Ooohhh! Ben echt zo blij voor je!
Hihihi… Ik ben voorzichtig ook wel erg blij!! Maar vind het nog wel eng hoor… Zo even naar de winkel en een paar verschillende testen halen voor morgenochtend
Is natuurlijk ook eng en spannend! Maar vooral heel erg leuk! Hihi nog een paar zwtesten scoren? Tip: bij kruidvat kan je 2 voor 5 EUR kopen!!
Die 2 voor 5 euro heb ik nog liggen en heb zo’n digitale waar ook het aantal weken op te zien is gehaald, hihi…
En wat een prachtige topic naam :inlove:
wat fantastisch kell (je kent me helemaal niet) maar ik had gezien dat jullie er vreselijk veel moeite voor hebben moeten doen, van harte gefeliciteerd, dat jullie in december maar een mooi schreeuwend kindje mogen krijgen
kell mijn vriend en jula schrokken omdat ik kei hard begon te gillen toen ik de topic titel zag :inlove:
ik schreeuwde alleen maar jaaaaa ze is zwangerr!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
oh kell ZO ERG GEFELICITEERD!!
we duimen kei hard mee dat het goed blijft gaat… eindelijk is het raak meis :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: hoe reageerde je vent?
zo geweldig!! :dance: :dance:
kruitvat 2=5 euro vond ik ook super fijn
ennuhhh ik wil foto’s van al je testen!!! :dance: :dance: :dance:
echt bi zar hoe blij je voor iemand kan zijn die je nooit in het echt gezien hebt! :inlove: ik zat net echt mijn tranen in mn ogen hoor 8)
Aaaaaaaaaaah Teun, hihihi! Wat lief!!
Mn vent is nogal afwachtend, ook wel blij, maar hij wilt eerst meer bewijs, hahaha!
To be continued…
Kerels zijn altijd erg nuchter he :mrgreen:
Teun inderdaad hoe blij kun je zijn voor iemand die je helemaal niet in het echt kent.
Ik vind het ook helemaal super.
Ja je leeft toch enorm mee en als Kell dan toch eindelijk zwanger is kan je niets anders dan superblij zijn! Wanneer ga je een mooie banner maken? :inlove:
Hihi Teun, arme Jula en haar vader! Schrikken helemaal van je gegil! Ik zie het al voor me!
Tadaaaaaaaa!! :inlove: :inlove: :inlove:
Alle testen echt allemaal overduidelijk positief :mrgreen:
:inlove:
Je bent gewoon hartstikke zwanger!! :dance:
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Pffff ik heb hier een klein nachtbrakertje dat het nodig vond om elke 2 uur te willen drinken!
Haha, niet echt…
Ben om een uur of 1 in slaap gevallen denk en werd om 07.00 uur (nieuwe tijd…) wakker
:inlove: Ja ik kan me ook nog herinneren dat ik hartstikke hyper was toen ik erachter kwam dat ik zwanger was! Geniet er lekker van!!
Ik dacht ook écht vanochtend kellll is zwangerrrrrr
Gisteren van 5 TOT 8 geslapen en vannacht was ze van 1 TOT 2 aant huilen en om 4 uur en toen rond 7 uur nieuwe tijd wakker
Gelukkig lijkt ze een stuk beter, al 2 dagen géén koorts meer en nu alleen nog hoesten
Doen jullie nog iets met pasen? Wij onderweg maar velp schoonouders
Hier ook elke twee uur volgens mij. Ben echt brak bleh
Gelukkig geen koorts meer bij jula en veel plezier bij je schoonouders.
Hier geen plannen behalve lekker thuis niksen. Ml had gister vrijgezellenfeestje en komt als het goed is zo weer thuis.
Spannen en opwindend. Ik was ook helemaal hyper toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, beide keren. Ik kon ook nergens anders meer aan denken. Geniet van deze tijd Kell en maak je niet al te veel zorgen. Ik ben er van overtuigd dat alles goed gaat komen. Dat moet wel na zo lang proberen
Fijn dat Jula weer koortsvrij is!
Hier een paasbrunch en diner achter de rug. Gelukkig waren alle gerechten goed gelukt!
Morgen even bijkomen want heb nog steeds last van voorhoofdsholteontsteking. :?
Heb je het al aan je familie verteld Kell?
Niemand weet nog iets, alleen m’n beste vriendinnetje die whatappte heel toevallig gister hoe het met me was en toen kon ik niet niets zeggen, haha!
M’n ouders zouden sowieso morgen langskomen, dus mooie gelegenheid!