Ik hoop het ook Rb!
Net telefoon van het zkh, HCG is van 853 (maandag) naar 1783 (vandaag) gestegen!
Wat hebben ze ditmaal gezegd? Geloofden ze nu wel dat je zwanger bent? Of moet je binnenkort weer bloed prikken?
Hoef nu even geen bloed meer te prikken, nu de echo van volgende week afwachten…
Het stijgt wel dus dan moet het toch goed zitten anders zou het toch niet stijgen …
Hopelijk volgende week inderdaad een knipperlichtje maar misschien toch nog net wat te vroeg voor een kloppend hartje. In ieder geval overduidelijk zwanger :mrgreen:
kell dat klinkt me toch allemaal heel positief!!
ennuhhh ik heb bij jula ook met 5.5 week een echo gehad (dat ben jij nu toch ook ong?)
en toen was er ook alleen een ring te zien en een puntje erin zo inimini dat ik het amper kon zien…
volgende week idd een mooi knipperlichtje!
had ik toen een week en een dag later ook! (wat ook niet altijd al hoeft te zijn op dat termijn btw)
5 weken en 4 dagen nu dan! Dus de volgende echo is met 6 weken en 3 dagen, spannend! :mrgreen:
Zeker spannend Kell!
Heb je al last van kwaaltjes?
hoest nou kellebel?
Ik ben zoooooooooooo moe…
Krijg ook te horen op m’n werk dat ik bleek zie, haha.
Verder is m’n haar enorm futloos, loop ik regelmatig te boeren en m’n tepels zijn echt overgevoelig…
Gister een beetje trekkerig gevoel in m’n onderbuik, maar niet vervelend.
Klinkt goed toch? Hahaha
Geniet er van het is je zoooo gegund
Ja de welbekende vermoeidheid is toegeslagen! Geniet van het wondertje in je buik! :inlove:
:inlove: geniet jij maar van je futloze haar :inlove:
mijn haar is nog steeds futloos :lol:
bm wat een super leuk koppie heeft lars op die foto in het draagtopic :inlove:
@teun wrote:
:inlove: geniet jij maar van je futloze haar :inlove:
mijn haar is nog steeds futloos :lol:
En mijn haar valt er met bossen uit :silenced:
ja had ik ook na een maand of 4 ofzo… ik dacht ik hou niks over :shifty:
Dankje teun :mrgreen:
Hier geen last van uitvallend haaren futloos is het altijd al wel. Heb van dat dunne haar waar je niks mee kan.
Had bij Sean geen last van uitvallende haren. Nu lijkt het alsof er niets overblijft! Gelukkig heb ik dik haar met een slag erin dan valt het niet zo op! En het is idd een stuk futlozer dan voorheen!
Ah spannend overmorgen weer een echo! Ik hoop op een heel mooi knipperlichtje!!
hoe laat morgen kell? spannend hé
11.00 uur, kan niet wachten!! :mrgreen: