Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Hoooi,

nou gelukkig… 1e keer is geweest. Meisje ;lief leek me heel indringend aan te kijken bij afscheid nemen, zo van; wat je me aan haha. FF traantje weggepikt, foei chagrijnig hele dag ook door enorme ongi zijn. Bah bah bah. Echt realiteitscheck vandaag en deze week…

De 2 sollicitaties laten nog even op zich wachten. De één is pas in september en de ander zou komende week reageren kreeg ik per mail te horen.

Hier ook al nachten slecht geslapen door hoesten.

MM + Kell allebei nog gefeliciteerd.

BM, heerlijk joh lekker onbezorgd vrij. Soms denk ik wel eens dat managers bewust een spelletje spelen, in ieder geval is het niet echt fijn wat er gebeurt is maar het is geweest!

Haha ja Karin, voor mij voelt dat ook zo :mrgreen:

:-* :-* :-*

Dus het is nog even wachten van die sollicitaties. Hopelijk levert het wat op :thumbup: :thumbdown:

Zo, morgen nog 1 dag werken en dan eindelijk verlof!

Ik kwam er net achter dat mijn assistente morgen op tv komt! Ze hoopt ooit door te breken als actrice. Alleen jammer dat ik de serie niet geweldig vind. Maar ja voor mijn assistente heb ik dat wel over. :wink:

Ik zal voor je duimen Gaby!

Lekker rb, laatste dagje morgen :thumbup: Welke serie??

Achter gesloten deuren om 7 uur op net 5. :wink:

Oh datvond ik bij de vooruitzendingen zo nep overkomen :smiley: Miss kan zij wel acteren??

Ze speelt vaak kleinere rollen, maar vindt het lastig te oordelen als je diegene kent. Ik ga morgen dus wel even kijken! :slight_smile:

Oehh ik ga ook even kijken dan haha

Ik heb het nu 2 X gekeken en ik moet zeggen dat ik het wel het slechtste programma ever vind haha maar wie weet kan jouw collega wel acteren!!

Hoe ziet ze eruit?

Ohh fuck krijg om half 8 bezoek… of begint het om 7?

Laatste dagje en dan verlof :dance:

Geniet ervan meid!!!

Karin nog steeds bib! Ist nog vol te houden?

Begint om 7 uur en ze ziet er hindoestaans uit. Was gister zo gek, was reclame en ik keek niet naar de tv totdat ik opeens haar stem op tv hoorde! Snel kijken en ja hoor daar was ze! :smiley: Vind het dus wel leuk om vanavond even te kijken!

Rb, ja dat is ook altijd gek als je opeens bekenden op tv ziet. Maar ik heb het ook wel andersom, soms zie je een bekende nederlander en dan lijkt het net of je hem kent. Maar zij kennen jou natuurlijk helemaal niet :smiley:

Ook heb ik wel eens kinderen die fotomodel zijn in bv magriet, of vd enz en als je die dan ziet staan op poster of blaadje is ook zo raar :smiley:

Bib, ja teun ik hou het nog uit hoor, hij mag wel komen van me, alles is klaar maar het gaat nog. Alleen dat plassen :evil: Vannacht 8 keer eruit geweest. :zzz: Larissa zei vanmorgen dat de baby vandaag wel mag komen. :inlove:

Ow rb heerlijk zeg je laatste dagje.

Dat programma vind ik inderdaad ook erg slecht maar goed. Wel grappig dat je assistente er aan mee doet.

Karin vandaag een mooie dag om te bevallen toch :wink:

Heb m’n assistente ernaar gevraagd, maar volgens haar komt ze pas 18-9 op tv en was wat ik had gezien bedoeld als algemene trailer. Nou ik kijk vanavond voor de zekerheid en als ik haar niet zie dan weet ik dat het de 18e is!

Mn laatste werkdag zit erop! Ik kom nog 1x langs om m’n spullen op te halen. Ik ben echt enorm verwend door m’n collega’s! Ik heb 3 tassen met cadeaus meegekregen :smiley:

Zo nog ff heerlijk uitrusten!

Bofkont en geniet van je vrije tijd!

shit ik ben vergeten te kijken haha…

en zat ze erin???

Ik ben dus ook vergeten te kijken! :oops: Sean was ontzettend vervelend aan het doen en toen was het opeens 8 uur! Ik ga zo ff uitzending gemist kijken en laat het dan wel weten! :wink:

Ze kwam vandaag niet voor in de uitzending, dus zal ze wrsch 18-9 op tv komen. Ben benieuwd!

:lol: zelf ook vergeten dus! Op de 18e wel nog een keertje zeggen dan hé

Is nog zo lang dat ik het zeker vergeet!

Hier vanaf 3 uur wakker. En het mooiste is ook nog dat Jula slaapt :lol:

Mijn lijf is denk ik gewend geraakt aan maar een paar uur slaap. Hoewel ik dood moe ben maar goed.

Madame wil het laatste half uur niet meer in dr wieg slapen dus dan maar bij mij…als ze straks moet eten dan hopelijk dat ik nog een paar uurtjes kan slapen want nu pas 3 uur geslapen :zzz:

Ik zal het even in m’n agenda zetten. Zal proberen om jullie weer ff te waarschuwen!

Teun dat kan ik me idd ook nog herinneren van Sean. Meneer besloot toen iets langer door te slapen en ik was om de drie uur wakker :? Hopelijk kan je nog ff wat slaap pakken!

Daar had ik gelukkig geen last van, voeden en hup weer slapen. Nu nog steeds trouwens als ik er eens uit moet voor Eva. Naar Eva toe mijn bed weer in en ik snurk weer verder. Ga er vanuit dat het deze keer weer zo gaat :pray: