Meistoppers 2011 #7: We leven mee met Kell

Leuke verrassing voor je ouders morgen!

En je banner!! :inlove:

Zeker leuke verassing! :smiley: Ik denk dat m’n moeder helemaal gek wordt, hahaha! Kan niet wachten en weet al helemaal hoe ik het ga doen :smiley:

Heb vannacht een stuk beter geslapen gelukkig, afgelopen 2 nachten echt zulke rotnachten gehad, pffff…

Straks eerst ff naar Ikea om rolgordijnen te halen, studeerkamer is af, maar de gordijnen laten erg veel licht door.

Over 8 maanden is dit de babykamer :inlove:

Kell veel plezier vandaag met vertellen. Babykamer, altijd leuk om daar mee bezig te zijn. Hele leuke banner.

Ooooohhh dat was zo leuk om te doen, echt geweldig!!

Twee huilende ouders, ik huilen, vriendlief tranen in z’n ogen (is niet zo’n huilerd) en later kwam m’n broer ook nog, die ook huilen, haha!

:inlove: :inlove:

Oh moet bijna ook huilen haha (stomme hormonen)!

Ow kell super zeg enwat een leuke reactie van je ouders en broer.

Heb je ook al bloed laten prikken Kell? Blijf je onder controle van de gyn?

nou ik ook weer bijna huilen hier :lol:

super met zo’n reactie van je ouders! iedereen is zo blij voor jullie!

straks op je werk ook!

wanneer moet je nog naar het ziekenhuis?

mooie banner :inlove:

Hey meiden, heb vanmorgen bloed laten prikken bij het zkh.

Ik dacht dat het meer een bevestiging zou worden vanmiddag met de uitslag, maar dat was het helaas niet…

Er zit inderdaad zwangerschapshormonen in m’n bloed, echter de waardes zijn daarvan (nog) laag. Ik moet nu wachten en a.s. maandag weer opnieuw komen prikken… Nogal een domper dus.

Heb net weer opnieuw een test gedaan van de kruidvat en deze is wel weer positief, dus ik hou me daar maar aan vast, echter vind ik het wel een beetje eng… :frowning:

Test van net…

hey kell, je bent ook nog maar echt net zwanger he! Dus je moet de waardes even de tijd geven om te stijgen. Zw test is positief, dus houd je daar maar aan vast. Hopelijk stijgen de hormonen flink en zijn ze maandag mooi hoog!

Maakt het eigenlijk verschil uit met zo’n test onder welke omstandigheden je het doet?

Ik weet dat ochtendurine het meeste HCG bevat, maar heb m nu gedaan na een uurtje plas ophouden met veel drinken vandaag en alsnog positief… Dat lijkt me dan goed, toch?

Aaaahhh… ik moet gewon nog tot maandag wachten, ik word echt gek hoor, pfff…

Ga morgen wel weer paar testjes halen bij kruidvat en blijf gewoon zelf testen tot maandag :stuck_out_tongue:

deze lijkt een stuk donkerder dan die andere dezelfde test van 2 dagen geleden, volgens mij kan je het best weer een dag ertussen laten en dan weer met dezelfde test testen en dan zou hij iig weer donkerder moeten zijn.

maar goed je zou deze zondag precies 4 weken zwanger zijn toch? dus dat is echt super kort, sommige vrouwen testen niet eens positief op hun nod!

maar ik begrijp dat dit super spannend voor je moet zijn, we duimen allemaal dat je snel misselijk gaat worden van de hormonen :wink: :pray: :pray: :pray:

:-* :-* :-*

Ik zou nu dan 4 weken en 2 dagen zijn dus…

Ik haal gewoon morgen nog 2 pakjes van 5 euro, dus dan kan ik even vooruit, haha :wink:

En verder heb ik last van m’n borsten, ben moe, de ene keer weinig honger, de andere keer veel, ik boer onwijs (haha) en ik heb niet eens trek in koffie terwijl ik dat smorgens altijd wil…

Ik moet mezelf alleen proberen niet gek te maken…

oh kell ik snap die spanning mega goed, toen ik zwanger van jula was moest ik met 5 weken met bloedverlies ook nog 1 week wachten tot de echo… week is lang dan!

die kwaaltjes klinken iig goed, ik zou je willen adviseren niet teveel gek te denken idd haha maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken want het is nou eenmaal je grootste wens! :slight_smile:

gelukkig heb je een drukke baan, veel afleiding…hoewel morgen vrij toch?

Morgen vrij inderdaad, maar morgen uitslag van m’n lever in het ziekenhuis weer, en ik ga wat boodschapjes vast halen voor het maken van 2 taarten voor het vieren van onze verjaardagen zaterdag.

Gelukkig genoeg te doen dus, maar alsnog zal de tijd wel voorbij kruipen ben ik bang…

Probeer mezelf niet gek te maken iig :wink:

Kell de test zegt dat je zwanger bent. Geniet van het moment en laat je niet gek maken. Die hcg waardes worden vanzelf hoger. Ze beginnen altijd erg laag en worden dan steeds hoger. Bij de een gaat dat sneller dan bij een ander. Daarom kan de een rond nod negatuef testen en de ander dik positief. Toen ik destijds bij aeva teste heb ik op mijn nod getest en kwam er gelijk een dikke vette streep en toen had ik zelf smiddags om vier uur getest :wink: Nu met lars een of twee dagen na nod getest en het was een licht streepje. Het zegt allemaal niks. Geniet van het feit dat je zwanger bent en die test volgende week zit wel goed :wink:

ooh dan zit je weekend ook mooi vol dus :mrgreen:

tis zoooo maandag :angel:

en ik zou ook gewoon zelf blijven testen hoor, hoewel ik van mijn vriend op een bepaald moment een verbod kreeg op testen :lol:

Haha, ik blijf gewoon lekker zelf testen hoor, hoeft mn vriend niet eens door te hebben :stuck_out_tongue:

Ik zit nu huisje boompje barbie te kijken, zo heerlijk banaal :stuck_out_tongue: