Nog maar 1 uurtje kell!!
Slecht nieuws, ik krijg een miskraam.
Er zit niets dan een ei dooiertje in mn vruchtzakje.
Ik ben er helemaal kapot van.
ik weet niet wat ik moet of kan zeggen kell
:hug: :hug: :hug: :hug:
Kell, wat verschrikkelijk!! :hug:
Gaby wat een mooie meid zeg :inlove:
Mm wat een GEWELDIG nieuws zeg en hopelijk is het nu een echt plakkertje.
Kell wat een naar nieuws zeg, echt ongelooflijk. Kan het niet nog gaan groeien of zit er gewoon echt niks (ik snap niet zoveel van die begin stadia en dooiertjes enzo). Zo hoort het in ieder geval niet te gaan. Heb je eindelijk die positieve test en dan dit :hug:
Ik snap het ook niet helemaal :oops: Wel fijn dat je binnenkort nog een echo krijgt om het bevestigd te krijgen. Soms hoor je nog wel eens verhalen dat het toch nog goed zit, maar zou daar niet teveel op hoen omdat het dan weer heel erg tegen kan vallen. Het is echt ongelooflijk hoeveel mei-stoppers een mk hebben gehad (mm, Teun, bm, ik en nu ook jij Kell :hug: ). Het is gewoon niet eerlijk. We weten allemaal hoe heftig dat is.
Hey meiden, ik weet ook niet goed wat ik meot zeggen hoor…
Gister nog zo blij omdat ook mm nu zwanger is en nu zo verdrietig…
Er zit dus niets in dat vruchtzakje dan een ei dooier, geen embryotje. Enorme pech zei de arts, hier kan je niets aan doen schijnbaar…
Nu afwachten wanneer het uit zichzelf loslaat en als dat niet gebeurd zal de natuur een handje geholpen moeten worden met vaginale medicatie.
Wat kan ik verwachten met een miskraam? Doet zoiets veel pijn?
Ik ben er erg bang voor…
Ik had wat buikkrampen (niet echt heftig ofzo van wat je wel eens hoort) toen ik de mk kreeg. Ik vond de fysieke pijn niet zo erg, maar de emotionele pijn was heel heftig! Het heeft heel lang geduurd voordat ik kon zeggen dat ik een mk had gehad zonder erbij te huilen. Ik heb me ook een paar dagen ziek gemeld (op advies van de vk) omdat ik helemaal van de kaart was.
Ik vind het echt zo erg voor je Kell! Ik zit de hele dag al aan je te denken! :-*
hoi kell,
ook bij mij viel de fysieke pijn mee…beetje zoals heftig ongesteld zijn.
bij mij werd het duidelijk toen ik bijna 8 weken zwanger was, maar was al met 5.5 week misgegaan… ik ben wel net voor het mk behoorlijk ziek geweest, koorts etc. ik denk eigenlijk dat dat was omdat het niet los kwam dus houd het goed in de gaten.
details onder spoiler over het letterlijk miskraam, dus alleen lezen als je echt de behoefte hebt om zoiets te weten
toen ik in de winkel stond (aan het werk) had ik gewoon steeds veel bloed verlies, en stolsels maar ik moest hoesten en toen voelde ik dat er iets “groots” uitkwam toen ben ik naar het toilet gegaan en was er dus uitgekomen van een paar cm dik en een paar cm lang… geen kindje uiteraard, het zullen wel die dooierzak en stolsels of iets dergelijks zijn geweest., maar ik had dat niet verwacht omdat het eigenlijk al snel was mis gegaan vandaar dat ik het even vertel.
ik zou wel adviseren om het even rustig aan te doen, ik ben gewoon letterlijk blijven werken tijdens de mk, en ik denk dat ik daardoor helemaal er emotioneel lang in blijven hangen…achteraf had ik me gewoon ziek moeten melden maar ik was te bang om het te zeggen… dus zorg goed voor je zelf meis!! :hug:
Kell; nee toch he? Geen kans dat ze het verkeerd gezien hebben?
xxx Heeeeeeel veel knuffels!!!
Vind het echt akelig voor je
Ik ben iets nuchterder ofzo maar ik dacht dus dat ik iets van 10 weken zwanger zou zijn en het bleek met 5 weken ofzo al mis te zijn gegaan. Ik vond dat minder erg omdat het met vijf weken nog niet echt wat is. Ik vond het meer vervelend om zolang rond te hebben gelopen met zw klachtjes en denken dat alles goed zat terwijl dat iet zo was. De mk op zich viel hier qua pijn ook wel mee. Je begint te bloeden met wat stolsels en dat wordt heftiger tot het eruit komt. Bij mij was het net een ei, zo zag het eruit. Ik had meer moeite met de zw erna. Ik was steeds bang dat het weer mis zou gaan.
Heel veel sterkte, doe rustig aan en hopelijk laat het snel los en hoef t het niet een handje geholpen te worden :hug:
Kell :hug: :hug:
Ik heb je verhaal gelezen Kell, veel dingen had je natuurlijk al verteld, maar poeh wat heftig allemaal! :hug: We leven allemaal erg met je mee! :-*
Kell lieffie wat moet ik nou nog zeggen,… kan alleen maar huilen hier achter mijn pc
Vind het zó verschrikkelijk erg voor je, na alles wat je al meegemaakt hebt :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geen woorden voor. Zóóóó oneerlijk bah! :hug: :kaars: :**: :hug:
Heel veel sterkte en hopelijk komt het snel af :hug: :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: MM
Welk verhaal rb?
Bij rubriek: arm om je schouders
Kell ikheb het ook gelezen en tjonge zeg je hebt wel genoeg ellende meegemaakt. Laten we hopen dat het nu afgelopen is met alle ellende en dat er nu gelukkige tijden aanbreken :hug: :hug: :hug: :hug:
Uhhh lieve Ladies,… :shifty: :shifty: :shifty:
ik voel me een beetje ongemakkelijk met de topictitel :oops: ik vind het ten eerste erg voor Kell en eigenlijk wil ik liever niet in de titel. Weet niet wie hem gemaakt heeft, maar zou hij weer aangepast kunnen worden?
Ik heb er zelf nog veel moeite mee om ‘echt blij’ te kunnen zijn. De angst en onzekerheid overheersen heel erg, vandaar ook nog geen banner.
Ik wil liever eerst even ‘anoniem’ hier meedraaien, tot ik er zelf aan toe ben :oops:
Lieve Kell, ik vind het zo erg, ik vond het zo fijn om samen dan nu,… ik kan je alleen maar knuffels geven,… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Rb kan de titel aanpassen.
Sorry mm! :oops: Was goed bedoeld, maar heb het direct weggehaald. :-*