Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Hier is deel 6, lijstje volgt…



Ff lezen wat er allemaal is gezegd :wink:

Joehoe! Ik meld me :wink:

Ik ben ook weer van de partij :wink:



Mm even speciaal voor jou :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Volgens mij kan je ze vandaag extra goed gebruiken :-*



Teun tuurlijk is het allemaal spannend en denk je maar an 1 ding, je kleine meisje die je snel in je armen mag houden. We volgen je vast en zeker allemaal bij de aug mamas :wink:



Bleh morgen weer werken dus ik ga :zzz:

Oooh! Teun! Wat spannend! Ik hoop dat alles goed gaat morgen en dat je je meissie snel in je armen mag houden! :inlove: Ik houd morgen ook aug mama’s in de gaten en zal kijken of ik je quote hier kan plaatsen!



Fijn dat jullie het hebben ‘uitgepraat’ kell en mm. Soms kunnen dingen heel anders overkomen als je schrijft! Zo heb ik iemand bij de nov mama’s overstuur gemaakt die er vervolgens paar nachten niet van kon slapen :? , terwijl ik van niks wist.



Blijkbaar heb ik niet alleen moodswings, hub doet vrolijk mee! Hij wilde vandaag WEER naar de McDonald’s! :evil: Dat schoot zo in het verkeerde keelgat bij mij! Hij snapt volgens mij echt niet waarom ik per se gezond wil eten en ik wil niet elke week naar de mac. :naughty: Hub reageerde vervolgens heel boos op mij! Pfff… Gelukkig hebben we het weer uitgepraat, we zijn ipv naar de Mac boodschappen gaan doen en ik heb heerlijk gezond gekookt! :smiley:



Aankomende week heeft hij avonddienst en bepaal ik zoals gewoonlijk wat er op tafel komt. :smiley:



Afgezien van de enorme ruzie heb ik heerlijke dag gehad, vanochtend in buitenbad gezwommen. Was 1 incidentje, was heel erg druk in zwembad en Sean had een elleboog tegen zijn mond gekregen (ik keek net de andere kant op, hub hield Sean vast). Sean natuurlijk brullen en het begon echt heel erg te bloeden :cry: Hij gilde ook om z’n mama (volgens mij willen alle kindjes met pijn het liefst hun mama), ik heb hem gelijk overgenomen van hub en ben zo snel mogelijk met hem naar badmeester gegaan en heb gevraagd of hij wat had om bloeden enigszins te stelpen, zodat ik de schade kon bekijken. Tegen de tijd dat ik bij badmeester was zat Sean helemaal onder het bloed, dus zag er erg heftig uit! Gelukkig had hij alleen tand door z’n lip gehad en was het verder niet ernstig. Badmeester was blijkbaar ook onder de indruk van het bloed, want hij gaf mij alleen verband en doekjes aan, ik had verwacht dat badmeester Sean van mij zou overnemen, maar ik moest vragen wat ik wilde hebben en hij gaf alles aan. Mss maar goed ook, want Sean was flink overstuur en hij werd wel rustiger nadat ik tegen hem ging praten en vertelde wat er was gebeurt en wat ik ging doen. Kort daarna zijn we maar naar huis gegaan, want was zelf eigenlijk ook wel geschrokken, heb ik overigens aan niemand laten merken. Hub vond dat ik heel koelbloedig reageerde, want hub wist van schrik niet wat hij moest doen!



Na het zwemmen zijn we heerlijk gaan varen! Was lekker druk op de plassen en vind het echt heerlijk om te varen met zulk mooi weer!

Meld!



Rb je klinkt als een echte moeder in het zwembad. Heldin :-*

Tjonge rb als het flink bloed dan schrik ik ook altijd maar ja als mama zijnde moet je wel koelbloedig zijn want als je je paniek laat zien worden de kindjes alleen maar nog meer overstuur. Eva heeft geregeld een bloedneusen de eerste keer was ik flink geschrokken want het wilde niet stoppen. Dus met een handdoek tegen haar neus ik op internet kijken of ze haar hoofd nou voorover of achterover moest houden. Nu ben ik er al zo aan gewend en Eva ook. Ze huilt niet eens meer maar houdt er zelf al een doekje tegenaan en dan roept ze mij. Tja ze mag nogal graag in haar neusje pulken als ze in bed ligt :roll: Heb haar nu maar een spuugdoekje in bed gelegd zodat ze daar haar snotjes op kan doen want wil niet weten wat ze er anders mee doet. Overdag valt het allemaal wel mee maar ze doet het altijd als ze op bed ligt. Heel moeilijk af te leren vind ik.



Teun succes vandaag hopelijk gaat het allemaal wat sneller dan dat jij denkt. Een aantal dagen weeen hebben lijkt me geen pretje. Dus op naar een voorspoedige bevalling :pray:

Jee Teun, kon je niet slapen van opwinding? Ik hoop dat je alsnog goed hebt geslapen! Ik zal iig vandaag aan je denken en hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt!

MELD :slight_smile:



BM thnx voor de enorme knuffel :mrgreen:



RB, jij blijft een koele kikker :mrgreen:



Teuntjeeeeeeee, spannendddddddd :dance: :pray: :pray: :pray: :pray: :dance:



Kell :-*



Gaby :wink: hopelijk weet je ons ook weer te vinden :thumbup:



Hup, op naar het augmama’s topic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik ben weer weggggggggggggg :pray: :pray: :pray:

Update van Teun:

@teun wrote:

Update dan maar snel…



In 12 uur tijd maar 4 cm ontsluiting terwijl ik vanaf de eerste gel bijna om de 2 minuten weeën had… ze dachten al van nou dat gaat vast snel zo…



Echt ik dacht dat ik dood wilde. Rugweeen het aller ergste mijn god … vaak onder de douch.gestaan maar toen ze mijn vliezen had gebroken mocht het niet meer.omdat ze zon elektrode inwendig had ingebracht…



Maar goed bij 2 cm ( na 9 uur) kon ik het al bijna niet meer handelen de pijn… ik voelde mezelf zon ontzettend aansteller… ze vroegen op ik verdoving wilde maar toen heb ik nog afgewezen maar een half uur later ben ik bijna hysterisch gaan schreeuwen naar mn vriend dat hij er om moest vragen haha… vanaf het moment dat ik het vroeg duurde het bijna nog 1.5 uur voor ik een ruggenprik heb gekregen… ik ben ineens weer een mens nu … vind het echt niet tof dat ik het al zo vroeg nodig had… zo zwak ofzo… maar goed.ik draaid. Echt met elke weeë meer door en ik dacht ik gooi mezelf.nog liever uit het raam…



Over een uurtje gaan ze weer kijken hoeveel ontsluiting ik nu heb. Kan dus best nog een uurtje of 6 duren voor ik een bub heb!



Nog steeds niks op fb etc svp

RB :mrgreen: volgens mij lezen we allemaal mee in het augmamatopic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Maar toch thnx voor de update! :mrgreen: :mrgreen:



Hoe gaat ie hier??? Iedereen al afgekloven nagels van het heen- en weer kijken in de topics :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ik denk dat we allemaal met Teun meeleven op dit moment… echt super spannend! Onze eerste beeb straks hier. Ben zó benieuwd naar naam :oops:



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Tja had beloofd haar te quoten in ons topic.

Grr… Ik kan weer niet slapen! Zwaar waardeloos is dit!

Morgûh,…



RB :hug: :hug: :hug: :hug: ik wou dat ik wat :zzz: naar je toe kon wensen, maar ja,…heb nog steeds geen toverstokje gekregen voor mijn verjaardag :mrgreen:

Zeur er al jaren om, maar zijn blijkbaar moeilijk te vinden of véél te duur :mrgreen: :inlove: :mrgreen:



In elk geval, ik ben er ook weer bij, dus posten maar!



Spannend met ons Teuntje daar in het augtopic!



:-* :-* :-* :-* :-*

Hier alweer misselijk en heb ook buikpijn dus sta in dubio of ik naar mijn rk zal gaan of niet. Als ik gewoon met de auto kon, was ik gegaan maar ja moet 45 min. Fietsen. Had gister ook de hele middag en avond al last van buik. Ik had verwacht dat het na een nachtje slapen over zou zijn en ik dus vandaag weer een dagje kon werken. Ik wil me eigenlijk ook niet ziek melden. Het ging de hele zw juist zo mooi en goed en nu in mijn laatste weken heb ik me al een paar keer ziek gemeld :thumbdown:

BM :naughty: :naughty: :naughty: denk aan jezelf en aan je kindje!



Wat niet gaat, gaat niet en straks heb je weer ellende op je werk :snooty:

Blijf lekker thuis en doe rustig aan. Jij kiest er niet voor om ‘last te hebben’ van je zws. Helaas heb je nu kwalen en 45 min. fietsen is niet niks,… kun je niet met bus ofzo,…hmmm domme vraag wss, zul je vast zelf allemaal al bedacht hebben :oops:



Meissie blijf jij lekker rustig thuis. Op je werk hebben ze er ook niks aan als ze weer allemaal in de paniek moeten schieten omdat het niet goed gaat met je :mrgreen:



:hug: :hug: :hug: voor jou en ik snap heel goed in welk dilemma je zit, maar ik zou toch maar voor jou en beebje kiezen. Dat werk gaat ook wel zonder jou door :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hey meiden,



hier maar weer een berichtje :oops: Ben niet het meest stabiele factor hier in het mei stoppers forum…



Teun; duimen voor je, phoe wat spannend! RB bedankt voor de update, het was niet eens in mij opgekomen om in het augustus forum te kijken. Die arme Teun maakt wat mee nu!!!



Zal proberen straks wat uitgebreider te reageren. We vieren zometeen zoon liefs verjaardag voor buurtkindertjes en manlief zit op het werk, dus ben alleen…

Heel druk gehad, onze dochter heeft nog 3 weken vakantie, hoop dat ik het overleef. Lijkt wel of ze met de dag brutaler wordt…

Onze zoon wordt deze week 3 jaar en viert het dus 2 of 3 keer deze week en ondertussen gaan de kraamvistes ook nog door pfffft!!!



Liefs liefs liefs!!!

:lol: Gaby, geeft toch niks :lol:

Proficiat met je manneke en begrijpelijk dat je het drukdrukdruk hebt :mrgreen:

Geniet lekker van alles om je heen en we zijn je heus niet vergeten hoor! Dikke knuffel en zoen :-



:think: :think: :think: Zo stil rondom Teun. Hoop dat ze al lekker gewassen en gestreken met d’r meidje ligt bij te komen van alle heftigheden :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



:-
:-* :-*

@teun wrote:

Bub !



Om 9:09 is ons super sterkte knappe mooie lieve meisje geboren.

En haar naam is jula!

48 cm en 3660 gram…



Ik kom later ff verslag doen. Maar denk aan knippen. Scheuren. Vacuümpomp

:shifty:



Nog steeds geen fb svp xx






Proficiat Teun en VL :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Veel geluk met jullie lieve JULA
:dance: :dance: :dance:



Rust lekker uit en geniet ervan!!!

Dikke zoen MM :-*

Jubel jubel!!!

Van harte Teun! Laat je maar lekker verwennen en geniet lekker van Jula!

:thumbup: RB :thumbup: mooie topictitel!! :dance: :dance: :dance:

Teun joehoe ze is er dan eindelijk. Gefeliciteerde. Wat eenmooie naam zeg. Kort maar krachtig daar hou ik van. Ben benieuwd hoe ze er uit ziet. Ga lekker genieten van je kraamtijd



Gaby gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Kan me voorstellen dat je het giga druk hebt. Doe rustig aan en we zien wel weer een berichtje vN je verschijnen :wink:



Hier toch maar wel naar mijn werk gegaan. Gelukkig kon ik dit keer weer met een collega heen fietsen en had ik wat afleiding. Dus ben heel aangekomen :mrgreen: Ben wel erg benieuwd naar wat de vk morgen allemaal zegt. Ik heb mijn gevoelens en kwaaltjes maar eens op papier gezet wat betreft bang zijn dat ik elk moment kan bevallen en dan die oefenweeen en lage buik enz. Er nog bij. Dus ben erg benieuwd wat haar advies en dergelijke is.