Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Hey meiden!

Ja goed, druk druk druk :wink:

Maandag sollicitatie gesprek :mrgreen:

Ons mopje is alweer 10 mnd geworden afgelopen weekend. Ze weegt 12 kg en is 76 cm lang haha reuze baby.

Zal kijken of ik ff fotootje kan posten :roll:

Kell; ik vind dat ze in het zh onrust zaaien voor niets nog… Probeer je er niet te veel van aan te trekken tot dat ze met echt feitelijke info komen!! Sterke met de vermoeidheid en emoties

Xx

10 maanden alweer, tijd vliegt Gaby!

Ik probeer me niet al te gek te laten maken hoor, morgen weer even spieken of alles goed verloopt!

Succes bij je sollicitatie gesprek!!

Bij deze even alle kruidvat testjes op een rijtje :inlove:

Alvast succes en hopelijk al een knipper lichtje :wink:

gaby wat goed weer een sol. gesprek :dance:

zal voor je duimen!

en woow echt een reuze baby tegen over mijn shorty :wink:

kell wel fijn dat het in de ochtend is, hoef je niet de hele dag te wachten!!

Tjonge Gaby al 12 kilo :mrgreen: En 10 maanden alweer. De tijd vliegt voorbij. Ik merk het hier ook aan Lars die is einde van de maand alweer 6 maand :shock: Ik snap niet waar de tijd blijft. Alvast succes met je sollicitatie.

Kell het streepje wordt steeds duidelijker en dat is toch wel een goed teken hoor, lekker gaan genieten ondanks de kwaaltjes :wink:

ooh ik zie nu pas die foto hier, ik had al bij je andere groepje gereageerd :oops: :lol:

jee lars ook al bijna half jaar!

jula zondag 8 maanden, en box en bedje zijn naar beneden sinds gisteren… nog even en ze is jarig :roll:

Jiehaaaaaaaaaa

WAT,… :shock: :shock:

Kom ik hier - eindelijk - weer eens posten,…

KELL :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jipperdepipperdepip

Wat ongelooflijk heerlijk om te zien Kell! Je bent gewoon ZWANGER :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat een geluk, wat een spannende tijd en wat gun ik jou een goed verlopende en zorgeloze zwangerschap meid!

Heerlijk!!! Geniet ervan en veel succes bij de echo morgen :pray: :dance: :dance: :pray: :inlove: :inlove:

Ik zie dat de spruiten van alle andere dames goed aan het groeien zijn en het allemaal goed gaat. Jammer van die haren van jullie dames, maar dat komt toch zeker nog wel goed :shifty: :silenced:

Gaby, wat ongelooflijk fijn dat je weer een sollicitatie in het vooruitzicht hebt! Go Girl :thumbup: :inlove: :thumbup:

Hier gaat het eigenlijk best heel goed. Er zijn een heleboel kwartjes gevallen de afgelopen maanden en ik heb ontzettend veel aan de hulp die ik krijg in therapievorm :mrgreen:

Ik ga niet meer door in het onderwijs eind van de zomer, maar ga mijn eigen bedrijf opstarten!

Het hele plan zit al uitgebreid in mijn hoofd, de details moeten nog uitgewerkt worden. Gelukkig heb ik daar de komende maanden nog de tijd voor. Het wordt in elk geval een bureau in de coachingsrichting. Al mijn kwaliteiten, vaardigheden en opleidingen ga ik bundelen en daar ga ik iets moois mee doen. Details volgen later!

We hadden dus alles op de rit en uitgewerkt. Nieuwe start, eigen bedrijf en met mij gaat het hartstikke goed :smiley:

Aan onze kinderwens hebben we niet zo’n aandacht meer besteed (uit/doorgewerkt bij therapeut en met het oog op eigen bedrijf,…). Het lukte tóch niet meer en we zouden het druk genoeg krijgen met al onze plannen…vanmiddag heb ik positief getest,…zwanger :silenced: 4 weken nu,… en nu ben ik dus een beetje in de war. Helemaal niet meer op gerekend,…Héél blij, maar ook hééél bang, na die miskramen,… dus,… wordt vervolgd,… :silenced:

Wat gaat het hard met onze baby’s!

Heel veel succes Gaby met je sollicitatiegesprek maandag! En wat een flinke meid heb je al! :shock: Ik heb nog echt een klein fijn poppetje! :wink:

Jij ook heel veel succes Kell! Ik hoop dat je al een knipperlichtje kan zien!

Ooooooooooooooooooooooooooohhhh MM!

Wat een geweldig nieuws!! Dan nu echt eindelijk IEDEREEN van de mei stoppers zwanger!! Oh ik hoop zo voor je op een plakkertje!! Haha, wat een verrassing zeg!! En wat een spannende plannen allemaal!

Hou je ons op de hoogte??

Oohhhh ik ben zo blij voor je!!! :smiley: :smiley:

waaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

die zag ik niet aankomen… alles…

WAUW mm wat een ge wel dig nieuws zeg… vandaag getest dus wel toch een vermoeden? of toch wel een beetje op gehoopt?

nou ik ga met voeten en handen duimen voor jullie, over maand of 8 wil ik bub’s horen van jullie!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ben er gewoon van slag van :lol:

Hihi, Tja,… Teun, ik zag m zelf ook niet meer aankomen, tot ongi uitbleef en boobs raar gingen doen,… ik dacht ook echt,…WATtttttttttttt!!!

En Kell :pray: :pray: :pray: :pray: ik hoop dat ik snel aan mag sluiten bij de decembermama’s. Durf nog niet zo goed. Waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet, maar ben geloof ik gewoon nog heel bang na vorige 2 x.

Wat zou het super zijn om samen te bibben en bubben hier en inderdaad, dat dan toch iedereen,… :pray: :pray: :silenced: :silenced:

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden :slight_smile: wilde al veel langer posten, maar dan kwam het er weer niet van. Ben jullie echt niet vergeten hoor :oops: :mrgreen: En tja, lief én leed delen is ook heel goed!

Kell, heel veel succes morgen meis. Hopelijk mag je al een knippertje zien :inlove:

Ik wacht nog een week of 2 en dan bel ik de gyneacoloog :wink:

Hè, ben zelf ook nog helemaal van de kaart hoor. Heb echt wel tijdje zitten janken met hub. Allemaal zo onverwachts ineens :shifty:

Laten we maar hopen op dat ene plakkertje nu dan :inlove:

Dikke kus voor allemaal :-* :-* :-*

Argh! Gewoon tegelijk gepost met mm, mis ik gewoon het nieuws!!

Tjee, die zag ik niet aankomen in je berichtje! Supernieuws!!! Van harte meid!!! Wat een geweldig nieuws dat je samen met Kell zwanger bent! :dance:

Oh ben helemaal ondersteboven! Ben echt zo blij voor je mm en het is je zo gegund! :-*

Wauw meiden, heb helemaal kippenvel en vochtige ogen haha, wat een samenkomst!!!

MM gefeliciteerd, wauw wat is het jullie gegund :inlove: :inlove:

FF een fotootje lekker aso zo middenin :lol: Kan het niet laten :smiley:

MM & Kell; :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Dat alles goed gaat komen (vast wel)!

oghhh wa un mooike (op zn brabants)

:smiley:

Wat een knap meisje!! Daar mag je trots op wezen hoor!

Aaaaaaaaah wat een lekker ding Gaby!! :inlove: