goed aan. Hoewel mijn (.)(.) érg gevoelig zijn en ik de hele nacht misselijk was.

Ik zou zo blij zijn als het deze keer tot een goed einde gebracht wordt,… :pray: :pray: :pray: maar houd ook heel erg rekening met een domper.

Ik twijfel ook over een banner,… eigenlijk moet ik het ook niet wegstoppen, maar er ook al een klein beetje van genieten. Wat vinden jullie? :-*

Ik zou als ik jou was toch nog proberen te genieten mm. :hug: Snap wel dat het eng is, maar ik neem aan dat mocht alles goed gaan dit de laatste zwschap van jou zal zijn (correct me if I’m wrong) en dan zou het zonde zijn als je er niet van hebt kunnen genieten :-*

Het is toch een beetje zelfbescherming denk ik en ik snap het helemaal. Ik kon ook niet echt genieten van mijn zw na mijn mk. Ik had me voorgenomen om te gaan genieten na de eerste echo maar de angst voor een mk bleef. Ik hoop dat dit keer alles goed mag gaan en dat je toch nog kan genieten want je bent gewoon zwanger :wink:

Ik moet steeds aan je denken Kell :hug:

Enne, mooie zwtest hoor!

Ik had het idd ook na mijn mk, dat ik in eerste instantie niet durfde te genieten, was wel erg blij dat ik weer zwanger was, maar vond het wel eng. Toch voelde het wel goed aan (op een of andere manier wist ik dat het dit keer wel goed zat), ik moest alleen het vertrouwen hebben dat het ook goed kwam :wink:

Ook hier denk ik continu aan Kell :hug:

Tja,… :-* dank voor jullie lieve woorden.

En Kell :hug: :hug: :hug: hoe gaat het nu met je? Eerlijk gezegd denk ik dat ‘vreselijk’ :silenced: nog zacht uitgedrukt zal zijn…

Ik vind het écht bijzonder erg voor je :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:inlove: Ik zie een mooie banner!!!

Kell, hoe gaat het? :hug: :-*

mm, hoe gaat het verder met jou? Durf je er al een beetje van te genieten? En wie weet wordt het een kerstkindje!

kell, sterkte morgen in het zkh! :-*

Kell, veel sterkte morgen :hug: :-* :hug:

Tja, het gaat hier echt een beetje met ups en downs. Voel me echt wel zwanger, net als vorige keer. Pijnlijke borsten en misselijk en héél héél moe,… maar bij het minste of geringste dat ik denk ‘ik voel niks meer’, schiet ik in de paniek.

Het is ook heel anders dan de vorige keren. Toen was ik enorm gefocust op het zwanger zijn. Nu denk ik er niet continu aan, maar knaagt er wel een angstig stemmetje in mijn achterhoofd,…

Ik zal geduld moeten hebben. Durf niet eens de gynaecoloog te bellen :shock: :oops: :shock:

Kell sterkte :hug:

Mm misschien wel een goed teken dat je er nu anders mee bezig bent. Dat telefoontje hoeft toch ook nog niet direct of wel.

Heel logisch hoor die onzekerheid en al helemaal omdat je al eea hebt meegemaakt. Loop je vanwege vorige keren bij de gyn of mag je naar de vk?

Hmmmmm :think: heeft meer te maken met angst denk ik. Ik mocht meteen bellen als ik 5 weken zwanger was. heeft ze na curettage aangegeven. :silenced: Maar ik durf niet, bang voor echo en teleurstelling :silenced: net als bij Kell :silenced: :oops:

Ik wacht nog maar even, tot ik het niet meer vol kan houden, of het mss toch weer mis gaat. Die angst zit er goed in.

Kijk, deze zws is een heel groot, toch nog onverwacht, cadeautje. Als het nu mis gaat, weten we zeker dat het nooit meer gaat gebeuren,…dus de spanning is toch wel groter.

Kell, voor jou nog een extra knuffel en sterkte :-* :hug:

Ik mocht vorige keer eerder een echo, maar toen kon hub niet :wall: Ondanks dat het voor m’n gevoel wel goed zat durfde ik er niet op te vertrouwen en was erg nerveus voor de echo’s. In het eerste trimester ook de angelsound gebruikt om thuis naar het hartje te luisteren.

Kell, ik denk aan je!

Hallo meiden,

Even een update na vanmorgen, ben weer helemaal stuk.

Op de echo was te zien dat het vruchtzakje nog hoog in de baarmoeder zit.

De dooier is behoorlijk opgeblazen (schijnt normaal te zijn in dit geval) en ze liet ook zien waar het embryo-tje zat en toonde het ienieminie dingetje en dat het al heel snel wat gestopt het groeien.

Nu heb ik tabletten gehaald bij de apotheek die ik vaginaal moet inbrengen. Ik kon kiezen om te wachten, voor de tabletten of curriteren.

Morgenavond ga ik ze inbrengen en dan afwachten, ze zouden binnen 24 uur moeten gaan werken… Zo niet moet ik een nieuw setje halen en opnieuw proberen…

Zoals ik al zei, ben helemaal stuk.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ow kell wat vervelend dat jij dit allemaalmoeg meemaken. We hadden het allemaal zo graag anders gezien. Ik hoop voor je dat de tabletten gaan werken en je niet gecurreteerd hoeft te worden :hug: :hug:

Kell :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik hoop het ook niet Bm, de arts in het ziekenhuis vertelde me dat dat met dezelfde verdoving gebeurd als die ze gebruiken met ivf, morfine in je bil, maar lees een hoop over dat er roesjes voor gebruikt worden, en daar zou ik dan zelf ook de voorkeur aan geven.

Maar bij 80% van de vrouwen zijn deze pillen voldoende, dus daar gaan we dan maar ook vanuit.

Ben vrijdag en volgende week afwezig van het werk. Neem aan dat ik ziek gemeld word. Ben psychisch dan denk ook niet in staat om te werken.

neem je tijd hé kell!

en laten we maar hopen dat deze pillen het “werk” goed doen! en dan je als je straks er lichamelijk en geestelijk weer klaar voor bent er weer voor kan gaan! maar overhaast niks!

mm hoe voel je je?

ik merk dat ik al een paar dagen wil posten maar ik vind het zo moeilijk, ik ben echt super blij voor je mm… en ik ben en blijf kei hard duimen dat alles goed gaat met kleine in je buik… alleen ik vind het zo moeilijk om mijn blij zijn voor jou te uiten in de topic omdat ik het zo ontzettend te doen heb met kell… ik weet dat kell jou natuurlijk het beste wenst… maar het is zo dubbel… zoveel geluk en verdriet in een topic … ik hoop dat ik het niet verkeerd uit nu, maar ik bedoel het echt niet verkeerd! nogmaals ben super blij voor je!ik zeg bellen voor die echo zo gauw je behoefte daaraan hebt! :-* :-*

Lieve Teun, zoals jij je voelt, voel ik me niet minder! Ik vind het meer dan oneerlijk dat het allemaal zo dubbel is. Toen ik zag dat kell zwanger was, was ik zo blij, omdat we dan sámen konden schrijven. En nu dit,… voel me bijna schuldig :oops: hoewel ik weet dat dit geen zin heeft, maar toch,…

Ik ben zelf ook heel erg gereserveerd nog. Nog steeds heel bang dat het mis gaat. Ik heb ook niet altijd behoefte om te posten of om op kok te kijken. Telkens als ik dan weer ellende tegenkom, krijg ik het spaans benauwd :silenced:

En nu ga ik gauw naar bed,… :zzz: :zzz: :zzz: moemoemoe en zere borsten en hele dag vlagen van misselijkheid en mijn darmen zijn heel vervelend. Had ik bij de vorige keren telkens opstopping,…nu lijk ik Francorchamps wel :wink:

Lieve Kell, héél, héél, héél veel sterkte met alles en onderschat het niet, vooral mentaal! Dikke knuffel :hug: :-* :hug:

:oops: Wat een topic hebben wij eigenlijk,… :oops:

allemaal al een miskraam gehad nu :cry: :cry: :cry:

Kell, speciaal voor jou en je kleintje :**:

:hug: :hug: :hug: :kaars: :kaars: :kaars: :hug: :hug: :hug: