Energie? Haha, naast m’n drukke baan en chronische darm ziekte heb ik vaak niet eens energie meer!
Nou, het wordt dus alleen maar erger :oops: Dus bereid je maar voor!!
Ik snap nu dus wel waarom ik wél striae had, ik ging van a naar D en nu weer a alleen daslapper Hahaha
Kell fantastisch, gefeliciteerd!! Heerlijk voor je en geniet er van ondanks alle kwaaltjes
Liefs :thumbup:
Met stuwing heb ik ook cup D. Maar dat probeer ik meestal te voorkomen, want dat is niet echt fijn.
Gaby, leuk dat je nog even langskomt! Alles goed?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!
Net tranen met tuiten hier, ben bezig met een taart voor vanavond en laat een schaaltje met gesmolten witte chocola vallen… :oops:
En thanks Gaby!
Hoe is het met je?
Zonde van de chocola, zou ik ook om huilen hoor
Gaby net wat de rest vraagt, hoe is het met je?
Succes straks in het zkh straks Kell! Dat komt volgens mij helemaal goed als ik zo die testen van jou zie!
Toitoitoi vandaag! :dance: :dance:
Is de uitslag al bekend?
Ben benieuwd wanneer je een echo krijgt.
Hey meiden, helaas geen leuk nieuws van het zkh, ze vinden m’n waarden nog steeds te laag…
Vorige week dinsdag was deze 98, nu is deze 853… a.s. woensdag opnieuw bloedprikken en krijg een echo om 11.45 uur om te kijken wat daar op te zien is…
Ben nu naar huis gegaan van het werk, trok het ff niet meer…
Wat raar zeg. De waardes zijn toch gestegen en je hebt zoveel testen waar duidelijk op staat dat je zwanger bent. Ik snap niet dat het ziekenhuis zo raar doet. Wat zeggen ze dan eigenlijk, dat je niet zwanger bent :roll:
Vind het ook maar raar hoor! Je waardes zijn flink gestegen en dat bevestigen je testen ook. Wat wel mogelijk is, is dat je waardes lager zijn dan die zouden moeten zijn voor je termijn, maar daar zou ook een reden voor kunnen zijn dat het eitje heeft gewacht met innestelen. Ik zou gewoon van de testen uitgaan hoor Kell. :hug:
Op deze site http://9maand.be/zwanger/zwanger/whcg.php staat een tabel met hcg waardes per dag. Volgens mij zit je dan wel goed als je naar 35 dagen kijkt…
wat vreemd, nou kell laten we gewoon duimen dat het toch goed is en dat het gewoon iets later is met innesteling of dergelijks! :hug: :hug:
Wederom heel veel succes morgen kell! Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet waarom ze zo moeilijk doen. :-*
Kell succes zo met bloedprikken en vooral de echo. Alles is vast goed, dat moet gewoon.
Hai meiden, ben net weer thuis.
Bloed uitslag krijg ik vanmiddag weer…
Op de echo was IN de baarmoeder een duidelijk vruchtzakje te zien met ienie minie eidooier (zoals de arts het beschreef), maar omdat het nog zo vroeg is kon ze verder nog niets zien. Volgende week woensdag terug komen voor een nieuwe echo en hopelijk zien ze dan een embryo-tje!
In ieder geval een stap in de positieve richting!
Goed nieuws dus! Hopelijk zie je volgende week al een mooi knipperlichtje!