Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Nou mijn vriend kon het wel ( ik ernaast met een kussen over mijn hoofd haha )

15 minuten lang. Hij was haar ondertussen wel aan het wrijven over haar buikje… maar toen viel ze in slaap en een voeding later was het maar 2 minuutjes…

Toch wel 6/7 uur geslapen in totaal nu… dat is record van de laatste 2 weken haha

Karin wow 38 weken al…alvast gefeliciteerd met je moeder! En hopelijk een mooie bloeddruk bij de vk !

Mijn bloeddruk is normaal ongeveer 90/60 gisteren was 110/70 de arbo arts vond het nog eenmooie lage bloeddruk ondanks de stress en spanning die ik had. Tja hij was wel hoger dan wat ik normaal heb :roll: Hopelijk is je bloeddruk weer gewoon normaal als anders.

Teun dus je hebt wel een nachtje door kunnen slapen :thumbup: Mannen zijn dan toch blijkbaar wat harder ofzo maar fijn dat het dus uiteindelijk wel geholpen heeft.

Hier een bagger nacht gehad zeg. We hadden hier steeds last van regen. De ene keer een beste harde hoosbui wat dan weer overging in zachte motregen. Eva dus de hele nacht aan het spoken geweest en wilde niet meer slapen ivm het harde geluid. Dit gaat dus al zo vanaf eind juli dat ze op haar nieuwe kamer ligt. Ze wil s’avonds en s’morgens niet zonder mij boven zijn :roll: Ik ben er na deze nacht echt helemaal zat van. Iemand tips om haar van die bangheid af te krijgen? Ik wil nu eerst proberen om het bed onder de schuine wand te halen, zodat ze niet meer met hasr hoofd daar ligt maar dan met het hoofd tegen onze muur aanligt. Kijken of dat helpt maar ben bang van niet, want de regen hoor je op haar kamer harder dan op onze kamer.

Resultaten waren gelukkig goed, tenminste ze waren lager dan bij zwschap van Sean en toen waren ze ook goed. Jeetje Karin, ik loop al te miepen bij een dag 4x prikken, je man moet dat de rest van zijn leven doen :?

Gefeliciteerd met je 38 weken en je moeders verjaardag!

Karin, gefeliciteerd met je moeder!

Teun, een record van 6/7 uur! Toch fijn dat het een keertje van Jula mocht, hihi! Wie weet slaapt ze over een paar weken hele nachten door, dat hoor ik wel vaak op het KDV hoor, dus er is hoop! :wink:

Bm, toch arbo arts aan te pas gekomen? Luister lekker naar je lichaam meid en ga niets forceren! Ik begrijp je leidinggevende wel goed, ik zit op m’n werk met een langdurig zieke waar ik wel op reken om op de groep te staan maar waarvan ze zelf niet weet hoe lang het allemaal nog gaat duren. Inmiddels is ze bijna 2 maanden ziek… En dat precies in vakantie tijd, terwijl een zwangere bij mij maar halve dagen werkt, iemand net geopereerd is en nog 5 weken moet herstellen en m’n vaste invalkracht heeft opgezegd… De stress als leidinggevende is groot, geloof me…

Rb, hoezo moest jij je waarden prikken? Heb ik iets gemist…?

Gaby, hoe doet de kleine dame het? Zijn je andere kids alweer naar school? :slight_smile:

Ik zit even in een klein dipje, vind het ook even moeilijk om hier jullie verhalen te komen lezen op het moment. Het is me allemaal wat veel en ik merk aan mezelf dat ik echt op ben. Ook op m’n werk moet ik alle energie bij elkaar schrapen om geduld op te brengen voor de bengeltjes.

Het kan zijn dat jullie dus even niet zoveel van me horen, alvast mijn excuses daarvoor…

Maar vanavond wel lekker uit eten, want vriendje en ik hebben vandaag ons 5 jarig jubileum! :inlove:

Karin gefeliciteerd met je moeder.

Kell, jij bent echt toe aan vakantie. Je hebt de laatste tijd zoveel voor je kiezen gehad. Hopelijk kan je lekker bijtanken straks met de vakantie. Ik kan me ook goed voorstellen dat onze verhalen niet makkelijk voor je zijn :hug:

Heel veel plezier vanavond met jullie etentje en gefeliciteerd met jullie jubileum :wink:

Hey Kell, gefeliciteerd met je jubilee! Wij hebben dat op dezelfde datum. Gisteren 3 jaar getrouwd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: leuke overeenkomst :thumbup:

Voor de rest gereageerd in pb :hug:

Voor iedereen hier een lekkere dikke pakkerd en knuffel.

Verschuil me even mee met Kell :oops:

Hier ook moeilijk even. Geeft niet, komt wel goed, maar heb het ook druk met werk en opstart.

Lees wel mee soms, maar reageer niet altijd. Komt vanzelf wel weer hoor!

Voor jullie allemaal knuffels en sterktes, want dat hebben jullie allemaal wel nodig :mrgreen:

Karin, voor jou nog even een extra zoen :-* hoop zo op een mooie beeb voor je binnen nu en 2 weken! Zet 'm op meis, ik leef met jou en DE datum mee :pray:

Zoen MM :-* :-*

Mm en kell gefeliciteerd met jullie jubileum! Verder nog extra :hug: :hug: :hug: omdat jullie het nu zo zwaar hebben.

Ben weer terug uit Hamburg, was erg leuk alleen Sean is daar ziek geworden :frowning: Zo zielig om een vrolijk ondernemend mannetje te zien veranderen in een slap zachtjes huilend kindje. Heb hem vaak gedragen en ervaar daar nu de consequenties van (heel erg pijnlijk bekken). Maar ja, zieke kindjes zijn vaak toch het liefst bij hun mama. Ik kan me nog herinneren dat als ik vroeger ziek was en bij mijn moeder lag de pijn verzachtte.

Karin, nog steeds bib?

Deze week nog doorkomen en dan heb ik verlof :dance: Had graag nog doorgewerkt, maar merk aan mijn lijf dat ik er hard aan toe ben.

Bm, ga je maandag nog het gesprek aan?

Kell ik moest glucose prikken vanwege m’n achtergrond. M’n ouders komen uit Indonesië en het blijkt dan dat je een grotere kans hebt op zwdiabetes. Gelukkig nog wel nuttige tips gekregen van verpleegkundige, zoals waar de prik het minst pijn doet. :thumbup: Het viel me alleen op dat m’n bloed zo langzaam stolt, kan me dat niet herinneren van zwschap bij Sean (alhoewel ik had wel een week lang een bloedneus).

Nou dames truste!

Hey ladies,

Net terug van weekje weg, heerlijk.

Zware week voor de boed. Morgen start school weer, jongste 2 naar het kdv, aar dnk dat ik de beeb na de ochtend ophaal… Trek 'te volgens mij helemaal niet, hele dag zonder haar. En voor haar zelf lijkt het me ook een lange dag.

Hier net het rode minder op bezoek, en alhoewel er bij mij geen andere vervelende lading achter zit, wordt ik er nooit vrolijk van!

Ook weer voor het eerst werken deze week, bah bah bah. Kan wel janken als ik er aan denk. Ben er echt nog niet aan toe! Wil niet meer terug, maar kan het ook niet veroorloven zomaar ontslag te nemen.

Sporten in vakantie niet gedaan, ook deze week maar weer oppakken.

Het dieet ook links laten liggen tijdens vakantie, niets aangekomen gelukkig.

Krijg altijd wel trek ik snoep met ongi zijn, zal proberen me in te houden.

Heb alles bijgelezen.

BM; ik vind echt dat ze vervelend met jou omgaan op je werk. Is mij bij de oudste ook overkomen. Toen heb ik wel tijdens mijn zwangerschap nog ontslag genomen. Maar goed, dat waren nog andere economische betere tijden. Wel beste besluit ooit, leidinggevende zei zelfs nog tijdens kraambezoek; ik snap niet dat er vrouwen zijn die zich ziek melden door zwangerschap, ik heb zelf altijd doorgewerkt. Nou, ik kon haar wel wat.

RB, doe je voorzichtig aan met jezelf?! Lekker nog 1 weekje werken!

Karin; het einde is in zicht, zie je er tegenop??

MM; Pffft mijn duimen zijn al aan het slijten!! Fantastisch plaatje had je gepost!

Teun; met beeb gaat het goed. Meisje van structuur maar ook van gemak. Heerlijk kind, ik geniet echt elke dag van haar.

Ben 't met BM eens. Een baby zo jong nog laten huilen, hebben wij zelf ook nooit gedaan. Als ze zo klein zijn hebben ze veel warmte en liefde nodig is mijn idee. Bij dreumesen en peuters is dat natuurlijk anders. Ieder moet t voor zich weten, ik kon t niet.

Kell; ook voor jou veel respect, met alles wat jullie steeds moeten doorstaan en dat ook allemaal maar doen!!!

Slaap lekker allemaal!

Gaby, goed om te horen dat alles goed gaat! Het blijft nooit leuk om voor het eerst je kindje ergens anders achter te laten. :hug:

Hoe is het eigenlijk afgelopen met jou en dat bedrijf dat weer contact met je had opgenomen? Loopt dat nog steeds?

Sean heeft gelukkig goede nacht gehad, niet gehuild of om mij geroepen. Ik dacht eerst dat slapeloze nachten zwaar waren, maar als je er 10x uit moet omdat je kleine zich niet lekker voelt… (en ook alleen zijn mama willen). Ik had zoiets van geeft niet, ik slaap 's nachts toch niet of amper dus ik ga er wel uit, maar voelde me gisterochtend echt geradbraakt! Dus gisteravond zetpil gegeven voor het slapen, want voor hem is het natuurlijk ook niet fijn. Nu hoor ik hem al weer een uur hoesten, maar ligt volgens mij nog te slapen.

Reageer straks beter maar ja ik ga zo naar het gesprek met mijn werk. Heb wel kunnen regelen dat het op mijn oude locatie is. Dus straks meer.

Bib :smiley:

Bm, succes :thumbup:

Rb, ja wat zielig he als ze zo ziek zijn :cry: . En dat opstaan elke keer js erger dan uit jezelf wakker worden :frowning:

Gaby, oh nu alweer bijna werken? Gaat de tijd toch snel, is vior mijn gevoel maandje geleden dat beeb geboren is. Als ik logisch ga nadenken niet natuurlijk :think: :smiley:

Ik zou ook heel graag de eerste tijd thuis willen blijven bij de kleine straks maar helaas is dat financieel niet haalbaar. Waarschijnlijk neem ik wel extra ouderschaosverlof op.

Kell, ik snap da je ook even afstand wilt/moet nemen :hug: Wel gefeliciteerd me je jubileum :dance:

Mm bedankt lieverd voor de extra knuffel :-*

Hier vanochend om 5 uur een zenuwachtig jongentje in de slaapkamer. Hij kon niet meer slapen. Maar bij ons in bed genomen en hij heeft nog lekker tot half 8 doorgeslapen. Nu broodjes eten en dan weer naar school. Zal wel weer wennen zijn. Zonder hem de hele dag. Larissa gaat morgenmiddag pas dus die is nog even thuis :stuck_out_tongue:

Succes bm!

Schoolvakantie is weer voor iedereen afgelopen, zo te horen!

Hier nog steeds een ziek kindje, dus die houd ik iig 's ochtends thuis. Als hij vanmiddag zich iets beter voelt gaan we mss nog naar m’n werk.

Och die arme Sean en inderdaad zieke kindjes willen alleen maar hun mama :wink: Beterschap met hem en hopelijk knapt hij snel op.

Gaby tjonge zeg alweer deze week beginnen met werken. Ik vond het op zich wel leuk om weer te beginnen maar ik wilde Eva destijds niet naar de opvang brengen. Heb de eerste 2 dagen gehuild bij afsheid nemen. Dus je moet nog steeds naar je oude werkgever toe? Hebben die 2 sollicitaties niks opgeleverd?

MM :hug: Doe ook rustig aan he :hug:

Karin het gewone shoolleven gaat dus ook weer van start. Voordeel zonder kindjes is dat je wel echt me time hebt, geniet er nog even van.

Hier dus vanmorgen op gesprek geweest. Ik zit vanaf vorige week dinsdag in de ziektewet en hoef pas in januari terug te komen. Blijkbaar heeft de arbo hun opgebeld en telefonish het advies gegeven om me deze laatste weken ziek te melden. Hebben ze niks over gezegd tegen mij en staat ook niks over in, in het verslag. Ik ben er in ieder geval blij mee. Nu kan ik heerlijk rustig aan doen en heb ook geen stress en spanning meer :dance: Het gesprek was om de lucht te klaren. Ze zeiden dat ze me vanwege nieuwe wetgeving niet zomaar ziek mogen melden en dat het eerst allemaal goed uitgezocht moet worden anders kunnen ze een boete krijgen ofzo. Heb aangegeven dat als ze me dat gelijk bij het vorige gesprek hadden gezegd, ik niet zo met spanning en stress had gezeten. Ze zeiden daarop dat ze het wel hebben gezegd maar goed. Ze hebben het toen anders uitgelegd en met geen woord over boetes en nieuwe wetgeving gehad. Ze hadden het toen alleen over de verloskundige en de huisarts maar goed. Het is nu in ieder geval elemaal klaar.

Bm, nou mooi nu dus je focus op je privelevenen werk is even uit beeld. Wel fijn dat de lucht een beetje geklaard is, zoda je wel weer normaal met elkaar om kunt gaan. Al blijft het een rare manier van omgang met elkaar. Maar helaas heb je bijna altijd wel eens iets van deze dingen.

Metime, tja ik heb larissa gewoon nog bij me he, alleen drie dagdelen zot zij straks op de psz. Maar nu voel ik me prut. Ik lig maar beetje op de bank, larissa heeft gekleid en gepuzzeld en mag nu even half uurtje tv kijken totdat we gaan eten. En dan vanmiddag maar even weg want dit is ook niks…ben lamlendig

Karin :hug: Kan ze niet ergens logeren/uit spelen dat je even kan bijtanken?

Sean slaapt sinds 9 uur al. Heel fijn, want ik heb net ook 3 uurtjes geslapen. Wel zielig hoor, want normaal heeft hij het te druk om te slapen dus hij is echt ziek.

Bm hartstikke fijn dat het allemaal uiteindelijk is opgelost! Blijft wel raar hoe het allemaal is gegaan! Mijn werk deed helemaal niet moeilijk, ze hoefden ook helemaal niks uit te zoeken. Maar goed je mag gelukkig nu met verlof! :dance:

Rb, ik denk dat ik gewoon mezelf een schop onder de kontmoet geven en wat moet gaan doen. :stuck_out_tongue: We gaan zo even buiten op de fiets boodschapjes doen en miss even naar het speelpleintje ofzo. Van op de bank liggen word het alleen maar erger :frowning: Heb alleen wat last van hoofdpijn.

Ach sean toch nog wel echt ziek, geniet jij maa even van je rust want straks wil hij weer alleen maar bij je hangen :hug:

Inderdaad rb geniet van de rust want als hij wakker is zal hij wel mama willen.

Karin tjonge een half uurtje tv kijken. Als ik eva smiddags tegen 1 uur heb opgehaald en we komen thuis dan zet deze mama de tv aan en die gaat niet eerder uit dan dat we tegen half 6 ofzo gaan eten :oops: Niks geen gezeur van Eva dat ze dit of dat wil dan :oops: Voel me af en toe wel een beetje slechte moeder maar als ik zeg dat het komt door babybroertje snapt ze me ook wel weer. Heb al gezegd dat mama straks alles wel weer kan als babybroertje uit de buik is.

Bm, vanmorgen stond hij ook een uurtje aan en vanmiddag als ik ga koken weer een uurtje hoor :smiley: , en vrijdagbv heb ik om half 3 toch echt een film aangezet voor beide kids…

Ow dan valt het allemaal ook wel weer mee :mrgreen:

super dat het zo afgelopen is op je werk bm :-

kell en mm…ik begrijp jullie echt! en ook beide gefeliciteerd nog :-

arme sean, dikke :-* voor jullie beide dan!

karin nog even doorbikkelen nog, :hug:

nog maar even!

gaby respect deze week het echte leven begint weer! :clap:

en nu weer het sporten en goed eten oppakken he! anders baal je straks daar van! :-*

genoeg liefde gedeeld nu :lol:

moe… ik ga slapen xx