oh goeie dat ga ik ook even kijken!
bm lars is gewoon al langer dan jula :shifty: :shifty: :shifty:
En Kell hoe is het
Teun hoe lang en zwaar is jula dan? Lars zit precies op de gemiddelde lijn op de bv grafiek en bij het cb iets er boven geloof ik.
Ailyn zit inmiddels 1 lijn onder het gemiddelde. Ze begon gemiddeld en begon toen te zakken tot 2 lijnen onder het gemiddelde en nu weer 1 lijn onder gemiddeld.
65.5 cm en 8 kilo
gewicht 1 lijntje erboven lengte een lijntje eronder geloof ik :lol:
Ailyn is zowel qua gewicht en lengte 1 lijn onder gemiddelde. Sean was lengte gemiddeld en gewicht 2,5 lijn boven gemiddeld :silenced: Hij woog toen hij 8 weken was zwaarder dan Ailyn nu :lol:
Rb je had bij sean gewoon echt hele dikke slagroom :mrgreen:
Tjee zeg die jula een cm kleiner en iets meer dan een halve kilo zwaarder dan lars :mrgreen: Moet zeggen dat dat me wel goed doet want dan doet mijn bv het dus lang zo slecht niet.
Na een tijd bijgevoed te hebben met kleine flesjes kv van max 200cc op een dag nu alleen s’avonds een papfles met kv omdat hij het niet lekker vind met bv. Hij drinkt bij mij ook goed uit de fles. Gisteren heeft hij een fles van 200cc pap naar binnen gewerkt :shock: Terwijl hij normaal altijd flesjes van 60 a 90 cc dronk. Jammer genoeg drinkt hij alleen bij mij zo goed uit de fles want op het kdv en bij ml is het steeds 60cc hooguit :thumbdown:
Ben met mijn eigen slaaptraining begonnen nadat lars vorig weekend steeds elk uur wakker werd en aan de borst wou. We hebben nu navhten met twee uur ertussen en dat wil ik opkrikken naar meer uur er tussen. Vanacht was het 0.00 uur, voeding gegeven, 2.00 uur, voeding gegeven, 4.00 geen voeding gegeven en na ca 15 min sliep hij weer, 6.00 uur voeding gegeven en hij slaapt nu nog steeds maar zal zo wel wakker worden van ml zijn wekker :mrgreen: Kijken hoe het vanacht gaat en als hij eindelijk snapt dat hij snachts moet slapen ipv drinken wil ik hem leren om in zijn eigen bedje te slapen, eerst bij ons op de kamer dan hup naar zijn eigen kamer toe.
Hopelijk werkt het bm, zodat jullie ook wat meer nachtrust krijgen.
Wauw 200 cc? Goed hoor! Wel vervelend dat hij op Kdv nog steeds zo slecht drinkt. Ik geef bewust niet zelf fv omdat ik niet wil dat hij drinken met mij associeert. In het begin af en toe wel gedaan omdat ik wat strenger ben dan hub, maar nu drinkt ze gelukkig 's nachts goed. Vandaag eens overdag proberen.
Ja, die Sean was echt een dikkerdje :inlove: Nu niet meer hoor, maar als baby had hij echt lekkere spekkies!
Even een ego postje, hihihi, maar ik kon 't niet laten:
hier zat ik op de wachten kell
mooi een stuk donkerder!!! :inlove: :inlove: :inlove:
:inlove: :inlove:
borsten groeien en doen zeer, ben moe, boer als een malle maar eetlust is ver te zoeken…
Durf nu nog maar eens te zeggen dat ik NIET zwanger ben, stom ziekenhuis!
hahaha nou als jij niet zwanger bent dan eet ik mn hoed op!
ik ging mijn kruitvat 2 voor testen van jula eens zitten bekijken en die lijken toch echt op die van jou :inlove:
laat het groeien van die buik maar beginnen, ik hoop dat jij ook zo;n snel groeiende buik krijgt als dat ik had… zodat je heerlijk aan de rest van de wereld kan laten zien dat je zwanger bent :dance:
Mn borsten zijn dus al begonnen, haha!
Ontdekte net ineens een blauwe ader over m’n borst tijdens het douchen, IIEEEE! Dat is nieuw voor mij, haha!
:dance: Dat is een hele donkere streep Kell! Je bent echt zwanger!
ik heb dus geen striae op mijn buik gehad, maar wel op mn boobs :lol:
ik weet of je nu een grote cup van jezelf hebt, ik niet dus ik zou er van genieten :lol:
Ik ook niet, een b-tje
sorry ik vergeet helemaal op de rest te reageren :oops:
bm super knap dat lars zo goed groeit op bv, en jij rb natuurlijk ook!
mogen jullie echt trots op zijn vind ik!! :-*
Dankje teun :mrgreen:
Hier geen straie op mijn buik en ook niet op mijn boobs. Jammer genoeg zijn mijn borsten niet eht gegroeid tijdens de zw. Nu ik bv geef zijn ze wel wat voller geworden maar niet echt een maat groter ofzo. Ik had wel een c cup willen krijgen maar ja :mrgreen:
Ik heb zowel bij Sean als bij Ailyn een cup C gekregen, maar na de bv periode helaas weer terug naar oude formaat. Ik heb verder ook geen last van striae gehad.
Kell, je gaat binnenkort een periode van extreme vermoeidheid tegemoet! Dus geniet nog van de energie die je nu nog hebt :lol: